Wheheh , mjah het lijkt mij toch wel een Must-Have voor de sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ik vond vorig jaar de hardstyle area zelf wat minder, maar heb me uitermate goed vermaakt in de early en de hardcore areaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Hoolii het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met hardstyle op Emporium?
Ben van plan om te gaan en zag dat de kaarten bijna op zijn dus moet ff snel wat mensen overtuigen
In dit geval zullen de eersten, de laatsten zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef T-Force het volgende:
Oohja, en iemand moet de eerste zijn? ReMcOrE gefeliciteerd![]()
Ik kan dat hele Intents niet meer zien nadat ik (vrienden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Geen idee of ie al geplaatst was...
Maar wat een gruwelijke track![]()
D&S Falen voor de miljoenste keer in mijn ogen. Een aardige intro gevolgd door een veels te blije kutmelodie en dan komt die tuinkabouter ook nog eens voor de zoveelste keer langs met van die meeschreeuw vocals.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies wat ik ook dacht..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
D&S Falen voor de miljoenste keer in mijn ogen. Een aardige intro gevolgd door een veels te blije kutmelodie en dan komt die tuinkabouter ook nog eens voor de zoveelste keer langs met van die meeschreeuw vocals.
Originaliteit is ver te zoeken bij die twee.
Nee, geef mijn portie maar aan fikkie.
I GOT THE MAGIC IN ME!!!1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
D&S Falen voor de miljoenste keer in mijn ogen. Een aardige intro gevolgd door een veels te blije kutmelodie en dan komt die tuinkabouter ook nog eens voor de zoveelste keer langs met van die meeschreeuw vocals.
Originaliteit is ver te zoeken bij die twee.
Nee, geef mijn portie maar aan fikkie.
quote:
Evolutionzquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef InGebruik het volgende:
Vind ook vooral de vocals niet leuk de rest is nog niet héél slecht. Kan iemand mij een plaat noemen met vocals van Villain die wel goed is (inclusief vocalen). Kan me er namelijk geen herinneren.
Ran-D - Fanaticsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef InGebruik het volgende:
Vind ook vooral de vocals niet leuk de rest is nog niet héél slecht. Kan iemand mij een plaat noemen met vocals van Villain die wel goed is (inclusief vocalen). Kan me er namelijk geen herinneren.
Langs het kanaal je lyrics neerpennenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef T_Killer het volgende:
Congrats Remspoor
Ik erger me meer aan de beelden vanuit de studio waar ze als n stel josti's zitten los te gaan dan aan het nummer. Alhoewel het nummer een enorm '13 in een dozijn' gehalte heeft. 0,0 vernieuwend dus oninteressant.
huuuuu, plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik vond Deepack - Can't hold us down toentertijd nog wel te pruimenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef InGebruik het volgende:
Volgens mij is dat gewoon Ran-D zelf toch?quote:
Heerlijke plaat trouwens, zou deze trouwens niet nog voor het A2 album uitkomen samen met Better on the Otherside?quote:
Iedereen heeft hem toch alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heerlijke plaat trouwens, zou deze trouwens niet nog voor het A2 album uitkomen samen met Better on the Otherside?
Niet de full, en Better on the Otherside zou ik ook graag gereleased zienquote:
Owquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon Ran-D zelf toch?
Ik dacht ook echt dat je een grapje maakte eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die hem vet vind![]()
Naar wat ik weet is Ran-D bezig met een nieuwe versie ervan...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niet de full, en Better on the Otherside zou ik ook graag gereleased zien
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naar wat ik weet is Ran-D bezig met een nieuwe versie ervan...
Dat had ik ook begrepen inderdaad, maar meende ook ergens gelezen te hebben dat deze nog voor het A2 album uit zou moeten komen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Link?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Free release van Toneshifterz - Pump It trouwens ook een erg lekker nummertje![]()
Van BotOS? Is niet echt nodig vind ik... De meeste "refixes" zijn toch minder dan het origineel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Best lekker plaatje ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/o2w89u
Die is al tijden geleden uitgekomenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Draaide jij trouwens laatst niet in 1 van jouw mixen de album versie van Alphaverb - The Otherside? Hoe kom je daaraan?
Oh wist ik niet. Maar ik volg de releases eigenlijk ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die is al tijden geleden uitgekomen
Beetje simpel, gebeurt niet veel in. Maar hij produceert de laatste tijd ook wel heel veel of ligt dat aan mij? Iedere week wel een paar nieuwe previewsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Koepert het volgende:
Al gezien? Ik vind m wel prima eigenlijk..
en die Toneshifterz is ook wel lekker trouwens..
Volgens mij ook, maar met veel tracks van hem vind ik ze thuis minder fijn , zeker een losse track, live knalt het als een beest!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beetje simpel, gebeurt niet veel in. Maar hij produceert de laatste tijd ook wel heel veel of ligt dat aan mij? Iedere week wel een paar nieuwe previews
Ik denk dat het vooral het idee is dat je allemaal hetzelfde doet. Bij Marco dronk iedereen alcohol (niet teveel voor zover ik heb gezien) en de mensen die niet dronken zaten nog steeds op hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik denk dat pilletjes voor andere sfeer zorgen, daarnaast is misschien de leeftijd van de bezoekers anders en sowieso de doelgroep.
Hou er rekening mee dat iedereen voor dezelfde artiest komt. Iedereen weet wat hij of zij kan verwachten. De muziek is om me te blerren met zijn alleen. Dansen zal toch niet echt gebeuren met zo´n concert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 05:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral het idee is dat je allemaal hetzelfde doet. Bij Marco dronk iedereen alcohol (niet teveel voor zover ik heb gezien) en de mensen die niet dronken zaten nog steeds op hetzelfde niveau.
Bij feesten gebruikt de helft pillen waardoor ze echt op een ander level zitten ofzo, de andere helft gebruikt het niet waardoor je niet echt een eenheidsgevoel kan creëren volgens mij.
Oftewel vanaf nu iedereen aan de pillen
Omdat er veel beunhazen + anita's naar hardstyle feesten komen.quote:Waarom kan het bij hem wel, en bij ons vaak niet (uitzonderingen daargelaten zoals Hard Classics, XQ Holland)![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat iedereen voor dezelfde artiest komt. Iedereen weet wat hij of zij kan verwachten. De muziek is om me te blerren met zijn alleen. Dansen zal toch niet echt gebeuren met zo´n concert.
DBSTF en BH doen toch aardig hun best om toch goeie hardstyle-meezingers te maken, dus je weet maar nooit in de toekomst. Misschien komt hardstyle in de buurt van de sfeer van altijd gezellige Marco.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Veel mensen die niks om de muziek geven en gewoon wat rond willen lopen op zo'n feest.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Omdat er veel beunhazen + anita's naar hardstyle feesten komen.
Wat vind je van The Prophet? Draait al heel lang mee en nog steeds lekkere platen maakt die, netjes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef T-Force het volgende:
Sinds ik Thera op Ground Zero heb gezien geniet ik zwaar hard van (bijna) alle platen die op Theracords uitkomenKomend jaar gaat het weer helemaal feest worden op een outdoor Theracords-Stage op GZ
![]()
Verder zat ik net allemaal te kijken wat voor Noisecontrollers-platen ik allemaal heb, en volgens mij zijn dit de artiesten die door de jaren heen mij het meest hebben weten te boeien. Absolute heldenZo ontzettend veel goede platen hebben die gasten! Zelfs die unreleased shit van 2006/2007 is geweldig! Met als toppunt natuurlijk Crump, welke zeker in mijn top5 Hardstyle-platen aller tijden staat
![]()
Net trouwens naar Marco Borsato in het Gelredome geweest. Hing echt een heerlijk sfeertje, beter als je op menig Hardstyle-feest ziet helaas... Waarom kan het bij hem wel, en bij ons vaak niet (uitzonderingen daargelaten zoals Hard Classics, XQ Holland)
Merk wel dat op de kleinere feesten echt wel een lekker sfeertje hangt. Kquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat. Veel mensen die niks om de muziek geven en gewoon wat rond willen lopen op zo'n feest.
The Prophet produceert echt bagger.. laatste leuke release was in 2009 geloof (Morphed/Recession)?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:21 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat vind je van The Prophet? Draait al heel lang mee en nog steeds lekkere platen maakt die, netjes.
Aah vandaar de invasie van uitgelaten huisvrouwen met een pittig kapsel gister op het station..quote:Op woensdag 11 mei 2011 05:33 schreef T-Force het volgende:
Ik denk dat het vooral het idee is dat je allemaal hetzelfde doet. Bij Marco dronk iedereen alcohol (niet teveel voor zover ik heb gezien) en de mensen die niet dronken zaten nog steeds op hetzelfde niveau.
Ik denk dat ik danquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef NLS04 het volgende:
Stel nou dat marco borsato op de een of andere manier een sit-down in een -insert marco borsato nummer- weet te verwerken en het gelredome doet helemaal mee dan denk je misschien juistipv
.
Oke een sit-down is wat ongelukkig als voorbeeld gekozen maar de essentie van hetgeen ik bedoel is toch wel duidelijk?quote:
Mjah ik gebruik dat niet en het maakt mij ook niet uit of andere mensen het doen, wanneer ik los ga ben ik in mijn eigen wereldquote:Op woensdag 11 mei 2011 05:33 schreef T-Force het volgende:
Bij feesten gebruikt de helft pillen waardoor ze echt op een ander level zitten ofzo, de andere helft gebruikt het niet waardoor je niet echt een eenheidsgevoel kan creëren volgens mij.
Oftewel vanaf nu iedereen aan de pillen
lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Het enige waar ik me aan irriteer met pillen slikkent volk is wanneer de pillen op zijn en ze nog willen hebben, dan moeten kosten wat het kost dat hebben.
Vooral irritant als men ziet dat je wat op hebt en dan naar je toekomt of je niet wat voor ze hebt. Met name Italianen (verder niets tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Het enige waar ik me aan irriteer met pillen slikkent volk is wanneer de pillen op zijn en ze nog willen hebben, dan moeten kosten wat het kost dat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |