Rijke ouders!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:42 schreef nattermann het volgende:
Frankrijk, Spanje, Italië, Hongarije, Griekenland, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en België. En een stedentrip naar New York.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Of zigeuners.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger, nu woon ik op mezelf en moet ik alles zelf betalenMaakt niet uit hoor ;_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Duitsland, Belgie, Frankrijk, Engeland, Italie, Portugal, Zwitserland, Oostenrijk, Thailand, Maleisië, Singapore, Indonesie, Verenigde Staten, Canada, Suriname. Volgens mij heb ik dan alles wel gehad!
Pardon! Zie net pas dat ik in 40+ heb gepost! :-).
Ik nu ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Pardon! Zie net pas dat ik in 40+ heb gepost! :-).
Ik nog 18quote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef HardMetal het volgende:
Wat wil je, nog 6 jaar.............................................
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef tong80 het volgende:
Wat ik me herinner.
Bloemendaal, Heeze, Heerde, Bakel, Zutendaal ( België ) Noord - Korea.
Ik ben 1x wezen kamperen met mijn ouders. We hadden voor 2 weken geboekt maar na 6 dagen zijn we verhuisd naar een hotel omdat we het collectief kut vonden.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
En dan bedoel ik natuurlijk, vroeger![]()
Wij (ouders, 2 zussen en ikzelf) gingen meestal naar Bakkum, kamperen maar dan in een houten huisje. Geen WC en geen douche, dan moest je naar het toiletgebouw. Ik heb er een hekel aan kamperen aan overgehouden.
Onder een brug ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef schotland het volgende:
wij gingen nooit op vakantie. Was geen geld voor. Wij woonden buiten
Kreperen zul je bedoelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:56 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik ben 1x wezen kamperen met mijn ouders. We hadden voor 2 weken geboekt maar na 6 dagen zijn we verhuisd naar een hotel omdat we het collectief kut vonden.![]()
. Kamperen is nog steeds geen optie voor mij, ik zou het niet eens doen als ik geld toekrijg.
Ik ging ooit met een vriendin op vakantie in een huisje op Zandvoort, dat huisje was van haar ouders, die kwamen later, dat huisje was wel van hout, maar eigenlijk was het gewoon kamperen. Daar moest je plassen op een emmer, maar het was wel de bedoeling dat je die emmer af en toe leeggooide bij het wc-gebouw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Kreperen zul je bedoelen....hebben mijn ouders ook ooit een poging mee gedaan, in een tent van kennissen....die meteen bij de eerste regenbui lek bleek te zijn.
Dat was de eerste en de laatste keer.
Als kind zijnde vond ik dat ook helemaal niet erg, dat laatste, maar nu moet ik er niet meer aan denken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:57 schreef Frollo het volgende:
Vakantie, heerlijk!
Ik ben van 1971 en herinner me uit de jaren 70 onder meer een stacaravan op de Veluwe en een chalet in de Franse Alpen.
Vanaf 1980 hebben we een paar jaar achter elkaar in stacaravans in Heerhugowaard en op Texel gezeten. Rond 1985 kochten mijn ouders een vouwcaravan (Paradiso) en daarmee gingen we naar de Dordogne.
Naar toiletgebouwen hobbelen met een pleerol onder je arm, ik heb het allemaal nooit als problematisch ervaren. Voor ons kinderen was het alleen maar belangrijk dat het mooi weer was en dat er een zwembad was.
Hier ook een slechte ervaring met een zomerhuisje. Ouders hadden huisje gehuurd zonder te kijken. Komen we eindelijk aan....mooi al die huisjes in het bos en zo luxequote:Op woensdag 11 mei 2011 07:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging ooit met een vriendin op vakantie in een huisje op Zandvoort, dat huisje was van haar ouders, die kwamen later, dat huisje was wel van hout, maar eigenlijk was het gewoon kamperen. Daar moest je plassen op een emmer, maar het was wel de bedoeling dat je die emmer af en toe leeggooide bij het wc-gebouw.
Daar hadden wij als 16-jarigen natuurlijk geen zin in. Toen haar ouders kwamen, zat die emmer helemaal vol met pisHaar vader kwaad!
Plassen op een emmer doe ik ook nooit meer.
Same here bijna, in 18 jaar maar 3 keer in eigen land op vakantie geweest + 1 keer Londen en dat was het dan wel weer. Alledrie de keren dan ook maar maximaal een week. Daarna wel dubbel en dwars ingehaald overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet op vakantie, af en toe een dagje uit.
Oh, daar heb je vast goede herinneringen aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Klonterpot het volgende:
Frankrijk, standaard 4 weken met de caravan en twee kleine koepeltentjes voor mij en m'n broertje
Was altijd wel genieten, godzijdank niet elk jaar op dezelfde camping. Volgens mij stonden we elk jaar ergens anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:22 schreef Leigh het volgende:
[..]
Oh, daar heb je vast goede herinneringen aan.
Steeds op dezelfde camping ook?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef ems. het volgende:
Vaak door de Alphen gelopen. Regelmatig naar Griekenland. En bijna elk jaar wel even naar Bali.
Tot op heden nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef rubje het volgende:
Ooit zoals elke Hollandse familie richting Zuid-Frankrijk.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |