abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97120871
Behoorlijk wat jaren naar dezelfde stacaravan op camping Hengeland in Afferden (Lb). In het begin was het wel leuk, fijne groep andere kids waarmee we lekker konden spelen. Maar na jaren dezelfde plek ging het uit eindelijk toch vervelen. Maar toch stiekem een kleine glimlach als ik er aan terug denk :)

Oh ja daar uiteindelijk ook m'n eerste vriendinnetje gekregen, terwijl ik eigenlijk verliefd was op d'r zusje. Het kan raar lopen. 8)7. Aan haar meer dan goede herinneringen over gehouden :s) behalve toen het uiteindelijk toch uit ging :(
Verandering is het enige constante
pi_97120965
Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, West-Duitsland, Oost-Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Tsjecho-Slowakije, Zwisterland, Italië, Polen en Denemarken.

Dat was het denk ik zo ongeveer wel :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 mei 2011 @ 16:31:19 #53
22592 crew  Ole
pi_97121130
Shopje mln
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_97121720
Limburg (meerdere keren) en Luxemburg voor zover ik me kan herinneren.

Fijne jeugdherinneringen aan. :)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_97124791
Blanes, Spanje. Maar liefst dertien keer geweest, op de camping. Toen werd Blanes nog niet overspoeld met jonge vakantiegangers op zoek naar alles waar jonge vakantiegangers tijdens een vakantie op zoek naar zijn ;)
pi_97200674
Jaren naar Zuid-Frankrijk, vlakbij Narbonne met onze Citroen HY O+. De camping was een km of 5 van de zee, dus daar reden we dagelijks heen. En de camper mocht gewoon mee het strand op, super handig was dat altijd. Herfstvakantie was traditiegetrouw een weekje logeren bij kennissen in Berlijn.
It Never Hurts To Help!
  maandag 23 mei 2011 @ 15:00:09 #57
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97200844
Ik herinner me twee soorten vakanties: de vakanties in de Ardennen, waar we steevast twee weken regen hadden, en de vakanties in Friesland, die waren het leukst, want dan huurden we een hele grote boot en gingen we wekenlang varen.

Echt naar het buitenland gingen mijn ouders pas toen ik het huis uit was. Kennelijk was ik te duur of zo, of misschien hadden ze geen zin om zo lang met mij in één auto te zitten, ik weet het niet. :{
pi_97204345
Wij gingen vroeger altijd naar De Donkere Duinen in Den Helder. ^O^ Gave tijden waren dat.
I am happy
pi_97225372
Zwarte Woud, Sauerland, regio rond de Moezel, Domburg, Breskens, Noordwijk :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:10:51 #60
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_97244072
Mijn ouders sleepten ons altijd mee, elke zomervakantie wel, Belgie, Frankrijk en Spanje

En zoals al er eerder gezegd is, boeide niet waar, als er maar zon en een zwembad was
Van jongs af aan zelfstandig buiten spelen, "beter" dan de moderne tijden, kids voor de tent, klagen over de zon in hun gameschermpje.
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 13:48:34 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_97245321
Ik kan me ook niet heel vaag iets herinneren van een vakantie naar familie in Duitsland op een of andere oude boerderij in een afgelegen dorpje?

Mijn oom ging toen trouwen en ik weet nog dat ze daar een soort traditie hadden van flessen kapotgooien? Om de demonen te verjagen denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:49:06 #62
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_97245334
Frankrijk, Tsjechië, Italië, Portugal.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_97340404
We gingen altijd me de auto. Of beter: twee auto's.
De zomervakantie was iedereen feest. Want dat was het moment waarop wij (pap, mam, zusje & ik) op vakantie gingen met onze oom, tante, neefje & nichtje.
Gewapend met wegenkaart reden we achter elkaar aan richting het bungalowpark. Het was nog voor het tijdperk der mobiele telefoon of tomtoms, dus we zijn wel eens samen de verkeerde kant op gereden omdat de achterste auto de voorste auto wilde blijven volgen (zo ook eens Parijs-centrum in gereden :'))

Volgens mij zijn we in alle Nederlandse provincies wel geweest. Maar ook aan Winterberg (Hochsauerland, Duitsland), Spa (België) en Frankrijk heb ik goede herinneringen.
Had het er nog met de bewuste familieden over tijdens een familie-etentje: we zouden nog wel eens op vakantie willen met z'n allen :Y
Liej
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:31:28 #64
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_97375992
Frankrijk, standaard 4 weken met de caravan en twee kleine koepeltentjes voor mij en m'n broertje :7
The remedy is the experience.
pi_97380280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Klonterpot het volgende:
Frankrijk, standaard 4 weken met de caravan en twee kleine koepeltentjes voor mij en m'n broertje :7
Oh, daar heb je vast goede herinneringen aan.
Steeds op dezelfde camping ook?
Liej
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:35:16 #66
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_97380794
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:22 schreef Leigh het volgende:

[..]

Oh, daar heb je vast goede herinneringen aan.
Steeds op dezelfde camping ook?
Was altijd wel genieten, godzijdank niet elk jaar op dezelfde camping. Volgens mij stonden we elk jaar ergens anders.
The remedy is the experience.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:39:57 #67
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_97383267
Wij zaten elk jaar in een :r stacaravan in Hardenberg. Die huurden mijn ouders dan voor 2 week..

Later zijn we een paar keer naar het buitenland geweest ( Lanzarote, Gran Canaria en Costa Blanca) Maar omdat mijn ouders weinig tot geen Engels spreken, werd het al snel weer die sta caravan in Hardenberg.. alleen dan zonder ons. :')
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_97390942
ameland. :)

en kom er nu nog regelmatig. O+ met en zonder ouders.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Redactie Frontpage vrijdag 27 mei 2011 @ 23:19:24 #69
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_97405527
Mijn ouders waren/zijn germanofiel (wonen dan ook al bijna tien jaar in der Heimat) Elk jaar naar Duitsland, toen ik klein was naar Sauerland, later in het zuiden van Beieren. Nog later ook naar Oostenrijk en Zwitserland geweest, eenmalig ook in de Ardennen. Ach, zolang er een zwembad was, was het al gauw goed.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_97415836
Vaak door de Alphen gelopen. Regelmatig naar Griekenland. En bijna elk jaar wel even naar Bali.
Conscience do cost.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 15:43:17 #71
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97421521
Nederland (Drenthe), België, Duitsland, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Turkije, Spanje (Canarische Eilanden), Griekenland
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 28 mei 2011 @ 15:45:07 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_97421576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:22 schreef ems. het volgende:
Vaak door de Alphen gelopen. Regelmatig naar Griekenland. En bijna elk jaar wel even naar Bali.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_97448405
Iedere zomer 3 weken kamperen met een De Waard tent met bijzettentje van hetzelfde merk.
Hoewel mijn moeder er alleen voor stond met mij en mijn broertje - ze was al jong weduwe - trokken we er geregeld op uit. Door haar heb ik uitstekend leren kaart lezen, ik mocht voorin, broertje achterin (scheelde ook geklier op de achterbank) en mijn taak was kaart lezen.
In de herfstvakantie naar een huisje op Vlieland.

Nederland: Cadzand Bad, Ouddorp, Hardenberg, Gaasterland, Vlieland, Ameland.
België, Frankrijk, Duitsland, Denemarken.

Altijd rond trekken, paar dagen op een camping, als we het bekeken hadden, verkasten we weer. Leuke fijne herinneringen aan, helaas houdt mijn man niet van kamperen :'(
pi_97448411
Wij gingen bijna nooit op vakantie. Eigen bedrijf...

... ter compensatie zit ik nu overal en nergens op deze aardbol.
pi_97448481
Toen ik heel klein was (tot mijn vijfde of zesde) huurden we een huisje (boerderijtje) op de Veluwe, wat voor ons stadskinderen al geweldig was. Daarna een paar keer naar huisjes in Duitsland, en toen kochten mijn ouders een vouwcaravan, dus altijd kamperen. Meestal in Frankrijk (verschillende plekken), maar ook Italië, Zwitserland, Spanje en Tsjechoslowakije (laatste jaar dat dat bestond ;) ). Ik vond, en vind, kamperen heerlijk, hoewel het er nu weinig meer van komt. Als de kindjes iets groter zijn (lees: zindelijk), dan wil ik het wel weer gaan doen. De hele dag buitenspelen, altijd vriendjes en vriendinnetjes op de camping, heerlijk!
pi_97455139
met mijn ouders gingen we niet echt op vakantie. wel dagtripjes naar het open-luchtmuseum en de dierentuin in rhenen.
of naar giethoorn, met een bootje vanaf zwolle en dan met de bus terug, erg leuk, echt waar.
ik logeerde daarnaast altijd 2 weken bij een oom en tante in drente, die zelf geen kinderen hadden.
ik werd daar erg verwend, we maakten uitstapjes naar de hunebedden en de dierentuin in emmen, en altijd een keertje naar de kermis.
  zondag 29 mei 2011 @ 22:25:38 #77
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_97475979
Vanaf mijn 3de tot mijn 16de op een camping in Maarn. Eerst in een bungalow tent, toen een kleine caravan en later een stacaravan op een eigen plek met megatuin. Heerlijke vakanties gehad.

Op mijn 12de naar de Dordogne, mijn ouders hadden een heel groot en oud huis gehuurd, ik vond het verschrikkelijk heb dat huis 2 weken lang doodeng gevonden :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_97476361
naar de camping in oosterhout :')
mijn opa en oma hadden een caravan met grote voortent ect, en daar een vaste sta plek dus elk voorjaar gingen mn oom en pa de boel neergooien daar en konden we de hele zomer terecht.
elke schoolvakantie gingen wij daarheen afwisselend met mijn oom&tante met kinderen...
leuke tijden gehad... boswandelingen met vervolgens een stop bij pannenkoekenhuis, zwemmen, gewoon alles wat je als klein kind deed :p beetje ravotten enzo _O-
alleen ergens in de jaren '90 was er besloten dat die camping weg moest vanwege een nieuwe woonwijk, toen is die camping verhuisd naar ergens anders en toen was er geen fuck meer aan, opa en oma werden oud dus de caravan ging weg, en zo kwam er een einde aan :P
  zondag 29 mei 2011 @ 22:58:09 #79
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_97477788
bungalowhuisje in appelscha, met de caravan, met de boot, met de auto naar spanje en frankrijk.

leuke tijden :)
  maandag 30 mei 2011 @ 20:05:29 #80
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_97509357
Naar huis...
Driemaal in het jaar.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:59:16 #81
53151 T42
Pinball Wizard
pi_97540880
niet
alleen ooit een weekend centerparcs of giethoorn
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:01:33 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97540997
Wij gingen dus ook hooguit een of twee weken per jaar. In de zomervakanties had ik altijd een paar adresjes in de buurt waar ik voor de kat zorgde van mensen die op vakantie waren.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:13:24 #83
87694 Robin__
letitredno
pi_97618060
frankrijk x10 ofzo. 1x portugal, 1x denemarken, 1x duitsland :P zoiets
pi_97659103
Ooit zoals elke Hollandse familie richting Zuid-Frankrijk. ;)

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 juni 2011 @ 15:31:48 #85
22592 crew  Ole
pi_97659387
Ouders allebei in onderwijs gingen keer of vier per jaar. Naar campings, sporthuis centrum. Zomers zo'n beetje heel west europa gezien van Spanje tot Noorwegen. Vakanties van een week of vijf. Vaak ook op wintersport. Waren geen dure vakanties maar besef dat ik het heel erg.goed gehad heb. We mochten ook altijd vriendjes meenemen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:36:21 #86
244933 trovey
Nachtoele
pi_97659556
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:23 schreef rubje het volgende:
Ooit zoals elke Hollandse familie richting Zuid-Frankrijk. ;)

[ afbeelding ]
Tot op heden nog nooit geweest. :P Frankrijk tot zo ver: midden in de nacht per bus naar Calais rijden om daar de ferry richting Engeland te pakken. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 18:45:19 #87
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_97665690
Ik ging eerder met mijn ouders één keer in het jaar een week op vakantie; een bungalowhuisje op een park ergens in Limburg of Brabant, alle hoeken van die provincie's heb ik tot vervelends toe wel gezien :X ook een paar keer via centerparks verder het land in geweest e.d.

Maar eigenlijk altijd binnen de landsgrenzen van Nederland, want mijn ouders waren niet zo "avontuurlijk" aangelegd; en wat moeten je dan in een land waar je de taal niet spreekt.
Hoewel ik mij als kind best goed vermaakt hebt en er altijd wel vriendjes mee mochten; en ook altijd graag weg ging op vakantie; moet ik er tegenwoordig niet meer aandenken om met mijn ouders op vakantie te gaan; ik ben toe aan vakantie als ik daarvan weer zou komen :{ :X

Nee ik heb prima ouders, maar je moet er niet mee(r mee) op vakantie willen :+
  Donald Duck held vrijdag 3 juni 2011 @ 18:47:33 #88
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_97665774
Spaanse kust, met de auto
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_97698872
Meerdere malen Florida, Spanje en Nederland. Frankrijk, Tenerife en de zuidelijke staten van de VS één keer.
pi_98218727
Bij mij was het traditie dat we elk jaar naar center parcs gingen. Heel soms werd er een jaar overgeslagen, als er een andere grote uitgave was.

Center parcs is erg leuk, zeer gericht op kinderen ook, maar zelf wilde ik ook altijd naar het buitenland en de laatste grote vakantie met mijn ouders was dan ook een combi-vakantie van een weekend in een hotel in Praag en een week in een huisje in het ruige, mooie zuid-Tsjechië. Beste vakantie ooit!
pi_98344010
Naar verschillende gebieden in Duitsland, altijd Urlaub auf dem Bauernhof. Heerlijk. Ik zou zo weer willen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 19 juni 2011 @ 17:29:49 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_98377068
Duitsland is erg leuk ja :Y
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 19 juni 2011 @ 17:38:09 #93
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_98377381
Meestal naar Engeland, maar we zijn ook in België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, Italië, Spanje/Canarische Eilanden en Turkije geweest.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_98673873
3 keer Duitsland (2 keer Koblenz en 1 keer Heimbach)
Keer of 3 op camping De Zwarte Bergen in Luyksgestel
1 keer op een camping in Ommen
Keer of 2 op een camping in de buurt van Gulpen.

Toen mijn moeder in Gulpen werd aangefietst door een kind en daarbij haar beide armen brak, was het definitief afgelopen met vakanties. ;( Pas vanaf mijn 22e ben ik dat weer recht gaan zetten.

Mijn moeder werkte zelf bij een vakantiepark, en kon daarom gratis naar de Efteling, Autotron en De Beekse Bergen. Dus daar ben ik heel vaak geweest.
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 12:52:30 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_98674531
Niet echt een vakantie, mijn moeder nam ons mee op een dagtripje naar Düsseldorf, gezellig winkelen, vond mijn moeder natuurlijk hardstikke leuk.

Wat een drama, paar uur in de bus met een zooi (vooral oudere) dames. Daarna een paar uur door Düsseldorf slenteren, winkel in, winkel uit.

Na een uur of 2 zat mijn moeder opgescheept met dreinende kinderen die naar huis wilden en geen supermarkt of warenhuis meer konden zien, was ook meteen de laatste keer dat we gezellig naar Düsseldorf gingen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')