PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
Zit beetje de prijzen in de gaten te houden van de spelers die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe Serie A team. Maar sinds wanneer gaat Eto'o voor maar 4.5k
Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.
Als de niet geupgrade 84 is dan is de upgrade hoger, in dit geval 86 dacht ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?
Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustrerenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Speel offline nu met Real tegen Barca, legendarisch.
En dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, want de computer WEET HOE JIJ SPEELT.
Elke keer als je net wil draaien weet de computer dat ook en voor je het weet ben je de bal kwijt, ook als je de bal af wil pakken met rondje van een barca speler tikken ze hem net op het goede moment weg. Ook vrije trappen zijn zo scripted. 4/5 gaan ver over en de 5e gaat precies mooi in de hoek. Met uitgooien ook, ze weten precies welke kant je op wilt gooien etc. Zwaar vervelend, hopen dat die kk sony hun PSN snel fixt, zodat ik mensen online wel kan verslaan.
Tja je moet wat hequote:Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustreren
Ik speel 4-3-2-1. 4-1-2-1-2 kan ook, maar is een erg dure formatie als je formatiekaarten wil hebben en je zit met gasten op je middenveld die eigenlijk veredelde spitsen zijn en weinig fysiek hebben..Ik zou met een Eredivisie ploeg altijd 4-3-2-1 of 4-3-3 spelen eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Neraice het volgende:
Wat is een goede opstelling voor een Eredivisie team? Had 4-3-3 maar kwam er niet echt uit met het middenveld.
Edit: 4-1-2-1-2, is dat wat? Met Janssen, Lens, Dzudszak en Wijnaldum op het middenveld.
Afellay-Fer-IF Eriksenquote:
eredivisieteam is ook erg leukquote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Neraice het volgende:
Hmm, zit nog te twijfelen. Lijkt me ook wel vet om een heel IF Eredivisieteam te maken.
Er is een heruitgave van IF Janssen geweest...quote:Op maandag 9 mei 2011 18:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh dacht ikNou IF dan.
Ik speelde 4-3-3 en dan If junker in de spits
hmm vreemd... Heb ik ook wel eens last van, nu minder. Xbox? Zo ja, speel ik graag een potjequote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef ForumPimp het volgende:
Ik verlees nu best veel online terwijl ik met ranked matches wel vaker won. Is het niveau hoger bij UT ofzo?
Er vallen mij een aantal dingen op waar ik echt geirriteerd aan raak, ik vraag me af of jullie dat ook herkennen of eventueel uitleg willen geven. Dit is zowel met UT als normale matches.
Als ik aanval, gaan geen van mijn spelers mee tenzij ik een 1 2tje doe. Maar zodra de tegenstander de bal heeft gaat meteen iedereen vrij lopen en positie zoeken. Hierdoor heb ik vrij veel bal verlies, dit omdat mijn spelers maar wat blijven staan.
Op dat moment ligt gewoon het hele veld open en krijgt de tegenstander alle ruimte van de wereld.
Het nadeel van bovenstaande is dat het NOOIT bij mij gebeurd, ik moet verdomme altijd ontzettend vele werk verzetten om de bal bij de 16 te krijgen, ik daar eenmaal ben is balverlies snel om de hoek en vaak ook een counter + doelpunt.
Allemaal ontzettend frustrerend, haalt echt de fun uit het spel. Iemand tips? Zou iemand eens tegen mij willen spelen en dan aan het eind vertellen wat ik niet goed doe en wat verbetering nodig heeft?
Ah oke. dan was dat het.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is een heruitgave van IF Janssen geweest...
Ik speel altijd 4-4-2. Puur om het feit dat ik die verdedigers nodig heb, ik heb wel eens andere formaties getest maar ik kwam daar niet veel verder mee.quote:
Toch zou ik je aanraden een andere formatie te gaan spelen als dit telkens voor blijft komen. Want dan past die formatie niet bij je eigen speelstijl.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik speel altijd 4-4-2. Puur om het feit dat ik die verdedigers nodig heb, ik heb wel eens andere formaties getest maar ik kwam daar niet veel verder mee.
Ik zal dat eens proberen, maar de LB knop gebruik ik vrij vaak.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toch zou ik je aanraden een andere formatie te gaan spelen als dit telkens voor blijft komen. Want dan past die formatie niet bij je eigen speelstijl.
Ik heb met sommige formaties dat ik er totaal niet door kom of dat ik dan met 1 speler tegenover de hele verdediging van de tegenstander sta. Uit ervaring heb ik geleerd dat wanneer mijn CF de bal aan zn voeten houdt(ik speel 4-3-1-2) mijn 2 buitenste CM's altijd opkomen en ik zo verder kan opbouwen.
Oh en ik neem aan dat de LB knop geen onbekende is voor je?
doet het ook nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Barcelona helemaal niet fijn spelen in Fifa vergeleken andere 5 sterren teams
alleen als je Barca gebruikt zoals het moet is het zeer goed. Maar weinig mensen kunnen dat helaas, ik ben er iig niet een vanquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
doet het ook niet
In fifa 11 draait alles om kracht en snelheid. Teams als chelsea en real madrid hebben dit gewoon veel meer dan barcelona.
idd, tikkie takkie voetbal is in fifa 11 niet weggelegd voor een boel spelers, daarnaast verliest het te vaak van kracht en snelheidquote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen als je Barca gebruikt zoals het moet is het zeer goed. Maar weinig mensen kunnen dat helaas, ik ben er iig niet een van
Klein land, weinig inwoners.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef Stuurver het volgende:
Vraag me af of er ooit nog een Eredivisie Live Season komt. Het is de enige competitie die ik actief volg
FIFA verkoopt erg goed in Nederland dus ik snap niet waarom het nog niet bestaat
Niet, maar je kan bijna geen tegenstander vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef emokid het volgende:
Hoe moeilijk is het om in te stellen dat je alleen tegen 3.5-4.0 sterren wilt spelen?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Rijstbal het volgende:
godverdomme wat een KKRrrrr tegenstanders. Eerst eentje met Agbonblabla en carew die de hele wedstrijd naar de zijkanten gaan en en de bal in de 16 schiet.Maakte in de 120ste minuut nog de 4-4. Daarna met penalties alles gewoon gemist
![]()
En bij de volgende tegenstander stond ik 2-0 achter. Begin van de 2e helft maakte ik de 2-1. Daarna begon die 30 minuten in zijn helft rond te tikken.Na afloop stuurt die kneus natuurlijk een bericht met hahahahaha.
![]()
Ik stop ermee vandaag.
Ja helaas spelen dit soort sneue types ook Fifa. Gewoon even je xbox uitzetten en morgen weer eens proberenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Rijstbal het volgende:
godverdomme wat een KKRrrrr tegenstanders. Eerst eentje met Agbonblabla en carew die de hele wedstrijd naar de zijkanten gaan en en de bal in de 16 schiet.Maakte in de 120ste minuut nog de 4-4. Daarna met penalties alles gewoon gemist
![]()
En bij de volgende tegenstander stond ik 2-0 achter. Begin van de 2e helft maakte ik de 2-1. Daarna begon die 30 minuten in zijn helft rond te tikken.Na afloop stuurt die kneus natuurlijk een bericht met hahahahaha.
![]()
Ik stop ermee vandaag.
Pepe en Abidal waren nou juist net m'n laatste 2 aankopen. Had eerst een volledig braziliaans team (Maxwell LB , Henrique CB en Adriano CM) maar omdat je voor sommige cups meerdere nationaliteiten nodig had dacht ik laat ik eens wat andere kopenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Rijstbal het volgende:
Ik zou Pepe, Abidal en Afellay verkopen voor wat brazilianen.
Marcelo op LB Douglas CB en op het middenveld uhm Ze Roberto?
Ik heb met Jones gespeeld in manager mode, sterk en kan erg goed koppen. Snelheid en schot gaat er ook mee door, de IF zal prima zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Shadeauw het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met IF Jones? Ik heb op dit moment IF Demba Ba, maar ik ben niet echt tevreden over hem. Hij is zo zwak aan de bal, wordt er zo makkelijk van afgezet.
Ik wou IF Ba ruilen tegen IF Jones + Coins. Dus als iemand deze toevallig nog heeft?
Xbox360 btw
Als ik een IF Jones zie gaat bij mij m´n duim gelijk naar mijn d-pad en ga ik defensive spelen, wat een beest is dat!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef emokid het volgende:
Haha, IF Ba is goed man, denk dat je hem meer tijd moet geven. Het is net Drogba, en heeft een belachelijk goed schot. Shot power 95 of zo. IF Jones is ook zo'n beest, minder goed schot maar erg sterk, een van de sterkste spelers denk ik zelfs. Ik had ze eens als duo en dat is gewoon niet te stoppen.
Mwa, ik heb hem wel genoeg tijd gegeven denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef emokid het volgende:
Haha, IF Ba is goed man, denk dat je hem meer tijd moet geven. Het is net Drogba, en heeft een belachelijk goed schot. Shot power 95 of zo. IF Jones is ook zo'n beest, minder goed schot maar erg sterk, een van de sterkste spelers denk ik zelfs. Ik had ze eens als duo en dat is gewoon niet te stoppen.
Hoe krijg je van de 90e minuut nog een replay met zoveel goals?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit de ultieme vernedering?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75549412
Na de 2-0 begon hij al met slidings. Ik weet niet wat hij met corners deed maar ik kon ze er allemaal inkoppen. Filmpje was trouwens in de 90e minuut, ik kon het even niet laten.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Rijstbal het volgende:
![]()
![]()
Ik stop ermee vandaag.
Geluk... Van de 12 goals stonden er iets van 7 of 8 bij de highlights. Ook stonden er twee reddingen bij van de keeper. Ik weet niet hoe ze bepalen welk goal wel en welk goal niet als replay wordt gekozen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe krijg je van de 90e minuut nog een replay met zoveel goals?
Ik heb ooit eens met 18-0 gewonnen van een tegenstander die ook daadwerkelijk probeerde te voetballen, hij ging echter wel rond de 12 of 13-0 alleen maar slidings maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Is dit de ultieme vernedering?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75549412
Na de 2-0 begon hij al met slidings. Ik weet niet wat hij met corners deed maar ik kon ze er allemaal inkoppen. Filmpje was trouwens in de 90e minuut, ik kon het even niet laten.
Van jou kan ik het wel hebben. Je bent gewoon de betere spelerquote:
Dank uquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Van jou kan ik het wel hebben. Je bent gewoon de betere spelerIk verlies soweiso bijna altijd van italiaanse teams.
En 18-0 lijkt bijna onmogelijkIk kom niet verder dan 10-0
![]()
Vind je het gek? Dat is echt onsportief...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Daarna alleen maar hooggehouden met mijn spelers en rondgetikt.
In de 37ste minuut quitte hij gevolgd door allemaal haatberichtjes
Als jij dat vindt mag je die mening hebben jongetje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat hij deed was gaar, wat jij deed nog veel triester
Als het een goede wedstrijd was en de tegenstander wint verdient dan stuur ik ook altijd gg ofzoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Timnation het volgende:
Net met 5-4 gewonnen door een goal in de 120e minuut, tegenstander was nog zelfs zo aardig om me te feliciteren
Mooie goalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Boeiend. Zij zouden het ook doen.
Zo een lekkere goal gemaakt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75571134
Ja, dat doe ik ook altijd wel. Reageer ook altijd wel als iemand mij zoiets stuurtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het een goede wedstrijd was en de tegenstander wint verdient dan stuur ik ook altijd gg ofzoiets dergelijks.
Je kunt na de wedstrijd de hoogtepunten zien ( incl. goals enzo ) en dan kun je ervoor kiezen deze te uploaden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
Kan je die replays terug vinden op de ea site ofzo? Of sla je m zelf op en upload je m dan?
Idd ja. Speelde net tegen een team met Rooney en Torres in de spits. In de eerste helft stond ik 2-0 voor. Daarna ging die zijn 2 spitsen inwisselen voor Agbonlahor en Dzeko. Crossen en koppen, crossen en koppen, crossen en koppen.quote:
Hoezo?quote:
Eto o heeft een pac van 90, en is van de rest een heel stuk beter dan die bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik vind het juist niet erg om tegen teams met Agbon&Bent te spelen. Zijn vrij voorspelbare spelers meestal die niet erg creatief zijn in het bedenken van oplossingen en meestal voor de cross gaan of de loop actie.
Klopt, maar ik heb Bent als invaller voor mijn BPL team en hij is behoorlijk sterk, valt me niet tegen. Ook zijn schot is beter dan die 80 laat blijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Eto o heeft een pac van 90, en is van de rest een heel stuk beter dan die bent.
Mijn favoriete teams zijn Udinese en Napoli. Beide hebben een fantastische aanval, maar ook wel een erg matige verdediging. Zelfde geldt voor Villarreal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
iedere aanval kan door de verdediging van beide teams komen! Ik zou alleen niet spelers nemen die snel van de bal worden gezet omdat chelsea en real madrid beide sterke verdedigers hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
Manchester City misschien? Heeft wat meer kracht in huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Bedankt, zoiets zoek ik. Ik speel liever niet met 5 sterren teamsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn favoriete teams zijn Udinese en Napoli. Beide hebben een fantastische aanval, maar ook wel een erg matige verdediging. Zelfde geldt voor Villarreal.
Messi haal je zo van de bal af en Villa is niet zo snelquote:
Brazilië!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Inderdaad, ik speel alleen nog maar tegen betere tegenstanders omdat de rest leavedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef Neraice het volgende:
Dat constante geleave als je team iets beter is
Bazenploeg ja, daar heb ik ook een Ultimate team van gemaakt. Jammer dat Mexico en Chili niet in het spel zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Uruguay ook wel fijn spelen met Suarez,Cavani en Forlan.
Die van 15k met 7 rare kaarten volgens mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef ForumPimp het volgende:
Wat zijn trouwens de beste pakketen om te kopen als je nog wat punten over hebt voor de xbox?
het liefst geen, zonde van je pointsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef ForumPimp het volgende:
Wat zijn trouwens de beste pakketen om te kopen als je nog wat punten over hebt voor de xbox?
zonde van je MS points jaquote:
De complete aanval en het middenveld van Barcelona kunnen in FIFA zelfs worden afgestopt door spelers als Wisgerhof.quote:
ik maak er de laatste dagen anders prima winst op, 10K nu al ongeveer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Tim86 het volgende:
walcott prijsfixen lijkt me niet slim en niet eens mogelijk
Traden wel, maar prijsfixen is iets heel andersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak er de laatste dagen anders prima winst op, 10K nu al ongeveer.
maar zo gaat dat natuurlijk niet he, als ze zo veel onder de marktprijs gaan zitten
Het is dat laatste. Je kan er echt niet op spelen eigenlijk en hij moet toevallig goed vallen en dan moet je ook nog een speler hebben die het kanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vraag me al een tijdje iets af, namelijk hoe je een omhaal of snoekduik of iets dergelijks doet. Moet je dan bijvoorbeeld L2 (PS3'er hier dus) gebruiken of moet hij toevallig goed komen en moet je een speler hebben die deze kwaliteit heeft, dus bijvoorbeeld een Rooney?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Shadeauw, Zou je je team eens willen posten? Ben wel benieuwd
Balen, want is leuk als er een special manier is om op die manier te schieten, ook al mis je dan misschien nogal eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dat laatste. Je kan er echt niet op spelen eigenlijk en hij moet toevallig goed vallen en dan moet je ook nog een speler hebben die het kan
Ja klopt, bij oude FIFA's kon het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Balen, want is leuk als er een special manier is om op die manier te schieten, ook al mis je dan misschien nogal eens!
Mooi teamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Tuurlijk:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gq9lXuAAbaP57
Thanks. Nani is wel ok, de IF nog niet geprobeerd, maar deze bevalt me wel. Hij is redelijk snel en 5* skills is ook wel handig. Crosses komen wel redelijk over, maar niet altijd perfect. Meestal ga ik als ik via de linkerkant speel gewoon proberen met Nani naar binnen te kappen, en dan een op een goal hopen. Hij is wel redelijk sterk met beide benen dus dat is ook wel een voordeel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Wat vind je van Nani? In mijn Portugal-team heb ik de IF en die valt me erg tegen..
Heb net tegen iemand gespeeld die heel Mancester als UT had en dus ook Nani, maar die is me een partij snel man.. niet normaal. Had grote moeite om hem in toom te houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Wat vind je van Nani? In mijn Portugal-team heb ik de IF en die valt me erg tegen..
Hij is bij mij heel snel moe en gewoon echt weak as shit. Ieder half duwtje en hij ligt op de grond en ik ben toch heel wat fragiele dribbelaartjes gewendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Thanks. Nani is wel ok, de IF nog niet geprobeerd, maar deze bevalt me wel. Hij is redelijk snel en 5* skills is ook wel handig. Crosses komen wel redelijk over, maar niet altijd perfect. Meestal ga ik als ik via de linkerkant speel gewoon proberen met Nani naar binnen te kappen, en dan een op een goal hopen. Hij is wel redelijk sterk met beide benen dus dat is ook wel een voordeel.
Waarom valt Nani bij jou tegen dan als ik vragen mag?
Dat heb ik de afgelopen dagen echt vaak gehad..heb nu een Team USA gemaakt en daarmee kan ik echt uit de startblokken knallen steeds..van de laatste 10 potjes hebben er zeker 8 gequit, waarvan minimaal de helft al voor rust. En allemaal tegen veel betere teams op papierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
haha hoe sneu, sta ik 3-0 voor in de 26e minuut bij FUT, quit ie
doe ns linkje posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen echt vaak gehad..heb nu een Team USA gemaakt en daarmee kan ik echt uit de startblokken knallen steeds..van de laatste 10 potjes hebben er zeker 8 gequit, waarvan minimaal de helft al voor rust. En allemaal tegen veel betere teams op papier
Landon Donovan = Iniestaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k3HB1HwZbaP7j
Nice! Zulke teams zie je niet vaak. Die Donovan heeft wel zieke stats trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k3HB1HwZbaP7j
LATEN WIJ EEN POTJE SPELEN. IK VOEL MIJ HETZELFDE.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb het echt helemaal gehad met dit teringspel godverdomme
godverdomme 1-0 verloren, 7-1, en 4-2![]()
![]()
![]()
ik bak er echt geen reet van, kutzooi
OKE VOEG ME MAAR TOE, WAT IS JOUW GT?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
LATEN WIJ EEN POTJE SPELEN. IK VOEL MIJ HETZELFDE.
Dat kom ik zelfs tegen als ik in de 2e minuut de 1-0 scoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
haha hoe sneu, sta ik 3-0 voor in de 26e minuut bij FUT, quit ie
Hoe verdedig jij? Je hebt echt genoeg kansen maar je ziet het niet ofzo, je speelt bijna constant de verkeerde man aan.quote:
ik kan er gewoon geen flikker van, heb totaal geen inzicht, of dan zie ik de ruimte wel maar komt de pass er weer niet, kom ik eindelijk een keer voor doel duurt het weer te lang voordat ik heb besloten wat ik ga doen. Godverdomme.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hoe verdedig jij? Je hebt echt genoeg kansen maar je ziet het niet ofzo, je speelt bijna constant de verkeerde man aan.
Dat is inderdaad minder, ik heb die periode ook een tijdje gehad hoor. Niks wou en alles zit tegen, geen idee hoe dat kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan er gewoon geen flikker van, heb totaal geen inzicht, of dan zie ik de ruimte wel maar komt de pass er weer niet, kom ik eindelijk een keer voor doel duurt het weer te lang voordat ik heb besloten wat ik ga doen. Godverdomme.
ik stop er voorlopig mee, heb het helemaal gehad.
Probeer korte tikjes te geven, niet te snel, maar neem je tijd om alles even goed over te kijken. Als je niet direct een opening ziet naar voren, speel de bal dan terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Terwijl ik wel weet dat ik het kan, tijdje terug ging het hartstikke goed, en nu niks meer
Dat verklaart al wel iets..boven wereldklasse zit zelfs nog een niveau (legendarisch) en online zitten toch vooral gasten die geen enkele moeite met de CPU hebben, ook welk niveau dan ook. Dan kom je toch ook wel vaak gewoon betere spelers tegen vrees ik. Bij normale H2H matches heb je het voordeel dat je wordt gematched aan tegenstanders van je eigen niveau..misschien is dat beter momenteel..dan groei je er vanzelf inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga er eens naar kijken.. In singleplayer gaat het wel goed bijna altijd, wereldklasse heb ik wel moeite mee
deleten die handel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef emokid het volgende:
Wie is LovedSkydiver8? Word helemaal kapotgespammed met uitnodigingen voor party's en fifa potjes. Voegt mij uit het niets toe op Xbox Live.
Er zijn er weinig en degene die er zijn zijn best goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn braziliaanse LB's en vooral RB's zo duur
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef emokid het volgende:
We hebben trouwens een leuke en vaste club hier met de FIFA topics. Een keer Clubs doen met zn allen?
Mijn Luis Fabiano zit op dit moment op 73 goals in 43 duelsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Rijstbal het volgende:
Villa heeft zn 100ste doelpunt gemaakt in 80 wedstrijden.
Misschien even oefenen offline of H2H? Daar wordt je gekoppeld aan een tegenstander van hetzelfde niveau..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om door verdediging heen te komen verdomme, begin er kots misselijk van te worden.
Ik heb tijden H2H gespeeld, daar ging het altijd wel lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien even oefenen offline of H2H? Daar wordt je gekoppeld aan een tegenstander van hetzelfde niveau..
Hahahaha ja die heeft mij ook ooit toegevoegd, 2 potjes tegen gedaan ooit ( is volgens mij een Engelsman die ook (gebrekkig) Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef emokid het volgende:
Wie is LovedSkydiver8? Word helemaal kapotgespammed met uitnodigingen voor party's en fifa potjes. Voegt mij uit het niets toe op Xbox Live.
Het beste kun je dan deze gouden tip hanteren:quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om door verdediging heen te komen verdomme, begin er kots misselijk van te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het beste kun je dan deze gouden tip hanteren:Nee, nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ie laatst bij mij ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef ForumPimp het volgende:
Rijstbal heeft mij net laten winnen zodat ik mij wat beter ging voelen, wat lief van hem!
haha ja bij jou zeker. Had zo 4 of 5 -0 voor mij kunnen worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat deed ie laatst bij mij ook
Rijstbal we love You!!!
Verdedigend laat je soms nog wat gaatjes openvallen (maar dat heb ik ook). En misschien aanvallend misschien wat meer 1-2tjes combineren. Je geeft de bal wel een paar keer wegquote:
Haha ja ik wil nog revanche van de vorige keer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
@Rijstbal: Wij ook nog een keer een potje doen later?
Sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sorry, wie het ook was waar ik net tegen speelde. Mijn spelers waren zo erg generfed, had gewoon zin om m'n controller kapot te smijten. Sloeg echt nergens op. Elke draai kwam pas na een seconde. Snap niet waarom dit soort kutdingen moeten gebeuren in Fifa.![]()
![]()
Is niet jouw fout. Dit gebeurt gewoon soms. Beetje jammer dat het meteen eerste potje gebeurt. Heb hier gelukkig een mooie bokszak hangen.quote:
Ja minstens !quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
haha ja bij jou zeker. Had zo 4 of 5 -0 voor mij kunnen worden.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]je moet gewoon die ballen leren mikken als je voor open goal staat
Nee dat passje van Fabiano op zichzelf was zo bedoeld hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jou eerste goal was sowieso geluk
Dat die door rollende bal nog binnen bleef
Ik had geen last van lag. maar jij kennelijk wel dus daarom liet ik je winnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee dat passje van Fabiano op zichzelf was zo bedoeld hoor![]()
Die lag is best irritant trouwens, dat draaien duurt echt uren.
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik had geen last van lag. maar jij kennelijk wel dus daarom liet ik je winnen
PSNquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Pino0 het volgende:
Maar weer is een potje offline legendary tegen Barca, ik weet nu al dat dit me te erg gaat frustreren maar je moet wat als 't netwerk nog steeds off is:(
Dankje! Maar ik heb soms dat ik goed speel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme man pimp. Jij wordt ook met de minuut beter. En je hebt wel veel spelers opeensPato, Batoletti
Maar hij is zo tering snel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
Pato in de spits met spanjaarden eromheen lijkt me idd niet ideaal.
Jup. Ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal ook netwerk open of niet? (Groen dus.)
jepquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal ook netwerk open of niet? (Groen dus.)
bedoel je de carrièremodus? Dan naar gaan speltypen-->Carrière oid. en dan de bovenste, weet ff niet hoe het heet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Pino0 het volgende:
Hoe start je een nieuw seizoen? Is dat gewoon toernooi? Ik wil met Liverpool in de Engelse divisie spelen! Ben wel begonnen maar hij gaat dan data uitzoeken waarop hij wedstrijden gaat spelen?
Wie kan mij helpen?
Dus kies je manager. Zo ingewikkeld is het allemaal echt niet..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Pino0 het volgende:
ja daar ben ik maar ik moet kiezen tussen speler, manager en spelersbeheer, ik wil gewoon als team voetballen in een competitie, niet als 1 speler!
Oh, ik dacht dat als je manager kiest je een soort football manager aan t spelen bent oid. thnxquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cBYLsjLVbaQaA
Holden, Cannavaro, Coentrao en Lavezzi moet ik echt hebben
Ja je moet altijd wel wat managen en aankopen doen enzo, maar het is geen football manager ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat als je manager kiest je een soort football manager aan t spelen bent oid. thnx
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef Stuurver het volgende:
Wat vinden jullie als Forlan als spits? heb hem nooit echt fijn gevonden ondanks zijn 88 rating voor de winterstop
ik zou er even een tijdje vanaf blijven, ga iets anders spelen bv.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef ForumPimp het volgende:
Ik haat het als mensen de 1 na andere lucky goal maakt, echt om te kotsen en ik moet mij dan echt inhouden om niet die controller door mijn TV te gooien. Soms is die game zo onterecht.
Was mijn zelfde gedachte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou er even een tijdje vanaf blijven, ga iets anders spelen bv.
Ramires wordt van mij!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cBYLsjLVbaQaA
Holden, Cannavaro, Coentrao en Lavezzi moet ik echt hebben
Eigenlijk moet je al die spelers dan op de middellijn positioneren! dan is het pas 1 tegen 1 + keeper!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:
wtfSpeelde net tegen een tegenstander die een aangepaste corner had ingesteld.
Al zijn spelers stonden op mijn doellijn waardoor mijn spelers daar ook stonden om ze te dekken. 1 van hem bleef op de stip staan samen met een speler van mij. Dus 50/50.. Kon wel lekker counteren toen ik de kopduel won.
ik zie bijna iedereen dat doen, het werkt ook gewoon totaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:
wtfSpeelde net tegen een tegenstander die een aangepaste corner had ingesteld.
Al zijn spelers stonden op mijn doellijn waardoor mijn spelers daar ook stonden om ze te dekken. 1 van hem bleef op de stip staan samen met een speler van mij. Dus 50/50.. Kon wel lekker counteren toen ik de kopduel won.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor![]()
![]()
![]()
![]()
.
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen.In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding
. Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen.
enquote:
Daarom bokszak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor![]()
![]()
![]()
![]()
.
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen.In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding
. Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen.
Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etcquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Rijstbal het volgende:
We kunnen ook diegene zijn gamertag posten zodat we hem allemaal toevoegen en reporten.Dan kan die voorlopig effe niet meer spelen
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etc
IF Fabiano?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eUKxqnVobaQi3
Mijn team tot nu toe, wie zal ik nu kopen?, Ik wil denk ik pato in de spits. Ik heb nu nog zo'n 300K over. Maar ik heb ook nog geld nodig voor andere projecten. (Colombia team)Ik denk dat ik zo'n 100K voor Colombia nodig heb. en ik wil zeker nog 100K over houden, dus ik heb voor dit team ongeveer 100K nog te besteden!
Ongeveer 400 potjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins
IF Falcao in de spits, qua middenvelders kom ik niet verder dan Aguilar..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al
Ja, het wordt ongeveer dit:quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen
In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
daar ben ik dus op de harde manier achter gekomen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.
Berba vond ik heerlijk als CF
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, het wordt ongeveer dit:
4321
------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----
Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
Pinoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, het wordt ongeveer dit:
4321
------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----
Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
En dan alleen maar hoge crosses op hem gevenquote:
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF!)
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden gevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Ja weet ik, maar voelt als cheatenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden geven![]()
Ik zou in zo'n geval automatisch voor Casillas gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Inderdaad (http://forum.ea.com/uk/posts/list/572334.page).quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die komt er wel in het BPL TOTY geloof ik.
En hoe pakte dat uit voor je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Rijstbal het volgende:
Doen mensen dat echt?Hoe groot is de kans nou dat je elkaar weer tegenkomt.
Hoewel ik Jpg wel 2x toevallig tegenkwam bij FUT en Online team play
Same here.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik doe het nog steeds nooit, uit principe.
Zijn er nog andere mensen met doelpunten voor het doelpunt van de maand mei?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here.
Net een van de lekkerste goals van afstand ooit gemaakt, met IF Djuricic in de silver final
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75649124
Dat binnenkantje paal (en het feit dat het een silver is) maken het nog net wat lekkerder
Meest subtiele voetbeweging van Milito:quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mensen met doelpunten voor het doelpunt van de maand mei?
Dan zet ik mijn PS3 gewoon uit, hij geen punten en ik niet, wil best verliezen van een goede speler maar zon sjappie die beetje gaat tikken is echt zwaar triestquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren had ik een momentje dat ik wel echt pissed off was. Hele leuke wedstrijd met mijn bronze tegen een kerel met allemaal goede engelse bronzes, waaronder een IF keeper. Ik was wel wat beter, kom op 1-0. Hij met zo'n lange kutbal vanaf de aftrap (die soms gewoon niet te verdedigen zijn) meteen 1-1. Uiteindelijk liep ik in het kwartier na rust uit naar 4-1 en toen ging hij een half uur lang rondtikken terwijl hij dus achter stond
Wat een triest figuur ben je dan als je meer plezier haalt uit dit dan nog een half uurtje in-game normaal spelen
Dan krijgt hij wel gewoon punten hoor als jij je ps3 uitzetquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn PS3 gewoon uit, hij geen punten en ik niet, wil best verliezen van een goede speler maar zon sjappie die beetje gaat tikken is echt zwaar triest
Echt?:o Staat er dan dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan krijgt hij wel gewoon punten hoor als jij je ps3 uitzet
En wat te denken van je DNF danquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Echt?:o Staat er dan dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten?
ja, staat dat de connectie met de tegenstander is verbroken, en dan win je de wedstrijd en ga je verder in het toernooi. En het is nogal slecht voor je ps3, en ook voor je DNF bonusquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Echt?:o Staat er dan dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten?
Het is een BEEST!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Raifu het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van Kaka?
Na hem eindelijk gekocht te hebben voor mijn Braziliaanse team raakte hij 5 wedstrijden geblesseerd
Uiteindelijk betaalde hij mijn vertrouwen terug met deze pass:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75630669
En onbetaalbaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:08 schreef Rijstbal het volgende:
Goeie speler ja hij kan zowat alles. De IF versie is al helemaal een god heb ik gelezen.
Leuke teamsquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
ik heb ondertussen al 3 teams gemaakt, maar ik wil spelen!
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hmfzOYkSbaQoU brons eredivisie team
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jyhlOvgubaQoV liga bbva
en tot slot mijn belgische vrinden http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dyiBxRgrbaQoY
Kansloos. En dan ook alle herhalingen afkijken zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
Het celebraten van een goal is juist geweldig, ik zelf doe vaak die dat je Y spammed zodat je beetje gay met je handje gaat wapperen. En dan natuurlijk wel het hele veld over
Niets kansloos aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kansloos. En dan ook alle herhalingen afkijken zeker?![]()
bij 22 secquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef el-blanchito het volgende:
kippendansje?
weet iemand hoe je je goals hier naar toe kan uploaden/ link plaatsen?
Die celebrations met dat rennen over het hele veld zijn zo onsportief manquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niets kansloos aanHerhalingen druk ik altijd als eerste door, goal heb je daarvoor al gemaakt hoef ik m niet nog een keer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |