abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 15:09:42 #1
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_96547971

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Doelpunt van de maand
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is [http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand hier] te vinden.
Stemmen op het FOK!FIFA doelpunt van de maand maart kan je [http://forum.fok.nl/topic/1630936 hier] doen van 1-7 april!

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

Vorige topic
[FIFA 11] #41: Met TOTYs gevolgd door een epic crash

Met dank aan Omnirocket :)
pi_96548565
Zit beetje de prijzen in de gaten te houden van de spelers die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe Serie A team. Maar sinds wanneer gaat Eto'o voor maar 4.5k :o
pi_96548831
Is dit de ultieme vernedering?

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75549412

Na de 2-0 begon hij al met slidings. Ik weet niet wat hij met corners deed maar ik kon ze er allemaal inkoppen. Filmpje was trouwens in de 90e minuut, ik kon het even niet laten.
pi_96548869
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
Zit beetje de prijzen in de gaten te houden van de spelers die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe Serie A team. Maar sinds wanneer gaat Eto'o voor maar 4.5k :o
Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.
pi_96549029
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Eto'o 84 neem ik aan? De UP versie zal wel nog iets duurder zijn.
Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?
pi_96549179
Aan de rating. Normale Eto'o is 84 en de UP versie 86 ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 15:38:53 #7
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_96549248
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:34 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja klopt. Hoe zie je eigenlijk dat het de upgrade betreft?
Als de niet geupgrade 84 is dan is de upgrade hoger, in dit geval 86 dacht ik.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:24:12 #8
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_96551338
Speel offline nu met Real tegen Barca, legendarisch.

En dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, want de computer WEET HOE JIJ SPEELT.

Elke keer als je net wil draaien weet de computer dat ook en voor je het weet ben je de bal kwijt, ook als je de bal af wil pakken met rondje van een barca speler tikken ze hem net op het goede moment weg. Ook vrije trappen zijn zo scripted. 4/5 gaan ver over en de 5e gaat precies mooi in de hoek. Met uitgooien ook, ze weten precies welke kant je op wilt gooien etc. Zwaar vervelend, hopen dat die kk sony hun PSN snel fixt, zodat ik mensen online wel kan verslaan.
pi_96551671
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Speel offline nu met Real tegen Barca, legendarisch.

En dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, want de computer WEET HOE JIJ SPEELT.

Elke keer als je net wil draaien weet de computer dat ook en voor je het weet ben je de bal kwijt, ook als je de bal af wil pakken met rondje van een barca speler tikken ze hem net op het goede moment weg. Ook vrije trappen zijn zo scripted. 4/5 gaan ver over en de 5e gaat precies mooi in de hoek. Met uitgooien ook, ze weten precies welke kant je op wilt gooien etc. Zwaar vervelend, hopen dat die kk sony hun PSN snel fixt, zodat ik mensen online wel kan verslaan.
Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustreren :P
  maandag 9 mei 2011 @ 16:33:17 #10
283639 Pino0
pi_96551850
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef laucas het volgende:

[..]

Zelfs uit verveling speel ik al heel erg lang niet meer tegen de CPU, want ik weet toch wel dat ik me kappot ga frustreren :P
Tja je moet wat he :(

Kan nog wel ff duren voordat ie weer online gaat jammer genoeg.
pi_96551940
Ja dat moeten hoeft niet meer van mij, ik bescherm mezelf preventief door het niet meer te doen. Speel je ook FUT? Potje doen als het weer up is? :P
  maandag 9 mei 2011 @ 16:38:01 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96552080
Niet van de CPU kunnen winnen :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_96552294
Wat is een goede opstelling voor een Eredivisie team? Had 4-3-3 maar kwam er niet echt uit met het middenveld.

Edit: 4-1-2-1-2, is dat wat? Met Janssen, Lens, Dzudszak en Wijnaldum op het middenveld.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_96552858
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Neraice het volgende:
Wat is een goede opstelling voor een Eredivisie team? Had 4-3-3 maar kwam er niet echt uit met het middenveld.

Edit: 4-1-2-1-2, is dat wat? Met Janssen, Lens, Dzudszak en Wijnaldum op het middenveld.
Ik speel 4-3-2-1. 4-1-2-1-2 kan ook, maar is een erg dure formatie als je formatiekaarten wil hebben en je zit met gasten op je middenveld die eigenlijk veredelde spitsen zijn en weinig fysiek hebben..Ik zou met een Eredivisie ploeg altijd 4-3-2-1 of 4-3-3 spelen eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96553096
Hoe heb jij het middenveld gedaan dan?
pi_96553166
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:57 schreef Neraice het volgende:
Hoe heb jij het middenveld gedaan dan?
Afellay-Fer-IF Eriksen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96553255
Eriksen als CM?
pi_96553408
ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96553576
Hmm, zit nog te twijfelen. Lijkt me ook wel vet om een heel IF Eredivisieteam te maken.
pi_96553662
Eredivisie team is wel leuk :) Won ik best veel mee *O* En nu heb je ondertussen ook een IF van der wiel. En Sif janssen
pi_96553681
Welke opstelling speelde jij?
pi_96553722
Er is geen SIF Janssen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96554685
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Neraice het volgende:
Hmm, zit nog te twijfelen. Lijkt me ook wel vet om een heel IF Eredivisieteam te maken.
eredivisieteam is ook erg leuk :P snelle flanken, goede verdedigers (behalve LB :P ) en een sterk middenveld. Alleen de spits positie is best lastig

heb zelf een eredivisie team met 3-5-2 opstelling.

middenveld met cdm Fer en affelay, voorste 3 middenvelders IF doedelzak, SIF wijnaldum en IF lens

En idd SIF janssen is er niet, enkel IF
hardcoholic
pi_96556857
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Er is geen SIF Janssen
Oh dacht ik :P Nou IF dan. :) Ik speelde 4-3-3 en dan If junker in de spits
pi_96556925
Ik verlees nu best veel online terwijl ik met ranked matches wel vaker won. Is het niveau hoger bij UT ofzo?

Er vallen mij een aantal dingen op waar ik echt geirriteerd aan raak, ik vraag me af of jullie dat ook herkennen of eventueel uitleg willen geven. Dit is zowel met UT als normale matches.

Als ik aanval, gaan geen van mijn spelers mee tenzij ik een 1 2tje doe. Maar zodra de tegenstander de bal heeft gaat meteen iedereen vrij lopen en positie zoeken. Hierdoor heb ik vrij veel bal verlies, dit omdat mijn spelers maar wat blijven staan.
Op dat moment ligt gewoon het hele veld open en krijgt de tegenstander alle ruimte van de wereld.

Het nadeel van bovenstaande is dat het NOOIT bij mij gebeurd, ik moet verdomme altijd ontzettend vele werk verzetten om de bal bij de 16 te krijgen, ik daar eenmaal ben is balverlies snel om de hoek en vaak ook een counter + doelpunt.

Allemaal ontzettend frustrerend, haalt echt de fun uit het spel. Iemand tips? Zou iemand eens tegen mij willen spelen en dan aan het eind vertellen wat ik niet goed doe en wat verbetering nodig heeft?
pi_96557165
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:20 schreef mash_ het volgende:

[..]

Oh dacht ik :P Nou IF dan. :) Ik speelde 4-3-3 en dan If junker in de spits
Er is een heruitgave van IF Janssen geweest...
pi_96557167
Welke formatie speel je forum pimp?
pi_96557189
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef ForumPimp het volgende:
Ik verlees nu best veel online terwijl ik met ranked matches wel vaker won. Is het niveau hoger bij UT ofzo?

Er vallen mij een aantal dingen op waar ik echt geirriteerd aan raak, ik vraag me af of jullie dat ook herkennen of eventueel uitleg willen geven. Dit is zowel met UT als normale matches.

Als ik aanval, gaan geen van mijn spelers mee tenzij ik een 1 2tje doe. Maar zodra de tegenstander de bal heeft gaat meteen iedereen vrij lopen en positie zoeken. Hierdoor heb ik vrij veel bal verlies, dit omdat mijn spelers maar wat blijven staan.
Op dat moment ligt gewoon het hele veld open en krijgt de tegenstander alle ruimte van de wereld.

Het nadeel van bovenstaande is dat het NOOIT bij mij gebeurd, ik moet verdomme altijd ontzettend vele werk verzetten om de bal bij de 16 te krijgen, ik daar eenmaal ben is balverlies snel om de hoek en vaak ook een counter + doelpunt.

Allemaal ontzettend frustrerend, haalt echt de fun uit het spel. Iemand tips? Zou iemand eens tegen mij willen spelen en dan aan het eind vertellen wat ik niet goed doe en wat verbetering nodig heeft?
hmm vreemd... Heb ik ook wel eens last van, nu minder. Xbox? Zo ja, speel ik graag een potje :) GT staat in de OP
pi_96557446
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Er is een heruitgave van IF Janssen geweest...
Ah oke. dan was dat het.
pi_96557699
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef DannyDeko het volgende:
Welke formatie speel je forum pimp?
Ik speel altijd 4-4-2. Puur om het feit dat ik die verdedigers nodig heb, ik heb wel eens andere formaties getest maar ik kwam daar niet veel verder mee.
pi_96558072
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ik speel altijd 4-4-2. Puur om het feit dat ik die verdedigers nodig heb, ik heb wel eens andere formaties getest maar ik kwam daar niet veel verder mee.
Toch zou ik je aanraden een andere formatie te gaan spelen als dit telkens voor blijft komen. Want dan past die formatie niet bij je eigen speelstijl.
Ik heb met sommige formaties dat ik er totaal niet door kom of dat ik dan met 1 speler tegenover de hele verdediging van de tegenstander sta. Uit ervaring heb ik geleerd dat wanneer mijn CF de bal aan zn voeten houdt(ik speel 4-3-1-2) mijn 2 buitenste CM's altijd opkomen en ik zo verder kan opbouwen.

Oh en ik neem aan dat de LB knop geen onbekende is voor je? :P
pi_96558177
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:45 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Toch zou ik je aanraden een andere formatie te gaan spelen als dit telkens voor blijft komen. Want dan past die formatie niet bij je eigen speelstijl.
Ik heb met sommige formaties dat ik er totaal niet door kom of dat ik dan met 1 speler tegenover de hele verdediging van de tegenstander sta. Uit ervaring heb ik geleerd dat wanneer mijn CF de bal aan zn voeten houdt(ik speel 4-3-1-2) mijn 2 buitenste CM's altijd opkomen en ik zo verder kan opbouwen.

Oh en ik neem aan dat de LB knop geen onbekende is voor je? :P
Ik zal dat eens proberen, maar de LB knop gebruik ik vrij vaak. :P
pi_96559200
Ik heb het geprobeerd met formatie 4-3-1-2 tegen een team vol met Duitsers. Ging goed, totdat hij bij elke corner een kopgoal maakte. Uiteindelijk verloren met 3-4.

Maar die formatie speelt inderdaad wel lekker, maar de laatste linie verdedigers ligt wel heel snel helemaal open bij mij met die formatie.
pi_96559459
mijn formatie ligt juist niet snel open met 3-5-2 doordat je 3 verdedigers hebt die zich concentreren rondom het midden + 2 cdm ervoor heb ik minimaal 5 man in het midden staan. Hier komt dan ook geen counter doorheen. Puur omdat er teveel man staan en de cb's meer vooruit dekken.

De gaten vielen bij mij vaak door backs die buitenspel opheffen waardoor de cb's te langzaam waren om mee te rennen. Nu ik geen backs meer heb maar 3 cb's is dat probleem opgelost.

Enige waar je iets kwetsbaarder voor bent is aanvallen via de flanken. Dit los je weer op door een snelle linker en rechter CB te nemen die dat gat dichtrent :)

de middelste CB is een sterke CB met een goede kopkracht om eventueel ballen weg te koppen als zij toch via de flank doorkomen. Bij mij staat hier bv IF douglas.
hardcoholic
pi_96559713
Ik vind dat bij 4312 iedereen teveel op elkaar staat. Bij 4-3-3 heb je veel meer ruimte. Vooral als je twee goede wingers hebt is het erg fijn spelen.
pi_96561054
Mooie IFs heeft Serie A tegenwoordig.
Misschien binnenkort weer eens zo'n team maken :)

Wanneer komt die Serie A TOTY?
pi_96561780
Ik vind Barcelona helemaal niet fijn spelen in Fifa vergeleken andere 5 sterren teams
pi_96561893
Ik heb ook wel een paar mooie Serie A IF's in m'n team. Ben alleen nog steeds niet tevreden :) Het liefst zou ik nog IF Ibrahimovic willen hebben maar die is nu nog eventjes te duur. Als TOTY uitkomt daalt die prijs wel waarschijnlijk. Voor de rest kan ik van het TOTY ook wel wat spelers gebruiken maar heb er eigenlijk geen meer nodig.
pi_96562442
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:49 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Barcelona helemaal niet fijn spelen in Fifa vergeleken andere 5 sterren teams
doet het ook niet :)

In fifa 11 draait alles om kracht en snelheid. Teams als chelsea en real madrid hebben dit gewoon veel meer dan barcelona.
hardcoholic
pi_96563108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef Ferdii het volgende:

[..]

doet het ook niet :)

In fifa 11 draait alles om kracht en snelheid. Teams als chelsea en real madrid hebben dit gewoon veel meer dan barcelona.
alleen als je Barca gebruikt zoals het moet is het zeer goed. Maar weinig mensen kunnen dat helaas, ik ben er iig niet een van :')
pi_96563932
Vraag me af of er ooit nog een Eredivisie Live Season komt. Het is de enige competitie die ik actief volg

FIFA verkoopt erg goed in Nederland dus ik snap niet waarom het nog niet bestaat
pi_96563948
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

alleen als je Barca gebruikt zoals het moet is het zeer goed. Maar weinig mensen kunnen dat helaas, ik ben er iig niet een van :')
idd, tikkie takkie voetbal is in fifa 11 niet weggelegd voor een boel spelers, daarnaast verliest het te vaak van kracht en snelheid :')
hardcoholic
pi_96563993
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef Stuurver het volgende:
Vraag me af of er ooit nog een Eredivisie Live Season komt. Het is de enige competitie die ik actief volg

FIFA verkoopt erg goed in Nederland dus ik snap niet waarom het nog niet bestaat
Klein land, weinig inwoners.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96564024
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Matige competitie.
pi_96564132
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Relatief veel Fifa spelers...
pi_96564756
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Relatief veel Fifa spelers...
Maar dat wil niet zeggen dat iedereen geïnteresseerd is in de Eredivisie.
pi_96564887
sowieso 9 van de 10 buitenlanders volgt de Eredivisie toch niet, en de FIFA spelers in Nederland bezetten nou ook weer niet een gigantisch groot deel van de FIFA markt. De kosten wegen niet op tegen de baten dus :)
pi_96566865
Echt wat een droeftoeters online :')

Ik speel met Feyenoord tegen Chelsea (Zoals altijd :r )

Hij heeft Live season aan en Drogba is letterlijk niet van de bal af te krijgen. Elke keer als hij scoort gaat hij het uitgebreid vieren, laat de replays zien en in de rust nog een keer de replays.

Wordt het uiteindelijk 1-4 en dan gaat hij mij ook nog "pwned noob" in een bericht sturen :')
pi_96568150
Hoe moeilijk is het om in te stellen dat je alleen tegen 3.5-4.0 sterren wilt spelen?
pi_96568208
Ik kom ook maar weinig chille mensen tegen bij FIFA online. Maar fifa is dan ook gelijk het enige spel wat ik zonder mic speel...
  maandag 9 mei 2011 @ 21:19:15 #51
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96568552
godverdomme wat een KKRrrrr tegenstanders. Eerst eentje met Agbonblabla en carew die de hele wedstrijd naar de zijkanten gaan en en de bal in de 16 schiet. :r Maakte in de 120ste minuut nog de 4-4. Daarna met penalties alles gewoon gemist |:(

En bij de volgende tegenstander stond ik 2-0 achter. Begin van de 2e helft maakte ik de 2-1. Daarna begon die 30 minuten in zijn helft rond te tikken. |:( Na afloop stuurt die kneus natuurlijk een bericht met hahahahaha. :')

Ik stop ermee vandaag. :{
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_96568650
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef emokid het volgende:
Hoe moeilijk is het om in te stellen dat je alleen tegen 3.5-4.0 sterren wilt spelen?
Niet, maar je kan bijna geen tegenstander vinden
  maandag 9 mei 2011 @ 21:21:25 #53
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_96568677
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Rijstbal het volgende:
godverdomme wat een KKRrrrr tegenstanders. Eerst eentje met Agbonblabla en carew die de hele wedstrijd naar de zijkanten gaan en en de bal in de 16 schiet. :r Maakte in de 120ste minuut nog de 4-4. Daarna met penalties alles gewoon gemist |:(

En bij de volgende tegenstander stond ik 2-0 achter. Begin van de 2e helft maakte ik de 2-1. Daarna begon die 30 minuten in zijn helft rond te tikken. |:( Na afloop stuurt die kneus natuurlijk een bericht met hahahahaha. :')

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_96568747
quote:

Ja helaas spelen dit soort sneue types ook Fifa. Gewoon even je xbox uitzetten en morgen weer eens proberen ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 21:37:27 #55
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_96569954
Nog steeds gekloot met die online pass :r
EA :r
Microsoft :r
Online pass :r
Laat mij gewoon Fifa spelen :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Flashbag op 09-05-2011 22:09:19 ]
pi_96573455
Aangezien ik geen replies kreeg op m'n vorige post toen ik mn squad poste komt ie hier nogmaals:) :

Suggesties voor eventuele verbeteringen? (Op de verkeerd gepositioneerde Dede en Diego na)
M'n budget is zeeeeer laag. At the moment een schramele 67 coins :') en IF's boeien me op dit moment nog niet.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:27:01 #57
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96573658
Ik zou Pepe, Abidal en Afellay verkopen voor wat brazilianen.
Marcelo op LB Douglas CB en op het middenveld uhm Ze Roberto? :P
pi_96573703
Juan CB, beter, waarschijnlijk goedkoper.
En meer chemistry.
pi_96574096
Ik zou ook voor alleen Brazilianen gaan ja..nu is het van alles wat en dat is niet zo goed voor chem. Ik zou gaan voor Marcelo op de back, Douglas,Naldo of Juan centraal. Op het middenveld inderdaad Ze Roberto of Ramires. Alternatieven zijn Elano, Lucas, Thiago Motta
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96574181
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Rijstbal het volgende:
Ik zou Pepe, Abidal en Afellay verkopen voor wat brazilianen.
Marcelo op LB Douglas CB en op het middenveld uhm Ze Roberto? :P
Pepe en Abidal waren nou juist net m'n laatste 2 aankopen. Had eerst een volledig braziliaans team (Maxwell LB , Henrique CB en Adriano CM) maar omdat je voor sommige cups meerdere nationaliteiten nodig had dacht ik laat ik eens wat andere kopen :)

Over Affelay ben ik sowieso niet echt tevreden. Ben sowieso op zoek naar vervangers voor Affelay en Diego.

edit: Elano ook al eens aan gedacht, maar is zeer lastig te vinden op CM positie met 4-3-1-2 helaas.
pi_96576034
Heeft iemand hier ervaring met IF Jones? Ik heb op dit moment IF Demba Ba, maar ik ben niet echt tevreden over hem. Hij is zo zwak aan de bal, wordt er zo makkelijk van afgezet.
Ik wou IF Ba ruilen tegen IF Jones + Coins. Dus als iemand deze toevallig nog heeft?
Xbox360 btw :P
pi_96576188
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef Shadeauw het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met IF Jones? Ik heb op dit moment IF Demba Ba, maar ik ben niet echt tevreden over hem. Hij is zo zwak aan de bal, wordt er zo makkelijk van afgezet.
Ik wou IF Ba ruilen tegen IF Jones + Coins. Dus als iemand deze toevallig nog heeft?
Xbox360 btw :P
Ik heb met Jones gespeeld in manager mode, sterk en kan erg goed koppen. Snelheid en schot gaat er ook mee door, de IF zal prima zijn.
pi_96576306
Haha, IF Ba is goed man, denk dat je hem meer tijd moet geven. Het is net Drogba, en heeft een belachelijk goed schot. Shot power 95 of zo. IF Jones is ook zo'n beest, minder goed schot maar erg sterk, een van de sterkste spelers denk ik zelfs. Ik had ze eens als duo en dat is gewoon niet te stoppen.
pi_96579227
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef emokid het volgende:
Haha, IF Ba is goed man, denk dat je hem meer tijd moet geven. Het is net Drogba, en heeft een belachelijk goed schot. Shot power 95 of zo. IF Jones is ook zo'n beest, minder goed schot maar erg sterk, een van de sterkste spelers denk ik zelfs. Ik had ze eens als duo en dat is gewoon niet te stoppen.
Als ik een IF Jones zie gaat bij mij m´n duim gelijk naar mijn d-pad en ga ik defensive spelen, wat een beest is dat!
pi_96581544
Kenwyne Jones?
pi_96584217
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef emokid het volgende:
Mwa, ik heb hem wel genoeg tijd gegeven denk ik :P
Maat hij is echt zo zwak aan de bal, een zuchtje wind kan hem er nog van af zetten bij wijze van spreken :P
Ik speel 4-3-3, dus ik geef veel crosses. Zodra de bal door de lucht gaat, wordt het voor Ba al snel moeilijk om dat ding terug te vinden helaas.
pi_96584545
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:

Na de 2-0 begon hij al met slidings. Ik weet niet wat hij met corners deed maar ik kon ze er allemaal inkoppen. Filmpje was trouwens in de 90e minuut, ik kon het even niet laten.
Hoe krijg je van de 90e minuut nog een replay met zoveel goals?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:52:10 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96586348
quote:

HAHAHAHAHAHAHA :P
PieAir
pi_96588396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 08:40 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Hoe krijg je van de 90e minuut nog een replay met zoveel goals?
Geluk... Van de 12 goals stonden er iets van 7 of 8 bij de highlights. Ook stonden er twee reddingen bij van de keeper. Ik weet niet hoe ze bepalen welk goal wel en welk goal niet als replay wordt gekozen.
pi_96591118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef GivanildoVieiraDeSouza het volgende:
Kenwyne Jones?
Ja die, van Stoke City.
pi_96591525
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:

Ik heb ooit eens met 18-0 gewonnen van een tegenstander die ook daadwerkelijk probeerde te voetballen, hij ging echter wel rond de 12 of 13-0 alleen maar slidings maken.

Gister een geweldige goal gemaakt, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar Miccoli gaf een hoge steekbal met zijn linkervoet terwijl de bal aan de rechterkant van zijn rechtervoet lag (als je het inbeeld zie je wel wat ik bedoel :p) en Cavani nam hem in één keer uit de lucht en schoot hem in de kruising vanaf ongeveer de 16 meter.
Natuurlijk ben ik weer zo'n sukkel die vergeet de herhaling op te slaan aan het einde van de wedstrijd..

Ben nu aan het sparen voor Ibrahimovic, nog ongeveer 10k coins gok ik :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:19:05 #72
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96591902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef jpg97 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHA :P
Van jou kan ik het wel hebben. Je bent gewoon de betere speler :P Ik verlies soweiso bijna altijd van italiaanse teams. ;(

En 18-0 lijkt bijna onmogelijk :P Ik kom niet verder dan 10-0 :{
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:28:31 #73
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96592313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:19 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Van jou kan ik het wel hebben. Je bent gewoon de betere speler :P Ik verlies soweiso bijna altijd van italiaanse teams. ;(

En 18-0 lijkt bijna onmogelijk :P Ik kom niet verder dan 10-0 :{
Dank u :P

Ik speel de laatste tijd tegen allemaal Engelsen en als er 1 volkje uiterst onsportief is dan zijn het die Britten wel :r

Ik zorg gewoon voor een stuk of 2, 3 snelle goals en dan laat ik hem aanvallen.
Laatst speelde ik tegen een Brit met een super BPL team met Drogba en IF Ba en IF weet ik veel wie allemaal.

Hij trapt af en gaat heel arrogant hooghouden met de keeper enzo.
In de 10e en 12e minuut maak ik de 1-0 en 2-0.

Daarna alleen maar hooggehouden met mijn spelers en rondgetikt.

In de 37ste minuut quitte hij gevolgd door allemaal haatberichtjes :')
PieAir
pi_96593012
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef jpg97 het volgende:

Daarna alleen maar hooggehouden met mijn spelers en rondgetikt.

In de 37ste minuut quitte hij gevolgd door allemaal haatberichtjes :')
Vind je het gek? Dat is echt onsportief...
pi_96593218
Ik hou er zelf ook niet van als de tegenstander laf gaat rond tikken achterin & hooghouden, maar als ik dan de 1-0 en 2-0 maak, zou ik het net zo hard terug doen hoor :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:58:06 #76
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96593532
Ja precies, het is niet zo dat ik dat zomaar deed, maar hij begon :6

:')
PieAir
pi_96593595
Wat hij deed was gaar, wat jij deed nog veel triester :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:18:09 #78
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96594377
Boeiend. Zij zouden het ook doen.

Zo een lekkere goal gemaakt :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75571134
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:26:44 #79
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96594747
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat hij deed was gaar, wat jij deed nog veel triester :')
Als jij dat vindt mag je die mening hebben jongetje. :s)
PieAir
pi_96594845
Net met 5-4 gewonnen door een goal in de 120e minuut, tegenstander was nog zelfs zo aardig om me te feliciteren :)
pi_96595008
Had net Kelly in een silver pack zitten..die RB van Liverpool...altijd kut als je weet dat hij een dag later IF zal zijn :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:09:24 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96596545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Timnation het volgende:
Net met 5-4 gewonnen door een goal in de 120e minuut, tegenstander was nog zelfs zo aardig om me te feliciteren :)
Als het een goede wedstrijd was en de tegenstander wint verdient dan stuur ik ook altijd gg ofzoiets dergelijks.
PieAir
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:11:14 #83
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96596610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Boeiend. Zij zouden het ook doen.

Zo een lekkere goal gemaakt :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75571134
Mooie goal _O_

Oh ja, en Milito lijkt op The Karate Kid :D

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/74730328
PieAir
pi_96596910
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Als het een goede wedstrijd was en de tegenstander wint verdient dan stuur ik ook altijd gg ofzoiets dergelijks.
Ja, dat doe ik ook altijd wel. Reageer ook altijd wel als iemand mij zoiets stuurt :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96596951
die goal van milito hierboven....prachtig O+
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_96597006
DIe is tof ja :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:22:09 #87
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96597123
Dank u dank u!

Milito is sowieso echt een veelzijdige speler; zie deze goal bijvoorbeeld:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/74704166
PieAir
pi_96599351
Kan je die replays terug vinden op de ea site ofzo? Of sla je m zelf op en upload je m dan?
pi_96599907
Dat constante geleave als je team iets beter is :{w
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:32:24 #90
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96600082
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
Kan je die replays terug vinden op de ea site ofzo? Of sla je m zelf op en upload je m dan?
Je kunt na de wedstrijd de hoogtepunten zien ( incl. goals enzo ) en dan kun je ervoor kiezen deze te uploaden.
Je moet dan wel vantevoren even een EA account aanmaken op de website.
PieAir
pi_96600517
Agbonlahor en Bent in de spits :r
pi_96601480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef Neraice het volgende:
Bent is wel een baas hoor :@
Ben nu iig aan het sparen voor Tevez _O_
pi_96601873
quote:
Is eto o erger hoor :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:30:53 #94
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96602821
quote:
Idd ja. Speelde net tegen een team met Rooney en Torres in de spits. In de eerste helft stond ik 2-0 voor. Daarna ging die zijn 2 spitsen inwisselen voor Agbonlahor en Dzeko. Crossen en koppen, crossen en koppen, crossen en koppen. |:( Dan heb je zulke dure spelers. gebruik je ze niet :')

In de verlenging wel gewonnen met 3-2 gelukkig :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:31:32 #95
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96602847
En die goal van Milito. wtf :P Zo heb ik m nog nooit gezien.
pi_96603470
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:13 schreef mash_ het volgende:

[..]

Is eto o erger hoor :P
Hoezo? :P

Ik vind het juist niet erg om tegen teams met Agbon&Bent te spelen. Zijn meestal vrij voorspelbare spelers die niet erg creatief zijn in het bedenken van oplossingen en meestal voor de cross gaan of de loop actie.
pi_96603562
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef laucas het volgende:

[..]

Hoezo? :P

Ik vind het juist niet erg om tegen teams met Agbon&Bent te spelen. Zijn vrij voorspelbare spelers meestal die niet erg creatief zijn in het bedenken van oplossingen en meestal voor de cross gaan of de loop actie.
Eto o heeft een pac van 90, en is van de rest een heel stuk beter dan die bent.
pi_96603966
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef mash_ het volgende:

[..]

Eto o heeft een pac van 90, en is van de rest een heel stuk beter dan die bent.
Klopt, maar ik heb Bent als invaller voor mijn BPL team en hij is behoorlijk sterk, valt me niet tegen. Ook zijn schot is beter dan die 80 laat blijken.

Dzeko vind ik trouwens verschrikkelijk om tegen te spelen, die vent scoort áltijd tegen mij :{
pi_96604020
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
pi_96604188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
Mijn favoriete teams zijn Udinese en Napoli. Beide hebben een fantastische aanval, maar ook wel een erg matige verdediging. Zelfde geldt voor Villarreal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96604211
quote:
iedere aanval kan door de verdediging van beide teams komen! Ik zou alleen niet spelers nemen die snel van de bal worden gezet omdat chelsea en real madrid beide sterke verdedigers hebben
hardcoholic
pi_96604418
quote:
Manchester City misschien? Heeft wat meer kracht in huis.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:06:24 #103
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96604792
Ac milan, ManU idd en Barca :P
pi_96605019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mijn favoriete teams zijn Udinese en Napoli. Beide hebben een fantastische aanval, maar ook wel een erg matige verdediging. Zelfde geldt voor Villarreal.
Bedankt, zoiets zoek ik. Ik speel liever niet met 5 sterren teams

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Rijstbal het volgende:
Messi haal je zo van de bal af en Villa is niet zo snel
pi_96605112
Ik vind Uruguay ook wel fijn spelen met Suarez,Cavani en Forlan. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:17:09 #106
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96605244
Messi 1 van de snelste in het spel :P

Probeer anders Arsenal en Tottenham. Aanvallend heel sterk.
pi_96605535
Bent is inderdaad lekker sterk, goed schot en snel :) goede speler, scoort zelfs vaker dan Anelka :')
pi_96605802
quote:
Brazilië!!! _O_
pi_96605901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef Neraice het volgende:
Dat constante geleave als je team iets beter is :{w
Inderdaad, ik speel alleen nog maar tegen betere tegenstanders omdat de rest leaved :r
pi_96606005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Uruguay ook wel fijn spelen met Suarez,Cavani en Forlan. :P
Bazenploeg ja, daar heb ik ook een Ultimate team van gemaakt. Jammer dat Mexico en Chili niet in het spel zitten ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96606327
Wat zijn trouwens de beste pakketen om te kopen als je nog wat punten over hebt voor de xbox?
pi_96606437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef ForumPimp het volgende:
Wat zijn trouwens de beste pakketen om te kopen als je nog wat punten over hebt voor de xbox?
Die van 15k met 7 rare kaarten volgens mij...
pi_96607192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef ForumPimp het volgende:
het liefst geen, zonde van je points :P
pi_96607245
Ik bedoel meer gewoon de MS points. :)
pi_96607380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef ForumPimp het volgende:
Ik bedoel meer gewoon de MS points. :)
zonde van je MS points ja :P

en verdomme, Walcott wordt gepricefixed as we speak op 3500 coins :')
zo kan ik natuurlijk nooit winst draaien :{w
pi_96607476
walcott prijsfixen lijkt me niet slim en niet eens mogelijk :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96607676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Rijstbal het volgende:
De complete aanval en het middenveld van Barcelona kunnen in FIFA zelfs worden afgestopt door spelers als Wisgerhof.
pi_96608979
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Tim86 het volgende:
walcott prijsfixen lijkt me niet slim en niet eens mogelijk :D
ik maak er de laatste dagen anders prima winst op, 10K nu al ongeveer.
maar zo gaat dat natuurlijk niet he, als ze zo veel onder de marktprijs gaan zitten :{w
pi_96614565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik maak er de laatste dagen anders prima winst op, 10K nu al ongeveer.
maar zo gaat dat natuurlijk niet he, als ze zo veel onder de marktprijs gaan zitten :{w
Traden wel, maar prijsfixen is iets heel anders :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96614609
IF Jones geprobeerd en jezus, wat is die kerel goed zeg :P.
Tikt er sowieso 3 in elke wedstrijd :D
Ben nu aan het twijfelen over IF Barry. Heb nu TIF Parker, maar die wordt zo snel moe... Misschien ga ik IF Walcott ook wel verkopen, want daar heb ik het zelfde probleem mee als wat ik met IF Ba had: te snel van de bal afgezet, en te snel geblesseerd.
Zat dan te denken aan IF Henderson op die plek (RW).

Iemand ervaringen met IF Barry en IF Henderson?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:24:55 #122
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96614853
Vraag me al een tijdje iets af, namelijk hoe je een omhaal of snoekduik of iets dergelijks doet. Moet je dan bijvoorbeeld L2 (PS3'er hier dus) gebruiken of moet hij toevallig goed komen en moet je een speler hebben die deze kwaliteit heeft, dus bijvoorbeeld een Rooney?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_96614867
Shadeauw, Zou je je team eens willen posten? Ben wel benieuwd :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96614957
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vraag me al een tijdje iets af, namelijk hoe je een omhaal of snoekduik of iets dergelijks doet. Moet je dan bijvoorbeeld L2 (PS3'er hier dus) gebruiken of moet hij toevallig goed komen en moet je een speler hebben die deze kwaliteit heeft, dus bijvoorbeeld een Rooney?
Het is dat laatste. Je kan er echt niet op spelen eigenlijk en hij moet toevallig goed vallen en dan moet je ook nog een speler hebben die het kan :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96615055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Shadeauw, Zou je je team eens willen posten? Ben wel benieuwd :)
Tuurlijk :P:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gq9lXuAAbaP57

:)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:27:34 #126
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96615058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is dat laatste. Je kan er echt niet op spelen eigenlijk en hij moet toevallig goed vallen en dan moet je ook nog een speler hebben die het kan :)
Balen, want is leuk als er een special manier is om op die manier te schieten, ook al mis je dan misschien nogal eens!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_96615148
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Balen, want is leuk als er een special manier is om op die manier te schieten, ook al mis je dan misschien nogal eens!
Ja klopt, bij oude FIFA's kon het wel :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96615270
quote:
Mooi team :). Wat vind je van Nani? In mijn Portugal-team heb ik de IF en die valt me erg tegen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96615348
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mooi team :).
Was ook mijn 1e gedachte!
pi_96615487
quote:

[..]

Mooi team :). Wat vind je van Nani? In mijn Portugal-team heb ik de IF en die valt me erg tegen..
Thanks. Nani is wel ok, de IF nog niet geprobeerd, maar deze bevalt me wel. Hij is redelijk snel en 5* skills is ook wel handig. Crosses komen wel redelijk over, maar niet altijd perfect. Meestal ga ik als ik via de linkerkant speel gewoon proberen met Nani naar binnen te kappen, en dan een op een goal hopen. Hij is wel redelijk sterk met beide benen dus dat is ook wel een voordeel.
Waarom valt Nani bij jou tegen dan als ik vragen mag?
pi_96615935
Ibrahimovic gekocht :9
pi_96616427
quote:

[..]

Heb net tegen iemand gespeeld die heel Mancester als UT had en dus ook Nani, maar die is me een partij snel man.. niet normaal. Had grote moeite om hem in toom te houden
pi_96617158
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Thanks. Nani is wel ok, de IF nog niet geprobeerd, maar deze bevalt me wel. Hij is redelijk snel en 5* skills is ook wel handig. Crosses komen wel redelijk over, maar niet altijd perfect. Meestal ga ik als ik via de linkerkant speel gewoon proberen met Nani naar binnen te kappen, en dan een op een goal hopen. Hij is wel redelijk sterk met beide benen dus dat is ook wel een voordeel.
Waarom valt Nani bij jou tegen dan als ik vragen mag?
Hij is bij mij heel snel moe en gewoon echt weak as shit. Ieder half duwtje en hij ligt op de grond en ik ben toch heel wat fragiele dribbelaartjes gewend :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96617614
haha hoe sneu, sta ik 3-0 voor in de 26e minuut bij FUT, quit ie :')
pi_96617721
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat heb ik de afgelopen dagen echt vaak gehad..heb nu een Team USA gemaakt en daarmee kan ik echt uit de startblokken knallen steeds..van de laatste 10 potjes hebben er zeker 8 gequit, waarvan minimaal de helft al voor rust. En allemaal tegen veel betere teams op papier :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96618460
Net even 5K winst gemaakt met Ribery, gekocht voor 30K en verkocht voor 35K. Lekker makkelijk coins verdienen, maar als ik dan zie wat een Messi of een Ronaldo moet kosten. :')
pi_96619095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat heb ik de afgelopen dagen echt vaak gehad..heb nu een Team USA gemaakt en daarmee kan ik echt uit de startblokken knallen steeds..van de laatste 10 potjes hebben er zeker 8 gequit, waarvan minimaal de helft al voor rust. En allemaal tegen veel betere teams op papier :')
doe ns linkje posten? :9
pi_96619457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

doe ns linkje posten? :9
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k3HB1HwZbaP7j
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96619610
quote:
Landon Donovan = Iniesta
Iniesta = Landon Donovan

Ze lijken verdacht veel op elkaar. :P
pi_96619905
quote:
Nice! Zulke teams zie je niet vaak. Die Donovan heeft wel zieke stats trouwens :P.
pi_96620512
Ja en die Davies (spits) is echt ziek snel. Verder is hij vrij matig, maar degelijk genoeg. Op de counter is dit team echt ziek en Air Force One knikt een hoop corners binnen :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96622689
ik heb het echt helemaal gehad met dit teringspel godverdomme :r
godverdomme 1-0 verloren, 7-1, en 4-2 :r :r :(
ik bak er echt geen reet van, kutzooi :r
pi_96622741
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75604420

Mijn neefje die een eigen goal maakt, zo wordt winnen wel heel erg makkelijk :')
pi_96622744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb het echt helemaal gehad met dit teringspel godverdomme :r
godverdomme 1-0 verloren, 7-1, en 4-2 :r :r :(
ik bak er echt geen reet van, kutzooi :r
LATEN WIJ EEN POTJE SPELEN. IK VOEL MIJ HETZELFDE.
pi_96622884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

LATEN WIJ EEN POTJE SPELEN. IK VOEL MIJ HETZELFDE.
OKE VOEG ME MAAR TOE, WAT IS JOUW GT?
pi_96623169
JULLIE HOEVEN NIET TE SCHREEUWEN HOOR
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96623633
pi_96623738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat kom ik zelfs tegen als ik in de 2e minuut de 1-0 scoor :')
pi_96624047
kankerspel.
pi_96625016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
kankerspel.
Hoe verdedig jij? Je hebt echt genoeg kansen maar je ziet het niet ofzo, je speelt bijna constant de verkeerde man aan. :P
pi_96625402
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Hoe verdedig jij? Je hebt echt genoeg kansen maar je ziet het niet ofzo, je speelt bijna constant de verkeerde man aan. :P
ik kan er gewoon geen flikker van, heb totaal geen inzicht, of dan zie ik de ruimte wel maar komt de pass er weer niet, kom ik eindelijk een keer voor doel duurt het weer te lang voordat ik heb besloten wat ik ga doen. Godverdomme.
ik stop er voorlopig mee, heb het helemaal gehad.
pi_96625614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik kan er gewoon geen flikker van, heb totaal geen inzicht, of dan zie ik de ruimte wel maar komt de pass er weer niet, kom ik eindelijk een keer voor doel duurt het weer te lang voordat ik heb besloten wat ik ga doen. Godverdomme.
ik stop er voorlopig mee, heb het helemaal gehad.
Dat is inderdaad minder, ik heb die periode ook een tijdje gehad hoor. Niks wou en alles zit tegen, geen idee hoe dat kwam.
pi_96625690
Terwijl ik wel weet dat ik het kan, tijdje terug ging het hartstikke goed, en nu niks meer :r
pi_96625840
Misschien iets aan je tactiek omgooien..wat voor spel speel je? Mixed tactieken, lange ballen, dribbels, vleugelvoorzetten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96625859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Terwijl ik wel weet dat ik het kan, tijdje terug ging het hartstikke goed, en nu niks meer :r
Probeer korte tikjes te geven, niet te snel, maar neem je tijd om alles even goed over te kijken. Als je niet direct een opening ziet naar voren, speel de bal dan terug.
Anders ga je eerst wat single player potjes doen ofzo? En dan langzamerhand steeds hoger niveau spelen.
pi_96625991
Dat is wel een goede tip ja..teveel mensen in FIFA spelen bijna alleen maar een voorwaartse richting..zo werkt voetbal gewoon niet :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96626041
Bedankt voor de tips, ik ga er eens naar kijken.. In singleplayer gaat het wel goed bijna altijd, wereldklasse heb ik wel moeite mee :@
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:50:13 #158
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96626489
Villa heeft zn 100ste doelpunt gemaakt in 80 wedstrijden. :@
pi_96626679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga er eens naar kijken.. In singleplayer gaat het wel goed bijna altijd, wereldklasse heb ik wel moeite mee :@
Dat verklaart al wel iets..boven wereldklasse zit zelfs nog een niveau (legendarisch) en online zitten toch vooral gasten die geen enkele moeite met de CPU hebben, ook welk niveau dan ook. Dan kom je toch ook wel vaak gewoon betere spelers tegen vrees ik. Bij normale H2H matches heb je het voordeel dat je wordt gematched aan tegenstanders van je eigen niveau..misschien is dat beter momenteel..dan groei je er vanzelf in :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96629332
bedankt allemaal voor de hulp, de rust moet even terugkeren in FC Awesome :P het zal ook voornamelijk door mijn frustratie komen dat ik slecht speel, onnodige fouten en slecht dekken enzo kan ik echt niet tegen.

Ik kwam er trouwens net ook achter dat meestal als ik de bal heb, er niemand waarmee ik de een twee aan kan gaan, laat staan dat er uberhaupt iemand is. En dat voel ik me gedwongen te gaan lopen met de bal en dan gaat het ook weer fout.
Verder moet ik denk ik ook gaan oefenen op skillmoves, ik gebruik namelijk alleen de kapbeweging af en toe.
Aan mn verdediging moet ook wat gedaan worden, veel te vaak heb ik van die momenten dat ik me simpel laat aftroefen. Dat mag niet.
Anyway, ik laat het morgen even liggen, eerst maar zorgen dat ik een voldoende haal voor mn wiskunde.
pi_96631157
Wie is LovedSkydiver8? Word helemaal kapotgespammed met uitnodigingen voor party's en fifa potjes. Voegt mij uit het niets toe op Xbox Live.
pi_96631228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef emokid het volgende:
Wie is LovedSkydiver8? Word helemaal kapotgespammed met uitnodigingen voor party's en fifa potjes. Voegt mij uit het niets toe op Xbox Live.
deleten die handel.
pi_96631322
Maar hij heeft Saintpierre NL in zijn vriendenlijst, en dat is jpg97.. dus wil het even zeker weten. :P Straks is het gewoon een van mijn fans. ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:09:58 #164
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_96631466
Jpg, komt je tag van georges saint pierre :o?
pi_96632155
We hebben trouwens een leuke en vaste club hier met de FIFA topics. Een keer Clubs doen met zn allen? :P
pi_96632629
Waarom zijn braziliaanse LB's en vooral RB's zo duur :r
pi_96632813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn braziliaanse LB's en vooral RB's zo duur :r
Er zijn er weinig en degene die er zijn zijn best goed.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef emokid het volgende:
We hebben trouwens een leuke en vaste club hier met de FIFA topics. Een keer Clubs doen met zn allen? :P
^O^
pi_96634676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Rijstbal het volgende:
Villa heeft zn 100ste doelpunt gemaakt in 80 wedstrijden. :@
Mijn Luis Fabiano zit op dit moment op 73 goals in 43 duels O+
pi_96641139
Het lukt mij gewoon niet om door verdediging heen te komen verdomme, begin er kots misselijk van te worden.
pi_96641299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om door verdediging heen te komen verdomme, begin er kots misselijk van te worden.
Misschien even oefenen offline of H2H? Daar wordt je gekoppeld aan een tegenstander van hetzelfde niveau..
pi_96641687
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Misschien even oefenen offline of H2H? Daar wordt je gekoppeld aan een tegenstander van hetzelfde niveau..
Ik heb tijden H2H gespeeld, daar ging het altijd wel lekker!

Ik ben wel blij met deze cijfers.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:57:47 #172
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96642841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef emokid het volgende:
Hahahaha ja die heeft mij ook ooit toegevoegd, 2 potjes tegen gedaan ooit ( is volgens mij een Engelsman die ook (gebrekkig) Nederlands spreekt.

1e potje gewonnen met 6-0 en tweede potje ( toen nam ik een minder team ) met 4-0 gewonnen.
Daarna wilde hij de hele tijd spelen, maar ik had daar niet zo'n behoefte aan.

Is verder wel een relaxte dude volgens mij.
PieAir
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:59:15 #173
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96642904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het beste kun je dan deze gouden tip hanteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PieAir
pi_96643098
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Het beste kun je dan deze gouden tip hanteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nooit.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:17:08 #175
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96643588
:P
PieAir
pi_96643883
Rijstbal heeft mij net laten winnen zodat ik mij wat beter ging voelen, wat lief van hem!
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:32:29 #177
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96644128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef ForumPimp het volgende:
Rijstbal heeft mij net laten winnen zodat ik mij wat beter ging voelen, wat lief van hem!
Dat deed ie laatst bij mij ook O+

Rijstbal we love You!!!
PieAir
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:47:10 #178
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96644670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:32 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dat deed ie laatst bij mij ook O+

Rijstbal we love You!!!
haha ja bij jou zeker. Had zo 4 of 5 -0 voor mij kunnen worden.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:54:48 #179
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96645014
Die Xabi Alonso trouwens kan echt goed hard vrije trappen nemen vanaf 40/35 meter. Met een shooting van maar 78 zou je niet zeggen. :{
pi_96645162
Ik heb PES 2011 gekocht nu hij goedkoper is en het is echt triest gesteld met de PES-reeks. Lijkt wel alsof je een soort houten-klazen-vijfde-klasse-onderbond-voetbal aan het spelen bent. Niet normaal zo houterig. Lijkt in de verste verte niet op voetbal. Enige wat ik mis aan Fifa in PES is een interessantere offline career mode en qua gameplay alleen een ogenschijnlijk breder scala aan mogelijke doelpunten. Bij Fifa ga je toch snel op zoek naar dé methode om te scoren. Je kent het wel, in oude Fifa's had je het lobje (2010 als ik me niet vergis), de bal van precies rand strafschopgebied in de kruising (2002), en nu heb je bijvoorbeeld de diagonale bal in de verre hoek met R1+schieten.

Maar goed, Fifa is offline wel wat jammer. Ben voor de grap een CM begonnen met Manchester City. Twee seizoenen later heb ik Robben, Sneijder, Ronaldo, Chiellini, Alves, Clichy, Song, etc. in mijn team. Op legendary heb je alsnog dat je soms met dikke cijfers van grote teams wint en dan opeens met Ronaldo niet langs verdedigers van een kutclub in de FA Cup komt. Verder is de CM gewoon redelijk saai, zeker omdat je niks kunt verbeteren. In 2010 had je nog die scouts, stadionuitbreidingen en dergelijke. In 2011 heb je alleen regens, maar omdat de groei van spelers belachelijk slecht is, komen die natuurlijk nooit uit de verf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_96645254
Zie jij wat ik fout doe Rijstbal?
pi_96645461
Mensen die een half uur de bal gaan rondspelen :')
Ver zullen ze niet komen later :)
pi_96645493
@ForumPimp: Ik wil ook wel try-out doen met je. Ben nu nog even bezig maar later kan ik wel. Anyway, voeg me maar toe: Harregarre op XBL. :)

@Rijstbal: Wij ook nog een keer een potje doen later?
pi_96645661
Ik ben ook weer begonnen met Fifa en ik ging hard. 16 potjes op rij gewonnen maar toen zakte ik in
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:22:31 #185
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96646103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef ForumPimp het volgende:
Zie jij wat ik fout doe Rijstbal?
Verdedigend laat je soms nog wat gaatjes openvallen (maar dat heb ik ook). En misschien aanvallend misschien wat meer 1-2tjes combineren. Je geeft de bal wel een paar keer weg :P
Maar je bent wel veel beter geworden dan de laatste keer :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

@Rijstbal: Wij ook nog een keer een potje doen later?
Haha ja ik wil nog revanche van de vorige keer. :P
pi_96647815
Iemand zin om tegen mij te spelen? Gamertag is DANNYDEKO (mag eventueel ook in de OP worden gegooid) :)
pi_96648011
Sorry, wie het ook was waar ik net tegen speelde. Mijn spelers waren zo erg generfed, had gewoon zin om m'n controller kapot te smijten. Sloeg echt nergens op. Elke draai kwam pas na een seconde. Snap niet waarom dit soort kutdingen moeten gebeuren in Fifa. :r :r :r
pi_96648223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sorry, wie het ook was waar ik net tegen speelde. Mijn spelers waren zo erg generfed, had gewoon zin om m'n controller kapot te smijten. Sloeg echt nergens op. Elke draai kwam pas na een seconde. Snap niet waarom dit soort kutdingen moeten gebeuren in Fifa. :r :r :r
Sorry.
pi_96648271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Sorry.
Is niet jouw fout. Dit gebeurt gewoon soms. Beetje jammer dat het meteen eerste potje gebeurt. Heb hier gelukkig een mooie bokszak hangen. :P Nu ff lekker in zonnetje zitten. Misschien dat ik morgen de xbox nog eens aanzet. >_>
pi_96649022
Net verloren tegen iemand die alleen maar spelers had die silver of brons waren. Ik snap dat niet, vraag me echt af hoe dat fout kan gaan, hij was gewoon niet bij te houden. Verdomme met 3 punten verschil verloren.
pi_96649278
Je moet je niet verkijken op die bronze teams en vooral silver teams. Het gaat er gedeeltelijk om wat die spelers kunnen maar vooral wat jij ermee kan ;)

Silver team met redelijk wat pace en een hoog percentage spelers met 5-star skillmoves en je kunt al aardig wat, mits je er wat mee kan natuurlijk.
pi_96649357
En gasten die ervoor kiezen net zulke teams te spelen zijn zelf vaak ook wel goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:05:52 #193
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96650468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

haha ja bij jou zeker. Had zo 4 of 5 -0 voor mij kunnen worden.
Ja minstens !
PieAir
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:10:52 #194
283639 Pino0
pi_96650678
Maar weer is een potje offline legendary tegen Barca, ik weet nu al dat dit me te erg gaat frustreren maar je moet wat als 't netwerk nog steeds off is:(
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:20:41 #195
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96651041
Weer een Fokker laten winnen :P
pi_96651061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Rijstbal het volgende:
Weer een Fokker laten winnen :P
:D je moet gewoon die ballen leren mikken als je voor open goal staat :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:23:36 #197
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96651147
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

:D je moet gewoon die ballen leren mikken als je voor open goal staat :P
:( Jou eerste goal was sowieso geluk :P Dat die door rollende bal nog binnen bleef :P
pi_96651234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

:( Jou eerste goal was sowieso geluk :P Dat die door rollende bal nog binnen bleef :P
Nee dat passje van Fabiano op zichzelf was zo bedoeld hoor O~)

Die lag is best irritant trouwens, dat draaien duurt echt uren.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:27:52 #199
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96651303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:25 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Nee dat passje van Fabiano op zichzelf was zo bedoeld hoor O~)

Die lag is best irritant trouwens, dat draaien duurt echt uren.
Ik had geen last van lag. maar jij kennelijk wel dus daarom liet ik je winnen :P
pi_96652542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Ik had geen last van lag. maar jij kennelijk wel dus daarom liet ik je winnen :P
Ik geloof je meteen ;) Je hebt wel een ziek team trouwens. Spitsen van jou zijn niet bij te houden.
pi_96653004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Pino0 het volgende:
Maar weer is een potje offline legendary tegen Barca, ik weet nu al dat dit me te erg gaat frustreren maar je moet wat als 't netwerk nog steeds off is:(
PSN :')

Ik ben een erg geduldig mens maar dit begint wel irritant te worden :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:37:09 #202
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96654649
Godverdomme man pimp. Jij wordt ook met de minuut beter. En je hebt wel veel spelers opeens :P Pato, Batoletti :P
pi_96654861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme man pimp. Jij wordt ook met de minuut beter. En je hebt wel veel spelers opeens :P Pato, Batoletti :P
Dankje! Maar ik heb soms dat ik goed speel. :')

Was wel spannend, tot jij weer een doelpunt kon maken met een kopbal. :{w

Ik heb nog vrij veel spelers over, maar niet echt types die in dit team passen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:45:33 #204
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96655110
Pato in de spits met spanjaarden eromheen lijkt me idd niet ideaal :P.
pi_96655884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
Pato in de spits met spanjaarden eromheen lijkt me idd niet ideaal :P.
Maar hij is zo tering snel.
pi_96656573
Zeg, hebben jullie allemaal ook netwerk open of niet? (Groen dus.)
pi_96658755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jup. Ik wel.
pi_96659208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
jep :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:16:30 #209
283639 Pino0
pi_96659695
Hoe start je een nieuw seizoen? Is dat gewoon toernooi? Ik wil met Liverpool in de Engelse divisie spelen! Ben wel begonnen maar hij gaat dan data uitzoeken waarop hij wedstrijden gaat spelen?

Wie kan mij helpen?
pi_96659812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Pino0 het volgende:
Hoe start je een nieuw seizoen? Is dat gewoon toernooi? Ik wil met Liverpool in de Engelse divisie spelen! Ben wel begonnen maar hij gaat dan data uitzoeken waarop hij wedstrijden gaat spelen?

Wie kan mij helpen?
bedoel je de carrièremodus? Dan naar gaan speltypen-->Carrière oid. en dan de bovenste, weet ff niet hoe het heet. :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:21:50 #211
283639 Pino0
pi_96659916
ja daar ben ik maar ik moet kiezen tussen speler, manager en spelersbeheer, ik wil gewoon als team voetballen in een competitie, niet als 1 speler!
pi_96659989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:21 schreef Pino0 het volgende:
ja daar ben ik maar ik moet kiezen tussen speler, manager en spelersbeheer, ik wil gewoon als team voetballen in een competitie, niet als 1 speler!
Dus kies je manager. Zo ingewikkeld is het allemaal echt niet..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96660005
Wat vinden jullie als Forlan als spits? heb hem nooit echt fijn gevonden ondanks zijn 88 rating voor de winterstop
pi_96660021
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cBYLsjLVbaQaA

Holden, Cannavaro, Coentrao en Lavezzi moet ik echt hebben :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:24:35 #215
283639 Pino0
pi_96660054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:

Oh, ik dacht dat als je manager kiest je een soort football manager aan t spelen bent oid. thnx
pi_96660087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat als je manager kiest je een soort football manager aan t spelen bent oid. thnx
Ja je moet altijd wel wat managen en aankopen doen enzo, maar het is geen football manager ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:28:12 #217
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96660211
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef Stuurver het volgende:
Wat vinden jullie als Forlan als spits? heb hem nooit echt fijn gevonden ondanks zijn 88 rating voor de winterstop
^O^

Hij is goedkoop, heeft een goede schot, redelijke pace en staat vaak op de goede positie. Goeie spits. Zegmaar een duurdere ibrahimovic.

Ik wil trouwens Torres in mijn team. Maar dan moet ik Villa, Kaka of Ozil verkopen. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstbal op 11-05-2011 18:38:00 ]
pi_96662843
Ik haat het als mensen de 1 na andere lucky goal maakt, echt om te kotsen en ik moet mij dan echt inhouden om niet die controller door mijn TV te gooien. Soms is die game zo onterecht.
pi_96663600
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:21 schreef ForumPimp het volgende:
Ik haat het als mensen de 1 na andere lucky goal maakt, echt om te kotsen en ik moet mij dan echt inhouden om niet die controller door mijn TV te gooien. Soms is die game zo onterecht.
ik zou er even een tijdje vanaf blijven, ga iets anders spelen bv. :)
pi_96664133
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik zou er even een tijdje vanaf blijven, ga iets anders spelen bv. :)
Was mijn zelfde gedachte. :')
pi_96664445
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:

Ramires wordt van mij!
pi_96664863
hmm misschien eens kijken voor IF Smalling :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:09:55 #223
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96665625
wtf :') Speelde net tegen een tegenstander die een aangepaste corner had ingesteld.

Al zijn spelers stonden op mijn doellijn waardoor mijn spelers daar ook stonden om ze te dekken. 1 van hem bleef op de stip staan samen met een speler van mij. Dus 50/50.. Kon wel lekker counteren toen ik de kopduel won.
pi_96668490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:
wtf :') Speelde net tegen een tegenstander die een aangepaste corner had ingesteld.

Al zijn spelers stonden op mijn doellijn waardoor mijn spelers daar ook stonden om ze te dekken. 1 van hem bleef op de stip staan samen met een speler van mij. Dus 50/50.. Kon wel lekker counteren toen ik de kopduel won.
Eigenlijk moet je al die spelers dan op de middellijn positioneren! dan is het pas 1 tegen 1 + keeper!
pi_96670237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:09 schreef Rijstbal het volgende:

ik zie bijna iedereen dat doen, het werkt ook gewoon totaal niet :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:24:25 #226
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96670293
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor :r :r :r :r :r .
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen. :') In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding |:( . Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen. :r
pi_96670728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor :r :r :r :r :r .
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen. :') In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding |:( . Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen. :r
pi_96671083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Was mijn zelfde gedachte. :')
en
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Daarom bokszak. :P De redding voor controllers. :P
pi_96671264
Ik heb ooit de poot onder mijn bureau uit getrapt uit frustratie :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:40:37 #230
308998 Fenomeno
pi_96671359
Binnen mijn controller rammelt er ook plastic als ik er mee schud, was voordat ik fifa 11 begon te spelen niet zo
pi_96671470
Ik ga altijd boos een rondje lopen door mijn huis :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:49:53 #232
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96672047
Ik zeg altijd keihard GODVERDOMME! :X Dan wil ik wel mijn controller tegen tegen het beeldscherm gooien. Maar nee toch maar niet :N

Als ik die ventjes in het echt tegenkom. o|O
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:52:54 #233
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96672234
We kunnen ook diegene zijn gamertag posten zodat we hem allemaal toevoegen en reporten. :P Dan kan die voorlopig effe niet meer spelen
pi_96672272
Gisteren had ik een momentje dat ik wel echt pissed off was. Hele leuke wedstrijd met mijn bronze tegen een kerel met allemaal goede engelse bronzes, waaronder een IF keeper. Ik was wel wat beter, kom op 1-0. Hij met zo'n lange kutbal vanaf de aftrap (die soms gewoon niet te verdedigen zijn) meteen 1-1. Uiteindelijk liep ik in het kwartier na rust uit naar 4-1 en toen ging hij een half uur lang rondtikken terwijl hij dus achter stond :')

Wat een triest figuur ben je dan als je meer plezier haalt uit dit dan nog een half uurtje in-game normaal spelen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96672384
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Rijstbal het volgende:
We kunnen ook diegene zijn gamertag posten zodat we hem allemaal toevoegen en reporten. :P Dan kan die voorlopig effe niet meer spelen
Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etc :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96672452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etc :')
Waar zie je dat?
Je bent gewoon te goed voor ze en ze durven niet nog een keer :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:00:28 #237
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96672748
Doen mensen dat echt? _O- Hoe groot is de kans nou dat je elkaar weer tegenkomt.

Hoewel ik Jpg wel 2x toevallig tegenkwam bij FUT en Online team play :P
pi_96673067
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eUKxqnVobaQi3

Mijn team tot nu toe, wie zal ik nu kopen?, Ik wil denk ik pato in de spits. Ik heb nu nog zo'n 300K over. Maar ik heb ook nog geld nodig voor andere projecten. (Colombia team) :) Ik denk dat ik zo'n 100K voor Colombia nodig heb. en ik wil zeker nog 100K over houden, dus ik heb voor dit team ongeveer 100K nog te besteden!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:07:46 #239
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96673314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eUKxqnVobaQi3

Mijn team tot nu toe, wie zal ik nu kopen?, Ik wil denk ik pato in de spits. Ik heb nu nog zo'n 300K over. Maar ik heb ook nog geld nodig voor andere projecten. (Colombia team) :) Ik denk dat ik zo'n 100K voor Colombia nodig heb. en ik wil zeker nog 100K over houden, dus ik heb voor dit team ongeveer 100K nog te besteden!
IF Fabiano?

Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins :P
pi_96673315
Wil je voor RF Pato in de spits gaan? Goedkope logische namen voor in je team lijken me Marcelo/Maxwell, Luis Fabiano en Thiago Motta. Eventueel IF Pato (die is wel spits) en IF Marcelo (en IF Fabiano)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96673874
Ja ik dacht zelf aan Filipe LB en Luis Fabiano en Pato RF (RW) in de spits. De CVM is lastig. Ik denk uiteindelijk dat ik voor IF Ramires of IF Lucas zal gaan. is Thiago Motta niet echt slecht? Ik heb al vaak genoeg duurdere teams gehad dus het hoeft van mij niet zo duur. Dan kost het ook weer meer tijd om te verkopen plus het feit van de 5% die er dan weer afgaat.

Eigenlijk vind ik het Colombia team dat ik aan het maken ben nog veel leuker!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins :P
Ongeveer 400 potjes
pi_96674089
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:25:13 #243
308998 Fenomeno
pi_96674591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al :)
IF Falcao in de spits, qua middenvelders kom ik niet verder dan Aguilar..
pi_96674603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Ja, het wordt ongeveer dit:

4321

------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----

Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
pi_96674651
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen :)

In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:27:28 #246
308998 Fenomeno
pi_96674741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen :)

In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.

Berba vond ik heerlijk als CF _O_
pi_96674844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.

Berba vond ik heerlijk als CF _O_
daar ben ik dus op de harde manier achter gekomen ja :')
Berba is denk ietwat te technisch voor mij, daar kan ik niet mee omgaan :{
pi_96674882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

4321

Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:43 #249
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96674915
1 keer tegen een IF portugese team gespeeld met Falcao en Hulk voorin. Niet te stoppen gewoon.
pi_96675030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

4321

Pino :o die grote blauwe vogel?
pi_96675210
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef mash_ het volgende:

[..]

En dan alleen maar hoge crosses op hem geven :r
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96675317
Mensen die morgen een potje willen spelen?
GT: Timnation
pi_96675397
SIF Lavezzi opgepikt voor 200K. Veruit de goedkoopste die ik heb gezien en heb er al veeeeeeeeel op de watchlist gehad vanavond. Zal best goedkoper worden in een paar dagen, maar ik wil er straks lekker mee ballen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96675501
Lavezzi is heerlijk om mee te spelen, ook al heb ik hem maar in de normale versie, zostraks 5-0 gewonnen met 5 keer lavezzi :D
pi_96675538
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef mash_ het volgende:

[..]

pi_96675675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF! _O_ )
pi_96675754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF! _O_ )
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96675938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden geven :D :P
pi_96676285
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden geven :D :P
Ja weet ik, maar voelt als cheaten :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96676561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zou in zo'n geval automatisch voor Casillas gaan. :P
pi_96676818
Dan kan ik beter een compleet mixed team maken en alle enigszins zwakke plekken vervangen ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96676932
Waarom is er geen IF van der Sar :(
pi_96676972
3-3, tegenstander 2 luck goals :r
pi_96677149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is er geen IF van der Sar :(
Die komt er wel in het BPL TOTY geloof ik.
pi_96677242
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die komt er wel in het BPL TOTY geloof ik.
Inderdaad (http://forum.ea.com/uk/posts/list/572334.page).
pi_96680456
98-5-30

Morgen hopelijk 100 wins :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:08:50 #267
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96680464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Rijstbal het volgende:
Doen mensen dat echt? _O- Hoe groot is de kans nou dat je elkaar weer tegenkomt.

Hoewel ik Jpg wel 2x toevallig tegenkwam bij FUT en Online team play :P
En hoe pakte dat uit voor je? :P

Die 2vs2 online teamplay was wel nice...ff die supersterren pakkie gegeven.
PieAir
pi_96680507
Ik vind het trouwens echt belachelijk dat je bij een vrije trap nog gewoon een extra man in de goal kan zetten, waarom patchen ze dat niet?
pi_96680670
Word ik ook ziek van.. heb onderling 'regels' met vaste mensen waartegen ik speel dat we het niet doen. Gun elkaar gewoon de vrije trap..
pi_96680935
Ik doe het nog steeds nooit, uit principe.
pi_96681810
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik doe het nog steeds nooit, uit principe.
Same here.

Net een van de lekkerste goals van afstand ooit gemaakt, met IF Djuricic in de silver final :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75649124

Dat binnenkantje paal (en het feit dat het een silver is) maken het nog net wat lekkerder :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96685294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Same here.

Net een van de lekkerste goals van afstand ooit gemaakt, met IF Djuricic in de silver final :D
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75649124

Dat binnenkantje paal (en het feit dat het een silver is) maken het nog net wat lekkerder :D
Zijn er nog andere mensen met doelpunten voor het doelpunt van de maand mei?
pi_96685540
Waarom blijf ik pakjes kopen :P zit toch steeds alleen maar troep in. :o
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:16:08 #274
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96685566
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:02 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Zijn er nog andere mensen met doelpunten voor het doelpunt van de maand mei?
Meest subtiele voetbeweging van Milito:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75642418
PieAir
pi_96687706
Wat vinden mensen eigenlijk van Kaka?

Na hem eindelijk gekocht te hebben voor mijn Braziliaanse team raakte hij 5 wedstrijden geblesseerd :')
Uiteindelijk betaalde hij mijn vertrouwen terug met deze pass: _O_

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75630669
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:12:15 #276
283639 Pino0
pi_96689733
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren had ik een momentje dat ik wel echt pissed off was. Hele leuke wedstrijd met mijn bronze tegen een kerel met allemaal goede engelse bronzes, waaronder een IF keeper. Ik was wel wat beter, kom op 1-0. Hij met zo'n lange kutbal vanaf de aftrap (die soms gewoon niet te verdedigen zijn) meteen 1-1. Uiteindelijk liep ik in het kwartier na rust uit naar 4-1 en toen ging hij een half uur lang rondtikken terwijl hij dus achter stond :')

Wat een triest figuur ben je dan als je meer plezier haalt uit dit dan nog een half uurtje in-game normaal spelen :')
Dan zet ik mijn PS3 gewoon uit, hij geen punten en ik niet, wil best verliezen van een goede speler maar zon sjappie die beetje gaat tikken is echt zwaar triest
pi_96689981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:12 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Dan zet ik mijn PS3 gewoon uit, hij geen punten en ik niet, wil best verliezen van een goede speler maar zon sjappie die beetje gaat tikken is echt zwaar triest
Dan krijgt hij wel gewoon punten hoor als jij je ps3 uitzet :P
pi_96689983
Hopelijk bouwen ze bij EA nog een keer de 'Send a Friend' optie in om items naar elkaar te kunnen sturen in UT :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:08 #279
283639 Pino0
pi_96690334
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:17 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dan krijgt hij wel gewoon punten hoor als jij je ps3 uitzet :P
Echt?:o Staat er dan dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten?
pi_96690477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Pino0 het volgende:

[..]

En wat te denken van je DNF dan :P
pi_96690573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:25 schreef Pino0 het volgende:

[..]

ja, staat dat de connectie met de tegenstander is verbroken, en dan win je de wedstrijd en ga je verder in het toernooi. En het is nogal slecht voor je ps3, en ook voor je DNF bonus :P
pi_96690640
I.p.v. de PS3 gelijk uit te zetten kun je dan sowieso gewoon beter de PS3 knop paar seconden inhouden en via dat menu quit game doen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:38:10 #283
283639 Pino0
pi_96690885
Hunker echt wel naar een rondje online, word helemaal gek van die kut cpu, weten alles en scoren uit de meest onlogische posities, hebben al hun mannetjes ook precies goed staan, moet echt perfecte aanval maken wil je scoren.

online is gewoon de shit voor fifa =]
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:40:22 #284
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96693150
Gisteren Torres gekocht. Vond het maar een twijvelgevalletje. Soms mist die net de snelheid en kracht of 1 op 1 situaties met de keeper schiet die hem vaka mis. Speelt net als in het echt Maar dat zal vast aan mij liggen. Maar soms kan die de bal echt hard in de kruising raken. Ik had hem voor 61k gekocht :P en vandaag voor 65 verkocht en gelijk Higuain gehaald :P
pi_96693599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Raifu het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van Kaka?

Na hem eindelijk gekocht te hebben voor mijn Braziliaanse team raakte hij 5 wedstrijden geblesseerd :')
Uiteindelijk betaalde hij mijn vertrouwen terug met deze pass: _O_

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75630669
Het is een BEEST!!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:08:22 #286
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96694185
Goeie speler ja hij kan zowat alles. De IF versie is al helemaal een god heb ik gelezen.
pi_96695783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:08 schreef Rijstbal het volgende:
Goeie speler ja hij kan zowat alles. De IF versie is al helemaal een god heb ik gelezen.
En onbetaalbaar :P
pi_96696457
100e win!
100-5-30 :D
pi_96697415
ik heb ondertussen al 3 teams gemaakt, maar ik wil spelen!

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hmfzOYkSbaQoU brons eredivisie team

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jyhlOvgubaQoV liga bbva

en tot slot mijn belgische vrinden http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dyiBxRgrbaQoY
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_96697860
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:26 schreef el-blanchito het volgende:
ik heb ondertussen al 3 teams gemaakt, maar ik wil spelen!

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hmfzOYkSbaQoU brons eredivisie team

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jyhlOvgubaQoV liga bbva

en tot slot mijn belgische vrinden http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dyiBxRgrbaQoY
Leuke teams :)

Paar suggesties: Rossi als rechterspits in je Liga BBVA team..heeft perfect chem en is erg goed.
Bij je Belgen (met Engelse spitsen :P ) snap ik de verdediging niet echt..Vertonghen als linkspoot op RB en de (erg trage) rechtspoot van Buyten op LB ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96698004
mmm bedankt, ik zal eens kijken.

ik heb alleen geen coins meer omdat ik net bezig ben met een deens team :)

PSN is koenoosterbroek voor als iemand over een tijdje een potje wil (mag in de OP gezet worden)

weet iemand of er een deense coach in zit?

[ Bericht 7% gewijzigd door el-blanchito op 12-05-2011 14:45:47 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:51:50 #292
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96698459
Kreeg net een berichtje van een tegenstander van gister die de hele tijd ging rondtikken achter.
hahaha do the sshhhh celebration 2 me then ofcourse i will piss you of just like u pissed me off!! simple.

Het is niet dat ik het halve veld rond ren ofzo :') sjongejonge speel dan geen voetbalspel.
pi_96698982
Mensen die met die celebration komen verdienen het ook wel om vernederd te worden, maar doe het dan op het veld en niet door te gaan rondtikken :')

edit: En ik heb het dan wel over mensen die hem ook echt het hele veld over doen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96699008
Het celebraten van een goal is juist geweldig, ik zelf doe vaak die dat je Y spammed zodat je beetje gay met je handje gaat wapperen. En dan natuurlijk wel het hele veld over
pi_96699246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:04 schreef DannyDeko het volgende:
Het celebraten van een goal is juist geweldig, ik zelf doe vaak die dat je Y spammed zodat je beetje gay met je handje gaat wapperen. En dan natuurlijk wel het hele veld over
Kansloos. En dan ook alle herhalingen afkijken zeker? :O
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96699340
ik doe meestal gewoon gelijk een eindviering, ik verneder mn tegenstanders al genoeg met mn speelwijze :p
pi_96699752
Ik doe meestal dat kip dansje en dan vind ik het wel weer genoeg
pi_96699754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kansloos. En dan ook alle herhalingen afkijken zeker? :O
Niets kansloos aan :') Herhalingen druk ik altijd als eerste door, goal heb je daarvoor al gemaakt hoef ik m niet nog een keer te zien.
pi_96699921
kippendansje?

weet iemand hoe je je goals hier naar toe kan uploaden/ link plaatsen?
pi_96700452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef el-blanchito het volgende:
kippendansje?

weet iemand hoe je je goals hier naar toe kan uploaden/ link plaatsen?
bij 22 sec
pi_96700743
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:21 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Niets kansloos aan :') Herhalingen druk ik altijd als eerste door, goal heb je daarvoor al gemaakt hoef ik m niet nog een keer te zien.
Die celebrations met dat rennen over het hele veld zijn zo onsportief man :N
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')