abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:24:25 #226
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96670293
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor :r :r :r :r :r .
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen. :') In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding |:( . Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen. :r
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_96670728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor :r :r :r :r :r .
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen. :') In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding |:( . Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen. :r
:')
pi_96671083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Was mijn zelfde gedachte. :')
en
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Daarom bokszak. :P De redding voor controllers. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_96671264
Ik heb ooit de poot onder mijn bureau uit getrapt uit frustratie :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:40:37 #230
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_96671359
Binnen mijn controller rammelt er ook plastic als ik er mee schud, was voordat ik fifa 11 begon te spelen niet zo
pi_96671470
Ik ga altijd boos een rondje lopen door mijn huis :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:49:53 #232
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96672047
Ik zeg altijd keihard GODVERDOMME! :X Dan wil ik wel mijn controller tegen tegen het beeldscherm gooien. Maar nee toch maar niet :N

Als ik die ventjes in het echt tegenkom. o|O
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:52:54 #233
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96672234
We kunnen ook diegene zijn gamertag posten zodat we hem allemaal toevoegen en reporten. :P Dan kan die voorlopig effe niet meer spelen
pi_96672272
Gisteren had ik een momentje dat ik wel echt pissed off was. Hele leuke wedstrijd met mijn bronze tegen een kerel met allemaal goede engelse bronzes, waaronder een IF keeper. Ik was wel wat beter, kom op 1-0. Hij met zo'n lange kutbal vanaf de aftrap (die soms gewoon niet te verdedigen zijn) meteen 1-1. Uiteindelijk liep ik in het kwartier na rust uit naar 4-1 en toen ging hij een half uur lang rondtikken terwijl hij dus achter stond :')

Wat een triest figuur ben je dan als je meer plezier haalt uit dit dan nog een half uurtje in-game normaal spelen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96672384
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Rijstbal het volgende:
We kunnen ook diegene zijn gamertag posten zodat we hem allemaal toevoegen en reporten. :P Dan kan die voorlopig effe niet meer spelen
Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etc :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96672452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etc :')
Waar zie je dat?
Je bent gewoon te goed voor ze en ze durven niet nog een keer :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:00:28 #237
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96672748
Doen mensen dat echt? _O- Hoe groot is de kans nou dat je elkaar weer tegenkomt.

Hoewel ik Jpg wel 2x toevallig tegenkwam bij FUT en Online team play :P
pi_96673067
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eUKxqnVobaQi3

Mijn team tot nu toe, wie zal ik nu kopen?, Ik wil denk ik pato in de spits. Ik heb nu nog zo'n 300K over. Maar ik heb ook nog geld nodig voor andere projecten. (Colombia team) :) Ik denk dat ik zo'n 100K voor Colombia nodig heb. en ik wil zeker nog 100K over houden, dus ik heb voor dit team ongeveer 100K nog te besteden!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:07:46 #239
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96673314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eUKxqnVobaQi3

Mijn team tot nu toe, wie zal ik nu kopen?, Ik wil denk ik pato in de spits. Ik heb nu nog zo'n 300K over. Maar ik heb ook nog geld nodig voor andere projecten. (Colombia team) :) Ik denk dat ik zo'n 100K voor Colombia nodig heb. en ik wil zeker nog 100K over houden, dus ik heb voor dit team ongeveer 100K nog te besteden!
IF Fabiano?

Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins :P
pi_96673315
Wil je voor RF Pato in de spits gaan? Goedkope logische namen voor in je team lijken me Marcelo/Maxwell, Luis Fabiano en Thiago Motta. Eventueel IF Pato (die is wel spits) en IF Marcelo (en IF Fabiano)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96673874
Ja ik dacht zelf aan Filipe LB en Luis Fabiano en Pato RF (RW) in de spits. De CVM is lastig. Ik denk uiteindelijk dat ik voor IF Ramires of IF Lucas zal gaan. is Thiago Motta niet echt slecht? Ik heb al vaak genoeg duurdere teams gehad dus het hoeft van mij niet zo duur. Dan kost het ook weer meer tijd om te verkopen plus het feit van de 5% die er dan weer afgaat.

Eigenlijk vind ik het Colombia team dat ik aan het maken ben nog veel leuker!
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins :P
Ongeveer 400 potjes
pi_96674089
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:25:13 #243
308998 Fenomeno
pi_96674591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al :)
IF Falcao in de spits, qua middenvelders kom ik niet verder dan Aguilar..
pi_96674603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Ja, het wordt ongeveer dit:

4321

------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----

Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
pi_96674651
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen :)

In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:27:28 #246
308998 Fenomeno
pi_96674741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen :)

In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.

Berba vond ik heerlijk als CF _O_
pi_96674844
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.

Berba vond ik heerlijk als CF _O_
daar ben ik dus op de harde manier achter gekomen ja :')
Berba is denk ietwat te technisch voor mij, daar kan ik niet mee omgaan :{
pi_96674882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

4321

Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:43 #249
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_96674915
1 keer tegen een IF portugese team gespeeld met Falcao en Hulk voorin. Niet te stoppen gewoon.
pi_96675030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

4321

Pino :o die grote blauwe vogel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')