quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor![]()
![]()
![]()
![]()
.
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen.In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding
. Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen.
enquote:
Daarom bokszak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme tijd weer om het spel weg te leggen. Speel nu tegen een agbonlahor![]()
![]()
![]()
![]()
.
Stond 2-0 achter. Wou de 2-1 maken krijg ik een tackle van achter. Dus die heeft rood. Zodra ik de 2-1 maakte begon di achter in rond te tikken. 1 keer gelukt om de bal af te pakken daarna wel 2-2. En toen wou die opeens wel spelen.In de verlenging wou ik de bal wegschieten met mn keeper. Maar ik had de verkeerde speler geselecteerd dus gaaf die een sliding
. Hij kreeg de penalty mee natuurlijk.. Daarna begon die weer rond te tikken tot 120ste minuut. Jezus kk kneuzen.
Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etcquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef Rijstbal het volgende:
We kunnen ook diegene zijn gamertag posten zodat we hem allemaal toevoegen en reporten.Dan kan die voorlopig effe niet meer spelen
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze doen toch niets met al die dingen..is maar goed ook, want als ik bij mij account kijk zie ik dat ook 46% van mijn tegenstanders ofzo me op avoid heeft staan vanwege diverse redenen. Dat terwijl ik nog nooit een celebration heb gedaan, nooit replays kijk, nooit ga rondtikken etc
IF Fabiano?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef KentdeBruin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eUKxqnVobaQi3
Mijn team tot nu toe, wie zal ik nu kopen?, Ik wil denk ik pato in de spits. Ik heb nu nog zo'n 300K over. Maar ik heb ook nog geld nodig voor andere projecten. (Colombia team)Ik denk dat ik zo'n 100K voor Colombia nodig heb. en ik wil zeker nog 100K over houden, dus ik heb voor dit team ongeveer 100K nog te besteden!
Ongeveer 400 potjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins
IF Falcao in de spits, qua middenvelders kom ik niet verder dan Aguilar..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al
Ja, het wordt ongeveer dit:quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen
In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
daar ben ik dus op de harde manier achter gekomen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.
Berba vond ik heerlijk als CF
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, het wordt ongeveer dit:
4321
------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----
Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
Pinoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, het wordt ongeveer dit:
4321
------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----
Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |