Ongeveer 400 potjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb jij in totaal gespeeld? Je hebt wel veel coins
IF Falcao in de spits, qua middenvelders kom ik niet verder dan Aguilar..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al
Ja, het wordt ongeveer dit:quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Kan je bij Colombia alle spelers opvullen? Zitten wel wat leuke verdedigers bij al
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
kon het niet laten, toch nog een potje H2H gespeeld, met LA Galaxy tegen Nice. Was best leuk, de tips gebruikt, uiteindelijk 1-0 gewonnen
In UT nog ff van persie gekocht als CF i.p.v. Dzeko, die voldeed toch niet echt meer aan mijn eisen, ben benieuwd hoe het nu gaat.
daar ben ik dus op de harde manier achter gekomen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dzeko is als CF vrij waardeloos, wel prima ST.
Berba vond ik heerlijk als CF
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, het wordt ongeveer dit:
4321
------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----
Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
Pinoquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, het wordt ongeveer dit:
4321
------------- IF Falcao -----------------------
Rodriquez ------- Pino (IF Hulk) ------
Vargas -- IF Guarin -- IF Ferraira ----
Perea - IF Yepes - Cordoba - Zúñiga
-------------- Ospina -- (Julio Cesar) ----
Hulk en Cesar zijn natuurlijk geen Colobianen. Maar ik wil wel een goeie keep. en Hulk past perfect in het team qua Chem, zelfs nog beter dan die Pino. Wat vinden jullie er van?
En dan alleen maar hoge crosses op hem gevenquote:
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF!)
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden gevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Ja weet ik, maar voelt als cheatenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden geven![]()
Ik zou in zo'n geval automatisch voor Casillas gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Inderdaad (http://forum.ea.com/uk/posts/list/572334.page).quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die komt er wel in het BPL TOTY geloof ik.
En hoe pakte dat uit voor je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Rijstbal het volgende:
Doen mensen dat echt?Hoe groot is de kans nou dat je elkaar weer tegenkomt.
Hoewel ik Jpg wel 2x toevallig tegenkwam bij FUT en Online team play
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |