En dan alleen maar hoge crosses op hem gevenquote:
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar om dan voor een origineel landenteam te gaan en alsnog 2 posities op te vullen met anderen is ook weer zoiets..
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon kut met een slechte keeper. (en Hulk en Falcao beide IF!)
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden gevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Ja weet ik, maar voelt als cheatenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Terwijl je CB's Pepe en Carvalho zijn die dan allebei een lichtgroene link zouden geven![]()
Ik zou in zo'n geval automatisch voor Casillas gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar iets te autistisch voor denk ik haha..ik kan echt niet met een compleet Portugees team + Casillas op doel spelen..dan wil ik ook per se alles Portugees.
Inderdaad (http://forum.ea.com/uk/posts/list/572334.page).quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die komt er wel in het BPL TOTY geloof ik.
En hoe pakte dat uit voor je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:00 schreef Rijstbal het volgende:
Doen mensen dat echt?Hoe groot is de kans nou dat je elkaar weer tegenkomt.
Hoewel ik Jpg wel 2x toevallig tegenkwam bij FUT en Online team play
Same here.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik doe het nog steeds nooit, uit principe.
Zijn er nog andere mensen met doelpunten voor het doelpunt van de maand mei?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here.
Net een van de lekkerste goals van afstand ooit gemaakt, met IF Djuricic in de silver final
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75649124
Dat binnenkantje paal (en het feit dat het een silver is) maken het nog net wat lekkerder
Meest subtiele voetbeweging van Milito:quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mensen met doelpunten voor het doelpunt van de maand mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |