Als jij dat vindt mag je die mening hebben jongetje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat hij deed was gaar, wat jij deed nog veel triester
Als het een goede wedstrijd was en de tegenstander wint verdient dan stuur ik ook altijd gg ofzoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Timnation het volgende:
Net met 5-4 gewonnen door een goal in de 120e minuut, tegenstander was nog zelfs zo aardig om me te feliciteren
Mooie goalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Boeiend. Zij zouden het ook doen.
Zo een lekkere goal gemaakt
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/75571134
Ja, dat doe ik ook altijd wel. Reageer ook altijd wel als iemand mij zoiets stuurtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het een goede wedstrijd was en de tegenstander wint verdient dan stuur ik ook altijd gg ofzoiets dergelijks.
Je kunt na de wedstrijd de hoogtepunten zien ( incl. goals enzo ) en dan kun je ervoor kiezen deze te uploaden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
Kan je die replays terug vinden op de ea site ofzo? Of sla je m zelf op en upload je m dan?
Idd ja. Speelde net tegen een team met Rooney en Torres in de spits. In de eerste helft stond ik 2-0 voor. Daarna ging die zijn 2 spitsen inwisselen voor Agbonlahor en Dzeko. Crossen en koppen, crossen en koppen, crossen en koppen.quote:
Hoezo?quote:
Eto o heeft een pac van 90, en is van de rest een heel stuk beter dan die bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik vind het juist niet erg om tegen teams met Agbon&Bent te spelen. Zijn vrij voorspelbare spelers meestal die niet erg creatief zijn in het bedenken van oplossingen en meestal voor de cross gaan of de loop actie.
Klopt, maar ik heb Bent als invaller voor mijn BPL team en hij is behoorlijk sterk, valt me niet tegen. Ook zijn schot is beter dan die 80 laat blijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Eto o heeft een pac van 90, en is van de rest een heel stuk beter dan die bent.
Mijn favoriete teams zijn Udinese en Napoli. Beide hebben een fantastische aanval, maar ook wel een erg matige verdediging. Zelfde geldt voor Villarreal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |