ik kan er gewoon geen flikker van, heb totaal geen inzicht, of dan zie ik de ruimte wel maar komt de pass er weer niet, kom ik eindelijk een keer voor doel duurt het weer te lang voordat ik heb besloten wat ik ga doen. Godverdomme.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hoe verdedig jij? Je hebt echt genoeg kansen maar je ziet het niet ofzo, je speelt bijna constant de verkeerde man aan.
Dat is inderdaad minder, ik heb die periode ook een tijdje gehad hoor. Niks wou en alles zit tegen, geen idee hoe dat kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan er gewoon geen flikker van, heb totaal geen inzicht, of dan zie ik de ruimte wel maar komt de pass er weer niet, kom ik eindelijk een keer voor doel duurt het weer te lang voordat ik heb besloten wat ik ga doen. Godverdomme.
ik stop er voorlopig mee, heb het helemaal gehad.
Probeer korte tikjes te geven, niet te snel, maar neem je tijd om alles even goed over te kijken. Als je niet direct een opening ziet naar voren, speel de bal dan terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Terwijl ik wel weet dat ik het kan, tijdje terug ging het hartstikke goed, en nu niks meer
Dat verklaart al wel iets..boven wereldklasse zit zelfs nog een niveau (legendarisch) en online zitten toch vooral gasten die geen enkele moeite met de CPU hebben, ook welk niveau dan ook. Dan kom je toch ook wel vaak gewoon betere spelers tegen vrees ik. Bij normale H2H matches heb je het voordeel dat je wordt gematched aan tegenstanders van je eigen niveau..misschien is dat beter momenteel..dan groei je er vanzelf inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Bedankt voor de tips, ik ga er eens naar kijken.. In singleplayer gaat het wel goed bijna altijd, wereldklasse heb ik wel moeite mee
deleten die handel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef emokid het volgende:
Wie is LovedSkydiver8? Word helemaal kapotgespammed met uitnodigingen voor party's en fifa potjes. Voegt mij uit het niets toe op Xbox Live.
Er zijn er weinig en degene die er zijn zijn best goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn braziliaanse LB's en vooral RB's zo duur
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef emokid het volgende:
We hebben trouwens een leuke en vaste club hier met de FIFA topics. Een keer Clubs doen met zn allen?
Mijn Luis Fabiano zit op dit moment op 73 goals in 43 duelsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Rijstbal het volgende:
Villa heeft zn 100ste doelpunt gemaakt in 80 wedstrijden.
Misschien even oefenen offline of H2H? Daar wordt je gekoppeld aan een tegenstander van hetzelfde niveau..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om door verdediging heen te komen verdomme, begin er kots misselijk van te worden.
Ik heb tijden H2H gespeeld, daar ging het altijd wel lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien even oefenen offline of H2H? Daar wordt je gekoppeld aan een tegenstander van hetzelfde niveau..
Hahahaha ja die heeft mij ook ooit toegevoegd, 2 potjes tegen gedaan ooit ( is volgens mij een Engelsman die ook (gebrekkig) Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef emokid het volgende:
Wie is LovedSkydiver8? Word helemaal kapotgespammed met uitnodigingen voor party's en fifa potjes. Voegt mij uit het niets toe op Xbox Live.
Het beste kun je dan deze gouden tip hanteren:quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef ForumPimp het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om door verdediging heen te komen verdomme, begin er kots misselijk van te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het beste kun je dan deze gouden tip hanteren:Nee, nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |