iedere aanval kan door de verdediging van beide teams komen! Ik zou alleen niet spelers nemen die snel van de bal worden gezet omdat chelsea en real madrid beide sterke verdedigers hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
Manchester City misschien? Heeft wat meer kracht in huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Weet iemand nog een paar teams met een goede aanval die door de verdediging van Chelsea/Real Madrid kan komen? Ik gebruik nu vooral AC milaan maar ik zoek wat afwisseling
Bedankt, zoiets zoek ik. Ik speel liever niet met 5 sterren teamsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn favoriete teams zijn Udinese en Napoli. Beide hebben een fantastische aanval, maar ook wel een erg matige verdediging. Zelfde geldt voor Villarreal.
Messi haal je zo van de bal af en Villa is niet zo snelquote:
Brazilië!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Stuurver het volgende:
Inderdaad, ik speel alleen nog maar tegen betere tegenstanders omdat de rest leavedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef Neraice het volgende:
Dat constante geleave als je team iets beter is
Bazenploeg ja, daar heb ik ook een Ultimate team van gemaakt. Jammer dat Mexico en Chili niet in het spel zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Uruguay ook wel fijn spelen met Suarez,Cavani en Forlan.
Die van 15k met 7 rare kaarten volgens mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef ForumPimp het volgende:
Wat zijn trouwens de beste pakketen om te kopen als je nog wat punten over hebt voor de xbox?
het liefst geen, zonde van je pointsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef ForumPimp het volgende:
Wat zijn trouwens de beste pakketen om te kopen als je nog wat punten over hebt voor de xbox?
zonde van je MS points jaquote:
De complete aanval en het middenveld van Barcelona kunnen in FIFA zelfs worden afgestopt door spelers als Wisgerhof.quote:
ik maak er de laatste dagen anders prima winst op, 10K nu al ongeveer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Tim86 het volgende:
walcott prijsfixen lijkt me niet slim en niet eens mogelijk
Traden wel, maar prijsfixen is iets heel andersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak er de laatste dagen anders prima winst op, 10K nu al ongeveer.
maar zo gaat dat natuurlijk niet he, als ze zo veel onder de marktprijs gaan zitten
Het is dat laatste. Je kan er echt niet op spelen eigenlijk en hij moet toevallig goed vallen en dan moet je ook nog een speler hebben die het kanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vraag me al een tijdje iets af, namelijk hoe je een omhaal of snoekduik of iets dergelijks doet. Moet je dan bijvoorbeeld L2 (PS3'er hier dus) gebruiken of moet hij toevallig goed komen en moet je een speler hebben die deze kwaliteit heeft, dus bijvoorbeeld een Rooney?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Shadeauw, Zou je je team eens willen posten? Ben wel benieuwd
Balen, want is leuk als er een special manier is om op die manier te schieten, ook al mis je dan misschien nogal eens!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dat laatste. Je kan er echt niet op spelen eigenlijk en hij moet toevallig goed vallen en dan moet je ook nog een speler hebben die het kan
Ja klopt, bij oude FIFA's kon het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Balen, want is leuk als er een special manier is om op die manier te schieten, ook al mis je dan misschien nogal eens!
Mooi teamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Tuurlijk:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gq9lXuAAbaP57
Thanks. Nani is wel ok, de IF nog niet geprobeerd, maar deze bevalt me wel. Hij is redelijk snel en 5* skills is ook wel handig. Crosses komen wel redelijk over, maar niet altijd perfect. Meestal ga ik als ik via de linkerkant speel gewoon proberen met Nani naar binnen te kappen, en dan een op een goal hopen. Hij is wel redelijk sterk met beide benen dus dat is ook wel een voordeel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Wat vind je van Nani? In mijn Portugal-team heb ik de IF en die valt me erg tegen..
Heb net tegen iemand gespeeld die heel Mancester als UT had en dus ook Nani, maar die is me een partij snel man.. niet normaal. Had grote moeite om hem in toom te houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi team. Wat vind je van Nani? In mijn Portugal-team heb ik de IF en die valt me erg tegen..
Hij is bij mij heel snel moe en gewoon echt weak as shit. Ieder half duwtje en hij ligt op de grond en ik ben toch heel wat fragiele dribbelaartjes gewendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:34 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Thanks. Nani is wel ok, de IF nog niet geprobeerd, maar deze bevalt me wel. Hij is redelijk snel en 5* skills is ook wel handig. Crosses komen wel redelijk over, maar niet altijd perfect. Meestal ga ik als ik via de linkerkant speel gewoon proberen met Nani naar binnen te kappen, en dan een op een goal hopen. Hij is wel redelijk sterk met beide benen dus dat is ook wel een voordeel.
Waarom valt Nani bij jou tegen dan als ik vragen mag?
Dat heb ik de afgelopen dagen echt vaak gehad..heb nu een Team USA gemaakt en daarmee kan ik echt uit de startblokken knallen steeds..van de laatste 10 potjes hebben er zeker 8 gequit, waarvan minimaal de helft al voor rust. En allemaal tegen veel betere teams op papierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
haha hoe sneu, sta ik 3-0 voor in de 26e minuut bij FUT, quit ie
doe ns linkje posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen dagen echt vaak gehad..heb nu een Team USA gemaakt en daarmee kan ik echt uit de startblokken knallen steeds..van de laatste 10 potjes hebben er zeker 8 gequit, waarvan minimaal de helft al voor rust. En allemaal tegen veel betere teams op papier
Landon Donovan = Iniestaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k3HB1HwZbaP7j
Nice! Zulke teams zie je niet vaak. Die Donovan heeft wel zieke stats trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k3HB1HwZbaP7j
LATEN WIJ EEN POTJE SPELEN. IK VOEL MIJ HETZELFDE.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb het echt helemaal gehad met dit teringspel godverdomme
godverdomme 1-0 verloren, 7-1, en 4-2![]()
![]()
![]()
ik bak er echt geen reet van, kutzooi
OKE VOEG ME MAAR TOE, WAT IS JOUW GT?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
LATEN WIJ EEN POTJE SPELEN. IK VOEL MIJ HETZELFDE.
Dat kom ik zelfs tegen als ik in de 2e minuut de 1-0 scoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
haha hoe sneu, sta ik 3-0 voor in de 26e minuut bij FUT, quit ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |