Verdedigend laat je soms nog wat gaatjes openvallen (maar dat heb ik ook). En misschien aanvallend misschien wat meer 1-2tjes combineren. Je geeft de bal wel een paar keer wegquote:
Haha ja ik wil nog revanche van de vorige keer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
@Rijstbal: Wij ook nog een keer een potje doen later?
Sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sorry, wie het ook was waar ik net tegen speelde. Mijn spelers waren zo erg generfed, had gewoon zin om m'n controller kapot te smijten. Sloeg echt nergens op. Elke draai kwam pas na een seconde. Snap niet waarom dit soort kutdingen moeten gebeuren in Fifa.![]()
![]()
Is niet jouw fout. Dit gebeurt gewoon soms. Beetje jammer dat het meteen eerste potje gebeurt. Heb hier gelukkig een mooie bokszak hangen.quote:
Ja minstens !quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
haha ja bij jou zeker. Had zo 4 of 5 -0 voor mij kunnen worden.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]je moet gewoon die ballen leren mikken als je voor open goal staat
Nee dat passje van Fabiano op zichzelf was zo bedoeld hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:23 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jou eerste goal was sowieso geluk
Dat die door rollende bal nog binnen bleef
Ik had geen last van lag. maar jij kennelijk wel dus daarom liet ik je winnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee dat passje van Fabiano op zichzelf was zo bedoeld hoor![]()
Die lag is best irritant trouwens, dat draaien duurt echt uren.
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik had geen last van lag. maar jij kennelijk wel dus daarom liet ik je winnen
PSNquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef Pino0 het volgende:
Maar weer is een potje offline legendary tegen Barca, ik weet nu al dat dit me te erg gaat frustreren maar je moet wat als 't netwerk nog steeds off is:(
Dankje! Maar ik heb soms dat ik goed speel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef Rijstbal het volgende:
Godverdomme man pimp. Jij wordt ook met de minuut beter. En je hebt wel veel spelers opeensPato, Batoletti
Maar hij is zo tering snel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
Pato in de spits met spanjaarden eromheen lijkt me idd niet ideaal.
Jup. Ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal ook netwerk open of niet? (Groen dus.)
jepquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeg, hebben jullie allemaal ook netwerk open of niet? (Groen dus.)
bedoel je de carrièremodus? Dan naar gaan speltypen-->Carrière oid. en dan de bovenste, weet ff niet hoe het heet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:16 schreef Pino0 het volgende:
Hoe start je een nieuw seizoen? Is dat gewoon toernooi? Ik wil met Liverpool in de Engelse divisie spelen! Ben wel begonnen maar hij gaat dan data uitzoeken waarop hij wedstrijden gaat spelen?
Wie kan mij helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |