abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96520077

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  zondag 8 mei 2011 @ 21:01:56 #2
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96520268
@hoogheid
Zekers maar dat zijn de dagen dat ik in de avond altijd moet werken.

@Axel nee sowieso zit ik nooit echt achter de vrouwen aan. Heb van versieren in rl geen kaas gegeten dan twijfel ik op dat moment teveel aan mezelf. En doe ik altijd de juiste dingen maar op het verkeerde moment.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:04:20 #3
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96520437
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Raggingbull het volgende:
@hoogheid
Zekers maar dat zijn de dagen dat ik in de avond altijd moet werken.

@Axel nee sowieso zit ik nooit echt achter de vrouwen aan. Heb van versieren in rl geen kaas gegeten dan twijfel ik op dat moment teveel aan mezelf. En doe ik altijd de juiste dingen maar op het verkeerde moment.
Herkenbaar :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96520463
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Raggingbull het volgende:
Het scheelt natuurlijk dat je niet hoeft te versieren op het moment dat je een vriendin hebt... allang samen trouwens?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:06:59 #5
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96520598
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk dat je niet hoeft te versieren op het moment dat je een vriendin hebt... allang samen trouwens?
naja... bijna 4 maandjes alweer. En tja... ik heb eigenlijks nog nooit een meisje versierd simpelweg het lukt mij niet echt. Ik moet eerst iets meer aan mijn timing werken die gewoon bagger is eigenlijks. Doe er mijn best voor gaat al beter dan eerst marja... Wie niet waagt die niet wint:D
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96520674
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

naja... bijna 4 maandjes alweer. En tja... ik heb eigenlijks nog nooit een meisje versierd simpelweg het lukt mij niet echt. Ik moet eerst iets meer aan mijn timing werken die gewoon bagger is eigenlijks. Doe er mijn best voor gaat al beter dan eerst marja... Wie niet waagt die niet wint:D
Hoe heb je je vriendin weten te veroveren dan?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:11:18 #7
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96520886
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

En toch heb je nu al 4 maanden een relatie :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:12:41 #8
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96520974
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe heb je je vriendin weten te veroveren dan?
Heb haar via een vriend leren kennen. Hebben veel gesprekken via de computer gevoerd(msn etc.). Uiteindelijk eens afgesproken. Ik probeer mijn meisjes altijd via internet eerst eens een beetje te leren kennen etc. omdat ik weet in real life is het niet mijn sterkste punt. Als ik via internet een soort van click voel ga ik kijken of ik die in real life ook voel. Hierdoor ken je elkaar al wat beter en gaan dingen voor mij nou eenmaal iets makkelijker. Zodoende.
pi_96521231
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Raggingbull het volgende:
Heb haar via een vriend leren kennen. Hebben veel gesprekken via de computer gevoerd(msn etc.). Uiteindelijk eens afgesproken. Ik probeer mijn meisjes altijd via internet eerst eens een beetje te leren kennen etc. omdat ik weet in real life is het niet mijn sterkste punt. Als ik via internet een soort van click voel ga ik kijken of ik die in real life ook voel. Hierdoor ken je elkaar al wat beter en gaan dingen voor mij nou eenmaal iets makkelijker. Zodoende.
Naja prima toch; het heeft voor jou zijn vruchten afgeworpen. Op welke manier je het ook doet, uiteindelijk heb je haar toch met succes versierd; hoe dan ook iets om trots op te zijn. Wanneer je iemand lang alleen via internet spreekt, is het altijd een drempel om daadwerkelijk ook iets in het echt af te gaan spreken. En dan sta je daar toch maar gewoon.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:19:45 #10
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96521491
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Naja prima toch; het heeft voor jou zijn vruchten afgeworpen. Op welke manier je het ook doet, uiteindelijk heb je haar toch met succes versierd; hoe dan ook iets om trots op te zijn. Wanneer je iemand lang alleen via internet spreekt, is het altijd een drempel om daadwerkelijk ook iets in het echt af te gaan spreken. En dan sta je daar toch maar gewoon.
Tja.. wie niet waagt wint ook niks. Soms moet je wat risico nemen.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:27:49 #11
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96522092
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Via internet iemand leren kennen is inderdaad een goeie manier. Ik zit al een paar dagen te chatten met iemand via Paiq. Ik heb er wel een goed gevoel over. Dus ik hoop dat als we binnenkort gaan meeten dat het IRL ook zo is
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 21:29:15 #12
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96522212
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Via internet iemand leren kennen is inderdaad een goeie manier. Ik zit al een paar dagen te chatten met iemand via Paiq. Ik heb er wel een goed gevoel over. Dus ik hoop dat als we binnenkort gaan meeten dat het IRL ook zo is
Probeer attent te zijn. Doet het vaak wel goed denk ik de eerste keer meeten :D en je kent haar al wat beter waar je gebruik van kan maken.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:31:07 #13
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96522352
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Probeer attent te zijn. Doet het vaak wel goed denk ik de eerste keer meeten :D en je kent haar al wat beter waar je gebruik van kan maken.
Inderdaad :) gewoon een complimentje maken over iets, etc
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 21:33:35 #14
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96522528
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad :) gewoon een complimentje maken over iets, etc
Yup ga alleen mij niet om de timing van complimentjes etc. vragen.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:36:31 #15
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96522758
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Yup ga alleen mij niet om de timing van complimentjes etc. vragen.
Haha :D mij ook niet :P
Trouwens hoop ik dat zij mij ook leuk vind en niet alleen aardig. Want dat kan wel eens een groot fiasco worden
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 21:37:00 #16
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96522799
ik heb zin
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96522949
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Trouwens hoop ik dat zij mij ook leuk vind en niet alleen aardig. Want dat kan wel eens een groot fiasco worden
Haha, zolang je de complimenten maar maakt als je ze wil maken... als ze oprecht zijn. Misschien is de timing daar wel ondergeschikt aan...
pi_96523019
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Makkelijke manier om daar tijdens de date achter te komen; leg wat hints neer naar een eventuele 2e date. Als ze er op ingaat, dan heeft ze interesse. Als ze zich daar wat afzijdig van houdt, dan niet.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 21:39:55 #19
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96523027
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, zolang je de complimenten maar maakt als je ze wil maken... als ze oprecht zijn. Misschien is de timing daar wel ondergeschikt aan...
Dat denk ik ook ja :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 21:41:15 #20
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96523122
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Makkelijke manier om daar tijdens de date achter te komen; leg wat hints neer naar een eventuele 2e date. Als ze er op ingaat, dan heeft ze interesse. Als ze zich daar wat afzijdig van houdt, dan niet.
Dat is wel een goed idee :)

Ik heb nog steeds geen idee trouwens wat haar interesse in mij is.
14 SHADES OF GREY
pi_96523258
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze heeft in ieder geval interesse, anders ga je op een dating site niet zo lang met iemand blijven praten. Die interesse moet je wel zo houden, natuurlijk. Dat kan veranderen.
Ron Paul 2012
pi_96523388
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nee druk met school. Veel werken. Erg druk zijn met thuis(broertjes etc.) en enige tijd in mijn vriendin steken natuurlijk.
[flauwegrapmodus aan] Ook wel wat meer dan tijd? :P[/flauwe grap modus uit]

:') -O-
Children of the night. What music they make.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:46:20 #23
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96523502
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[flauwegrapmodus aan] Ook wel wat meer dan tijd? :P[/flauwe grap modus uit]

:') -O-
Haha ja :@
  zondag 8 mei 2011 @ 21:46:47 #24
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_96523537
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Probeer dan eens een afspraak te maken dan kom je er misschien wel achter.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_96523556
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Haha ja :@
Details willen we.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 21:47:56 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96523622
Ik denk dat voor mensen die problemen hebben met versieren het internet een ideale oplossing is. Ze kunnen zoveel meer over elkaar te weten komen en delen dan als ze meteen in RL hadden gesproken. En zo is die eerste ontmoeting een stuk makkelijker.

Thank god for the internet, al is het voor mijn persoonlijk niks dat online daten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96523676
Maar dan ken je elkaar via internet, misschien valt het dan wel weer tegen IRL enzo. :P Je weet 't nooit.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:48:48 #28
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96523681
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Details willen we.
Vraag maar raak word het me te prive dan krijg je dat vanzelf te horen :9
  zondag 8 mei 2011 @ 21:49:16 #29
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96523715
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar dan ken je elkaar via internet, misschien valt het dan wel weer tegen IRL enzo. :P Je weet 't nooit.
Niet geschoten is altijd mis. Wie niet waagt kan ook nooit iets winnen. Wat niet kan is nog nooit gebeurd.
pi_96523729
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat voor mensen die problemen hebben met versieren het internet een ideale oplossing is. Ze kunnen zoveel meer over elkaar te weten komen en delen dan als ze meteen in RL hadden gesproken. En zo is die eerste ontmoeting een stuk makkelijker.

Thank god for the internet, al is het voor mijn persoonlijk niks dat online daten.
Misschien; ik ben er ook niet goed in IRL; maar ik vind het via internet ook maar niets... ik probeer het toch zoveel mogelijk IRL voor elkaar te krijgen.
pi_96523917
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Vraag maar raak word het me te prive dan krijg je dat vanzelf te horen :9
Hoe vaak en welk standje? Beschrijf haar lichaam ook maar even.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 21:53:12 #32
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96523986
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ze heeft in ieder geval interesse, anders ga je op een dating site niet zo lang met iemand blijven praten. Die interesse moet je wel zo houden, natuurlijk. Dat kan veranderen.
Dat is waar :) ik hoop alleen dat het meer dan vriendschappelijk is :@
Daar ben ik dus ook bang voor.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Probeer dan eens een afspraak te maken dan kom je er misschien wel achter.
Ben ik mee bezig :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 21:53:43 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524028
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien; ik ben er ook niet goed in IRL; maar ik vind het via internet ook maar niets... ik probeer het toch zoveel mogelijk IRL voor elkaar te krijgen.
Ik denk dat ik het in RL nog best goed zou kunnen doen als ik ze maar zou aanspreken. Maar ja dat doe ik nooit. :P
C'est la vie
pi_96524067
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het in RL nog best goed zou kunnen doen als ik ze maar zou aanspreken. Maar ja dat doe ik nooit. :P
Je hebt ook al een vriendin of wat?
pi_96524068
Offtopic: Twente *O*

En mijn zus heeft de relatie met haar vriend uitgemaakt na 6 jaren -O-
  zondag 8 mei 2011 @ 21:54:51 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524096
quote:
Dat kan in RL ook zo zijn dat je iemand eerst heel snel ziet en dan denkt wat leuk en er de volgende keer achter komt dat zij/hij niks voor jou is.
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 21:55:30 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524144
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hebt ook al een vriendin of wat?
Nee joh ik ben die gast die na 3 minuten een crush had op die TV presentatrice. :')
C'est la vie
pi_96524155
hmmm ik ben meegevraagd naar een festival. Heb niet geld genoeg ervoor, maar daar komen natuurlijk wel heel veel lekkere mannen... Dat zou momenteel mijn voornaamste motivatie zijn om te gaan. HOOFD GA EENS OP STANDJE UIT.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:55:48 #39
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96524165
quote:
Ja misschien, misschien.
Kan gebeuren. Ja, dan ga je eerder naar huis.
Heb je toch een nieuw mens ontmoet. Ik doe dan altijd alsof ik die man van Villa Felderhof ben, die is altijd zo blij met verrijking van andere mensen.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:56:34 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524223
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef minnemin het volgende:
hmmm ik ben meegevraagd naar een festival. Heb niet geld genoeg ervoor, maar daar komen natuurlijk wel heel veel lekkere mannen... Dat zou momenteel mijn voornaamste motivatie zijn om te gaan. HOOFD GA EENS OP STANDJE UIT.
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 21:57:21 #41
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96524268
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe vaak en welk standje? Beschrijf haar lichaam ook maar even.
Goed standjes? Missio/lepelen/doggy.
Haar lichaam? Objectief gezien zou de gemiddelde FOK! man haar lelijk vinden. Denk ik. Behoorlijk stevig(bijzonder goed gevuld dus :9 beetje houvast kan nooit kwaad he O-) )
pi_96524278
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh ik ben die gast die na 3 minuten een crush had op die TV presentatrice. :')
Nee dat weet ik nog; maar vroeg me af waarom je niemand aanspreekt... en dat je al voorzien was leek me de meest logische verklaring... Je hebt uiteindelijk wel met die presentatrice gepraat en je wou iets met TV gaan doen, dus ik had een beeld van jou als succesvolle versierder :P.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:57:51 #43
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96524319
quote:

Mee eens :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 21:58:48 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524376
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Haar lichaam? Objectief gezien zou de gemiddelde FOK! man haar lelijk vinden. Denk ik. Behoorlijk stevig(bijzonder goed gevuld dus :9 beetje houvast kan nooit kwaad he O-) )
Inderdaad volslank is goed.
C'est la vie
pi_96524429
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

^O^
  zondag 8 mei 2011 @ 22:00:12 #46
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96524470
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik vind dunne vrouwen juist onaantrekkelijk. Geef mij maar maatje meer :@
14 SHADES OF GREY
pi_96524487
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is nog leuker als zij dat ook vindt :P
pi_96524499
Maatje meer doet geen zeer.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 22:00:40 #49
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96524506
Ach weetje uiterlijk zal mij uberhaupt een worst wezen eigenlijks. Ik ben blijer met een goed innerlijk dan uiterlijk
  zondag 8 mei 2011 @ 22:02:19 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524615
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee dat weet ik nog; maar vroeg me af waarom je niemand aanspreekt... en dat je al voorzien was leek me de meest logische verklaring... Je hebt uiteindelijk wel met die presentatrice gepraat en je wou iets met TV gaan doen, dus ik had een beeld van jou als succesvolle versierder :P.
Nou zij praatte 3x tegen mij :P

Eerste vroeg ze of het ging toen ik die schoen in me gezicht kreeg toen stond ik bij een bak met Kit-Kat en ik twijfelde of je wel mocht pakken toen zei zij: Je mag pakken hoor. En na dat ik met haar op de foto was gegaan had ze het over de sfeer enzo.

Ik spreek vrouwen meestal nooit omdat ik mooie vrouwen meestal tegenkom op ongelegen en momenten waar het er niet geschikt voor is metro, school enz. Als ik af en toe uit ga ben ik meestal meer met andere dingen bezig en zie ik meestal ook geen leuke meiden.
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 22:02:35 #51
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96524633
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is inderdaad veel belangrijker :D Als zij blij is met haar uiterlijk zal ze dat innerlijk uitstralen en dat maakt haar nog leuker :D
14 SHADES OF GREY
pi_96524693
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is inderdaad veel belangrijker :D Als zij blij is met haar uiterlijk zal ze dat innerlijk uitstralen en dat maakt haar nog leuker :D
Daarom! Zat vrouwen die zichzelf te dik vinden en daardoor een stuk onaantrekkelijker worden.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:03:40 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96524708
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Inderdaad als ze er mee zit kan je er 100 keer tegen zeggen dat je het mooi vind maar dan blijft zij er toch mee zitten. En dat heeft alleen maar een negatieve uitwerking.

Allemaal de schuld van de media!
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 22:04:55 #54
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_96524802
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:00 schreef Raggingbull het volgende:
Ach weetje uiterlijk zal mij uberhaupt een worst wezen eigenlijks. Ik ben blijer met een goed innerlijk dan uiterlijk
Yeah Right ! :r
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_96524928
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Yeah Right ! :r
Andersom is het ook niet fijn kan ik zeggen.
Ron Paul 2012
  zondag 8 mei 2011 @ 22:09:37 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96525118
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Andersom is het ook niet fijn kan ik zeggen.
Andersom is het waarschijnlijk alleen maar voor sex niet langdurig lijkt me.
C'est la vie
pi_96525278
quote:

QFT

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Mee eens, als ik moest kiezen ging ik liever voor goed innerlijk/minder uiterlijk dan goed uiterlijk/minder innerlijk - al is het natuurlijk ook fijn als het met allebei goed gesteld is :Y
pi_96525305
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Idd. Ik vind dit plaatje wel toepasselijk :D

zondag 8 mei 2011 @ 22:13:17 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96525397
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou Paris Hilton zou ik niet doen hoor dat gaat tegen mijn principes.
C'est la vie
pi_96525425
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja sorry hoor, maar die heeft echt geen goed uiterlijk :') en wonderbaarlijk genoeg een nog rotter innerlijk denk ik :N
Slecht voorbeeld imo :P
pi_96525453
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou zij praatte 3x tegen mij :P

Eerste vroeg ze of het ging toen ik die schoen in me gezicht kreeg toen stond ik bij een bak met Kit-Kat en ik twijfelde of je wel mocht pakken toen zei zij: Je mag pakken hoor. En na dat ik met haar op de foto was gegaan had ze het over de sfeer enzo.

Ik spreek vrouwen meestal nooit omdat ik mooie vrouwen meestal tegenkom op ongelegen en momenten waar het er niet geschikt voor is metro, school enz. Als ik af en toe uit ga ben ik meestal meer met andere dingen bezig en zie ik meestal ook geen leuke meiden.
Oke, wel apart... gezien de mensen die je overdag in de metro en op school ziet, ook de mensen zijn die 's avonds de uitgaansgelegenheden vullen. Misschien dat de dames zich tijdens het uitgaan te netjes presenteren... dat je meer valt op de alledaagse look. Niet apart netjes gekleed of opgemaakt?
  zondag 8 mei 2011 @ 22:14:02 #62
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96525461
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hahah :D helemaal waar
14 SHADES OF GREY
pi_96525528
Oh wacht, het ging om het "lege doos"-stickertje :@
Ik neem m'n woorden terug :D
  zondag 8 mei 2011 @ 22:16:36 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96525642
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
Scherp _O-
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 22:17:27 #65
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96525698
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
Die woorden kloppen wel overigens :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 22:19:28 #66
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_96525848
Natuurlijk is uiterlijk niet zaligmakend maar waarom denk je dat bij b.v. Paiq na het verschijnen van je foto zo vaak wordt weggedrukt terwijl je misschien wel 15 minuten lekker met elkaar hebt kunnen praten.

Uiterlijk is waar iedereen meteen naar kijkt en er zijn maar weinig mensen die bij het zien van een niet aantrekkelijke man of vrouw denken van : Goh misschien heeft hij/zij wel een leuk karakter.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:20:49 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96525932
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, wel apart... gezien de mensen die je overdag in de metro en op school ziet, ook de mensen zijn die 's avonds de uitgaansgelegenheden vullen. Misschien dat de dames zich tijdens het uitgaan te netjes presenteren... dat je meer valt op de alledaagse look. Niet apart netjes gekleed of opgemaakt?
Nou overdag kom ik ook niet zoveel meisjes tegen die ik echt interessant vind dus zo raar is het ook niet. Ik had trouwens laatst wel een meidenmagneet te pakken tijdens Koninginnedag. Ik had op straat een helm gevonden en ik liep daarmee een kroeg in. Gingen al die meisjes er op trommelen. _O- En die helm heb ik later ook nog verkocht voor 20 euro. :P
C'est la vie
pi_96525991
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk niet zaligmakend maar waarom denk je dat bij b.v. Paiq na het verschijnen van je foto zo vaak wordt weggedrukt terwijl je misschien wel 15 minuten lekker met elkaar hebt kunnen praten.

Uiterlijk is waar iedereen meteen naar kijkt en er zijn maar weinig mensen die bij het zien van een niet aantrekkelijke man of vrouw denken van : Goh misschien heeft hij/zij wel een leuk karakter.
Ik vind dit ook zo link; omdat foto's ontzettend kunnen vertekenen... misschien klik je wel gewoon iemand weg op basis van een foto, terwijl hij/zij er in RL geweldig uitziet...
pi_96526106
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind dit ook zo link; omdat foto's ontzettend kunnen vertekenen... misschien klik je wel gewoon iemand weg op basis van een foto, terwijl hij/zij er in RL geweldig uitziet...
Tsja dus? 'Their loss' lijkt me.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:24:09 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526140
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat kan pijn doen hoor heb ik vroeger wel eens meegemaakt.
C'est la vie
pi_96526156
quote:

[..]

Ik geef alleen maar aan waarom ik niet van internet-dating houdt.
pi_96526161
Maar aan de andere kant, als jij een foto hebt geplaatst waar je enorm kut op staat, en die ander is nog steeds geïnteresseerd en het klikt ontzettend heb je wel weer een streepje voor IRL, denk ik ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Lijkt me idd niet echt goed voor je zelfvertrouwen, nee :N
pi_96526181
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat snap ik best maar wat had je überhaupt aan zo'n iemand gehad als ze je daarom al afschrijven?
  zondag 8 mei 2011 @ 22:25:02 #74
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96526197
quote:

oja paiq

maar ik ben redelijk kritisch- als in: "weet hij mij te boeien"

ja wow als hij dat heeft doorstaan... de kans dat hij echt een stom uiterlijk heeft is ook wel klein hoor. meestal komt er wel een acceptabel hoofd gewoon uit.
pi_96526229
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik geef alleen maar aan waarom ik niet van internet-dating houdt.
Ja maar om het nou meteen link te noemen klinkt zo ernstig hè. :P
  zondag 8 mei 2011 @ 22:25:48 #76
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96526249
quote:

Als ze dat al niet gedaan hebben om iets anders. Datingsites zijn gewoon een veekeuring
14 SHADES OF GREY
  zondag 8 mei 2011 @ 22:25:50 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526250
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat snap ik best maar wat had je überhaupt aan zo'n iemand gehad als ze je daarom al afschrijven?
Ja niks maar als jongen van 15 denk je daar niet aan.
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 22:26:10 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526275
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze dat al niet gedaan hebben om iets anders. Datingsites zijn gewoon een veekeuring
Daarom is het dus echt niks voor mij.
C'est la vie
pi_96526311
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat doe jij als vijftienjarige op een datingsite? No offence hoor, vraag het me echt af :?
pi_96526393
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dan noem je ook wel een leeftijd, denk niet dat er veel 15-jarigen zijn die wel daarover nadenken. Is ook niet erg, maar als je dan x-aantal jaar verder bent moet je dat soort dingen eigenlijk wel los kunnen laten.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:28:07 #81
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_96526419
quote:

[..]

Kijken of je dat na de 50 afwijzing nog steeds zegt
  zondag 8 mei 2011 @ 22:28:33 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526456
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Wat doe jij als vijftienjarige op een datingsite? No offence hoor, vraag het me echt af :?
Het was ook geen datingsite maar via via kwamen we op msn en werd ik niet zo heel vriendelijk afgewezen.
C'est la vie
pi_96526488
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dan nog heb je alleen jezelf ermee.
pi_96526530
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Het was ook geen datingsite maar via via kwamen we op msn en werd ik niet zo heel vriendelijk afgewezen.
Mag ik vragen hoe oud je nu eigenlijk bent?
pi_96526572
quote:
In real life gaat dat echt niet anders hoor. "Gezellie op een terrasje onder het genot van een drankje cijfertjes uitdelen."
pi_96526589
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh, dat is wel kut ja, vooral op zo'n leeftijd - dan ben je meestal al best bezig met je zelfbeeld en hoe je overkomt en zo..
Maar zal wel een kutwijf zijn geweest denk ik, dus je was idd beter af :D
  zondag 8 mei 2011 @ 22:30:17 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526598
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ach om even de enige slimme uitspraak van Jokertje uit de kast te halen:

"Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick"
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 22:30:43 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526627
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je nu eigenlijk bent?
17
C'est la vie
  zondag 8 mei 2011 @ 22:32:02 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526697
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Oh, dat is wel kut ja, vooral op zo'n leeftijd - dan ben je meestal al best bezig met je zelfbeeld en hoe je overkomt en zo..
Maar zal wel een kutwijf zijn geweest denk ik, dus je was idd beter af :D
Ik was er wel snel overheen het was maar een dom camsletje dacht ik en toen maakte ik me er niet meer druk om.
C'est la vie
pi_96526726
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik was er wel snel overheen het was maar een dom camsletje dacht ik en toen maakte ik me er niet meer druk om.
Nou wat is het probleem dan! ;)
pi_96526764
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Niks, was een voorbeeld van hoe snel je op uiterlijk afgerekend kan worden :Y
  zondag 8 mei 2011 @ 22:33:10 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526773
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja op het moment zelf deed het pijn daarna al snel niet meer.

Maar het meisje van mijn dromen is op TV :P Ik ga weer tschuss!
C'est la vie
pi_96526871
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Niks, was een voorbeeld van hoe snel je op uiterlijk afgerekend kan worden :Y
Dat weet ik, maar bedoelde het meer in zijn algemeen dat het dus de afwijzing best meeviel.
Dat je snel op uiterlijk afgerekend kan worden is sowieso algemeen bekend.
pi_96526900
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja op het moment zelf deed het pijn daarna al snel niet meer.

Maar het meisje van mijn dromen is op TV :P Ik ga weer tschuss!
Die Geraldine? Ik google haar net, en na je verhalen van gisteren verwachtte ik echt een of andere stunning beauty waar m'n mond van openviel, eigenlijk :D
Dat viel dus hartstikke mee :P - wel aardig meisje hoor, maar zo geweldig vind ik 'r ook weer niet, eigenlijk.

Ga je nou echt actief proberen contact te zoeken met haar of heb ik dat verkeerd begrepen?
pi_96528783
Ach Happygirl, ze is gewoon mooi, net zoals al die andere presentatrices (in mijn ogen). Allemaal blond, blauwe ogen enzovoort. :P
  zondag 8 mei 2011 @ 23:08:00 #96
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96529043
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Die Geraldine? Ik google haar net, en na je verhalen van gisteren verwachtte ik echt een of andere stunning beauty waar m'n mond van openviel, eigenlijk :D
Dat viel dus hartstikke mee :P - wel aardig meisje hoor, maar zo geweldig vind ik 'r ook weer niet, eigenlijk.

Ga je nou echt actief proberen contact te zoeken met haar of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ze is niet mooi, ze is geil :)
pi_96529277
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Ze is niet mooi, ze is geil :)
Ik vind juist andersom, maar wie is dat op je UI?
  zondag 8 mei 2011 @ 23:17:55 #98
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96529520
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind juist andersom, maar wie is dat op je UI?
Selena Gomez, betekent verder niet veel. Kenmerkt een beetje mijn slechte muzieksmaak (af en toe) en mijn voorliefde voor schattige chicks.

Beetje jammer dat ze met Bieber is.
pi_96529598
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Micson het volgende:

[..]

Selena Gomez, betekent verder niet veel. Kenmerkt een beetje mijn slechte muzieksmaak (af en toe) en mijn voorliefde voor schattige chicks.
Herkenbaar.
pi_96529797
Oké, zij is wel mooi ja. :) Inderdaad, Justin Bieber, mijn 14 jarige zusje is helemaal fan van hem, laatst naar zijn concert, zijn bioscoop film, allerlei dingen van hem kopen. Zonde van het geld. :r
  zondag 8 mei 2011 @ 23:35:00 #101
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96530256
quote:

[..]

Je uiterlijk/uitstraling bepaalt toch je eerste indruk bij iemand, als die negatief is ga je het moeilijk krijgen.

Zowel op een datingsite als in de echte wereld. ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door Micson op 08-05-2011 23:50:00 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 23:50:44 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96530918
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja dat is het hem nu 90% van de mensen vind haar niks maar ik zie er dan wel iets speciaals in.

Ik ga niet haar opzoeken ofzo dat vind ik een beetje sneu eerlijk gezegd, maar het zou kunnen dat ik haar bij BNN tegenkom omdat ze daar een mediaopleiding hebben die ik heel graag wil doen. En je mag daar dan ook rondlopen op de redactie enz als je wordt aangenomen dus dan zit het er wel in dat ik haar daar tegenkom. Maar ik ga nu niet allemaal lopen uitpluizen waar ze te zien is en waar ik haar misschien kan tegenkomen. Maar ik geloof wel dat ik talent voor op de TV op de radio dus ik denk wel dat ik haar weer tegenkom.
C'est la vie
  maandag 9 mei 2011 @ 00:00:56 #103
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96531317
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat is het hem nu 90% van de mensen vind haar niks maar ik zie er dan wel iets speciaals in.

Ik ga niet haar opzoeken ofzo dat vind ik een beetje sneu eerlijk gezegd, maar het zou kunnen dat ik haar bij BNN tegenkom omdat ze daar een mediaopleiding hebben die ik heel graag wil doen. En je mag daar dan ook rondlopen op de redactie enz als je wordt aangenomen dus dan zit het er wel in dat ik haar daar tegenkom. Maar ik ga nu niet allemaal lopen uitpluizen waar ze te zien is en waar ik haar misschien kan tegenkomen. Maar ik geloof wel dat ik talent voor op de TV op de radio dus ik denk wel dat ik haar weer tegenkom.
90% vindt haar niks :') ?

Dat zijn zeker allemaal zo'n mensen :') :

90% zou haar gewoon keihard doen
  maandag 9 mei 2011 @ 00:03:26 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96531414
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:00 schreef Micson het volgende:

[..]

90% vindt haar niks :') ?

Dat zijn zeker allemaal zo'n mensen :') :

[ afbeelding ]

90% zou haar gewoon keihard doen
90% vind haar een gewoon meisje niks bijzonders aan, alleen voor mij is ze heel knap, heel leuk enz.
C'est la vie
pi_96531526
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

90% vind haar een gewoon meisje niks bijzonders aan, alleen voor mij is ze heel knap, heel leuk enz.
Jij ziet haar als relatiemateriaal; 90% van de mannen niet. 90% van de mannen ziet haar wel als geil "ik zou haar doen"-materiaal.
pi_96531816
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef Micson het volgende:

[..]

Je uiterlijk/uitstraling bepaalt toch je eerste indruk bij iemand, als die negatief is ga je het moeilijk krijgen.

Zowel op een datingsite als in de echte wereld. ;)
jij snapt het tenminste. Ik ben me er heel erg van bewust dat ik op dit moment onaantrekkelijk ben. Maar ik kan dan ook nog behoorlijk wat dingen veranderen.

Ik ben nu in elk geval erg bruin, een neger zou jaloers kunnen worden. Ik krijg nu het sneeuw witte gezicht verdwenen is meteen wat meer uitdrukking. Al ben ik totaal niet tevreden over hoe mijn hoofd eruit ziet is het wel een aanzienlijke verbetering.

Dan nog mijn bouw, met mijn 1.81m en 66 kilo is het tijd om dit probleem flink aan te pakken. Ik ben de afgelopen 6 dagen elke dag naar de sportschool gegaan en ik drink van die weight shakes. Ik merk al een langzame verandering. Ik heb geluk dat ik ondanks mijn lage gewicht toch een langzame verbranding heb zodat ik als ik nu gewoon een normaal eetpatroon aanhoud vanzelf snel aankom.
Ook verwacht ik dat mijn houding verbeterd omdat ik dan wat meer zelfvertrouwen krijg en ik loop dan vanzelf minder krom omdat de lengte/gewicht verhouding dan beter in balans is.

Ik verwacht dat dit natuurlijk geen chick gaat opleveren aan het einde van het traject maar ik voel me waarschijnlijk niet meer zo lelijk en maybe durf ik dan wat stappen te maken.

Zo hoop ik wat meer in het openbaar te kunnen treden met mijn enige vriendin (die echt heel veel om mij geeft) zonder voor mezelf te schamen. Bovendien wil ik niet dat ze mijn onzekerheid opmerkt omdat ik dan direct word afgeschreven. Als ik 1 ding heb geleerd is het dat vrouwen meedogenloos zijn en om het minste geringste afknappen. Het is veel beter om je gevoel niet te tonen, dit kan later pas maar niet te vaak of te emotioneel.
  maandag 9 mei 2011 @ 00:16:43 #107
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96531899
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké, zij is wel mooi ja. :) Inderdaad, Justin Bieber, mijn 14 jarige zusje is helemaal fan van hem, laatst naar zijn concert, zijn bioscoop film, allerlei dingen van hem kopen. Zonde van het geld. :r
hahaha ik moet weer lachen

ik vind jou en MLiG wel het grappigst- al bedoelen jullie het niet zo
pi_96532023
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

jij snapt het tenminste. Ik ben me er heel erg van bewust dat ik op dit moment onaantrekkelijk ben. Maar ik kan dan ook nog behoorlijk wat dingen veranderen.

Ik ben nu in elk geval erg bruin, een neger zou jaloers kunnen worden. Ik krijg nu het sneeuw witte gezicht verdwenen is meteen wat meer uitdrukking. Al ben ik totaal niet tevreden over hoe mijn hoofd eruit ziet is het wel een aanzienlijke verbetering.

Dan nog mijn bouw, met mijn 1.81m en 66 kilo is het tijd om dit probleem flink aan te pakken. Ik ben de afgelopen 6 dagen elke dag naar de sportschool gegaan en ik drink van die weight shakes. Ik merk al een langzame verandering. Ik heb geluk dat ik ondanks mijn lage gewicht toch een langzame verbranding heb zodat ik als ik nu gewoon een normaal eetpatroon aanhoud vanzelf snel aankom.
Ook verwacht ik dat mijn houding verbeterd omdat ik dan wat meer zelfvertrouwen krijg en ik loop dan vanzelf minder krom omdat de lengte/gewicht verhouding dan beter in balans is.

Ik verwacht dat dit natuurlijk geen chick gaat opleveren aan het einde van het traject maar ik voel me waarschijnlijk niet meer zo lelijk en maybe durf ik dan wat stappen te maken.

Zo hoop ik wat meer in het openbaar te kunnen treden met mijn enige vriendin (die echt heel veel om mij geeft) zonder voor mezelf te schamen. Bovendien wil ik niet dat ze mijn onzekerheid opmerkt omdat ik dan direct word afgeschreven. Als ik 1 ding heb geleerd is het dat vrouwen meedogenloos zijn en om het minste geringste afknappen. Het is veel beter om je gevoel niet te tonen, dit kan later pas maar niet te vaak of te emotioneel.
Heb je al plannen gemaakt om iets te doen met die vriendin?
En krijg je nu al een beetje het gevoel dat je je zelfverzekerder voelt en dat dat resulteert in een betere lichaamshouding?
pi_96532248
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Heb je al plannen gemaakt om iets te doen met die vriendin?
En krijg je nu al een beetje het gevoel dat je je zelfverzekerder voelt en dat dat resulteert in een betere lichaamshouding?
Ligt eraan, ze heeft sinds kort een vriend. En ik zit alleen in haar friendszone want ze verteld me soms dat ze ongesteld is enzo dus ik weet genoeg. Maar ze wilt nog wel graag met me blijven omgaan, het is dat ze me onaantrekkelijk vind, lelijk heeft ze niet gezegd anders was het zeker weten wat geworden, ik heb het gevoel dat ze twijfelt dat ze me toch een kans wou geven ofzo. Haar nieuwe vriendje is enkel zo'n mooiboy dat haar enkel voor de sex gebruikt. Met haar emotionele problemen is ze geen interessant relatie materiaal voor de gemiddelde man. Omdat ze zelf ook niet meer zoveel vrienden heeft en zich vaak eenzaam voelt kan deze gast dus gemakkelijk gebruik van haar maken en als hij een beetje ervaring heeft kan hij haar makkelijk playen/manipuleren. Onze band is veel dieper dan dat ze heeft met haar vriend op dit moment. Ze stuurt me nog elke dag minstens 2 smsjes.
Ze wilt heel graag met me blijven omgaan zei ze en ik vind het best ookal kan ze soms nogal hard zijn met haar woorden over mijn uiterlijk.
Ik voel me wel wat zelfverzekerder ja, maar meer in de zin van "niemand kan me wat maken" ik voel me wat sterker zeg maar.
Bovendien ben ik heel zelfstandig, altijd al geweest dus dit is een goede combinatie.
Maar als ik de keus had zou ik maar wat graag met haar wat willen beginnen. Beide moeten van ver komen, hebben veel meegemaakt en willen dolgraag een nieuw leven opbouwen.
Het lijkt bijna perfect als ze me wel zag zitten. Ik kan sowieso met gemak een goedbetaalde baan krijgen met mijn opleiding/werkervaring en zij heeft ook VWO afgerond en begint weer met een nieuwe studie in september dus ook kwa financieel zou het een prima voorwaartse stap zijn geweest. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Haar emotionele problemen zijn best groot maar daarnaast is ze niet hopeloos of kansloos.
Het is heel jammer allemaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 09-05-2011 00:34:10 ]
pi_96532307
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hahaha ik moet weer lachen

ik vind jou en MLiG wel het grappigst- al bedoelen jullie het niet zo
Ik weet niet wat er zo grappig aan is eerlijk gezegd én ook niet of ik dit moet zien als een compliment of juist als een belediging.
  maandag 9 mei 2011 @ 00:32:25 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96532496
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er zo grappig aan is eerlijk gezegd én ook niet of ik dit moet zien als een compliment of juist als een belediging.
de ergernissen
en dan het ietwat botte, harde, oordelende
met die kotssmiley

ja echt grappig.. volgens mij zou je die kotssmiley wel vaker willen gebruiken.
pi_96532649
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ligt eraan, ze heeft sinds kort een vriend. En ik zit alleen in haar friendszone want ze verteld me soms dat ze ongesteld is enzo dus ik weet genoeg. Maar ze wilt nog wel graag met me blijven omgaan, het is dat ze me onaantrekkelijk vind, lelijk heeft ze niet gezegd anders was het zeker weten wat geworden, ik heb het gevoel dat ze twijfelt dat ze me toch een kans wou geven ofzo. Haar nieuwe vriendje is enkel zo'n mooiboy dat haar enkel voor de sex gebruikt. Met haar emotionele problemen is ze geen interessant relatie materiaal voor de gemiddelde man. Omdat ze zelf ook niet meer zoveel vrienden heeft en zich vaak eenzaam voelt kan deze gast dus gemakkelijk gebruik van haar maken en als hij een beetje ervaring heeft kan hij haar makkelijk playen/manipuleren. Onze band is veel dieper dan dat ze heeft met haar vriend op dit moment. Ze stuurt me nog elke dag minstens 2 smsjes.
Ze wilt heel graag met me blijven omgaan zei ze en ik vind het best ookal kan ze soms nogal hard zijn met haar woorden over mijn uiterlijk.
Ik voel me wel wat zelfverzekerder ja, maar meer in de zin van "niemand kan me wat maken" ik voel me wat sterker zeg maar.
Bovendien ben ik heel zelfstandig, altijd al geweest dus dit is een goede combinatie.
Maar als ik de keus had zou ik maar wat graag met haar wat willen beginnen. Beide moeten van ver komen, hebben veel meegemaakt en willen dolgraag een nieuw leven opbouwen.
Het lijkt bijna perfect als ze me wel zag zitten. Ik kan sowieso met gemak een goedbetaalde baan krijgen met mijn opleiding/werkervaring en zij heeft ook VWO afgerond en begint weer met een nieuwe studie in september dus ook kwa financieel zou het een prima stap zijn geweest. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Haar emotionele problemen zijn best groot maar daarnaast is niet hopeloos of kansloos.
Het is heel jammer allemaal.
Okay, klinkt alsof je inderdaad een iets beter zelfbeeld begint te krijgen, of in elk geval meer zelfvertrouwen ^O^
Dat meisje... Nou, je weet wel wat ik van haar vind :N
Maar wat is je volgende stap in het werken aan jezelf?
Je wou eerst aan je uiterlijk werken - nou, daar ben je mee bezig - wat ga je nu verder doen om met vrouwen in contact te komen?
Ga je zelf aan het werk of ga je gewoon alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat ze op jou afkomen?

Beetje veel vragen, ik weet het :D
pi_96533007
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Okay, klinkt alsof je inderdaad een iets beter zelfbeeld begint te krijgen, of in elk geval meer zelfvertrouwen ^O^
Dat meisje... Nou, je weet wel wat ik van haar vind :N
Maar wat is je volgende stap in het werken aan jezelf?
Je wou eerst aan je uiterlijk werken - nou, daar ben je mee bezig - wat ga je nu verder doen om met vrouwen in contact te komen?

Ga je zelf aan het werk of ga je gewoon alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat ze op jou afkomen?

Beetje veel vragen, ik weet het :D
Ja ik weet wat Aardbei en jij van haar vinden en jullie hebben gelijk dat weet ik zelf ook wel. Maar ik ben niet bereid om haar op te geven aangezien zij mijn enige vrouwelijke contact is en bovendien praat ze zo lief tegen me zonder dat er wederdienst bewezen hoeft te worden. En dat is nieuw voor mij dat iemand zomaar aardig tegen me doet.
Bovendien voelt het heel erg goed dat ik gewoon kan zeggen "ik geef om je " en zo en dat ze zegt "ik hou van je, ik denk aan je, je bent het waard, je bent hartstikke lief " enzo ik slaap daar ook een stuk beter door. EN als ik niet kan slapen kan ik haar altijd bellen en dan valt een van ons gewoon letterlijk in slaap na een uurtje. En omgekeerd hetzelfde, ze belt mij meer dan dat ik haar bel. Haar telefoonrekeningen zijn ook erg hoog de laatste tijd, een teken dat ze het er dus wel voor over heeft. Eigenlijk pas ik bij geen enkele vrouw , maar wij sluiten echt goed aan op elkaar en dit is dus echt een uitzondering dat vindt zij ook heeft ze diverse keren aangegeven.

Maar om je vraag te beantwoorden wat mijn plan is om met dames in contact te komen. Ik hoop als ik blijf omgaan met haar dat ik misschien via haar meer meiden kan ontmoeten, haar vriendinnen bijvoorbeeld maar alleen als ik hier klaar voor ben. Ik wil er dus eerst redelijk goed uitzien kwa lichaam,mijn doel is als het ware om de "nerdlook" te verliezen. Kijk als zij een goed woordje voor me kan doen dan ben ik feitelijk al binnen denk ik zelf.

Op mij afkomen dat gaat sowieso nooit gebeuren, ik ben realistisch gezien niet mooi genoeg om dat voor elkaar te krijgen (al is het wel 1 keer gelukt dat er zomaar een meisje naar me toe kwam tijdens het uitgaan, 1 keer in 150 keer ofzo en ze zag er ook heel erg leuk uit)
  maandag 9 mei 2011 @ 01:06:18 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96533276
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef richard_prf het volgende:

Richard, goed dat je er weer bent :) .

Je bent dus zo mager als brandhout. Dat betekent dat je jezelf behoorlijk hebt verwaarloost. Zorg dat je goed eet, sport en slaapt. Nog nieuws over je therapie / therapeut?
The view from nowhere.
pi_96533302
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik weet wat Aardbei en jij van haar vinden en jullie hebben gelijk dat weet ik zelf ook wel. Maar ik ben niet bereid om haar op te geven aangezien zij mijn enige vrouwelijke contact is en bovendien praat ze zo lief tegen me zonder dat er wederdienst bewezen hoeft te worden. En dat is nieuw voor mij dat iemand zomaar aardig tegen me doet.
Bovendien voelt het heel erg goed dat ik gewoon kan zeggen "ik geef om je " en zo en dat ze zegt "ik hou van je, ik denk aan je, je bent het waard, je bent hartstikke lief " enzo ik slaap daar ook een stuk beter door. EN als ik niet kan slapen kan ik haar altijd bellen en dan valt een van ons gewoon letterlijk in slaap na een uurtje. En omgekeerd hetzelfde, ze belt mij meer dan dat ik haar bel. Haar telefoonrekeningen zijn ook erg hoog de laatste tijd, een teken dat ze het er dus wel voor over heeft. Eigenlijk pas ik bij geen enkele vrouw , maar wij sluiten echt goed aan op elkaar en dit is dus echt een uitzondering dat vindt zij ook heeft ze diverse keren aangegeven.

Maar om je vraag te beantwoorden wat mijn plan is om met dames in contact te komen. Ik hoop als ik blijf omgaan met haar dat ik misschien via haar meer meiden kan ontmoeten, haar vriendinnen bijvoorbeeld maar alleen als ik hier klaar voor ben. Ik wil er dus eerst redelijk goed uitzien kwa lichaam,mijn doel is als het ware om de "nerdlook" te verliezen. Kijk als zij een goed woordje voor me kan doen dan ben ik feitelijk al binnen denk ik zelf.

Op mij afkomen dat gaat sowieso nooit gebeuren, ik ben realistisch gezien niet mooi genoeg om dat voor elkaar te krijgen (al is het wel 1 keer gelukt dat er zomaar een meisje naar me toe kwam tijdens het uitgaan, 1 keer in 150 keer ofzo en ze zag er ook heel erg leuk uit)
Okay, nou goed om te lezen dat je in elk geval vooruit kijkt en jezelf doelen stelt :Y
Succes ermee, ik hoop echt dat je een leuk meisje vindt - dat jou ook leuk vindt hè ^O^
pi_96533422
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Okay, nou goed om te lezen dat je in elk geval vooruit kijkt en jezelf doelen stelt :Y
Succes ermee, ik hoop echt dat je een leuk meisje vindt - dat jou ook leuk vindt hè ^O^
Dat is niet echt mijn doel, mijn doel is om er niet meer als een nerd uit te zien zodat ik niet meer direct wordt afgeschreven en eruit zie als iemand waarvan je gemakkelijk gebruik van kan maken.Dat ik me zeg maar meer in een neutralere positie bevind als ik nieuwe mensen ontmoet.

Met mijn witte huid en magere postuur en slechte houding wek ik de indruk van kansloosleid. Zo'n iemand waarmee je liever niet in contact komt
pi_96533430
het zal
pi_96533453
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is niet echt mijn doel, mijn doel is om er niet meer als een nerd uit te zien zodat ik niet meer direct wordt afgeschreven en eruit zie als iemand waarvan je gemakkelijk gebruik van kan maken.Dat ik me zeg maar meer in een neutralere positie bevind als ik nieuwe mensen ontmoet.

Met mijn witte huid en magere postuur en slechte houding wek ik de indruk van kansloosleid. Zo'n iemand waarmee je liever niet in contact komt

Dat is een aanname, hè. Niet iedereen zit zo in elkaar - en de mensen die zo wel denken zijn toch sowieso de moeite niet waard om mee om te gaan imo
pi_96533457
richard

ik kwam 5 mei een dubbelganger van je tegen, echt, hij keek me ook nog schuchter/onzeker aan.

echt.

dacht dat jij et was
pi_96533556
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Richard, goed dat je er weer bent :) .

Je bent dus zo mager als brandhout. Dat betekent dat je jezelf behoorlijk hebt verwaarloost. Zorg dat je goed eet, sport en slaapt. Nog nieuws over je therapie / therapeut?
Ja ik ben altijd al mager geweest, maar ik heb nu de leeftijd bereikt dat ik zelf merk dat ik ondanks dat ik niet zoveel eet toch langzaam aankom en dat ik vergeleken met vroeger niet meer met een platte buik opstond wegens extreem snelle verbranding. Ik kan nu dus gemakkelijk aankomen als ik zou willen en dat gaat nu dus ook gebeuren.
Sowieso veel meer eten (vooral koolhydraten) en spiermassa + meer vet gaan er voor zorgen dat ik in no time de 70kg passeer.
pi_96533595
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:20 schreef iwannabehigh het volgende:
richard

ik kwam 5 mei een dubbelganger van je tegen, echt, hij keek me ook nog schuchter/onzeker aan.

echt.

dacht dat jij et was
Verder nog wat boeiends te melden? Of ga je weer trollen?
pi_96533688
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:20 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat is een aanname, hè. Niet iedereen zit zo in elkaar - en de mensen die zo wel denken zijn toch sowieso de moeite niet waard om mee om te gaan imo
Ben ik het mee eens, maar helaas denkt de overgrote meerderheid hier anders over. Ik wil gewoon een gemiddeld uiterlijk krijgen zodat ik eindelijk een beetje in de markt ga liggen.

Op dit moment heb ik 1 goede vriend en 1 goede vriendin. Beide geven daadwerkelijk om mij en dat voelt heel erg goed. Ik word er rustiger van.

En trouwens hoe gaat het met je date? Afgelopen weekend toch voor de tweede keer?
pi_96533799
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, maar helaas denkt de overgrote meerderheid hier anders over. Ik wil gewoon een gemiddeld uiterlijk krijgen zodat ik eindelijk een beetje in de markt ga liggen.

Op dit moment heb ik 1 goede vriend en 1 goede vriendin. Beide geven daadwerkelijk om mij en dat voelt heel erg goed. Ik word er rustiger van.

En trouwens hoe gaat het met je date? Afgelopen weekend toch voor de tweede keer?
Okay, zo kun je het bekijken - kan me op zich ook wel voorstellen dat je dit voelt: ik denk dat iedereen zich wel aantrekkelijk wil voelen.
Goed dat je vrienden hebt waarmee je kunt praten, maar hoe bedoel je dat je er rustiger van wordt? Ben je zonder dat contact aggressief of zo, bedoel je dat?

Ja, goed, ik ben echt helemaal in de wolken, denk voortdurend aan hem O+ Ik mis 'm alleen wel, want ik heb over een week eindexamens en heb nu dus niet veel tijd :'( Maar ja, komt wel goed.
Nee van 't weekend ging niet door trouwens - ik kreeg ineens een koortslip en toen heb ik afgezegd..

[ Bericht 1% gewijzigd door HappyGirl91 op 09-05-2011 01:57:37 ]
pi_96533916
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:47 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Okay, zo kun je het bekijken - kan me op zich ook wel voorstellen dat je dit voelt: ik denk dat iedereen zich wel aantrekkelijk wil voelen.
Goed dat je vrienden hebt waarmee je kunt praten, maar hoe bedoel je dat je er rustiger van wordt? Ben je zonder dat contact aggressief of zo, bedoel je dat?

Ja, goed, ik ben echt helemaal in de wolken, denk voortdurend aan hem O+ Ik mis 'm alleen wel, want ik heb over een week eindexamens en heb nu dus niet veel tijd :'( Maar ja, het komt wel goed.
Nee van 't weekend ging niet door trouwens - ik kreeg ineens een koortslip en toen heb ik afgezegd..
Mwah, ik hoef er niet perse aantrekkelijk uit te zien maar gewoon gemiddeld. Als je er gemiddeld uitziet dan maak je ook volop kansen bij de dames vooral als je vriendschappen hebt opgebouwd met meiden. Dan moet er altijd wel iemand zijn in zo'n vriendenkring die geïnteresseerd is in je.

Nee ik ben niet agressief zonder dat contact maar het geeft me gewoon het gevoel dat ik iets kan betekenen voor andere mensen, dat ik toch gelijkwaardige gesprekken met mensen kan voeren, dat ik ook om ze geef en andersom ook. Dat ze me daadwerkelijk helpen als ik me shit voel en dat ik ze zelf ook probeer op te peppen en dit daadwerkelijk effect heeft. Zo kan ik met zekerheid zeggen dat die vriendin nu meer lacht. Tot voor kort lachte ze bijna nooit, nu best vaak ze heeft een vertrouwd gevoel bij mij gekregen. En dit alles geeft me gewoon een rustgevend gevoel.

Ja ik ben blij voor je. Ik zei nog dat ik aan je zal denken die dinsdag en dat heb ik echt gedaan en zoals je je hier presenteert heb je het ook echt verdiend. Erg leuk dat het waarschijnlijk zo wederzijds is.
Oh je bedoelt je VWO eindexamen right? Heel veel succes daarmee. Jammer van je koortslip dat is balen maar wel enigszins begrijpelijk dat je de date nu hebt verplaatst.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 09-05-2011 02:11:06 ]
pi_96534070
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mwah, ik hoef er niet perse aantrekkelijk uit te zien maar gewoon gemiddeld. Als je er gemiddeld uitziet dan maak je ook volop kansen bij de dames vooral als je vriendschappen hebt opgebouwd met meiden. Dan moet er altijd wel iemand zijn in zo'n vriendenkring die geïnteresseerd is in je.
Okay, da's duidelijk. Al denk ik dat het waarschijnlijk meer zal komen door je uitstraling - deze wordt door je toegenomen zelfvertrouwen gelijk een stuk beter wat je aantrekkelijkheid natuurlijk ten goede komt.
Maar het punt blijft hetzelfde: Je werkt aan je overkomen en dat zal uiteindelijk resulteren in meer succes bij de ladies.
quote:
Nee ik ben niet agressief zonder dat contact maar het geeft me gewoon het gevoel dat ik iets kan betekenen voor andere mensen, dat ik toch gelijkwaardige gesprekken met mensen kan voeren, dat ik ook om ze geef en andersom ook. Dat ze me daadwerkelijk helpen als ik me shit voel en dat ik ze zelf ook probeer op te peppen en dit daadwerkelijk effect heeft. Zo kan ik met zekerheid zeggen dat die vriendin nu meer lacht. Tot voor kort lachte ze bijna nooit, nu best vaak ze heeft een vertrouwd gevoel bij mij gekregen. En dit alles geeft me gewoon een rustgevend gevoel.
Oh, op die manier. Je wil je nuttig voelen zeg maar, niet het gevoel hebben dat je er niet toe doet. Oké dat is wel mooi dan, dat je er gelukkiger van wordt.
quote:
Ja ik ben blij voor je. Ik zei nog dat ik aan je zal denken die dinsdag en dat heb ik echt gedaan en zoals je je hier presenteert heb je het ook echt verdiend. Erg leuk dat het waarschijnlijk zo wederzijds is.
Oh je bedoelt je VWO eindexamen right? Heel veel succes daarmee. Jammer van je koortslip dat is balen maar wel enigszins begrijpelijk dat je de date nu hebt verplaatst.
Haha ja, ik was echt nerveus toen, maar dat was echt niet nodig O+ Yup, en ik heb nog niet zo heel veel gedaan - beetje samenvattingen gemaakt voor Nederlands en wat scheikunde geleerd maar heb nog heel veel te doen, zo in de laatste twee weekjes :') Bedankt, trouwens!
pi_96534214
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:15 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Okay, da's duidelijk. Al denk ik dat het waarschijnlijk meer zal komen door je uitstraling - deze wordt door je toegenomen zelfvertrouwen gelijk een stuk beter wat je aantrekkelijkheid natuurlijk ten goede komt.
Maar het punt blijft hetzelfde: Je werkt aan je overkomen en dat zal uiteindelijk resulteren in meer succes bij de ladies.

[..]

Oh, op die manier. Je wil je nuttig voelen zeg maar, niet het gevoel hebben dat je er niet toe doet. Oké dat is wel mooi dan, dat je er gelukkiger van wordt.

[..]

Haha ja, ik was echt nerveus toen, maar dat was echt niet nodig O+ Yup, en ik heb nog niet zo heel veel gedaan - beetje samenvattingen gemaakt voor Nederlands en wat scheikunde geleerd maar heb nog heel veel te doen, zo in de laatste twee weekjes :') Bedankt, trouwens!
Ik ben bang dat jullie dan met zijn allen gaan zeggen dat als ik iemand ontmoet dat het komt omdat mijn uitstraling beter is geworden tewijl ik dan met zekerheid kan zeggen dat het gewoon komt door mijn verbeterde uiterlijk. Ik blijf namelijk als het erop aankomt nog steeds extreem onzeker maar dat is logisch gezien mijn verleden. Maar mijn uiterlijk is dan misschien mooi genoeg dat ze door die onzekerheid heen kijken en me wat meer kansen gunnen.

Ja ik voel me gelukkiger ondanks dat ik natuurlijk een echte vriendin mis in mijn leven en ik vind het gewoon verschrikkelijk om op mijn leeftijd nog nooit iemand te hebben ontmoet. Het is heel pijnlijk maar ik moet me erover heen zetten. Als het er nooit van komt dan moet ik het accepteren en kan ik toch tevreden zijn met 2 goede vriendschappen dat telt ook wel mee.
Maar het toekijken vanaf de zijlijn continues .... hopelijk niet lang meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 09-05-2011 02:43:23 ]
pi_96534321
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben bang dat jullie dan met zijn allen gaan zeggen dat als ik iemand ontmoet dat het komt omdat mijn uitstraling beter is geworden tewijl ik dan met zekerheid kan zeggen dat het gewoon komt door mijn verbeterde uiterlijk. Ik blijf namelijk als het erop aankomt nog steeds extreem onzeker maar dat is logisch gezien mijn verleden. Maar mijn uiterlijk is dan misschien mooi genoeg dat ze door die onzekerheid heen kijken en me wat meer kansen gunnen.

Ja ik voel me gelukkiger ondanks dat ik natuurlijk een echte vriendin mis in mijn leven en ik vind het gewoon verschrikkelijk om op mijn leeftijd nog nooit iemand te hebben ontmoet. Het is heel pijnlijk maar ik moet me erover heen zetten. Als het er nooit van komt dan moet ik het accepteren en kan ik toch tevreden zijn met 2 goede vriendschappen dat telt ook wel mee.
Maar het toekijken vanaf de zijlijn continues .... hopelijk niet lang meer.
Klopt, ik denk dat veel mensen dat zullen zeggen, waaronder ik.
Het kan toch ook allebei, trouwens? Dat je qua uiterlijk vooruit bent gegaan en dat dat je zelfvertrouwen een enorme boost gaf waardoor je gelijk een beter uitstraling krijgt? Dat lijkt me waarschijnlijker.

Dat is misschien ook lastig maar als je eenmaal diegene tegenkomt dan zul je vast zoiets hebben van "ach, wat maakt het ook uit - uiteindelijk heeft het me hiertoe geleid ^O^" echt hoor - alleen wel zuur tot die tijd denk ik, je moet in elk geval geen wanhopig en/of verbitterd mannetje worden, want dat is eng en daar schrik je vrouwen mee af.
Je wil dus een echte vriendin - heb je weleens aan datingsites gedacht? Misschien zeg ik nu iets stoms :? want ik heb er geen ervaring mee maar is dat geen optie dan?
pi_96534382
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:56 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat veel mensen dat zullen zeggen, waaronder ik.
Het kan toch ook allebei, trouwens? Dat je qua uiterlijk vooruit bent gegaan en dat dat je zelfvertrouwen een enorme boost gaf waardoor je gelijk een beter uitstraling krijgt? Dat lijkt me waarschijnlijker.

Dat is misschien ook lastig maar als je eenmaal diegene tegenkomt dan zul je vast zoiets hebben van "ach, wat maakt het ook uit - uiteindelijk heeft het me hiertoe geleid ^O^" echt hoor - alleen wel zuur tot die tijd denk ik, je moet in elk geval geen wanhopig en/of verbitterd mannetje worden, want dat is eng en daar schrik je vrouwen mee af.
Je wil dus een echte vriendin - heb je weleens aan datingsites gedacht? Misschien zeg ik nu iets stoms :? want ik heb er geen ervaring mee maar is dat geen optie dan?
Tja ik zie dat zelf toch anders. Eerlijk gezegd geloof ik er niet in dat ik ooit iemand ontmoet die verliefd op mij kan worden. Wel kan ik misschien vriendschappen opbouwen dat is het maximaal haalbare.

Nee via een datingsite zal ik het nooit proberen zolang ik niet normaal met vrouwen kan omgaan en al helemaal niet vanwege het eisenpakket dat ze daar samenstellen. Mannen als ik maken daar geen kans. Succes bij de dames is tot een nul punt gereduceerd.
pi_96534385
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:13 schreef draude het volgende:
[ afbeelding ]
? ben jij dat?

Of bedoel je dat hij uitstraling heeft omdat hij lacht en goed uit zijn ogen kijkt?
pi_96534411
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:13 schreef richard_prf het volgende:
Nee via een datingsite zal ik het nooit proberen zolang ik niet normaal met vrouwen kan omgaan en al helemaal niet vanwege het eisenpakket dat ze daar samenstellen. Mannen als ik maken daar geen kans. Succes bij de dames is tot een nul punt gereduceerd.
Aha, dus dan is je probleem ineens niet je uiterlijk?
pi_96534434
Jawel, maar vanwege de onaantrekkelijke buitenkant konden ze dus ook mijn innerlijk niet leren kennen.

Hoe kan je anders verklaren dat ik vriendschappen met meiden kan opbouwen via internet voordat ze mijn uiterlijk zien? Pas als ze me zien hebben gaan ze opeens heel afstandelijk reageren of helemaal niet.
pi_96534437
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Tja ik zie dat zelf toch anders. Eerlijk gezegd geloof ik er niet in dat ik ooit iemand ontmoet die verliefd op mij kan worden. Wel kan ik misschien vriendschappen opbouwen dat is het maximaal haalbare.

Dat is trouwens wel iets om over na te denken... Want als je daar wordt "goedgekeurd" weet je namelijk wel gelijk dat je uiterlijk geen probleem is, en hoef je daar niet meer onzeker over te zijn, dat is dan wel weer zo :)

Maar dat maakt ook deel uit van je probleem - jij ziet je zelf als onbeminnelijk, je hebt het gevoel dat niemand jou ooit leuk kan vinden en dat straal je uit - ik zie dat zelfs, en ik heb je nog nooit IRL gezien :D!
Jij ziet jezelf zo en dat straal je uit en daar vallen vrouwen nou eenmaal niet op - op mannen die zichzelf afzichtelijk vinden en denken dat niemand ze ooit knap of zelfs maar normaal kunnen vinden.
Maar ja, dit heb ik natuurlijk al tienduizend keer gezegd - feit is dat je (weliswaar op indirecte wijze) aan je zelfvertrouwen werkt, en ik denk wel dat het z'n vruchten zal afwerpen voor je.
Ik hoop het in ieder geval, succes ^O^
pi_96534441
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:43 schreef richard_prf het volgende:
Jawel, maar vanwege de onaantrekkelijke buitenkant konden ze dus ook mijn innerlijk niet leren kennen.

Hoe kan je anders verklaren dat ik vriendschappen met meiden kan opbouwen via internet voordat ze mijn uiterlijk zien? Pas als ze me zien hebben gaan ze opeens heel afstandelijk reageren of helemaal niet.
Nee, nee. Dat is niet wat je net zei.
pi_96534457
Zeur nou niet -.- ik bedoel dus dat ik wel normaal kan omgaan met ze maar dat ik nooit kansen krijg hiertoe.
  maandag 9 mei 2011 @ 06:54:11 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96534617
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:57 schreef richard_prf het volgende:
Zeur nou niet -.- ik bedoel dus dat ik wel normaal kan omgaan met ze maar dat ik nooit kansen krijg hiertoe.
ik heb niet zoveel te vertellen ofzo hoor, ik heb ook gevoelens van frustratie allemaal rondom: "het is allemaal oneerlijk!"

het is natuurlijk me eigen schuld die jarenlange faal om met meisjes in contact te komen, en helemaal om langer contact te krijgen, of dat ze me leuk vinden.

maar dan ga ik me frustreren erover dat het voor mannen iets "onzichtbaars" is wat ze aantrekkelijk maakt. het is meer hun gedrag

en voor vrouwen is het een uurtje voor de spiegel staan, en sexy kleding enzo. vergeleken met dat is he tvoor mannen zo vaag, ze moeten "stijl " vinden die bij hun gedrag past, en dan eigenlijk gaat het vooral om gedrag bij mannen, dat is al helemaal onzichtbaar en moeilijk voor te bereiden nu hier in dit topic eventjes van tevoren.

je lichaam kan je toch neit zo heel-erg-veel aan veranderen, en ik zie dat nu rich zich slechter voelt, en zichzelf begint te haten zijn zelfhaat op ze lichaam als een speer omhoog gaat.

al zou hij ineens in het lichaam van een neger zijn die voorheen wel "Vrouwen kan krijgen" . dan zou hij eventjes hetzelfde meemaken met vrouwen omdat al het onzichtbare(anders dan uiterlijk) wat dingen bij vrouwen opwekt bij hem mist
als hij dan in de spiegel kijkt zal hij weer opnieuw precies hetzeflde zien. een zielig figuur, waar van alles aan zou mankeren lichamelijk.

en nee dit is niet dat rich een stom persoon is, maar het is de dingetjes die blijkbaar nodig zijn om dingen op te wekken bij vrouwen, zodat ze langer met je willen omgaan, en ze je lang genoeg als "Relatiemateriaal" blijven zien.
  maandag 9 mei 2011 @ 07:41:11 #136
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96534802
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 03:57 schreef richard_prf het volgende:
Leer dan eerst op een vriendschappelijke manier met vrouwen om te gaan. Hou desnoods in je hoofd dat ze al een vriend(in) hebben en daarmee gelukkig zijn. Bij mij werkt het uitstekend om van de imponeer-tic af te komen.

Ik denk namelijk dat je, zodra je merkt dat vrouwen ook gewoon mensen zijn, je je BDD ook een héél klein beetje kunt temmen.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96538512
Nee Richard, ik dacht écht even dat jij het was. Hij had hetzelfde hoofd. Hij liep in een heel onzekere houding, hij keek bang/onzeker (en hij keek me net iets te lang aan, naar mij en mijn vriendin), liep een beetje naar voren gebogen/schouders raar, maar eigenlijk was hij wel best wel knap. Maar jij bent het niet, denk ik dan. Of je hebt een dubbelganger.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 07:41 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Leer dan eerst op een vriendschappelijke manier met vrouwen om te gaan. Hou desnoods in je hoofd dat ze al een vriend(in) hebben en daarmee gelukkig zijn. Bij mij werkt het uitstekend om van de imponeer-tic af te komen.

Ik denk namelijk dat je, zodra je merkt dat vrouwen ook gewoon mensen zijn, je je BDD ook een héél klein beetje kunt temmen.
Denk ik niet, BDD gaat toch om je uiterlijk. Hij voelt zich toch niet alleen lelijk bij vrouwen, maar ook bij mannen. Anders is het geen BDD meer. Toch..
  maandag 9 mei 2011 @ 11:29:32 #138
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96539363
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee Richard, ik dacht écht even dat jij het was. Hij had hetzelfde hoofd. Hij liep in een heel onzekere houding, hij keek bang/onzeker (en hij keek me net iets te lang aan, naar mij en mijn vriendin), liep een beetje naar voren gebogen/schouders raar, maar eigenlijk was hij wel best wel knap. Maar jij bent het niet, denk ik dan. Of je hebt een dubbelganger.

[..]

Denk ik niet, BDD gaat toch om je uiterlijk. Hij voelt zich toch niet alleen lelijk bij vrouwen, maar ook bij mannen. Anders is het geen BDD meer. Toch..
was jou vriendin nou netzoals die schattige leuke lieve en zorgzame meisjes waar je zegt weleens "last" van te hebben?
of is het die directe met grote mond ofzoiets?
pi_96539496
Trouwens, MLIG. Nu liep ik eergisteren Minnemin naar je toe te duwen, en dan doe je er niks mee.

Stuur haar eens een lieve DM, ze vroeg nog of jij haar iets te bieden had.
Ron Paul 2012
pi_96540394
Ik flirt meestal wel een beetje met oogcontact maar daar blijft het vaak bij. Ik ben niet lelijk maar ook niet knap. Ben nog eigenlijk nooit bewust naar een meisje afgestapt in het café of club oid.
Kan mezelf niet over de drempel trekken, want ik ben een vrij verlegen jongen en weet niet zo of ze interesse hebben. Dat kan ik niet goed aan ze zien. Heb een zware studie en nu ik aan het afstuderen ben zit ik niet zo op een meid te wachten gezien de tijdsbesteding maar ik begin er steeds meer naar te verlangen, een liefdesrelatie.
pi_96540555
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef Jordony het volgende:
Ik flirt meestal wel een beetje met oogcontact maar daar blijft het vaak bij. Ik ben niet lelijk maar ook niet knap. Ben nog eigenlijk nooit bewust naar een meisje afgestapt in het café of club oid.
Kan mezelf niet over de drempel trekken, want ik ben een vrij verlegen jongen en weet niet zo of ze interesse hebben. Dat kan ik niet goed aan ze zien. Heb een zware studie en nu ik aan het afstuderen ben zit ik niet zo op een meid te wachten gezien de tijdsbesteding maar ik begin er steeds meer naar te verlangen, een liefdesrelatie.
Gewoon blijven proberen. Je zult toch de stap een keer moeten maken. En wat heb je te verliezen?
pi_96540722
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Gewoon blijven proberen. Je zult toch de stap een keer moeten maken. En wat heb je te verliezen?
Me zelfbeeld :{ Ik ben heel onzeker over mezelf, me uiterlijk, me competenties, sociale vaardigheden.. Ik heb altijd het idee gehad dat "liefde vanzelf op je pad komt". Maar nu ik al bijna 21 ben begin ik me een beetje oud te vinden om nog onzeker te zijn en moeilijk met meiden kunnen praten. Ik heb ook altijd gewoon weinig gesprekstof omdat ik maar weinig meemaak. Het lijkt wel alsof sommige mensen elke dag een heel nieuw verhaal kunnen vertellen. Ik niet, dus dat maakt het voor mij ook moeilijk..
pi_96541309
Ben ik gestoord, of werken openingszinnen bij kerels wèl? :*
pi_96541944
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:08 schreef Jordony het volgende:

[..]

Me zelfbeeld :{ Ik ben heel onzeker over mezelf, me uiterlijk, me competenties, sociale vaardigheden.. Ik heb altijd het idee gehad dat "liefde vanzelf op je pad komt". Maar nu ik al bijna 21 ben begin ik me een beetje oud te vinden om nog onzeker te zijn en moeilijk met meiden kunnen praten. Ik heb ook altijd gewoon weinig gesprekstof omdat ik maar weinig meemaak. Het lijkt wel alsof sommige mensen elke dag een heel nieuw verhaal kunnen vertellen. Ik niet, dus dat maakt het voor mij ook moeilijk..
Begin dan met leuke/spannende dingen te ondernemen, heb je in ieder geval al iets om over te praten.
pi_96541959
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:08 schreef Jordony het volgende:

[..]

Maar het hoeft toch niet per se over jou te gaan? Je kunt ook praten over algemene dingen, of haar vragen stellen en daarop voortborduren.
Mja, dat babbelen is natuurlijk wel iets wat je moet aanleren, lijkt me lastig als je zo introvert bent.
Heb je in het verleden weleens iemand weten te versieren?
pi_96544176
Als ik terug kijk was juist die early twenties zo n onzekere periode, dus wie weet is dat wel een hele normale tijd om je onzeker te voelen.
je leert immers dan jezelf pas goed kennen?
Wie ben ik, wat wil ik, wat vind ik belangrijk in het leven etc.
Als ik lees dat je AL bijna 21 bent denk mijn goeie god zo jong nog!!! alles ligt voor je open!
En dat je hier of daar onzeker bent is normaal, je bent nog zo groeiende!
Misschien denk jij wel ik maak te weinig mee om interessant te kunnen kleppen maar je hebt wie weet wel hobbys of interesses waar je het 1 en ander over kunt vertellen?
Mijn dagen rijgen zich ook aan een zonder spectaculaire gebeurtenissen(alhoewel met kinderen is geen 1 dag hetzelfde) en daar baal ik ook weleens van maar aan de andere kant heb ik een brede interesse dus kan wel over veel meepraten zonder zelf een onderwerp aan te moeten dragen snap je me?
  maandag 9 mei 2011 @ 14:01:25 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96545159
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef whaduppp het volgende:
Het hebben van tieten werkt meestal prima, de openingszin is dan bijzaak.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Begin dan met leuke/spannende dingen te ondernemen, heb je in ieder geval al iets om over te praten.
Idd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96545565
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:43 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Maar het hoeft toch niet per se over jou te gaan? Je kunt ook praten over algemene dingen, of haar vragen stellen en daarop voortborduren.
Mja, dat babbelen is natuurlijk wel iets wat je moet aanleren, lijkt me lastig als je zo introvert bent.
Heb je in het verleden weleens iemand weten te versieren?
Nee heb eigenlijk nog nooit een meisje versiert, flirten doe ik wel. De relaties die ik heb gehad zijn eigenlijk beetje vanzelf gekomen. Me ene ex ontmoette ik op een schoolkamp, de ander ex kende al lang van de korfbal (ja ik korfbal en wordt vaak gezien als mietjes sport, natuurlijk is dat zo niet maar dat is mensen aangepraat }:| )

Mijn ouderlijk huis is in Goes en vrouwen zijn daar ook vrij terughoudend. De laatste tijd gaan we wel eens in Breda stappen. Het is wel zo dat laatst een meisje stond te dansen ongeveer op 1.5 meter van me vandaan. Ze keek vrij vaak maar niet met een glimlach oid. En als ik keek, keek ze vrij snel weer weg. De vrienden waarmee ik ga stappen lijken op de een of andere manier sneller een praatje te hebben met meiden. Nu moet ik zeggen dat zij eigenlijk enkel het doel hebben om vrouwen te versieren als ze gaan stappen, terwijl ik ga stappen om beetje plezier te maken en een paar biertjes te drinken. De rest zie ik wel. Maar ben onzeker over uiterlijk en aanspreken van onbekende vrouwen. Misschien is het beetje bang zijn voor het onbekende, wat ik overigens totaal niet heb als ik verdwaal op vakantie oid.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:20:25 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96545956
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nee heb eigenlijk nog nooit een meisje versiert, flirten doe ik wel. De relaties die ik heb gehad zijn eigenlijk beetje vanzelf gekomen. Me ene ex ontmoette ik op een schoolkamp, de ander ex kende al lang van de korfbal (ja ik korfbal en wordt vaak gezien als mietjes sport, natuurlijk is dat zo niet maar dat is mensen aangepraat }:| )
Nou.... :P

quote:
Mijn ouderlijk huis is in Goes en vrouwen zijn daar ook vrij terughoudend. De laatste tijd gaan we wel eens in Breda stappen. Het is wel zo dat laatst een meisje stond te dansen ongeveer op 1.5 meter van me vandaan. Ze keek vrij vaak maar niet met een glimlach oid. En als ik keek, keek ze vrij snel weer weg. De vrienden waarmee ik ga stappen lijken op de een of andere manier sneller een praatje te hebben met meiden. Nu moet ik zeggen dat zij eigenlijk enkel het doel hebben om vrouwen te versieren als ze gaan stappen, terwijl ik ga stappen om beetje plezier te maken en een paar biertjes te drinken. De rest zie ik wel. Maar ben onzeker over uiterlijk en aanspreken van onbekende vrouwen. Misschien is het beetje bang zijn voor het onbekende, wat ik overigens totaal niet heb als ik verdwaal op vakantie oid.
Volgens mij het niet bang voor het onbekende, maar bang om afgewezen te worden. Tja, afwijzing is niet leuk, maar shit happens. Niet geschoten is altijd mis enzo, die cliches zijn wel gewoon waar. Als je niet met vrouwen een praatje gaat maken gaat er gewoon niks gebeuren, het is redelijk zeldzaam dat vrouwen op mannen afstappen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96546004
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:
Als ik terug kijk was juist die early twenties zo n onzekere periode, dus wie weet is dat wel een hele normale tijd om je onzeker te voelen.
je leert immers dan jezelf pas goed kennen?
Wie ben ik, wat wil ik, wat vind ik belangrijk in het leven etc.
Als ik lees dat je AL bijna 21 bent denk mijn goeie god zo jong nog!!! alles ligt voor je open!
En dat je hier of daar onzeker bent is normaal, je bent nog zo groeiende!
Misschien denk jij wel ik maak te weinig mee om interessant te kunnen kleppen maar je hebt wie weet wel hobbys of interesses waar je het 1 en ander over kunt vertellen?
Mijn dagen rijgen zich ook aan een zonder spectaculaire gebeurtenissen(alhoewel met kinderen is geen 1 dag hetzelfde) en daar baal ik ook weleens van maar aan de andere kant heb ik een brede interesse dus kan wel over veel meepraten zonder zelf een onderwerp aan te moeten dragen snap je me?
Ja ik snap het. Maar als ik iets vertel dan denk ik snel dat de ander dat helemaal niet interesseert dus dan hou ik me mond ook gewoon. Vrijwel iedereen heeft niets met korfbal, en als je daarover begint dan weet ik al zeker dat niemand dat interessant vindt. Ik vind het ook leuk om te reizen alleen financieel en qua tijd zit dat niet mee. Ben iemand die veel wilt gaan zien, meemaken, ben heel leergierig, ik ga ook doorstuderen naar de uni... Ik vergelijk me miss teveel met andere mensen, die het wel voor elkaar krijgen, waardoor mijn zelfbeeld en vertrouwen beetje inzakt. Heb ook het idee dat vrouwen er helemaal geen behoefte aan hebben om aangesproken te worden door een volstrekt vreemde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordony op 09-05-2011 14:28:56 ]
  maandag 9 mei 2011 @ 14:28:33 #151
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96546297
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ja ik snap het. Maar als ik iets vertel dan denk ik snel dat de ander dat helemaal niet interesseert dus dan hou ik me mond ook gewoon. Vrijwel iedereen heeft niets met korfbal, en als je daarover begint dan weet ik al zeker dat niemand dat interessant vindt. Ik vind het ook leuk om te reizen alleen financieel en qua tijd zit dat niet mee. Ben iemand die veel wilt gaan zien, meemaken, ben heel leergierig, ik ga ook doorstuderen naar de uni... Ik vergelijk me miss teveel met andere mensen, die het wel voor elkaar krijgen, waardoor mijn zelfbeeld en vertrouwen beetje inzakt.
Yay korfbal! *O* Ook jaren gedaan. ;) Ik sta er tegenwoordig achter de bar. :')

Verder, euh... Hoe langer je studeert, hoe langer het duurt voor je een leven kunt gaan lijden dat interessant is om over te vertellen natuurlijk. :P

Tips? Zorg dat je op eigen benen staat en neem een sociaal bijbaantje. Achter de bar in de kroeg of kantine is ideaal eigenlijk; er is haast geen betere manier om onbekende vrouwen te spreken te krijgen. O~)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96546345
Zie je wel, ik wist dat je een barvrouw was. Zo zie je er gewoon uit.
Ron Paul 2012
pi_96546348
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Jordony het volgende:

[..]

Heb ook het idee dat vrouwen er helemaal geen behoefte aan hebben om aangesproken te worden door een volstrekt vreemde.
Dat is fout. Zet dat uit je hoofd. Vrouwen vinden het (uitzonderingen daargelaten) altijd leuk om aandacht te krijgen, ook al zien ze jou in eerste instantie niet zitten. Aan jou de taak om ze te overtuigen van het tegendeel, dat is wat er zo leuk aan is :)
pi_96546373
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Yay korfbal! *O* Ook jaren gedaan. ;) Ik sta er tegenwoordig achter de bar. :')

Verder, euh... Hoe langer je studeert, hoe langer het duurt voor je een leven kunt gaan lijden dat interessant is om over te vertellen natuurlijk. :P

Tips? Zorg dat je op eigen benen staat en neem een sociaal bijbaantje. Achter de bar in de kroeg of kantine is ideaal eigenlijk; er is haast geen betere manier om onbekende vrouwen te spreken te krijgen. O~)
Ik sta soms wel is achter de bar van de kantine van korfbalvereniging maar veel onbekende meiden zie je dan niet.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:30:47 #155
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96546375
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Supersoep het volgende:
Zie je wel, ik wist dat je een barvrouw was. Zo zie je er gewoon uit.
Ik ben grafisch vormgever. Bijna goed :')
Bargebeuren is vrijwilligerswerk ;)
pi_96546394
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik bedoelde het dan ook niet full-time ofzo. :P
Ron Paul 2012
pi_96546407
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Cool ik ben in opleiding als stedenbouwkundige :7 :P
  maandag 9 mei 2011 @ 14:31:41 #158
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96546410
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik bedoelde het dan ook niet full-time ofzo. :P
Ok :*
pi_96546456
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is fout. Zet dat uit je hoofd. Vrouwen vinden het (uitzonderingen daargelaten) altijd leuk om aandacht te krijgen, ook al zien ze jou in eerste instantie niet zitten. Aan jou de taak om ze te overtuigen van het tegendeel, dat is wat er zo leuk aan is :)
ja het overtuigen... :{ Dat is een kunst opzich...
  maandag 9 mei 2011 @ 14:32:56 #160
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96546468
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef Jordony het volgende:

[..]

Cool ik ben in opleiding als stedenbouwkundige :7 :P
Ooh dat is wel heel gaaf!! Ik kan me haast niet voorstellen dat dat geen leuk verhaal is om te horen :D Gewoon een beetje aandikken joh :P "Ik werk nu aan het nieuwe complex voor de regering" :7 :7 :7
pi_96546525
Doe ik ook altijd. ''Oh ja joh en wat kan je later worden dan als je Chinees studeert?''

Spion voor de AIVD natuurlijk. :7
Ron Paul 2012
  maandag 9 mei 2011 @ 14:34:57 #162
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96546543
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ik sta soms wel is achter de bar van de kantine van korfbalvereniging maar veel onbekende meiden zie je dan niet.
Probeer het dan eens in een kroeg in de buurt?
Dat je al ervaring hebt in de kantine is al in je voordeel! :Y
pi_96546545
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ooh dat is wel heel gaaf!! Ik kan me haast niet voorstellen dat dat geen leuk verhaal is om te horen :D Gewoon een beetje aandikken joh :P "Ik werk nu aan het nieuwe complex voor de regering" :7 :7 :7
Haha maar ik overdrijf niet graag. Ben nu wel aan het afstuderen op project waar het bureau waar ik nu zit straks aan gaat werken in Apeldoorn en waar de gemeente ambities bij heeft. Dit kan ik natuurlijk vertellen maar wat dan nog meer. Jem oet wel gesprek op gang houden.. En waar begin je? Zeggen wie je bent klinkt nogal droog denk ik, en openingszinnen ben ik al helemaal niet van..
pi_96546592
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef Jordony het volgende:

[..]

ja het overtuigen... :{ Dat is een kunst opzich...
Je uitgangspunt moet zijn om een leuk gesprek te voeren. Dan is alles winst. Als je vrouwen aan gaat spreken met als doel om ze te scoren dan voel je je kut als het niet lukt. En het succesratio is bij veruit de meeste mannen lager dan 50%.

Wat Catbert al zei, je bent waarschijnlijk gewoon bang om afgewezen te worden. Maar als je een leuk gesprek hebt en zij geeft geen blijk van verdere interesse, ben je dan afgewezen? Afwijzen zoals je dat ziet in chick flicks en highschool sitcoms bestaat eigenlijk niet.
pi_96546593
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Probeer het dan eens in een kroeg in de buurt?
Dat je al ervaring hebt in de kantine is al in je voordeel! :Y
Nou ja ervaring :P Ik ben gewoon niet zo goed met mensen denk ik.. Ben geen mensenschuw, absoluut niet, maar ik kan moeilijk omgaan met onbekenden.
pi_96546643
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Jordony het volgende:

[..]

Haha maar ik overdrijf niet graag. Ben nu wel aan het afstuderen op project waar het bureau waar ik nu zit straks aan gaat werken in Apeldoorn en waar de gemeente ambities bij heeft. Dit kan ik natuurlijk vertellen maar wat dan nog meer. Jem oet wel gesprek op gang houden.. En waar begin je? Zeggen wie je bent klinkt nogal droog denk ik, en openingszinnen ben ik al helemaal niet van..
Woon je ook in Apeldoorn? Want dat is wel een moeilijke stad wat betreft versieren :P
  maandag 9 mei 2011 @ 14:38:12 #167
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96546679
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef Jordony het volgende:

[..]

Nou ja ervaring :P Ik ben gewoon niet zo goed met mensen denk ik.. Ben geen mensenschuw, absoluut niet, maar ik kan moeilijk omgaan met onbekenden.
Je hoeft ook niet constant je best te doen om leuk gevonden te worden o.i.d.
Je moeder is een hamster
pi_96546694
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Woon je ook in Apeldoorn? Want dat is wel een moeilijke stad wat betreft versieren :P
Nee woon in Rotterdam maar kan daar nauwelijks uitgaan omdat ik op donderdag ga trainen in Goes, en zaterdag sport ik in Goes.. Kan wel eens een donderdag overslaan maar moeten me maten wel mee willen en vrijdag moet ik gewoon werken... Breda ga ik regelmatig stappen.

Wanneer is overigens nou de trigger om er op af te stappen, als je zeg maar weet dat ze zin in aandacht heeft? Vind ik moeilijk te bepalen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordony op 09-05-2011 14:43:35 ]
pi_96546887
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Jordony het volgende:

[..]

Overigens, over openingszinnen:

Ik heb het al meerdere malen gezegd hier, maar je moet niet over jezelf beginnen. Begin eerst over haar. Bekijk haar even en maak een mentale notitie van wat je aan haar opvalt en begin daar een gesprek over. Zorg dat je een open vraag stelt en betrek het gesprek daarna even op jou. Dik je eigen verhaal desnoods iets aan. Als je haar bijvoorbeeld aanspreekt op wat ze drinkt dan kan je natuurlijk een mooi kroegverhaal vertellen over hoe jij er een keer goed ziek van bent geweest. Zo zijn er legio dingen te verzinnen waarmee je een gesprek op gang krijgt.

Reageert ze positief en gaat ze vragen terugstellen dan kan je in elk geval al terugkijken op een geslaagde poging om eens iemand aan te spreken. Wat er dan nog meer uitkomt is alleen maar mooi meegenomen.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:43:25 #170
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96546904
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef Jordony het volgende:

[..]

Dan is achter de bar staan (van iets waar geen of weinig bekenden komen) juist een goede oefening.
Het heeft mij destijds ook uit mijn isolement getrokken en me geleerd hoe je spontaan om kunt gaan met mensen.
pi_96547044
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Overigens, over openingszinnen:

Ik heb het al meerdere malen gezegd hier, maar je moet niet over jezelf beginnen. Begin eerst over haar. Bekijk haar even en maak een mentale notitie van wat je aan haar opvalt en begin daar een gesprek over. Zorg dat je een open vraag stelt en betrek het gesprek daarna even op jou. Dik je eigen verhaal desnoods iets aan. Als je haar bijvoorbeeld aanspreekt op wat ze drinkt dan kan je natuurlijk een mooi kroegverhaal vertellen over hoe jij er een keer goed ziek van bent geweest. Zo zijn er legio dingen te verzinnen waarmee je een gesprek op gang krijgt.

Reageert ze positief en gaat ze vragen terugstellen dan kan je in elk geval al terugkijken op een geslaagde poging om eens iemand aan te spreken. Wat er dan nog meer uitkomt is alleen maar mooi meegenomen.
Ja ik snap je hele post, alleen ik denk dat ik dichtklap ofzo, of iets stoms zeg.. Het is toch echt gewoon die onzekerheid die bij mij speelt. Misschien moet ik de volgende keer in Breda maar is gewoon even aftasten.. Misschien mezelf maar is klap in het gezicht geven en op een meisje afstappen, die in ieder geval veel naar me kijkt.. Weet niet zo goed wanneer de aanleiding is. Als ze lacht, als ze veel kijkt, of ander gebaar?...
pi_96547130
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ja ik snap je hele post, alleen ik denk dat ik dichtklap ofzo, of iets stoms zeg.. Het is toch echt gewoon die onzekerheid die bij mij speelt. Misschien moet ik de volgende keer in Breda maar is gewoon even aftasten.. Misschien mezelf maar is klap in het gezicht geven en op een meisje afstappen, die in ieder geval veel naar me kijkt.. Weet niet zo goed wanneer de aanleiding is. Als ze lacht, als ze veel kijkt, of ander gebaar?...
Je moet het initiatief niet bij haar leggen, dat duurt te lang en dat voedt juist je onzekerheid. Als je een leuk iemand ziet, gelijk erop af stappen.

Voor mij geldt ook nog steeds dat ik wel eens denk 'Kut, ik met mijn grote bek, nu moet ik wel', maar dat is ook goed. Met een man zou je toch ook zo een gesprek over koetjes en kalfjes aan kunnen knopen?

Als je echt iemand bent die nooit contacten maakt, ook niet met mannen, dan is dat een goed startpunt. Dan kan je meer wennen aan interactie.

Hoe is jouw zelfbeeld overigens? Voel je je een beetje goed over jezelf?
pi_96547368
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je moet het initiatief niet bij haar leggen, dat duurt te lang en dat voedt juist je onzekerheid. Als je een leuk iemand ziet, gelijk erop af stappen.

Voor mij geldt ook nog steeds dat ik wel eens denk 'Kut, ik met mijn grote bek, nu moet ik wel', maar dat is ook goed. Met een man zou je toch ook zo een gesprek over koetjes en kalfjes aan kunnen knopen?

Als je echt iemand bent die nooit contacten maakt, ook niet met mannen, dan is dat een goed startpunt. Dan kan je meer wennen aan interactie.

Hoe is jouw zelfbeeld overigens? Voel je je een beetje goed over jezelf?
In ieder geval bedankt tot nu toe voor je reacties. Erg blij om dat mensen zoals jij (overigens ook MeraViglioSa) willen helpen.

Ik weet dat het initiatief bij de man moet zijn, wij zijn immers de jagers en de vrouwen de verzamelaars :P Ik kan heel goed met een paar goede vrienden opschieten maar ik praat gewoon niet snel met een onbekende. Soms gaat het via via. Ik kan opzich wel leuk gesprek hebben maar ik mis gewoon het gesprekstof, zeker nu ik aan het afstuderen ben en alleen daarmee bezig ben. Misschien gaat dit vanzelf, ik weet het niet aangezien ik eigenlijk nog nooit bewust een meisje heb versiert.

Over me zelfbeeld:
Ik ben vrij onzeker over me uiterlijk aangezien ik regelmatig last heb van acne, heb een vrij groot voorhoofd (XD) wat ik zelf echt niet leuk vindt... En sociaal ben ik gewoon niet zo spontaan, ik kan het wel wezen, maar dat is dan onder me vrienden. Voel me soms gewoon gefrustreerd dat sommigen het gewoon zo makkelijk voor elkaar krijgen en daar voel ik dus minder om. Alsof ik niet interessant genoeg ben ofzo...

[ Bericht 5% gewijzigd door Jordony op 09-05-2011 15:04:00 ]
pi_96547551
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Jordony het volgende:

Misschien gaat dit vanzelf, ik weet het niet aangezien ik eigenlijk nog nooit bewust een meisje heb versiert.
Zoals ik al zei, versieren moet niet je uitgangspunt zijn. Dat het daar wel op neerkomt als je met haar aan de praat bent verandert niets aan je intenties om in eerste instantie gewoon leuk aan de praat te raken met iemand.

Zij voelt ook wel op haar klompen aan dat je haar niet aanspreekt uit verveling. Er is maar één manier om hier overheen te komen en dat is door het gewoon te doen. Maar je moet eerst jezelf eens gaan vertellen dat jij wel de moeite waard bent om mee te babbelen. Benoem voor jezelf ook eens je sterke punten in plaats van alleen maar te zeggen waar je niet goed in bent. Die sterke punten moet je het namelijk van hebben :)

quote:
Over me zelfbeeld:
Ik ben vrij onzeker over me uiterlijk aangezien ik regelmatig last heb van acne, heb een vrij groot voorhoofd (XD) wat ik zelf echt niet leuk vindt... En sociaal ben ik gewoon niet zo spontaan, ik kan het wel wezen, maar dat is dan onder me vrienden. Voel me soms gewoon gefrustreerd dat sommigen het gewoon zo makkelijk voor elkaar krijgen.
Ach, ik heb ook geen egale huid en zal door sommige vrouwen wellicht wel ronduit lelijk worden gevonden. Daar heb ik schijt aan. Er zijn ook vrouwen die mij wel aantrekkelijk vinden en om die te vinden loop je af en toe tegen 'afwijzingen' aan. Part of the game.
pi_96547801
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, versieren moet niet je uitgangspunt zijn. Dat het daar wel op neerkomt als je met haar aan de praat bent verandert niets aan je intenties om in eerste instantie gewoon leuk aan de praat te raken met iemand.

Zij voelt ook wel op haar klompen aan dat je haar niet aanspreekt uit verveling. Er is maar één manier om hier overheen te komen en dat is door het gewoon te doen. Maar je moet eerst jezelf eens gaan vertellen dat jij wel de moeite waard bent om mee te babbelen. Benoem voor jezelf ook eens je sterke punten in plaats van alleen maar te zeggen waar je niet goed in bent. Die sterke punten moet je het namelijk van hebben :)
Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga niet in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd van :P En de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
pi_96548073
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef Jordony het volgende:
Ne

[..]

Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga niet in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd van :P En de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
Dat snap ik. Daar zijn ook moeilijk tips voor te geven, als je je namelijk wél zeker over jezelf voelt dan doen die vriendinnen er helemaal niet meer toe. Daar heb je dan net zo goed schijt aan.

Laat zien dat je ballen hebt. Alles waardoor je je uit het veld laat slaan zijn ook dingen die je juist in je voordeel kan gebruiken. Als ik iemand aanspreek en ze staat in een groepje dan breid ik het gesprek direct uit en vraag of zij er ook iets over te melden hebben. Of ik excuseer me dat ik ze stond te negeren omdat ik meer geïnteresseerd was in hun vriendin.

Je moet vooral heel brutaal durven zijn. Dingen waarvan je denkt dat ze ver over het randje zijn blijken vaak goed te werken. Jij hebt waarschijnlijk gewoon hele krappe fatsoensnormen, en die moet je opzij durven zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 09-05-2011 15:18:46 ]
pi_96548525
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je moet vooral heel brutaal durven zijn. Dingen waarvan je denkt dat ze ver over het randje zijn blijken vaak goed te werken. Jij hebt waarschijnlijk gewoon hele krappe fatsoensnormen, en die moet je opzij durven zetten.
Negen van de tien keer dat ik aangesproken wordt is het ook veel slap geouwehoer wat ik vaak juist wel leuk vind. Je hoeft niet meteen met grootse verhalen te komen wat je meegemaakt hebt of perse een interessant onderwerp te hebben. Mag wel, maar het moet niet.
Al gaat het helemaal nergens over, als je een beetje leuk kan praten zonder onzeker in je schulp te kruipen ben je al een heel eind.
pi_96549391
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Negen van de tien keer dat ik aangesproken wordt is het ook veel slap geouwehoer wat ik vaak juist wel leuk vind. Je hoeft niet meteen met grootse verhalen te komen wat je meegemaakt hebt of perse een interessant onderwerp te hebben. Mag wel, maar het moet niet.
Al gaat het helemaal nergens over, als je een beetje leuk kan praten zonder onzeker in je schulp te kruipen ben je al een heel eind.
Ja maar het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. Misschien moet ik het gewoon maar is een keer proberen, als ik licht aangeschoten ben. Dan heb ik al wat minder zorgen aan me kop. Maar goed, het blijft voor mij heel lastig om een onbekend meisje aan te spreken, en daar een gesprek mee aan te knopen. Het weinig zelfvertrouwen en de onzekerheid spelen grote parten in mijn handelen. Tegen vrienden en in het bijzijn van vrienden kan ik best spontaan overkomen, maar vaak wordt het gesprek dan geleid door 1 van me stapmaten. Dan voel ik me al veel meer op me gemak...
  maandag 9 mei 2011 @ 15:47:56 #179
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96549678
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef Jordony het volgende:

[..]

Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd van :P En de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
Houden zo! :Y *O*

En alle tips ten spijt; contact leggen is voor de mééste mensen lastig tijdens het uitgaan denk ik... Wat je zegt, de groepjes kom je amper tussen (zeker bij vrouwen is dat denk ik zo)...

Ik blijf er ook bij dat uitgaansgelegenheden niet de beste plek zijn om te versieren als je daar moeite mee hebt... Dat zijn plekken voor eigen plezier :Y Maar terwijl je het naar je zin staat te hebben kan er zomaar spontaan wat gebeuren, dat dan weer wel. Omdat je geen onzekerheid uitstraalt, omdat je je niet druk staat te maken. :D
pi_96549999
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Houden zo! :Y *O*

En alle tips ten spijt; contact leggen is voor de mééste mensen lastig tijdens het uitgaan denk ik... Wat je zegt, de groepjes kom je amper tussen (zeker bij vrouwen is dat denk ik zo)...

Ik blijf er ook bij dat uitgaansgelegenheden niet de beste plek zijn om te versieren als je daar moeite mee hebt... Dat zijn plekken voor eigen plezier :Y Maar terwijl je het naar je zin staat te hebben kan er zomaar spontaan wat gebeuren, dat dan weer wel. Omdat je geen onzekerheid uitstraalt, omdat je je niet druk staat te maken. :D
Dit effect is makkelijk te bereiken met een paar biertjes op hoor.
Verder klopt het natuurlijk wel een beetje wat je zegt

Ik ga als ik uitga met vrienden ook niet op zoek naar vrouwen dat doe ik alleen als ik alleen uitga (en dan gebeurd er toch nooit wat :P en meestal ga ik dan maar alcohol nuttigen. Heel af en toe zo rond 2 of 3 uur 's nachts lijken er af en toe wat (aangeschoten?) dames geinteresseerd te zijn in een gesprek ofzo dan maken ze oogcontact maar dat komt alleen wegens gebrek aan beter omdat ze de hele avond geen leuke jongens zijn tegengekomen moeten ze in dat geval met minder genoegen nemen. Alleen ik kijk altijd weg en ga er snel vandoor als ik iemand wil ontmoeten dat moet het 1 meisje zijn en niet 2 ofzo dan klap ik meteen dicht. Ik ben wel (zeer) goed in 1 op 1 gesprekken.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:04:27 #181
263078 n0ir
blanc
pi_96550382
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:55 schreef richard_prf het volgende:

[..] Heel af en toe zo rond 2 of 3 uur 's nachts lijken er af en toe wat (aangeschoten?) dames geinteresseerd te zijn in een gesprek ofzo dan maken ze oogcontact maar dat komt alleen wegens gebrek aan beter omdat ze de hele avond geen leuke jongens zijn tegengekomen moeten ze in dat geval met minder genoegen nemen.
Oh je kan gedachten lezen? :P
pi_96551684
of zou het zo kunnen zijn dat onzekere meisjes zichzelf dan genoeg moed hebben ingedronken om die ENE leuke jongen eens aan te spreken?
pi_96551747
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
of zou het zo kunnen zijn dat onzekere meisjes zichzelf dan genoeg moed hebben ingedronken om die ENE leuke jongen eens aan te spreken?
hahhaahha :D
pi_96552054
dat kan dus blijkbaar niet in jou visie richard?
pi_96552125
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
Als de leuke jongens tot zo laat blijven hangen wel ja. :Y
pi_96553683
zo zat ik in ene even flashbackend in de disco op muziek van kool and the gangs fresh!

och die ene mooie onbereikbare jongen, zwijmel...

en ja bij mij hielp de peachtree wel(bestaat dat spul nog?) om op de flirtende tour met hem te gaan.
en ja hij vond mij ook leuk........................................................ voor 2 weken.
pi_96554510
Per een paar biertjes breek je makkelijker het ijs, dan roep je toch wat sneller vrouwen naar je toe of ga je er eerder op af, of doe je eerder dingen die je anders niet doet. Aangeschoten zijn kan nèt genoeg zijn om die rem eraf te halen waar je normaal gesproken tegenaan hikt. Natuurlijk moet je ook weer niet al te veel drinken want als je he-le-maal koekie bent haken sommige vrouwen wel snel af :D Tenzij ze zelf ook wat op hebben natuurlijk.

De laatste 2 zaterdagnachten ben ik trouwens erg succesvol geweest met een aansteker op zak :D Veel verder dan die ene stapnacht kwam het alleen niet, sowieso omdat het tweemaal een meisje was dat minimaal 100km verderop woonde. Maar heel erg leuk en gezellig was het wel, en nog leuker als je bedenkt hoe simpel zoiets eigenlijk dan is begonnen.

Geef een meid een vuurtje, zet haar rietje recht als ze met 3 drankjes in haar hand voorbij komt lopen, of vraag gewoon of ze ook zo onwijs zin heeft om te dansen. :D Mensen bepalen binnen 0,1 seconde al of ze iemand leuk vinden of niet. Als je daar aan denkt komt het altijd goed. Als een meisje suf reageert dan weet je dat je weinig kans hebt, en als ze leuk reageert weet je gelijk dat je er verder mee kan. Die 0,1 seconde kan je zelf ook goed gebruiken als je een meisje ziet, je kan vaak al alleen aan de houding en haar gedrag zien dat ze al een vriend heeft :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Hoogheid op 09-05-2011 17:35:30 ]
pi_96555502
Met wat biertjes op doe ik idd andere dingen die ik normaal niet doe. Misschien dat dat de rem van me af haalt. Maar alsnog, ik heb liever dat het op een spontane manier gebeurt dan dat ik er op moet af stappen. En als je ziet dat die stapmaten maar vrouwen proberen te versieren.. ze dwingen me ook vaak maar ik heb daar gewoon geen zin in...
  maandag 9 mei 2011 @ 17:58:50 #189
118585 Crutch
pi_96555966
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Jordony het volgende:
Met wat biertjes op doe ik idd andere dingen die ik normaal niet doe. Misschien dat dat de rem van me af haalt. Maar alsnog, ik heb liever dat het op een spontane manier gebeurt dan dat ik er op moet af stappen. En als je ziet dat die stapmaten maar vrouwen proberen te versieren.. ze dwingen me ook vaak maar ik heb daar gewoon geen zin in...
Je kan met ze afspreken om wanneer ze met een meisje in gesprek gaan jou erbij te betrekken.
Of laat je voorstellen aan een vriendin van haar o.i.d.
Vaak zijn ze met vriendinnen op stap en die willen ook aandacht; anders zitten ze er maar wat bij.
Je moeder is een hamster
pi_96556104
Ik had laatst twee biertjes op en ik merkte wel dat ik minder in mijn hoofd zat dan normaal.

Achteraf natuurlijk spijt van bepaalde dingen...maar dat heb ik ook zonder biertjes.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:04:30 #191
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96556187
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Jordony het volgende:
Ze dwingen je vaak? Lekkere vrienden heb je dan...
Misschien eens een groepje gelijkgestemden vinden, ergo mensen die ook voor hun eigen plezier gaan. :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 18:13:19 #192
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96556553
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef whaduppp het volgende:
Vrouwen doen meestal geen moeite voor een goede opening, dus je kan het bijna niet verkeerd doen, en mannen zijn al blij met wat aandacht.

De beste opening raakt iets dat iemand bezig houd. Bijvoorbeeld: In de supermarkt bij ons verkopen ze sigaretten bij de kassa. Die liggen in een afsluitbaar rek. Cassieres zijn voordurend in gevecht met het onhandige deksel ervan. Als ik opmerk: "Wat een onhandige dingen !". Dan krijg ik gelijk een heel verhaal te horen, dat ze er hun handen aan open halen, dat ze er al vaker over hebben geklaagd bij het management enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 09-05-2011 18:41:11 ]
The view from nowhere.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:16:19 #193
118585 Crutch
pi_96556668
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ze dwingen je vaak? Lekkere vrienden heb je dan...
Misschien eens een groepje gelijkgestemden vinden, ergo mensen die ook voor hun eigen plezier gaan. :Y
Zo gaat dat gewoon hoor.
Af en toe eens richting een meid duwen, zo leer je wel op vrouwen af te stappen.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 18:17:37 #194
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96556716
Had vandaag sjans met een hond. Stond in de trein en ik maakte eerst oog contact. Hij probeerde een beetje de geur te ruiken en begon te kwispelstaarten. Toen liep ik naar hem toe en hij liet zich aanhalen.
Zijn bazin snaude me toe: 'Hij bijt hoor".
Ik: Volgens mij bijt jij eerder.
The view from nowhere.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:18:34 #195
118585 Crutch
pi_96556764
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:
Had vandaag sjans met een hond. Stond in de trein en ik maakte eerst oog contact. Hij probeerde een beetje de geur te ruiken en begon te kwispelstaarten. Toen liep ik naar hem toe en hij liet zich aanhalen.
Leuk. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 18:25:27 #196
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96557095
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:
Scherp :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 mei 2011 @ 18:38:55 #197
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96557755
Op het werk zat ik vandaag wat rotzooi uit m'n neus te baggeren toen er een vrouwke van een jaar of 25-30 binnenkwam om wat kopiëerpapier te halen. We raakten aan de praat en ze bleef grofweg 'n halfuur plakken. Had ik geen neusboringen uitgevoerd, dan was 't minimaal een uur geworden ... !
pi_96558568
Ik zag een paar dagen geleden "Nurse Betty" op TV met Reneé Zellweger en opeens had ik het besef.

Qua gedrag en uiterlijk lijkt ze zowat precies op Lanterfanteraar. Of moet ik zeggen, Lanterfanteraar lijkt op die rol in de film. :o

Ron Paul 2012
pi_96558794
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
Zo gaat dat gewoon hoor.
Af en toe eens richting een meid duwen, zo leer je wel op vrouwen af te stappen.
Precies, of elkaar een beetje opfokken :D Werkt juist motiverend vaak :P
  maandag 9 mei 2011 @ 20:28:12 #200
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96564853
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Precies, of elkaar een beetje opfokken :D Werkt juist motiverend vaak :P
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.
pi_96565204
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.
pi_96565340
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.
En dan kun je altijd nog zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt. Om je nou meteen te gaan ergeren is ook weer zoiets.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:34:45 #203
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96565355
quote:

[..]

Uitgaan met vrienden om lol te maken is dus geen optie? :')
pi_96565433
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Uitgaan met vrienden om lol te maken is dus geen optie? :')
Nou, dat valt toch onder lol maken? :s) En inderdaad, als je er even geen zin in hebt om wat voor reden dan ook, dan zeg je dat toch even. Iedereen heeft wel eens een avond dat hij eigenlijk niet zo'n zin heeft om achter de vrouwen aan te gaan of als een dwaas te gaan staan dansen op de dansvloer :P
  maandag 9 mei 2011 @ 20:40:45 #205
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96565795
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Nou, dat valt toch onder lol maken? :s) En inderdaad, als je er even geen zin in hebt om wat voor reden dan ook, dan zeg je dat toch even. Iedereen heeft wel eens een avond dat hij eigenlijk niet zo'n zin heeft om achter de vrouwen aan te gaan of als een dwaas te gaan staan dansen op de dansvloer :P
Dus niet versieren is gelijk aan geen lol maken? :{
Ik kan me de ergernis van Jordony heel goed voorstellen. Lol maken zonder dat eeuwige moeten versieren kan ook, namelijk. Onvoorstelbaar misschien maar ik ben het met hem eens; het is irritant als je maten dat steeds aan je opdringen als je daar niet op zit te wachten.
Maar ik ben weer eens de enige merk ik. :')
  maandag 9 mei 2011 @ 20:42:47 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96565940
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik kan me de ergernis van Jordony heel goed voorstellen. Lol maken zonder dat eeuwige moeten versieren kan ook, namelijk. Onvoorstelbaar misschien maar ik ben het met hem eens; het is irritant als je maten dat steeds aan je opdringen als je daar niet op zit te wachten.
Ik doe dat altijd eigenlijk ik zit bijna nooit achter de vrouwen als ik uit ga, ga ik voor de gezelligheid niet om heel overdreven op vrouwen te jagen. Iedere leuke meid die je tegenkomt zie ik als een bonus.
C'est la vie
pi_96565947
quote:

[..]

Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?
Als het zo irritant is kun je beter niet meegaan met vrienden die je willen helpen met versieren, of je laat gewoon niet over je heen lopen en zegt dat het nu klaar is.
pi_96566022
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?
Als het zo irritant is kun je beter niet meegaan met vrienden die je willen helpen met versieren, of je laat gewoon niet over je heen lopen en zegt dat het nu klaar is.
Juist.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:44:43 #209
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96566053
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste reactie. Maar volgens Crutch gaat het zo nu eenmaal, vandaar de discussie. ;)
pi_96566237
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste reactie. Maar volgens Crutch gaat het zo nu eenmaal, vandaar de discussie. ;)
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge- :{ en :') wat ik nogal overdreven vond als antwoord op de post van Hoogheid.
pi_96566314
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge- :{ en :') wat ik nogal overdreven vond als antwoord op de post van Hoogheid.
De :') betekent dat je ontroerd bent van blijdschap hoor.
Ron Paul 2012
  maandag 9 mei 2011 @ 20:53:06 #212
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96566676
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Welkom op Fok!. :*
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dit. :P
pi_96566739
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Welkom op Fok!. :*

[..]

Dit. :P
Typisch.
pi_96566743
quote:
De enige, welnee. 8-)
pi_96566820
quote:
Neuh, die smiley heeft toch echt een andere betekenis. :')
  maandag 9 mei 2011 @ 21:07:59 #216
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96567739
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ja maar het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. Misschien moet ik het gewoon maar is een keer proberen, als ik licht aangeschoten ben. Dan heb ik al wat minder zorgen aan me kop. Maar goed, het blijft voor mij heel lastig om een onbekend meisje aan te spreken, en daar een gesprek mee aan te knopen. Het weinig zelfvertrouwen en de onzekerheid spelen grote parten in mijn handelen. Tegen vrienden en in het bijzijn van vrienden kan ik best spontaan overkomen, maar vaak wordt het gesprek dan geleid door 1 van me stapmaten. Dan voel ik me al veel meer op me gemak...
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan, klets over korfbal als je daar zin in hebt. Maak er een spelletje van als ze korbal suf vinden, door zwaar te overdrijven dat het de beste sport ter wereld is. Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
The view from nowhere.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:29:14 #217
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96569284
quote:

[..]

:')
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:30:22 #218
118585 Crutch
pi_96569386
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Klopt, maar je mag je vrienden dankbaar zijn dat je je een beetje coachen op deze manier.
Anders blijf je maar wat zielig hangen.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 21:32:46 #219
118585 Crutch
pi_96569579
quote:

[..]

Nee, anders.
Je hoeft er niet op in te gaan, maar ook geen enorme issue van te maken.
Wat zij duidelijk proberen te maken is dat je af en toe het lef moet hebben om op een meisje af te stappen i.p.v. alleen maar tegen je vrienden te zeggen dat je een lekker wijf ziet staan o.i.d.
Je moeder is een hamster
pi_96570239
quote:

[..]

:D
  maandag 9 mei 2011 @ 21:43:20 #221
118585 Crutch
pi_96570393
quote:

[..]

Of dat je net bijgekomen bent van het lachen om een stomme opmerking.
Je moeder is een hamster
pi_96570504
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Of dat je net bijgekomen bent van het lachen om een stomme opmerking.
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.
pi_96570914
Ron Paul 2012
pi_96571070
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
Duidelijk ontroerd. O+
  maandag 9 mei 2011 @ 21:52:48 #225
118585 Crutch
pi_96571071
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik in deze reeks vrij moeilijk te bepalen, maar goed, dat maakt het ook wel weer leuk. :)
Je moeder is een hamster
pi_96571088
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alhoewel, volgens mij had die smiley van oorsprong iets te maken met baby's enzo en komt hij van OUD.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:55:35 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96571259
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nee, anders.
Je hoeft er niet op in te gaan, maar ook geen enorme issue van te maken.
Wat zij duidelijk proberen te maken is dat je af en toe het lef moet hebben om op een meisje af te stappen i.p.v. alleen maar tegen je vrienden te zeggen dat je een lekker wijf ziet staan o.i.d.
Juist daar geniet ik van kijken, kijken niks doen. :P
C'est la vie
  maandag 9 mei 2011 @ 21:58:13 #228
118585 Crutch
pi_96571422
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Juist daar geniet ik van kijken, kijken niks doen. :P
Tja, dat is ook wel leuk natuurlijk. Je kan immers niet alle vrouwen proberen in te palmen. :P
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 22:01:13 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96571634
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, dat is ook wel leuk natuurlijk. Je kan immers niet alle vrouwen proberen in te palmen. :P
Die behoefte heb ik meestal ook niet ik ben alleen maar ik ben 17 en denk ik soms bij mezelf wat moet je nou eigenlijk met een vriendin joh. Al heb je soms wel de behoefte aan een relatie.
C'est la vie
pi_96571641
Ik vraag me af of kroegen uberhaupt zo leuk zijn. Veel te druk en lawaaierig.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:01:56 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96571699
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Tsja beter dan een discotheek.
C'est la vie
  maandag 9 mei 2011 @ 22:02:13 #232
118585 Crutch
pi_96571719
quote:
Lang niet allemaal nee.
Het hangt er vanaf wanneer je gaat en waar je naartoe gaat, kwestie van smaak.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 22:02:52 #233
118585 Crutch
pi_96571755
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Tsja beter dan een discotheek.
Daar durf ik niet eens meer te komen. :') veel te oud voor joh
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 22:04:40 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96571896
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daar durf ik niet eens meer te komen. :') veel te oud voor joh
Het type mensen in de discotheek doet mij walgen vandaar dat ik er nooit kom en zal komen.
C'est la vie
  maandag 9 mei 2011 @ 22:07:09 #235
118585 Crutch
pi_96572116
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Het type mensen in de discotheek doet mij walgen vandaar dat ik er nooit kom en zal komen.
Welke omgeving?
Je moeder is een hamster
  maandag 9 mei 2011 @ 22:10:45 #236
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_96572373
quote:
Als ik er al ben is het voor concert of een meet
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 mei 2011 @ 22:11:41 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96572440
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Welke omgeving?
Nou je moet je even voorstellen ik woon in Hoofddorp de grootste discotheek van de stad staat op 20 minuten van mijn huis. Op een kwartier van mijn huis staat de ROC Schiphol als je dan elke ochtend daar alleen maar mooiboys met vuilniszakjasjes ziet lopen en meisjes dommer dan een aardappel die de hele dag geil lopen te pingen met ene Ricardo of Jordy. Dan weet je dat die types daar in die discotheek is te vinden op zaterdagavond en ik vertik het dus om daar tussen te lopen.
C'est la vie
  maandag 9 mei 2011 @ 22:15:35 #238
118585 Crutch
pi_96572751
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou je moet je even voorstellen ik woon in Hoofddorp de grootste discotheek van de stad staat op 20 minuten van mijn huis. Op een kwartier van mijn huis staat de ROC Schiphol als je dan elke ochtend daar alleen maar mooiboys met vuilniszakjasjes ziet lopen en meisjes dommer dan een aardappel die de hele dag geil lopen te pingen met ene Ricardo of Jordy. Dan weet je dat die types daar in die discotheek is te vinden op zaterdagavond en ik vertik het dus om daar tussen te lopen.
Bwegh.
Je moeder is een hamster
pi_96575990
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan..... Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?

Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni.
  maandag 9 mei 2011 @ 23:55:27 #240
118585 Crutch
pi_96579360
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni.
Wat deed je toen?
Je moeder is een hamster
pi_96580268
Dus.

Bij deze wil ik aan alle mensen die ik hier (misschien) onbewust pijn heb gedaan/geirriteerd of wat dan ook, sorry zeggen. Mijn doel was wel irriteren, af en toe, niet pijn doen maar mijn excuses. Gebeurt niet weer, ik ga mijn kut opmerkingen voor me houden.
pi_96580445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.

Bij deze wil ik aan alle mensen die ik hier (misschien) onbewust pijn heb gedaan/geirriteerd of wat dan ook, sorry zeggen. Mijn doel was wel irriteren, af en toe, niet pijn doen maar mijn excuses. Gebeurt niet weer, ik ga mijn kut opmerkingen voor me houden.
Waar komt dat ineens vandaan dan? :o

Ik vind het niet slecht of zo hoor, maar ik vraag me af hoe je hier zo ineens mee komt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:19:41 #243
118585 Crutch
pi_96580465
quote:
Dus.

??
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:20:23 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96580501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar komt dat ineens vandaan dan? :o
Misschien zag ie in dat je geen grappen moet maken over mensen die serieuze problemen hebben.
C'est la vie
pi_96580544
quote:
Dus.

Nou ik ben benieuwd, mijn beeld van jou kan in principe alleen nog beter worden.
pi_96581176
Zomaar. Beter toch ;) Excuses aanvaard? :P
pi_96581358
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Zomaar. Beter toch ;) Excuses aanvaard? :P
Ik geloof niet in zomaar. Wat was de aanleiding?

Ik vind het goed dat je meer rekening gaat houden met anderen.
pi_96581383
Je probeert in Straw's broekje te komen! Ik zie het al!
Ron Paul 2012
pi_96582022
Ik wil helemaal niet in broekjes komen. Ik meen dit. :P
Jullie zullen het allemaal maar moeten doen met zomaar.

OT. Nog iets spannends gebeurt?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 01:35:58 #250
118585 Crutch
pi_96582367
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
Je probeert in Straw's broekje te komen! Ik zie het al!
Gun je haar de aandacht niet?
Je moeder is een hamster
pi_96582419
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 01:35 schreef Crutch het volgende:

[..]

Gun je haar de aandacht niet?
Welke aandacht?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 01:58:27 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96582605
De aandacht waar jij altijd voor terugkomt in deze reeks. admit it!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:00:02 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96582622
onee jij benne soeps liefje en ik heb wel respek voor soep dus ik neem terug wat ik heb gezegd.. sorry.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:03:25 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96582658
Enniehoe, ik rekende vandaag zo twee pakken vruchtensap af bij de kassa. En daar zat een nieuw meisje achter. En die keek mij echt zo aan van, en die indruk had ik dus maar heb het wel vaker fout en weet dus niet zeker. Dat ik een figuur sloeg met mijn uiterlijk. Ik wilde bijna zeggen "ja lelijk ben ik he". Die neiging heb ik altijd. Maar niet gedaan...

En toen ze ook dat bonnetje gaf, echt zo helemaal slordig en dubbel opgevouwen zo van 'ah hier', Dat zijn van die vrouwen-hoe noemje dat. om je te laten weten dat ze je niks vond.. Zo vat ik het dan op. Op die dingen let ik altijd. Best pijnlijk.
pi_96582714
Even ophouden met die voorspelbare domme grapjes a.u.b. Het was niet eens persoonlijk gericht aan Strawberry maar aan de mensen die ik onbewust (!!) ''pijn'' (kan je wel iemand pijn doen via internet? :+) heb gedaan hier d.m.v. harde opmerkingen. Als zij zich aangesproken voelt, is het natuurlijk ook voor haar bedoeld. Maar ik heb zelf een liefde O+ én ik zal ook nooit proberen om in iemands broekje te komen via internet aangezien je die persoon feitelijk niet eens kent. Simpel gezegd; helemaal niks voor mij.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:08:18 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96582731
Als ik dit dan een positieve spin moet geven, en dat gaat met moeite. Dan denk ik weetje wat. Ze had vast de indruk dat ik haar niet mocht omdat ik niet lachte ofzo en ze vind mij dus helemaal zo slecht nog niet, anders had ze zich daar helemaal niets van aangetrokken. ik vat het dus helemaal verkeerd op! (maar dat denk ik dat heel even stiekum. om mezelf rust te geven)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:09:46 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96582741
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Even ophouden met die voorspelbare domme grapjes a.u.b. Het was niet eens persoonlijk gericht aan Strawberry maar aan de mensen die ik onbewust (!!) ''pijn'' (kan je wel iemand pijn doen via internet? :+) heb gedaan hier d.m.v. harde opmerkingen. Als zij zich aangesproken voelt, is het natuurlijk ook voor haar bedoeld. Maar ik heb zelf een liefde O+ én ik zal ook nooit proberen om in iemands broekje te komen via internet aangezien je die persoon feitelijk niet eens kent. Simpel gezegd; helemaal niks voor mij.
Hou je weer van je vreindin, ik meen gelezen te hebben hier dat je even bedenkingen had toch?
pi_96582754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hou je weer van je vreindin, ik meen gelezen te hebben hier dat je even bedenkingen had toch?
Heb dr nooit van gehouden. :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:12:38 #259
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96582765
Hm.. dan ben ik in de war. Of heb je nu aan andere echte liefde waar je zojuist hier over sprak?

quote:
Maar ik heb zelf een liefde O+
pi_96582806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Hm.. dan ben ik in de war. Of heb je nu aan andere echte liefde waar je zojuist hier over sprak?

[..]

Ja, ik heb wel een relatie/liefde maar ik houd niet van haar en dat heb ik ook nooit gedaan. Klinkt raar maar ik ben wel verliefd, denk ik. :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 02:18:25 #261
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_96582820
tvp voor gratis seks
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_96582826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel een relatie/liefde maar ik houd niet van haar en dat heb ik ook nooit gedaan. Klinkt raar maar ik ben wel verliefd, denk ik. :)
Eerst dacht ik WTF!?, maar daarna las ik je naam. :P O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 02:19:19 ]
pi_96583092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Enniehoe, ik rekende vandaag zo twee pakken vruchtensap af bij de kassa. En daar zat een nieuw meisje achter. En die keek mij echt zo aan van, en die indruk had ik dus maar heb het wel vaker fout en weet dus niet zeker. Dat ik een figuur sloeg met mijn uiterlijk. Ik wilde bijna zeggen "ja lelijk ben ik he". Die neiging heb ik altijd. Maar niet gedaan...

En toen ze ook dat bonnetje gaf, echt zo helemaal slordig en dubbel opgevouwen zo van 'ah hier', Dat zijn van die vrouwen-hoe noemje dat. om je te laten weten dat ze je niks vond.. Zo vat ik het dan op. Op die dingen let ik altijd. Best pijnlijk.
Je bent wel erg negatief. Waarom zou zij je in godsnaam laten merken dat ze je niks vindt? Dat is toch totaal irrelevant. Ik heb zelf altijd zo'n cassiere bij de AH TO GO, die mij áltijd lang aankijkt en soms lacht. Zij kijkt naar mij als ik iets te eten uitzoek, ze kijkt naar mij als ik simpelweg langsloop. Ze bekijkt me eigenlijk altijd. Dit is al een halfjaar bezig (misschien zelfs meer). Het kan alle kanten op; wie weet lacht ze mij wel uit omdat ze me lelijk vindt. Wie weet bekijkt ze me altijd omdat ze me zo lelijk vindt. Zo kan je negatief blijven denken, terwijl het helemaal geen zin heeft en het je nog onzekerder maakt. Dat verfrommelde briefje betekent niks, misschien is het wel gewoon een stomme tokkie die zich geen houding weet te geven en niet weet hoe ze met klanten om moet gaan.
pi_96586625
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan, klets over korfbal als je daar zin in hebt. Maak er een spelletje van als ze korbal suf vinden, door zwaar te overdrijven dat het de beste sport ter wereld is. Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal de "adviezen" meenemen in de volgende stapavond. Het zijn niet echt heel goede vrienden, meer stapmaten (dat zie ik dan als minder sterk woord dan vrienden).

Ik ben inderdaad vrij serieus, maar met een paar biertjes op glijdt dat ook wel weer een beetje af. Ik ben niet zo goed in het slap ouwehoeren. Ik snap wel dat als je eenmaal gesprek hebt, dat het dan allemaal vanzelf gaat. Het ijs breken, dat is nog de kunst. Ik heb het liever zo spontaan mogelijk zonder dat je je zelf hoeft te forceren om op een meid af te stappen. Ik ga niet naar de stad om vrouwen te versieren maar om lekker beetje te swingen en drinken :P De rest komt vanzelf, zo denk ik dan altijd. Maar het is nog niet vanzelf gekomen -O-

Maar de volgende stapavond zal ik is goed opletten, of er niet een meid tussen zit die geinteresseerd is. Trouwens, tell me (vooral van de ladies), wanneer zien jullie een jongen zitten? Het moet alsnog voor mij spontaan gaan maar ben benieuwd...

quote:

Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni
Ik sta ook vrij serieus in het leven en ik ben geen partyhardy of feestbeest. Ik hou wel van een feestje maar wel met mate. Maar zo voel ik me wel. Te serieus waardoor maar weinig vrouwen daar behoefte aan hebben. Ik heb een heleboel kopzorgen, zoals doorstuderen, toekomstbaan, relaties, vrienden etc.. Maten van mij hebben dat gewoon niet. Als ik kijk hoe vaak ze naar school moeten.. Is voor mij vreemd om 2 dagen in de week vrij te hebben. Ik heb nooit vrije dagen gehad op het HBO. Ik ben wel iemand die na een paar biertjes deze zorgen achter me kan laten, maar ook qua sociale interactie kom ik vrij serieus over denk ik dan. Me maten hebben het wat betreft hun toekomst baan ook beter aangezien ik studeer voor een sector waarin het niet zo goed gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jordony op 10-05-2011 10:11:11 ]
pi_96587028
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:55 schreef Crutch het volgende:

Wat deed je toen?
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.

(Overigens is dat verder toen niets geworden, helaas)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:22:32 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96587387
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.

Goed bezig ^O^

Als je dat maar vaak genoeg doet gaan zie zenuwen toch wel wel, dan blijft er alleen een gezonde spanning (en die heb ik ook wel als ik op een date ga) over.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:35:13 #267
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96587885
quote:

[..]

Ja, ´t is een kwestie van het ijs breken. Dat kan binnen enkele seconden gepiept zijn.
pi_96589071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Jordony het volgende:

[..]

Maar de volgende stapavond zal ik is goed opletten, of er niet een meid tussen zit die geinteresseerd is. Trouwens, tell me (vooral van de ladies), wanneer zien jullie een jongen zitten? Het moet alsnog voor mij spontaan gaan maar ben benieuwd...

Zelfs als ik alleen voor mijzelf spreek kan ik daar geen eenduidig antwoord op geven. :P
Maar een jongen moet mij in ieder geval opvallen, van alle andere mensen die er ook zijn met uitgaan kijk ik langs 90% (denk ik) heen. Van de mensen die ik wel 'zie' ken ik dan weer het grootste deel al een beetje en dan zijn er nog de mensen die opvallen door apart gedrag.
En dan heb je nog wel jongens die mijn aandacht trekken op een positieve manier, maar dit kan op allerlei manieren zijn. Bijvoorbeeld: Hij lijkt op een bekend iemand/iemand die ik ken. Hij is drop dead gorgeous (noem het oppervlakkig, maar andersom wordt er ook vaak enkel naar mijn tieten gekeken dus dan mag ik het ook). Hij kan heel goed dansen o.i.d.
Of! Hij spreekt me aan. Dat kan natuurlijk ook nog niet positief uitpakken maar hij heeft in ieder geval mijn aandacht (gehad) en als je niks doet is die kans daarop heel klein.

En of ik je na het aandacht trekken zou zien zitten ligt zo erg aan de persoon en mijn bui op dat moment dat het niet te voorspellen is. Maarja zonder stap 1 gebeurt er sowieso niet zoveel. ;)
pi_96589187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:03 schreef Schenkstroop het volgende:

Oh noes, ik krijg ook vaak een dubbel opgevouwen bonnetje terwijl ze me aankijken, wat zullen ze mij daar bij de super haten zeg!

Mijn ziel is nu getrapt ;(
pi_96589603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Catbert het volgende:

Goed bezig ^O^

Als je dat maar vaak genoeg doet gaan zie zenuwen toch wel wel, dan blijft er alleen een gezonde spanning (en die heb ik ook wel als ik op een date ga) over.
Ik sprak over iets van bijna een jaar geleden he?

Zou wel willen dat ik weer een date kon regelen, had toen gewoon vette mazzel ben ik bang. Maar wie weet :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:29:18 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96589926
quote:

[..]

was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?

ik had ook een keer een date(boeit niet hoe precies en NIETS speciaals). alles ging toen mis . er staan nog krabbels op hyves dat het verschrikkelijk was ofzoiets,
terwijl ik gewoon normaal probeerde te doen. Alleen ik kwam te laat, en toen tijdens de "date" kon ik de weg niet vinden enzo, en zij wist het ook niet. en dan beetje wereldwijs te gedragen alsof je als een volwassene je in het openbaar kan redden terwijl je eigenlijk wereldvreemd bent is moeilijk.
en toen allemaal andere dingen, en dingen die je alleen in slechte films ziet maar in werkelijkheid toch wat minder leuk zijn.
en toen kreeg ik een sms van 8K meisje(echt de timing ook he, ik ontvang nooit wat maar dan precies)dat er iets ergs in haar leven was en ze geld nodig had, en toen was ik helemaal afgeleid.

[ Bericht 18% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 11:38:29 ]
pi_96590263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?

ik had ook een keer een date(boeit niet hoe precies en NIETS speciaals). alles ging toen mis . er staan nog krabbels op hyves dat het verschrikkelijk was ofzoiets,
terwijl ik gewoon normaal deed. Alleen ik kwam te laat, en toen tijdens de "date" kon ik de weg niet vinden enzo, en zij wist het ook niet.
en toen allemaal andere dingen, en dingen die je alleen in slechte films ziet maar in werkelijkheid toch wat minder leuk zijn.
en toen kreeg ik een sms van 8K meisje(echt de timing ook he, ik ontvang nooit wat maar dan precies)dat er iets ergs in haar leven was en ze geld nodig had, en toen was ik helemaal afgeleid.

:D _O-

Sorry..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:40:45 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96590394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D _O-

Sorry..
ja wat, ik had toch pms erover gestuurd

was dat gedoe met dat ik geld vergeten was, en dat toeristen de weg beter wisten dan ik.
en toen maar weer na de faal samen terug naar haar huis gegaan, en toen dat gedoe over dat ik een cafe binnenstapte, en vroeg wat ik kon kopen voor 1 euro 5 ofzo, en toen kon ik niets kopen en hing ik er maar een beetje bij een kwartier lang.

en op de weg terug stopte de ruitenwissers ermee, en bij haar thuis waren ook nog wat dingen
pi_96590480
Ik kom serieus echt niet meer bij. :')

MLiG echt...gast.
pi_96590594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja wat, ik had toch pms erover gestuurd

was dat gedoe met dat ik geld vergeten was, en dat toeristen de weg beter wisten dan ik.
en toen maar weer na de faal samen terug naar haar huis gegaan, en toen dat gedoe over dat ik een cafe binnenstapte, en vroeg wat ik kon kopen voor 1 euro 5 ofzo, en toen kon ik niets kopen en hing ik er maar een beetje bij een kwartier lang.

en op de weg terug stopte de ruitenwissers ermee, en bij haar thuis waren ook nog wat dingen
Jij hebt gewoon ongeluk. Dat heb ik ook altijd op de één of andere manier. Iedere dag wel weer iets falends waar ikzelf niks aan kan doen. :'(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:45:24 #276
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96590604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kom serieus echt niet meer bij. :')

MLiG echt...gast.
ik ben serieus hoor.

die hyves krabbels waren aardig confronterend.

maar toen op de weg terug kwam ze ook nog dichterbij enzo, en toen zei ik zo van "doe normaal" of "blijf daar" . ik weet nieteens meer.

maar ik denk er nu net over na. misschien was ze vooral daarom om die actie eigenlijk wel zo negatief en valt het misschien wel mee hoe erg het was.

al alle kleine dingetjes bij elkaar was het niet erg romantisch..... pak houdbare melk in een parkeergarage samen gaan drinken enzo doen normale mensen volgensmij niet, daar had ik toen zin en dorst in na de eerdere faalacties.... ik weet niet, je zou denken dat ik het toen al verkloot had.
of misschien erna pas bij haar thuis.
pi_96590735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon ongeluk. Dat heb ik ook altijd op de één of andere manier. Iedere dag wel weer iets falends waar ikzelf niks aan kan doen. :'(
De weg niet weten en iets willen kopen voor 1 euro 5 is toch echt geen ongeluk. :P
pi_96590758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben serieus hoor.

die hyves krabbels waren aardig confronterend.

maar toen op de weg terug kwam ze ook nog dichterbij enzo, en toen zei ik zo van "doe normaal" of "blijf daar" . ik weet nieteens meer.

maar ik denk er nu net over na. misschien was ze vooral daarom om die actie eigenlijk wel zo negatief en valt het misschien wel mee hoe erg het was.

al alle kleine dingetjes bij elkaar was het niet erg romantisch..... pak houdbare melk in een parkeergarage samen gaan drinken enzo doen normale mensen volgensmij niet, daar had ik toen zin en dorst in na de eerdere faalacties.... ik weet niet, je zou denken dat ik het toen al verkloot had.
of misschien erna pas bij haar thuis.

Wut? _O-
pi_96590821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

Een klein beetje wel, hoewel ik ook het gevoel had dat ik het die dag toevallig erg goed deed :D Ik maakte vloeiend plagerige opmerkingen terug enzo. Ik heb geen idee hoe ik dat toen deed, ik kon ineens een gesprek goed op gang houden.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:50:47 #280
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96590823
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wut? _O-
ja ik sprak dat niet streng uit ofzo zoals iwannebehigh zou doen wat meisjes aantrekt ofzoiets(macht). maar meer lacherig terwijl ik haar van me af duwde

dat van me afduwen was een reflex, en dat een beetje lachend zeggen was omdat ik moeilijk weg kon komen.

eigenlijk voelde het wel lekker bedenk ik me nu later als iemand dichterbij komt als je niet vaak wordt aangeraakt. maar het is een gewoonte van me om meteen bang te worden van : "waarom doet ze dat" en enorme shields te hebben

het is verlangens onderdrukken, en preuts doen ten top.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:56:43 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96591026
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Een klein beetje wel, hoewel ik ook het gevoel had dat ik het die dag toevallig erg goed deed :D Ik maakte vloeiend plagerige opmerkingen terug enzo. Ik heb geen idee hoe ik dat toen deed, ik kon ineens een gesprek goed op gang houden.
misschien had zij wel subtiele framecontrol wat je op je gemak stelde
pi_96591027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik sprak dat niet streng uit ofzo zoals iwannebehigh zou doen wat meisjes aantrekt ofzoiets(macht). maar meer lacherig terwijl ik haar van me af duwde

dat van me afduwen was een reflex, en dat een beetje lachend zeggen was omdat ik moeilijk weg kon komen.

eigenlijk voelde het wel lekker bedenk ik me nu later als iemand dichterbij komt als je niet vaak wordt aangeraakt. maar het is een gewoonte van me om meteen bang te worden van : "waarom doet ze dat" en enorme shields te hebben

het is verlangens onderdrukken, en preuts doen ten top.
Dat is toch hilarisch, krijg je eindelijk wat je wil...duw je haar weg! :')
pi_96591054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

misschien had zij wel subtiele framecontrol wat je op je gemak stelde
Subtiele framecontrol? _O-

Oh echt ik moet weg hier.
pi_96591178
wtf is een framecontrol ???
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:02:18 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96591257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is toch hilarisch, krijg je eindelijk wat je wil...duw je haar weg! :')
ja maar dat zeg ik toch! als ik doe zoals ik altijd doe, dan of:
1-kijk ik altijd verlegen weg naar me schoenen als ik me eerste gevoel zou volgen(liever niet)
2-doe ik alsof ik haast heb om snel uit hun leven te komen(ofzoiets dergelijks)

het is voor die meiden net of ik al bezet ben, of gewoon iemand ben die zo snel mogelijk langs loopt maar snel uit hun leven zal verdwijnen, en ze eigen leven heeft.

nou zat zij al vlak naast me, dus kon ik moeilijk wegkomen(plan 2). dus toen deed ik zo van " doe normaal", een beetje lacherig. terwijl ik hevig dacht aan een beeld van 2 keurige mensen die ruime tussenafstand bewaren. want dat wilde ik bereiken.

je moet toch aardig wat doen qua ingebakken gedrag om zonder opzet geen vrouwelijke contacten in je leven toe te laten. er is echt iets mis mee bij mij, en richard zijn eerste 27 jaar van ze leven ook.

verder had ik nog het beeld in me hoofd van 2 keurige mensen, waarvan ik dan de weg wel kon vinden en kon bewijzen dat ik me kon redden in deze wereld.
maar dan gaat alles natuulijk mis, allemaal onvoorziene onverwachte dingen die je nieteens zou kunnen bedenken.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 12:14:03 ]
pi_96591380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat zeg ik toch! als ik doe zoals ik altijd doe, dan of:
1-kijk ik altijd verlegen weg naar me schoenen als ik me eerste gevoel zou volgen(liever niet)
2-doe ik alsof ik haast heb om snel uit hun leven te komen(ofzoiets dergelijks)

het is voor die meiden net of ik al bezet ben, of gewoon iemand ben die zo snel mogelijk langs loopt maar snel uit hun leven zal verdwijnen, en ze eigen leven heeft.

nou zat zij al vlak naast me, dus kon ik moeilijk wegkomen(plan 2). dus toen deed ik zo van " doe normaal", een beetje lacherig. terwijl ik hevig dacht aan een beeld van 2 keurige mensen die ruime tussenafstand bewaren. want dat wilde ik bereiken.

je moet toch aardig wat doen qua ingebakken gedrag om zonder opzet geen vrouwelijke contacten in je leven te hebben.
Dus, hoer neuken geen probleem (al zoen je hoeren niet), maar als het met een gratis meisje is raak je in paniek?
pi_96591461
Jongens. Ik vind het maar raar dit.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:07:50 #288
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96591474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus, hoer neuken geen probleem (al zoen je hoeren niet), maar als het met een gratis meisje is raak je in paniek?
ik weet niet.

ik verlang ernaar, maar als het ineens gebeurd terwijl ik in "normale stand" ben schrik ik me dood.
dat ben ik niet gewend, weet ik veel.

en ik heb wel hoeren gezoend het laatste jaar. het was alleen voorheen niet in me opgekomen dat het mogelijk was.

framecontrol is gesprek sturen en iedereen zich op een plek laten voelen.
misschien dat die meid het gesprek stuurde op onderwerpen waar benzin zich comfortabel bij voelde.

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 12:17:24 ]
pi_96592159
Samen een pak melk drinken in een parkeergarage. _O_
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:26:20 #290
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96592246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
houdbare melk he.

en ik had het haar ook aangeboden, maar ze ging liever half lege flessen wijn drinken die er nog lagen van gasten die ik een keer een lift had aangeboden.
pi_96592314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
Waar die PUA-onzin allemaal niet goed voor is. :')
pi_96592364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

houdbare melk he.

en ik had het haar ook aangeboden, maar ze ging liever half lege flessen wijn drinken die al maanden in de auto lagen nog van die lift die ik een keer had aangeboden aan amsterdamse studenten(staat nog post van op fok).
Oh zo. Ik dacht dat het om melk ging die nog ''houdbaar'' was qua houdbaarheidsdatum. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:31:25 #293
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96592410
pfff er loopt hier altijd een heerlijke vrouw in de kantine. met een echt vrouwelijk figuur.
een wiegende kont en tieten die lijken te deinen op een door beethoven gecomponeerde symphonie. mooi lang zwart haar. volgens mij is ze zuid-amerikaans ofzo

maar ja hoe versier je zo een he, als zij binnenkomt draaien alle mannen hun hoofd in dezelfde richting :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:32:27 #294
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96592449
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Waar die PUA-onzin allemaal niet goed voor is. :')
nee was geen pua. toen kende ik dat nog niet anders was het misschien wel beter gegaan.

maar ik wilde me wereldwijs opstellen, met een bepaalde houding. dus toen pakte ik zo drinken, en bood ik haar ook wat aan.

toen zei zij dat ze liever dronken wilde worden, en ging ze die ranzige half lege flessen wijn drinken.
pi_96592534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee was geen pua. toen kende ik dat nog niet anders was het misschien wel beter gegaan.

maar ik wilde me wereldwijs opstellen, met een bepaalde houding. dus toen pakte ik zo drinken, en bood ik haar ook wat aan.

toen zei zij dat ze liever dronken wilde worden, en ging ze die ranzige half lege flessen wijn drinken.
Zo van ''ja melk is ook goed voor je botten, drink maar''? Dat klinkt wel wijs.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:39:17 #296
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96592740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zo van ''ja melk is ook goed voor je botten, drink maar''? Dat klinkt wel wijs.
nee. ik zei iets dat in de winkel houdbare melk goedkoper was dan de gekoelde. en iets over de toen huidige melkprijs en uitgegeven melkquota. en dat houdbare melk naar karton smaakt, maar dat het me niet boeit omdat het wel de goedkoopste is.
ik weet nie tmeer precies. misschien zei ik wel niets, maar als dan zoiets zou het geweest zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 12:44:45 ]
pi_96593023
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee. ik zei iets dat in de winkel houdbare melk goedkoper was dan de gekoelde. en iets over de toen huidige melkprijs en uitgegeven melkquota. en dat houdbare melk naar karton smaakt, maar dat het me niet boeit omdat het wel de goedkoopste is.
ik weet nie tmeer precies. misschien zei ik wel niets, maar als dan zoiets zou het geweest zijn
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:20:17 #298
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96594471
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

als je het zo grappig vind, dit was ook zoiets:

quote:
en ze kwam de hele tijd dichterbij enzo, en ik dan de hele tijd van haar afkruipen.
ik kwam op gegeven moment, naast het matras uit. en ze bleef dichterbij komen elke keer,totdat zij merkte dat zij ook van de matras begon af te gaan.
dus ik er wat van zeggen.
en ben ook nog een keertje opgestaan en naar andere kant van de matras gelopen.
bron: Wat willen vrouwen liever?

me middelbare school vriendinnetje een gebeurtenis toen ik 16 was even gecopy paste:

en for your info, ze dumpte me omdat " ze zich aan me ergerde" en " een vergissing had gemaakt" en weet ik het wat.
en ik had haar wel die avond gezoend, dus niet compleet faal, helemaal uit mezelf, en zelf gedaan.
enige meisje dat ik ooit gratis gezoend heb.

[ Bericht 13% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 13:30:18 ]
pi_96595003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als je het zo grappig vind, dit was ook zoiets:

[..]

bron: Wat willen vrouwen liever?

me middelbare school vriendinnetje een gebeurtenis toen ik 16 was even gecopy paste:

en for your info, ze dumpte me omdat " ze zich aan me ergerde" en " een vergissing had gemaakt" en weet ik het wat.
en ik had haar wel die avond gezoend, dus niet compleet faal, helemaal uit mezelf, en zelf gedaan.
enige meisje dat ik ooit gratis gezoend heb.
Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:30 #300
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.

maar ik ontmoet helemaal niemand op die manier zoals het dan gaat....(het zijn al uitzonderingen als er iets gebeurd, en als er iets gebeurd is het ook alweer dikke faal.)
dat is me normale gedrag he, ik moet dat doorbreken
pi_96595428
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')