ik ben serieus hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kom serieus echt niet meer bij.![]()
MLiG echt...gast.
De weg niet weten en iets willen kopen voor 1 euro 5 is toch echt geen ongeluk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon ongeluk. Dat heb ik ook altijd op de één of andere manier. Iedere dag wel weer iets falends waar ikzelf niks aan kan doen.
Wut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor.
die hyves krabbels waren aardig confronterend.
maar toen op de weg terug kwam ze ook nog dichterbij enzo, en toen zei ik zo van "doe normaal" of "blijf daar" . ik weet nieteens meer.
maar ik denk er nu net over na. misschien was ze vooral daarom om die actie eigenlijk wel zo negatief en valt het misschien wel mee hoe erg het was.
al alle kleine dingetjes bij elkaar was het niet erg romantisch..... pak houdbare melk in een parkeergarage samen gaan drinken enzo doen normale mensen volgensmij niet, daar had ik toen zin en dorst in na de eerdere faalacties.... ik weet niet, je zou denken dat ik het toen al verkloot had.
of misschien erna pas bij haar thuis.
Een klein beetje wel, hoewel ik ook het gevoel had dat ik het die dag toevallig erg goed deedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?
ja ik sprak dat niet streng uit ofzo zoals iwannebehigh zou doen wat meisjes aantrekt ofzoiets(macht). maar meer lacherig terwijl ik haar van me af duwdequote:
misschien had zij wel subtiele framecontrol wat je op je gemak steldequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Een klein beetje wel, hoewel ik ook het gevoel had dat ik het die dag toevallig erg goed deedIk maakte vloeiend plagerige opmerkingen terug enzo. Ik heb geen idee hoe ik dat toen deed, ik kon ineens een gesprek goed op gang houden.
Dat is toch hilarisch, krijg je eindelijk wat je wil...duw je haar weg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik sprak dat niet streng uit ofzo zoals iwannebehigh zou doen wat meisjes aantrekt ofzoiets(macht). maar meer lacherig terwijl ik haar van me af duwde
dat van me afduwen was een reflex, en dat een beetje lachend zeggen was omdat ik moeilijk weg kon komen.
eigenlijk voelde het wel lekker bedenk ik me nu later als iemand dichterbij komt als je niet vaak wordt aangeraakt. maar het is een gewoonte van me om meteen bang te worden van : "waarom doet ze dat" en enorme shields te hebben
het is verlangens onderdrukken, en preuts doen ten top.
Subtiele framecontrol?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien had zij wel subtiele framecontrol wat je op je gemak stelde
ja maar dat zeg ik toch! als ik doe zoals ik altijd doe, dan of:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch hilarisch, krijg je eindelijk wat je wil...duw je haar weg!
Dus, hoer neuken geen probleem (al zoen je hoeren niet), maar als het met een gratis meisje is raak je in paniek?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik toch! als ik doe zoals ik altijd doe, dan of:
1-kijk ik altijd verlegen weg naar me schoenen als ik me eerste gevoel zou volgen(liever niet)
2-doe ik alsof ik haast heb om snel uit hun leven te komen(ofzoiets dergelijks)
het is voor die meiden net of ik al bezet ben, of gewoon iemand ben die zo snel mogelijk langs loopt maar snel uit hun leven zal verdwijnen, en ze eigen leven heeft.
nou zat zij al vlak naast me, dus kon ik moeilijk wegkomen(plan 2). dus toen deed ik zo van " doe normaal", een beetje lacherig. terwijl ik hevig dacht aan een beeld van 2 keurige mensen die ruime tussenafstand bewaren. want dat wilde ik bereiken.
je moet toch aardig wat doen qua ingebakken gedrag om zonder opzet geen vrouwelijke contacten in je leven te hebben.
ik weet niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus, hoer neuken geen probleem (al zoen je hoeren niet), maar als het met een gratis meisje is raak je in paniek?
houdbare melk he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
Samen een pak melk drinken in een parkeergarage.
Waar die PUA-onzin allemaal niet goed voor is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
Samen een pak melk drinken in een parkeergarage.
Oh zo. Ik dacht dat het om melk ging die nog ''houdbaar'' was qua houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
houdbare melk he.
en ik had het haar ook aangeboden, maar ze ging liever half lege flessen wijn drinken die al maanden in de auto lagen nog van die lift die ik een keer had aangeboden aan amsterdamse studenten(staat nog post van op fok).
nee was geen pua. toen kende ik dat nog niet anders was het misschien wel beter gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar die PUA-onzin allemaal niet goed voor is.
Zo van ''ja melk is ook goed voor je botten, drink maar''? Dat klinkt wel wijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee was geen pua. toen kende ik dat nog niet anders was het misschien wel beter gegaan.
maar ik wilde me wereldwijs opstellen, met een bepaalde houding. dus toen pakte ik zo drinken, en bood ik haar ook wat aan.
toen zei zij dat ze liever dronken wilde worden, en ging ze die ranzige half lege flessen wijn drinken.
nee. ik zei iets dat in de winkel houdbare melk goedkoper was dan de gekoelde. en iets over de toen huidige melkprijs en uitgegeven melkquota. en dat houdbare melk naar karton smaakt, maar dat het me niet boeit omdat het wel de goedkoopste is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo van ''ja melk is ook goed voor je botten, drink maar''? Dat klinkt wel wijs.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik zei iets dat in de winkel houdbare melk goedkoper was dan de gekoelde. en iets over de toen huidige melkprijs en uitgegeven melkquota. en dat houdbare melk naar karton smaakt, maar dat het me niet boeit omdat het wel de goedkoopste is.
ik weet nie tmeer precies. misschien zei ik wel niets, maar als dan zoiets zou het geweest zijn
als je het zo grappig vind, dit was ook zoiets:quote:
bron: Wat willen vrouwen liever?quote:en ze kwam de hele tijd dichterbij enzo, en ik dan de hele tijd van haar afkruipen.
ik kwam op gegeven moment, naast het matras uit. en ze bleef dichterbij komen elke keer,totdat zij merkte dat zij ook van de matras begon af te gaan.
dus ik er wat van zeggen.
en ben ook nog een keertje opgestaan en naar andere kant van de matras gelopen.
Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je het zo grappig vind, dit was ook zoiets:
[..]
bron: Wat willen vrouwen liever?
me middelbare school vriendinnetje een gebeurtenis toen ik 16 was even gecopy paste:
en for your info, ze dumpte me omdat " ze zich aan me ergerde" en " een vergissing had gemaakt" en weet ik het wat.
en ik had haar wel die avond gezoend, dus niet compleet faal, helemaal uit mezelf, en zelf gedaan.
enige meisje dat ik ooit gratis gezoend heb.
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |