Dat snap ik. Daar zijn ook moeilijk tips voor te geven, als je je namelijk wél zeker over jezelf voelt dan doen die vriendinnen er helemaal niet meer toe. Daar heb je dan net zo goed schijt aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef Jordony het volgende:
Ne
[..]
Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga niet in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd vanEn de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
Negen van de tien keer dat ik aangesproken wordt is het ook veel slap geouwehoer wat ik vaak juist wel leuk vind. Je hoeft niet meteen met grootse verhalen te komen wat je meegemaakt hebt of perse een interessant onderwerp te hebben. Mag wel, maar het moet niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet vooral heel brutaal durven zijn. Dingen waarvan je denkt dat ze ver over het randje zijn blijken vaak goed te werken. Jij hebt waarschijnlijk gewoon hele krappe fatsoensnormen, en die moet je opzij durven zetten.
Ja maar het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. Misschien moet ik het gewoon maar is een keer proberen, als ik licht aangeschoten ben. Dan heb ik al wat minder zorgen aan me kop. Maar goed, het blijft voor mij heel lastig om een onbekend meisje aan te spreken, en daar een gesprek mee aan te knopen. Het weinig zelfvertrouwen en de onzekerheid spelen grote parten in mijn handelen. Tegen vrienden en in het bijzijn van vrienden kan ik best spontaan overkomen, maar vaak wordt het gesprek dan geleid door 1 van me stapmaten. Dan voel ik me al veel meer op me gemak...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Negen van de tien keer dat ik aangesproken wordt is het ook veel slap geouwehoer wat ik vaak juist wel leuk vind. Je hoeft niet meteen met grootse verhalen te komen wat je meegemaakt hebt of perse een interessant onderwerp te hebben. Mag wel, maar het moet niet.
Al gaat het helemaal nergens over, als je een beetje leuk kan praten zonder onzeker in je schulp te kruipen ben je al een heel eind.
Houden zo!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef Jordony het volgende:
[..]
Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd vanEn de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
Dit effect is makkelijk te bereiken met een paar biertjes op hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Houden zo!![]()
En alle tips ten spijt; contact leggen is voor de mééste mensen lastig tijdens het uitgaan denk ik... Wat je zegt, de groepjes kom je amper tussen (zeker bij vrouwen is dat denk ik zo)...
Ik blijf er ook bij dat uitgaansgelegenheden niet de beste plek zijn om te versieren als je daar moeite mee hebt... Dat zijn plekken voor eigen plezierMaar terwijl je het naar je zin staat te hebben kan er zomaar spontaan wat gebeuren, dat dan weer wel. Omdat je geen onzekerheid uitstraalt, omdat je je niet druk staat te maken.
Oh je kan gedachten lezen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:55 schreef richard_prf het volgende:
[..] Heel af en toe zo rond 2 of 3 uur 's nachts lijken er af en toe wat (aangeschoten?) dames geinteresseerd te zijn in een gesprek ofzo dan maken ze oogcontact maar dat komt alleen wegens gebrek aan beter omdat ze de hele avond geen leuke jongens zijn tegengekomen moeten ze in dat geval met minder genoegen nemen.
hahhaahhaquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
of zou het zo kunnen zijn dat onzekere meisjes zichzelf dan genoeg moed hebben ingedronken om die ENE leuke jongen eens aan te spreken?
Als de leuke jongens tot zo laat blijven hangen wel ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
of zou het zo kunnen zijn dat onzekere meisjes zichzelf dan genoeg moed hebben ingedronken om die ENE leuke jongen eens aan te spreken?
Je kan met ze afspreken om wanneer ze met een meisje in gesprek gaan jou erbij te betrekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Jordony het volgende:
Met wat biertjes op doe ik idd andere dingen die ik normaal niet doe. Misschien dat dat de rem van me af haalt. Maar alsnog, ik heb liever dat het op een spontane manier gebeurt dan dat ik er op moet af stappen. En als je ziet dat die stapmaten maar vrouwen proberen te versieren.. ze dwingen me ook vaak maar ik heb daar gewoon geen zin in...
Ze dwingen je vaak? Lekkere vrienden heb je dan...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Jordony het volgende:
Met wat biertjes op doe ik idd andere dingen die ik normaal niet doe. Misschien dat dat de rem van me af haalt. Maar alsnog, ik heb liever dat het op een spontane manier gebeurt dan dat ik er op moet af stappen. En als je ziet dat die stapmaten maar vrouwen proberen te versieren.. ze dwingen me ook vaak maar ik heb daar gewoon geen zin in...
Vrouwen doen meestal geen moeite voor een goede opening, dus je kan het bijna niet verkeerd doen, en mannen zijn al blij met wat aandacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef whaduppp het volgende:
Ben ik gestoord, of werken openingszinnen bij kerels wèl?
Zo gaat dat gewoon hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze dwingen je vaak? Lekkere vrienden heb je dan...
Misschien eens een groepje gelijkgestemden vinden, ergo mensen die ook voor hun eigen plezier gaan.
Leuk.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:
Had vandaag sjans met een hond. Stond in de trein en ik maakte eerst oog contact. Hij probeerde een beetje de geur te ruiken en begon te kwispelstaarten. Toen liep ik naar hem toe en hij liet zich aanhalen.
Zijn bazin snaude me toe: 'Hij bijt hoor".
Ik: Volgens mij bijt jij eerder.
Scherpquote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:
Had vandaag sjans met een hond. Stond in de trein en ik maakte eerst oog contact. Hij probeerde een beetje de geur te ruiken en begon te kwispelstaarten. Toen liep ik naar hem toe en hij liet zich aanhalen.
Zijn bazin snaude me toe: 'Hij bijt hoor".
Ik: Volgens mij bijt jij eerder.
Precies, of elkaar een beetje opfokkenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
Zo gaat dat gewoon hoor.
Af en toe eens richting een meid duwen, zo leer je wel op vrouwen af te stappen.
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Precies, of elkaar een beetje opfokkenWerkt juist motiverend vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |