Goed dat je doorvraag Axel. Ben er ook in geinteresseerd. Het is wel moeilijk om gevoelstoestanden te beschrijven.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou graag al je standen eens op een rijtje zien ja.
Lijkt me toch verstandig, anders post ze hier een heel verhaal en wordt het alsnog verwijderd door een moderator. Want het heeft 0% betrekking op wat hier als on-topic wordt beschouwd.quote:
Nou ja ik lijk nu wel heel Raar en Vaag over te komen ( ben ik niet hoor) en op het forum wordt dat ook weleens gezegd, dus ik was een keer bij van die hippie-achtige mensen beland en toen zei ik zo van: "Hey! Ja, ik hoor vaak dat ik heel vreemd ben hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Idd, ik heb het geprobeerd te snappen, maar er is gewoon geen touw aan vast te knopen, voor niemand vrees ik. Met alle respect overigens
Ahh gossiequote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef Supersoep het volgende:
Och, wat zag ik net toch een lief stelletje in de bus zitten. De één een typische magere scooter-jongen met pet op, op het eerste gezicht. Hij had al een kale streep door z'n haar a la Robben op zijn jonge leeftijd, maar dat leek hem verder niet te deren. De ander een lief rood-harig meisje (gekleurd) en wat stiller dan hem.
Hij hield gedurende 40 minuten prima het gesprek op gang, haalde ook z'n jack uit z'n tas voor haar omdat ze het koud had ofzo en halverwege rustte ze haar hoofd zachtjes tegen z'n schouder aan.Toen was hij even stil, en keek voldaan voor zich uit. Hij was getemd.
Ik denk omdat hun net zo raar zijn. Heb je daar nog geflirt? Lijkt me wel, soort zoekt soort toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou ja ik lijk nu wel heel Raar en Vaag over te komen ( ben ik niet hoor) en op het forum wordt dat ook weleens gezegd, dus ik was een keer bij van die hippie-achtige mensen beland en toen zei ik zo van: "Hey! Ja, ik hoor vaak dat ik heel vreemd ben hahaJa gewoon, ja ik weet niet haha
" en toen vonden ze dat totaal niet??
Oh en ik was niet van plan om in dit topic een heel verhaal te gaan posten hoor.
Stereotype nieuwetijdskind/indigokind/kritalkind etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een zweefteef inderdaad. Goudvissen, hoe ze erop komt alleen alIn de verkeerde tijd geboren! Echt een damslaper (hippie).
Als het over versieren gaat krijg ik zelf anders telkens de adviezen om allerlei aspecten in mijn leven aan te passen; waarom zou het helpen doorgronden van Lanter dan compleet los staan van haar problemen met het versieren? Ik vraag alleen door, omdat ik me totaal niet in haar problemen herken en ik geen idee heb wat voor adviezen ze nodig heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me toch verstandig, anders post ze hier een heel verhaal en wordt het alsnog verwijderd door een moderator. Want het heeft 0% betrekking op wat hier als on-topic wordt beschouwd.
Pfoe dat is alweer een tijdje geleden. Hij zei iets van: "Nou, dan moeten we nog maar eens uitvinden hoe Vreemd jij bent!" En er kwam iemand mijn heupen/ middel zo vastpakken, maar wel met beleid, enkel met de vingertoppen. Diegene gaf een glas wijn. Dat was het wel. Toen was ik nog volledig ongedingest ( nooit gezoend etc). Ik vond die twee personen niet... ja, sprak me niet direct aan fysiek.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk omdat hun net zo raar zijn. Heb je daar nog geflirt? Lijkt me wel, soort zoekt soort toch?
Heh bah, niet zo iemand die "Anders" is toch? Zo die onzin, bah.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stereotype nieuwetijdskind/indigokind/kritalkind etc.
HSP ook wel genoemd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heh bah, niet zo iemand die "Anders" is toch? Zo die onzin, bah.
Valt mee. Gewoon karakter.quote:Volgens Elaine Aron is 15 tot 20 procent van de mensen hooggevoelig en zij is fel tegen opname van de term in het DSM-IV omdat het een aangeboren karaktereigenschap betreft. Tot op heden is dat ook niet het geval.
Weet waar je kansen liggen. Sommige mensen kan je hier gewoonweg niet helpen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als het over versieren gaat krijg ik zelf anders telkens de adviezen om allerlei aspecten in mijn leven aan te passen; waarom zou het helpen doorgronden van Lanter dan compleet los staan van haar problemen met het versieren? Ik vraag alleen door, omdat ik me totaal niet in haar problemen herken en ik geen idee heb wat voor adviezen ze nodig heeft.
Op het eerste oog zal je niet raar zijn maar diep van binnen spelen een belangrijke problemen die veel mensen niet kunnen snappen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou ja ik lijk nu wel heel Raar en Vaag over te komen ( ben ik niet hoor) en op het forum wordt dat ook weleens gezegd, dus ik was een keer bij van die hippie-achtige mensen beland en toen zei ik zo van: "Hey! Ja, ik hoor vaak dat ik heel vreemd ben hahaJa gewoon, ja ik weet niet haha
" en toen vonden ze dat totaal niet??
Oh en ik was niet van plan om in dit topic een heel verhaal te gaan posten hoor.
Ik heb het nog niet over helpen; ik heb het eerst over begrijpen. Een uitdaging op zichzelf. Weet niet waarom, maar ik vind het wel interessant.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet waar je kansen liggen. Sommige mensen kan je hier gewoonweg niet helpen.
Je kon wel zien dat hij oprecht om haar gaf. Zij had ook zo'n ''wijs'' uiterlijk. Was wel mooi om te zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahh gossie
Soort van opposites attract geval?
Hehe, ik wachtte er al opquote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
En nu ben je niet meer onervaren, Lant?
er zijn wel wat dingetjes gebeurd ja, maar dat heb ik hier toch gepost? of zit jij alleen op vaag taalgebruik te azen?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef iwannabehigh het volgende:
En nu ben je niet meer onervaren, Lant?
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. En hoe haar gevoelsstand op dat moment was. Als een goudvis, of toch anders..quote:
Meestal lees ik je posts niet, vandaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
er zijn wel wat dingetjes gebeurd ja, maar dat heb ik hier toch gepost? of zit jij alleen op vaag taalgebruik te azen?
Ik denk dat dit topic ook wel een seksuele wending kan gebruiken !quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. En hoe haar gevoelsstand op dat moment was. Als een goudvis, of toch anders..
Nou, brand los over je overwinningen zou ik zeggenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic ook wel een seksuele wending kan gebruiken !
Heel hard zelfs
Ik weet niet..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic ook wel een seksuele wending kan gebruiken !
Heel hard zelfs
Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
tijdens Handelingen ben ik wel gewoon geil ( oh wat een heftig woord) hoor, dat is zo overweldigend allemaal, lekker overleveren aan dat fysieke... hmmmmmmm
hmmmmmmmmmmmmmmm
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet..
Ik vind het iig niks om zo openbaar over mijn seksuele ervaringen te praten, wel iets voor Lantefant, neem ik aan.
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
Met blauwe ogen!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht, ik voed een trol. Lantefant is een oude, dikke, kalende man!
Nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
Nee, ik vind je sowieso al een trol.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest
zucht
Ja, en met lege, nietszeggende (goud)vis ogen!quote:
Goed. Ik heb een vriendin.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet je seksuele ervaringen te omschrijven; gewoon wat je hebt meegemaakt qua versieren de afgelopen tijd. Hoe het loopt?
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
als ik een passend synoniem voor "geil" had gevonden, was dat anders geweest
zucht
En hoe heb je dat gefixt?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee, ik vind je sowieso al een trol.
[..]
Ja, en met lege, nietszeggende (goud)vis ogen!
[..]
Goed. Ik heb een vriendin.
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nog beterquote:
En waren ze leuk die jongens?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
nee geen persoonlijke interesse in jou, maar wel in jou type schattige meisjes en dergelijkequote:Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat interesse in mijn verhaal was, niet zozeer in mijen je bent wel wat jong, MLiG, denk je dat we elkaar iets te bieden hebben?
Ik wil deze persoon echt een keer in real life meemaken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Vandaag. Jongens ( twee) tegen mijn moeder: "So mooie dochter heb u. Mooie dochter. So". Tja.
Goed adviesquote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet veel gedaan. Gewoon mezelf gebleven..
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed adviesmoet je wel blij zijn met jezelf
Geen geile wijven meer aangeduwd, maar ik heb mij prima vermaaktquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nou, brand los over je overwinningen zou ik zeggen. Hoe waren je koninginnedag en bevrijdingsdag in Roermond?
Helaas kan je alleen zelf die knop om zetten en veranderen, dat kan niemand anders voor je doen. Ze kunnen wel helpenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
Kost vooral heel veel tijd. Tijd en jezelf ontwikkelen in de goede richting... althans dat is wat ik probeer.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe wordt je dat vraag ik me af? Ik ben wel blij met mezelf omdat ik vooral kijk naar de positieve kanten van mij zelf. Maar het lijkt me heel lastig als je dat niet bent om er uit te komen.
Oke, je echt vermaken is altijd een goede basis. Ik heb me ook wel echt vermaakt die dagen en ook wel een paar leuke dames gesproken... gewoon relax... verder niets gebeurt met die meiden. Heeft nog wat tijd nodigquote:Op zondag 8 mei 2011 20:50 schreef Micson het volgende:
Geen geile wijven meer aangeduwd, maar ik heb mij prima vermaaktBij jou?
Eindelijk tijd? Te druk geweest met versieren?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Raggingbull het volgende:
zo hehe naar eindelijk weer eens tijd te hebben meld ik me weer aanwezig in dit topic voor nu.
Nee druk met school. Veel werken. Erg druk zijn met thuis(broertjes etc.) en enige tijd in mijn vriendin steken natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eindelijk tijd? Te druk geweest met versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |