Oke, wel apart... gezien de mensen die je overdag in de metro en op school ziet, ook de mensen zijn die 's avonds de uitgaansgelegenheden vullen. Misschien dat de dames zich tijdens het uitgaan te netjes presenteren... dat je meer valt op de alledaagse look. Niet apart netjes gekleed of opgemaakt?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zij praatte 3x tegen mij
Eerste vroeg ze of het ging toen ik die schoen in me gezicht kreeg toen stond ik bij een bak met Kit-Kat en ik twijfelde of je wel mocht pakken toen zei zij: Je mag pakken hoor. En na dat ik met haar op de foto was gegaan had ze het over de sfeer enzo.
Ik spreek vrouwen meestal nooit omdat ik mooie vrouwen meestal tegenkom op ongelegen en momenten waar het er niet geschikt voor is metro, school enz. Als ik af en toe uit ga ben ik meestal meer met andere dingen bezig en zie ik meestal ook geen leuke meiden.
Hahahquote:Op zondag 8 mei 2011 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Ik vind dit plaatje wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh wacht, het ging om het "lege doos"-stickertje![]()
Ik neem m'n woorden terug
Die woorden kloppen wel overigensquote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh wacht, het ging om het "lege doos"-stickertje![]()
Ik neem m'n woorden terug
Nou overdag kom ik ook niet zoveel meisjes tegen die ik echt interessant vind dus zo raar is het ook niet. Ik had trouwens laatst wel een meidenmagneet te pakken tijdens Koninginnedag. Ik had op straat een helm gevonden en ik liep daarmee een kroeg in. Gingen al die meisjes er op trommelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke, wel apart... gezien de mensen die je overdag in de metro en op school ziet, ook de mensen zijn die 's avonds de uitgaansgelegenheden vullen. Misschien dat de dames zich tijdens het uitgaan te netjes presenteren... dat je meer valt op de alledaagse look. Niet apart netjes gekleed of opgemaakt?
Ik vind dit ook zo link; omdat foto's ontzettend kunnen vertekenen... misschien klik je wel gewoon iemand weg op basis van een foto, terwijl hij/zij er in RL geweldig uitziet...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk niet zaligmakend maar waarom denk je dat bij b.v. Paiq na het verschijnen van je foto zo vaak wordt weggedrukt terwijl je misschien wel 15 minuten lekker met elkaar hebt kunnen praten.
Uiterlijk is waar iedereen meteen naar kijkt en er zijn maar weinig mensen die bij het zien van een niet aantrekkelijke man of vrouw denken van : Goh misschien heeft hij/zij wel een leuk karakter.
Tsja dus? 'Their loss' lijkt me.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook zo link; omdat foto's ontzettend kunnen vertekenen... misschien klik je wel gewoon iemand weg op basis van een foto, terwijl hij/zij er in RL geweldig uitziet...
Dat kan pijn doen hoor heb ik vroeger wel eens meegemaakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja dus? 'Their loss' lijkt me.
Ik geef alleen maar aan waarom ik niet van internet-dating houdt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet echt goed voor je zelfvertrouwen, neequote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan pijn doen hoor heb ik vroeger wel eens meegemaakt.
Dat snap ik best maar wat had je überhaupt aan zo'n iemand gehad als ze je daarom al afschrijven?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan pijn doen hoor heb ik vroeger wel eens meegemaakt.
oja paiqquote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk niet zaligmakend maar waarom denk je dat bij b.v. Paiq na het verschijnen van je foto zo vaak wordt weggedrukt terwijl je misschien wel 15 minuten lekker met elkaar hebt kunnen praten.
Uiterlijk is waar iedereen meteen naar kijkt en er zijn maar weinig mensen die bij het zien van een niet aantrekkelijke man of vrouw denken van : Goh misschien heeft hij/zij wel een leuk karakter.
Ja maar om het nou meteen link te noemen klinkt zo ernstig hè.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan waarom ik niet van internet-dating houdt.
Als ze dat al niet gedaan hebben om iets anders. Datingsites zijn gewoon een veekeuringquote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ja niks maar als jongen van 15 denk je daar niet aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat snap ik best maar wat had je überhaupt aan zo'n iemand gehad als ze je daarom al afschrijven?
Daarom is het dus echt niks voor mij.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze dat al niet gedaan hebben om iets anders. Datingsites zijn gewoon een veekeuring
Wat doe jij als vijftienjarige op een datingsite? No offence hoor, vraag het me echt afquote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja niks maar als jongen van 15 denk je daar niet aan.
Ja dan noem je ook wel een leeftijd, denk niet dat er veel 15-jarigen zijn die wel daarover nadenken. Is ook niet erg, maar als je dan x-aantal jaar verder bent moet je dat soort dingen eigenlijk wel los kunnen laten.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja niks maar als jongen van 15 denk je daar niet aan.
Kijken of je dat na de 50 afwijzing nog steeds zegtquote:Op zondag 8 mei 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het was ook geen datingsite maar via via kwamen we op msn en werd ik niet zo heel vriendelijk afgewezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Wat doe jij als vijftienjarige op een datingsite? No offence hoor, vraag het me echt af
Dan nog heb je alleen jezelf ermee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kijken of je dat na de 50 afwijzing nog steeds zegt
Mag ik vragen hoe oud je nu eigenlijk bent?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook geen datingsite maar via via kwamen we op msn en werd ik niet zo heel vriendelijk afgewezen.
In real life gaat dat echt niet anders hoor. "Gezellie op een terrasje onder het genot van een drankje cijfertjes uitdelen."quote:Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Als ze dat al niet gedaan hebben om iets anders. Datingsites zijn gewoon een veekeuring
Oh, dat is wel kut ja, vooral op zo'n leeftijd - dan ben je meestal al best bezig met je zelfbeeld en hoe je overkomt en zo..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook geen datingsite maar via via kwamen we op msn en werd ik niet zo heel vriendelijk afgewezen.
Ach om even de enige slimme uitspraak van Jokertje uit de kast te halen:quote:Op zondag 8 mei 2011 22:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kijken of je dat na de 50 afwijzing nog steeds zegt
17quote:Op zondag 8 mei 2011 22:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je nu eigenlijk bent?
Ik was er wel snel overheen het was maar een dom camsletje dacht ik en toen maakte ik me er niet meer druk om.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut ja, vooral op zo'n leeftijd - dan ben je meestal al best bezig met je zelfbeeld en hoe je overkomt en zo..
Maar zal wel een kutwijf zijn geweest denk ik, dus je was idd beter af
Nou wat is het probleem dan!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er wel snel overheen het was maar een dom camsletje dacht ik en toen maakte ik me er niet meer druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |