Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.
En dan kun je altijd nog zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt. Om je nou meteen te gaan ergeren is ook weer zoiets.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.
Uitgaan met vrienden om lol te maken is dus geen optie?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.
Nou, dat valt toch onder lol maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Uitgaan met vrienden om lol te maken is dus geen optie?
Dus niet versieren is gelijk aan geen lol maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Nou, dat valt toch onder lol maken?En inderdaad, als je er even geen zin in hebt om wat voor reden dan ook, dan zeg je dat toch even. Iedereen heeft wel eens een avond dat hij eigenlijk niet zo'n zin heeft om achter de vrouwen aan te gaan of als een dwaas te gaan staan dansen op de dansvloer
Ik doe dat altijd eigenlijk ik zit bijna nooit achter de vrouwen als ik uit ga, ga ik voor de gezelligheid niet om heel overdreven op vrouwen te jagen. Iedere leuke meid die je tegenkomt zie ik als een bonus.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus niet versieren is gelijk aan geen lol maken?
Ik kan me de ergernis van Jordony heel goed voorstellen. Lol maken zonder dat eeuwige moeten versieren kan ook, namelijk. Onvoorstelbaar misschien maar ik ben het met hem eens; het is irritant als je maten dat steeds aan je opdringen als je daar niet op zit te wachten.
Maar ik ben weer eens de enige merk ik.
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan me de ergernis van Jordony heel goed voorstellen. Lol maken zonder dat eeuwige moeten versieren kan ook, namelijk. Onvoorstelbaar misschien maar ik ben het met hem eens; het is irritant als je maten dat steeds aan je opdringen als je daar niet op zit te wachten.
Juist.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?
Als het zo irritant is kun je beter niet meegaan met vrienden die je willen helpen met versieren, of je laat gewoon niet over je heen lopen en zegt dat het nu klaar is.
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar volgens Crutch gaat het zo nu eenmaal, vandaar de discussie.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?
Als het zo irritant is kun je beter niet meegaan met vrienden die je willen helpen met versieren, of je laat gewoon niet over je heen lopen en zegt dat het nu klaar is.
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge-quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar volgens Crutch gaat het zo nu eenmaal, vandaar de discussie.
Dequote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge-en
wat ik nogal overdreven vond als antwoord op de post van Hoogheid.
Welkom op Fok!.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge-en
wat ik nogal overdreven vond als antwoord op de post van Hoogheid.
Dit.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Debetekent dat je ontroerd bent van blijdschap hoor.
De enige, welnee.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh, die smiley heeft toch echt een andere betekenis.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan, klets over korfbal als je daar zin in hebt. Maak er een spelletje van als ze korbal suf vinden, door zwaar te overdrijven dat het de beste sport ter wereld is. Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja maar het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. Misschien moet ik het gewoon maar is een keer proberen, als ik licht aangeschoten ben. Dan heb ik al wat minder zorgen aan me kop. Maar goed, het blijft voor mij heel lastig om een onbekend meisje aan te spreken, en daar een gesprek mee aan te knopen. Het weinig zelfvertrouwen en de onzekerheid spelen grote parten in mijn handelen. Tegen vrienden en in het bijzijn van vrienden kan ik best spontaan overkomen, maar vaak wordt het gesprek dan geleid door 1 van me stapmaten. Dan voel ik me al veel meer op me gemak...
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar je mag je vrienden dankbaar zijn dat je je een beetje coachen op deze manier.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.
Nee, anders.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of dat je net bijgekomen bent van het lachen om een stomme opmerking.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of dat je net bijgekomen bent van het lachen om een stomme opmerking.
Dat vind ik in deze reeks vrij moeilijk te bepalen, maar goed, dat maakt het ook wel weer leuk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |