Yay korfbal!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Maar als ik iets vertel dan denk ik snel dat de ander dat helemaal niet interesseert dus dan hou ik me mond ook gewoon. Vrijwel iedereen heeft niets met korfbal, en als je daarover begint dan weet ik al zeker dat niemand dat interessant vindt. Ik vind het ook leuk om te reizen alleen financieel en qua tijd zit dat niet mee. Ben iemand die veel wilt gaan zien, meemaken, ben heel leergierig, ik ga ook doorstuderen naar de uni... Ik vergelijk me miss teveel met andere mensen, die het wel voor elkaar krijgen, waardoor mijn zelfbeeld en vertrouwen beetje inzakt.
Dat is fout. Zet dat uit je hoofd. Vrouwen vinden het (uitzonderingen daargelaten) altijd leuk om aandacht te krijgen, ook al zien ze jou in eerste instantie niet zitten. Aan jou de taak om ze te overtuigen van het tegendeel, dat is wat er zo leuk aan isquote:Op maandag 9 mei 2011 14:21 schreef Jordony het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat vrouwen er helemaal geen behoefte aan hebben om aangesproken te worden door een volstrekt vreemde.
Ik sta soms wel is achter de bar van de kantine van korfbalvereniging maar veel onbekende meiden zie je dan niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yay korfbal!Ook jaren gedaan.
Ik sta er tegenwoordig achter de bar.
Verder, euh... Hoe langer je studeert, hoe langer het duurt voor je een leven kunt gaan lijden dat interessant is om over te vertellen natuurlijk.
Tips? Zorg dat je op eigen benen staat en neem een sociaal bijbaantje. Achter de bar in de kroeg of kantine is ideaal eigenlijk; er is haast geen betere manier om onbekende vrouwen te spreken te krijgen.
Ik ben grafisch vormgever. Bijna goedquote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Supersoep het volgende:
Zie je wel, ik wist dat je een barvrouw was. Zo zie je er gewoon uit.
Ik bedoelde het dan ook niet full-time ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben grafisch vormgever. Bijna goed
Bargebeuren is vrijwilligerswerk
Cool ik ben in opleiding als stedenbouwkundigequote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben grafisch vormgever. Bijna goed
Bargebeuren is vrijwilligerswerk
Okquote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dan ook niet full-time ofzo.
ja het overtuigen...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is fout. Zet dat uit je hoofd. Vrouwen vinden het (uitzonderingen daargelaten) altijd leuk om aandacht te krijgen, ook al zien ze jou in eerste instantie niet zitten. Aan jou de taak om ze te overtuigen van het tegendeel, dat is wat er zo leuk aan is
Ooh dat is wel heel gaaf!! Ik kan me haast niet voorstellen dat dat geen leuk verhaal is om te horenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef Jordony het volgende:
[..]
Cool ik ben in opleiding als stedenbouwkundige![]()
Probeer het dan eens in een kroeg in de buurt?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik sta soms wel is achter de bar van de kantine van korfbalvereniging maar veel onbekende meiden zie je dan niet.
Haha maar ik overdrijf niet graag. Ben nu wel aan het afstuderen op project waar het bureau waar ik nu zit straks aan gaat werken in Apeldoorn en waar de gemeente ambities bij heeft. Dit kan ik natuurlijk vertellen maar wat dan nog meer. Jem oet wel gesprek op gang houden.. En waar begin je? Zeggen wie je bent klinkt nogal droog denk ik, en openingszinnen ben ik al helemaal niet van..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh dat is wel heel gaaf!! Ik kan me haast niet voorstellen dat dat geen leuk verhaal is om te horenGewoon een beetje aandikken joh
"Ik werk nu aan het nieuwe complex voor de regering"
![]()
![]()
Je uitgangspunt moet zijn om een leuk gesprek te voeren. Dan is alles winst. Als je vrouwen aan gaat spreken met als doel om ze te scoren dan voel je je kut als het niet lukt. En het succesratio is bij veruit de meeste mannen lager dan 50%.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:32 schreef Jordony het volgende:
[..]
ja het overtuigen...Dat is een kunst opzich...
Nou ja ervaringquote:Op maandag 9 mei 2011 14:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Probeer het dan eens in een kroeg in de buurt?
Dat je al ervaring hebt in de kantine is al in je voordeel!
Woon je ook in Apeldoorn? Want dat is wel een moeilijke stad wat betreft versierenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Haha maar ik overdrijf niet graag. Ben nu wel aan het afstuderen op project waar het bureau waar ik nu zit straks aan gaat werken in Apeldoorn en waar de gemeente ambities bij heeft. Dit kan ik natuurlijk vertellen maar wat dan nog meer. Jem oet wel gesprek op gang houden.. En waar begin je? Zeggen wie je bent klinkt nogal droog denk ik, en openingszinnen ben ik al helemaal niet van..
Je hoeft ook niet constant je best te doen om leuk gevonden te worden o.i.d.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nou ja ervaringIk ben gewoon niet zo goed met mensen denk ik.. Ben geen mensenschuw, absoluut niet, maar ik kan moeilijk omgaan met onbekenden.
Nee woon in Rotterdam maar kan daar nauwelijks uitgaan omdat ik op donderdag ga trainen in Goes, en zaterdag sport ik in Goes.. Kan wel eens een donderdag overslaan maar moeten me maten wel mee willen en vrijdag moet ik gewoon werken... Breda ga ik regelmatig stappen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Woon je ook in Apeldoorn? Want dat is wel een moeilijke stad wat betreft versieren
Overigens, over openingszinnen:quote:Op maandag 9 mei 2011 14:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Haha maar ik overdrijf niet graag. Ben nu wel aan het afstuderen op project waar het bureau waar ik nu zit straks aan gaat werken in Apeldoorn en waar de gemeente ambities bij heeft. Dit kan ik natuurlijk vertellen maar wat dan nog meer. Jem oet wel gesprek op gang houden.. En waar begin je? Zeggen wie je bent klinkt nogal droog denk ik, en openingszinnen ben ik al helemaal niet van..
Dan is achter de bar staan (van iets waar geen of weinig bekenden komen) juist een goede oefening.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:36 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nou ja ervaringIk ben gewoon niet zo goed met mensen denk ik.. Ben geen mensenschuw, absoluut niet, maar ik kan moeilijk omgaan met onbekenden.
Ja ik snap je hele post, alleen ik denk dat ik dichtklap ofzo, of iets stoms zeg.. Het is toch echt gewoon die onzekerheid die bij mij speelt. Misschien moet ik de volgende keer in Breda maar is gewoon even aftasten.. Misschien mezelf maar is klap in het gezicht geven en op een meisje afstappen, die in ieder geval veel naar me kijkt.. Weet niet zo goed wanneer de aanleiding is. Als ze lacht, als ze veel kijkt, of ander gebaar?...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Overigens, over openingszinnen:
Ik heb het al meerdere malen gezegd hier, maar je moet niet over jezelf beginnen. Begin eerst over haar. Bekijk haar even en maak een mentale notitie van wat je aan haar opvalt en begin daar een gesprek over. Zorg dat je een open vraag stelt en betrek het gesprek daarna even op jou. Dik je eigen verhaal desnoods iets aan. Als je haar bijvoorbeeld aanspreekt op wat ze drinkt dan kan je natuurlijk een mooi kroegverhaal vertellen over hoe jij er een keer goed ziek van bent geweest. Zo zijn er legio dingen te verzinnen waarmee je een gesprek op gang krijgt.
Reageert ze positief en gaat ze vragen terugstellen dan kan je in elk geval al terugkijken op een geslaagde poging om eens iemand aan te spreken. Wat er dan nog meer uitkomt is alleen maar mooi meegenomen.
Je moet het initiatief niet bij haar leggen, dat duurt te lang en dat voedt juist je onzekerheid. Als je een leuk iemand ziet, gelijk erop af stappen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja ik snap je hele post, alleen ik denk dat ik dichtklap ofzo, of iets stoms zeg.. Het is toch echt gewoon die onzekerheid die bij mij speelt. Misschien moet ik de volgende keer in Breda maar is gewoon even aftasten.. Misschien mezelf maar is klap in het gezicht geven en op een meisje afstappen, die in ieder geval veel naar me kijkt.. Weet niet zo goed wanneer de aanleiding is. Als ze lacht, als ze veel kijkt, of ander gebaar?...
In ieder geval bedankt tot nu toe voor je reacties. Erg blij om dat mensen zoals jij (overigens ook MeraViglioSa) willen helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het initiatief niet bij haar leggen, dat duurt te lang en dat voedt juist je onzekerheid. Als je een leuk iemand ziet, gelijk erop af stappen.
Voor mij geldt ook nog steeds dat ik wel eens denk 'Kut, ik met mijn grote bek, nu moet ik wel', maar dat is ook goed. Met een man zou je toch ook zo een gesprek over koetjes en kalfjes aan kunnen knopen?
Als je echt iemand bent die nooit contacten maakt, ook niet met mannen, dan is dat een goed startpunt. Dan kan je meer wennen aan interactie.
Hoe is jouw zelfbeeld overigens? Voel je je een beetje goed over jezelf?
Zoals ik al zei, versieren moet niet je uitgangspunt zijn. Dat het daar wel op neerkomt als je met haar aan de praat bent verandert niets aan je intenties om in eerste instantie gewoon leuk aan de praat te raken met iemand.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Jordony het volgende:
Misschien gaat dit vanzelf, ik weet het niet aangezien ik eigenlijk nog nooit bewust een meisje heb versiert.
Ach, ik heb ook geen egale huid en zal door sommige vrouwen wellicht wel ronduit lelijk worden gevonden. Daar heb ik schijt aan. Er zijn ook vrouwen die mij wel aantrekkelijk vinden en om die te vinden loop je af en toe tegen 'afwijzingen' aan. Part of the game.quote:Over me zelfbeeld:
Ik ben vrij onzeker over me uiterlijk aangezien ik regelmatig last heb van acne, heb een vrij groot voorhoofd (XD) wat ik zelf echt niet leuk vindt... En sociaal ben ik gewoon niet zo spontaan, ik kan het wel wezen, maar dat is dan onder me vrienden. Voel me soms gewoon gefrustreerd dat sommigen het gewoon zo makkelijk voor elkaar krijgen.
Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga niet in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd vanquote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, versieren moet niet je uitgangspunt zijn. Dat het daar wel op neerkomt als je met haar aan de praat bent verandert niets aan je intenties om in eerste instantie gewoon leuk aan de praat te raken met iemand.
Zij voelt ook wel op haar klompen aan dat je haar niet aanspreekt uit verveling. Er is maar één manier om hier overheen te komen en dat is door het gewoon te doen. Maar je moet eerst jezelf eens gaan vertellen dat jij wel de moeite waard bent om mee te babbelen. Benoem voor jezelf ook eens je sterke punten in plaats van alleen maar te zeggen waar je niet goed in bent. Die sterke punten moet je het namelijk van hebben
Dat snap ik. Daar zijn ook moeilijk tips voor te geven, als je je namelijk wél zeker over jezelf voelt dan doen die vriendinnen er helemaal niet meer toe. Daar heb je dan net zo goed schijt aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef Jordony het volgende:
Ne
[..]
Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga niet in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd vanEn de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
Negen van de tien keer dat ik aangesproken wordt is het ook veel slap geouwehoer wat ik vaak juist wel leuk vind. Je hoeft niet meteen met grootse verhalen te komen wat je meegemaakt hebt of perse een interessant onderwerp te hebben. Mag wel, maar het moet niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet vooral heel brutaal durven zijn. Dingen waarvan je denkt dat ze ver over het randje zijn blijken vaak goed te werken. Jij hebt waarschijnlijk gewoon hele krappe fatsoensnormen, en die moet je opzij durven zetten.
Ja maar het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. Misschien moet ik het gewoon maar is een keer proberen, als ik licht aangeschoten ben. Dan heb ik al wat minder zorgen aan me kop. Maar goed, het blijft voor mij heel lastig om een onbekend meisje aan te spreken, en daar een gesprek mee aan te knopen. Het weinig zelfvertrouwen en de onzekerheid spelen grote parten in mijn handelen. Tegen vrienden en in het bijzijn van vrienden kan ik best spontaan overkomen, maar vaak wordt het gesprek dan geleid door 1 van me stapmaten. Dan voel ik me al veel meer op me gemak...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Negen van de tien keer dat ik aangesproken wordt is het ook veel slap geouwehoer wat ik vaak juist wel leuk vind. Je hoeft niet meteen met grootse verhalen te komen wat je meegemaakt hebt of perse een interessant onderwerp te hebben. Mag wel, maar het moet niet.
Al gaat het helemaal nergens over, als je een beetje leuk kan praten zonder onzeker in je schulp te kruipen ben je al een heel eind.
Houden zo!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef Jordony het volgende:
[..]
Weet het, daarom ben ik ook nog niet op een meisje afgestapt. ik ga in tegenstelling tot mijn stapmaten niet met het doel naar de stad om vrouwen te versieren. Het liefst heb ik ook gewoon gesprek alleen het erop af stappen en zeggen wie je bent... Als ik eenmaal het ijs breek zit het wel goed denk ik maar de periode tussen het erop af stappen en het aanspreken vind ik lastig... En ja, als er ook nog is vriendinnen bij staat.. Je hebt ook van die tuttebellen die gaan zitten fluisteren en giechelen, wordt je ook gefrustreerd vanEn de onzekerheid speelt natuurlijk mee..
Dit effect is makkelijk te bereiken met een paar biertjes op hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Houden zo!![]()
En alle tips ten spijt; contact leggen is voor de mééste mensen lastig tijdens het uitgaan denk ik... Wat je zegt, de groepjes kom je amper tussen (zeker bij vrouwen is dat denk ik zo)...
Ik blijf er ook bij dat uitgaansgelegenheden niet de beste plek zijn om te versieren als je daar moeite mee hebt... Dat zijn plekken voor eigen plezierMaar terwijl je het naar je zin staat te hebben kan er zomaar spontaan wat gebeuren, dat dan weer wel. Omdat je geen onzekerheid uitstraalt, omdat je je niet druk staat te maken.
Oh je kan gedachten lezen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:55 schreef richard_prf het volgende:
[..] Heel af en toe zo rond 2 of 3 uur 's nachts lijken er af en toe wat (aangeschoten?) dames geinteresseerd te zijn in een gesprek ofzo dan maken ze oogcontact maar dat komt alleen wegens gebrek aan beter omdat ze de hele avond geen leuke jongens zijn tegengekomen moeten ze in dat geval met minder genoegen nemen.
hahhaahhaquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
of zou het zo kunnen zijn dat onzekere meisjes zichzelf dan genoeg moed hebben ingedronken om die ENE leuke jongen eens aan te spreken?
Als de leuke jongens tot zo laat blijven hangen wel ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef missyB het volgende:
of zou het zo kunnen zijn dat onzekere meisjes zichzelf dan genoeg moed hebben ingedronken om die ENE leuke jongen eens aan te spreken?
Je kan met ze afspreken om wanneer ze met een meisje in gesprek gaan jou erbij te betrekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Jordony het volgende:
Met wat biertjes op doe ik idd andere dingen die ik normaal niet doe. Misschien dat dat de rem van me af haalt. Maar alsnog, ik heb liever dat het op een spontane manier gebeurt dan dat ik er op moet af stappen. En als je ziet dat die stapmaten maar vrouwen proberen te versieren.. ze dwingen me ook vaak maar ik heb daar gewoon geen zin in...
Ze dwingen je vaak? Lekkere vrienden heb je dan...quote:Op maandag 9 mei 2011 17:46 schreef Jordony het volgende:
Met wat biertjes op doe ik idd andere dingen die ik normaal niet doe. Misschien dat dat de rem van me af haalt. Maar alsnog, ik heb liever dat het op een spontane manier gebeurt dan dat ik er op moet af stappen. En als je ziet dat die stapmaten maar vrouwen proberen te versieren.. ze dwingen me ook vaak maar ik heb daar gewoon geen zin in...
Vrouwen doen meestal geen moeite voor een goede opening, dus je kan het bijna niet verkeerd doen, en mannen zijn al blij met wat aandacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef whaduppp het volgende:
Ben ik gestoord, of werken openingszinnen bij kerels wèl?
Zo gaat dat gewoon hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze dwingen je vaak? Lekkere vrienden heb je dan...
Misschien eens een groepje gelijkgestemden vinden, ergo mensen die ook voor hun eigen plezier gaan.
Leuk.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:
Had vandaag sjans met een hond. Stond in de trein en ik maakte eerst oog contact. Hij probeerde een beetje de geur te ruiken en begon te kwispelstaarten. Toen liep ik naar hem toe en hij liet zich aanhalen.
Zijn bazin snaude me toe: 'Hij bijt hoor".
Ik: Volgens mij bijt jij eerder.
Scherpquote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:
Had vandaag sjans met een hond. Stond in de trein en ik maakte eerst oog contact. Hij probeerde een beetje de geur te ruiken en begon te kwispelstaarten. Toen liep ik naar hem toe en hij liet zich aanhalen.
Zijn bazin snaude me toe: 'Hij bijt hoor".
Ik: Volgens mij bijt jij eerder.
Precies, of elkaar een beetje opfokkenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
Zo gaat dat gewoon hoor.
Af en toe eens richting een meid duwen, zo leer je wel op vrouwen af te stappen.
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Precies, of elkaar een beetje opfokkenWerkt juist motiverend vaak
Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.
En dan kun je altijd nog zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt. Om je nou meteen te gaan ergeren is ook weer zoiets.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.
Uitgaan met vrienden om lol te maken is dus geen optie?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dan moet je in de eerste plaats al niet meegaan of gewoon de dingen ondernemen die je wilt doen. Tenzij je uitgaat om heel de avond aan de bar te staan met een biertje.
Nou, dat valt toch onder lol maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Uitgaan met vrienden om lol te maken is dus geen optie?
Dus niet versieren is gelijk aan geen lol maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Nou, dat valt toch onder lol maken?En inderdaad, als je er even geen zin in hebt om wat voor reden dan ook, dan zeg je dat toch even. Iedereen heeft wel eens een avond dat hij eigenlijk niet zo'n zin heeft om achter de vrouwen aan te gaan of als een dwaas te gaan staan dansen op de dansvloer
Ik doe dat altijd eigenlijk ik zit bijna nooit achter de vrouwen als ik uit ga, ga ik voor de gezelligheid niet om heel overdreven op vrouwen te jagen. Iedere leuke meid die je tegenkomt zie ik als een bonus.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus niet versieren is gelijk aan geen lol maken?
Ik kan me de ergernis van Jordony heel goed voorstellen. Lol maken zonder dat eeuwige moeten versieren kan ook, namelijk. Onvoorstelbaar misschien maar ik ben het met hem eens; het is irritant als je maten dat steeds aan je opdringen als je daar niet op zit te wachten.
Maar ik ben weer eens de enige merk ik.
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan me de ergernis van Jordony heel goed voorstellen. Lol maken zonder dat eeuwige moeten versieren kan ook, namelijk. Onvoorstelbaar misschien maar ik ben het met hem eens; het is irritant als je maten dat steeds aan je opdringen als je daar niet op zit te wachten.
Juist.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?
Als het zo irritant is kun je beter niet meegaan met vrienden die je willen helpen met versieren, of je laat gewoon niet over je heen lopen en zegt dat het nu klaar is.
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar volgens Crutch gaat het zo nu eenmaal, vandaar de discussie.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij zegt toch helemaal niet dat de enige optie ter wereld om lol te hebben versieren is?
Als het zo irritant is kun je beter niet meegaan met vrienden die je willen helpen met versieren, of je laat gewoon niet over je heen lopen en zegt dat het nu klaar is.
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge-quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar volgens Crutch gaat het zo nu eenmaal, vandaar de discussie.
Dequote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge-en
wat ik nogal overdreven vond als antwoord op de post van Hoogheid.
Welkom op Fok!.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar ik ging gewoon in op je ge-en
wat ik nogal overdreven vond als antwoord op de post van Hoogheid.
Dit.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Debetekent dat je ontroerd bent van blijdschap hoor.
De enige, welnee.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Neuh, die smiley heeft toch echt een andere betekenis.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan, klets over korfbal als je daar zin in hebt. Maak er een spelletje van als ze korbal suf vinden, door zwaar te overdrijven dat het de beste sport ter wereld is. Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:41 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja maar het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. Misschien moet ik het gewoon maar is een keer proberen, als ik licht aangeschoten ben. Dan heb ik al wat minder zorgen aan me kop. Maar goed, het blijft voor mij heel lastig om een onbekend meisje aan te spreken, en daar een gesprek mee aan te knopen. Het weinig zelfvertrouwen en de onzekerheid spelen grote parten in mijn handelen. Tegen vrienden en in het bijzijn van vrienden kan ik best spontaan overkomen, maar vaak wordt het gesprek dan geleid door 1 van me stapmaten. Dan voel ik me al veel meer op me gemak...
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt, maar je mag je vrienden dankbaar zijn dat je je een beetje coachen op deze manier.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Behalve als je er niet op zit te wachten, dan is het ronduit irritant.
Nee, anders.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of dat je net bijgekomen bent van het lachen om een stomme opmerking.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of dat je net bijgekomen bent van het lachen om een stomme opmerking.
Dat vind ik in deze reeks vrij moeilijk te bepalen, maar goed, dat maakt het ook wel weer leuk.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.
Alhoewel, volgens mij had die smiley van oorsprong iets te maken met baby's enzo en komt hij van OUD.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.
Juist daar geniet ik van kijken, kijken niks doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, anders.
Je hoeft er niet op in te gaan, maar ook geen enorme issue van te maken.
Wat zij duidelijk proberen te maken is dat je af en toe het lef moet hebben om op een meisje af te stappen i.p.v. alleen maar tegen je vrienden te zeggen dat je een lekker wijf ziet staan o.i.d.
Tja, dat is ook wel leuk natuurlijk. Je kan immers niet alle vrouwen proberen in te palmen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist daar geniet ik van kijken, kijken niks doen.
Die behoefte heb ik meestal ook niet ik ben alleen maar ik ben 17 en denk ik soms bij mezelf wat moet je nou eigenlijk met een vriendin joh. Al heb je soms wel de behoefte aan een relatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel leuk natuurlijk. Je kan immers niet alle vrouwen proberen in te palmen.
Tsja beter dan een discotheek.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vraag me af of kroegen uberhaupt zo leuk zijn. Veel te druk en lawaaierig.
Lang niet allemaal nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Het type mensen in de discotheek doet mij walgen vandaar dat ik er nooit kom en zal komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar durf ik niet eens meer te komen.veel te oud voor joh
Welke omgeving?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het type mensen in de discotheek doet mij walgen vandaar dat ik er nooit kom en zal komen.
Als ik er al ben is het voor concert of een meetquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nou je moet je even voorstellen ik woon in Hoofddorp de grootste discotheek van de stad staat op 20 minuten van mijn huis. Op een kwartier van mijn huis staat de ROC Schiphol als je dan elke ochtend daar alleen maar mooiboys met vuilniszakjasjes ziet lopen en meisjes dommer dan een aardappel die de hele dag geil lopen te pingen met ene Ricardo of Jordy. Dan weet je dat die types daar in die discotheek is te vinden op zaterdagavond en ik vertik het dus om daar tussen te lopen.quote:
Bwegh.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je moet je even voorstellen ik woon in Hoofddorp de grootste discotheek van de stad staat op 20 minuten van mijn huis. Op een kwartier van mijn huis staat de ROC Schiphol als je dan elke ochtend daar alleen maar mooiboys met vuilniszakjasjes ziet lopen en meisjes dommer dan een aardappel die de hele dag geil lopen te pingen met ene Ricardo of Jordy. Dan weet je dat die types daar in die discotheek is te vinden op zaterdagavond en ik vertik het dus om daar tussen te lopen.
Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan..... Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
Wat deed je toen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?
Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni.
Waar komt dat ineens vandaan dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.
Bij deze wil ik aan alle mensen die ik hier (misschien) onbewust pijn heb gedaan/geirriteerd of wat dan ook, sorry zeggen. Mijn doel was wel irriteren, af en toe, niet pijn doen maar mijn excuses. Gebeurt niet weer, ik ga mijn kut opmerkingen voor me houden.
??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.
Bij deze wil ik aan alle mensen die ik hier (misschien) onbewust pijn heb gedaan/geirriteerd of wat dan ook, sorry zeggen. Mijn doel was wel irriteren, af en toe, niet pijn doen maar mijn excuses. Gebeurt niet weer, ik ga mijn kut opmerkingen voor me houden.
Misschien zag ie in dat je geen grappen moet maken over mensen die serieuze problemen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar komt dat ineens vandaan dan?
Nou ik ben benieuwd, mijn beeld van jou kan in principe alleen nog beter worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.
Ik geloof niet in zomaar. Wat was de aanleiding?quote:
Gun je haar de aandacht niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
Je probeert in Straw's broekje te komen! Ik zie het al!
Hou je weer van je vreindin, ik meen gelezen te hebben hier dat je even bedenkingen had toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Even ophouden met die voorspelbare domme grapjes a.u.b. Het was niet eens persoonlijk gericht aan Strawberry maar aan de mensen die ik onbewust (!!) ''pijn'' (kan je wel iemand pijn doen via internet?) heb gedaan hier d.m.v. harde opmerkingen. Als zij zich aangesproken voelt, is het natuurlijk ook voor haar bedoeld. Maar ik heb zelf een liefde
én ik zal ook nooit proberen om in iemands broekje te komen via internet aangezien je die persoon feitelijk niet eens kent. Simpel gezegd; helemaal niks voor mij.
Heb dr nooit van gehouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hou je weer van je vreindin, ik meen gelezen te hebben hier dat je even bedenkingen had toch?
quote:Maar ik heb zelf een liefde
Ja, ik heb wel een relatie/liefde maar ik houd niet van haar en dat heb ik ook nooit gedaan. Klinkt raar maar ik ben wel verliefd, denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Hm.. dan ben ik in de war. Of heb je nu aan andere echte liefde waar je zojuist hier over sprak?
[..]
Eerst dacht ik WTF!?, maar daarna las ik je naam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een relatie/liefde maar ik houd niet van haar en dat heb ik ook nooit gedaan. Klinkt raar maar ik ben wel verliefd, denk ik.
Je bent wel erg negatief. Waarom zou zij je in godsnaam laten merken dat ze je niks vindt? Dat is toch totaal irrelevant. Ik heb zelf altijd zo'n cassiere bij de AH TO GO, die mij áltijd lang aankijkt en soms lacht. Zij kijkt naar mij als ik iets te eten uitzoek, ze kijkt naar mij als ik simpelweg langsloop. Ze bekijkt me eigenlijk altijd. Dit is al een halfjaar bezig (misschien zelfs meer). Het kan alle kanten op; wie weet lacht ze mij wel uit omdat ze me lelijk vindt. Wie weet bekijkt ze me altijd omdat ze me zo lelijk vindt. Zo kan je negatief blijven denken, terwijl het helemaal geen zin heeft en het je nog onzekerder maakt. Dat verfrommelde briefje betekent niks, misschien is het wel gewoon een stomme tokkie die zich geen houding weet te geven en niet weet hoe ze met klanten om moet gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Enniehoe, ik rekende vandaag zo twee pakken vruchtensap af bij de kassa. En daar zat een nieuw meisje achter. En die keek mij echt zo aan van, en die indruk had ik dus maar heb het wel vaker fout en weet dus niet zeker. Dat ik een figuur sloeg met mijn uiterlijk. Ik wilde bijna zeggen "ja lelijk ben ik he". Die neiging heb ik altijd. Maar niet gedaan...
En toen ze ook dat bonnetje gaf, echt zo helemaal slordig en dubbel opgevouwen zo van 'ah hier', Dat zijn van die vrouwen-hoe noemje dat. om je te laten weten dat ze je niks vond.. Zo vat ik het dan op. Op die dingen let ik altijd. Best pijnlijk.
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal de "adviezen" meenemen in de volgende stapavond. Het zijn niet echt heel goede vrienden, meer stapmaten (dat zie ik dan als minder sterk woord dan vrienden).quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan, klets over korfbal als je daar zin in hebt. Maak er een spelletje van als ze korbal suf vinden, door zwaar te overdrijven dat het de beste sport ter wereld is. Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
Ik sta ook vrij serieus in het leven en ik ben geen partyhardy of feestbeest. Ik hou wel van een feestje maar wel met mate. Maar zo voel ik me wel. Te serieus waardoor maar weinig vrouwen daar behoefte aan hebben. Ik heb een heleboel kopzorgen, zoals doorstuderen, toekomstbaan, relaties, vrienden etc.. Maten van mij hebben dat gewoon niet. Als ik kijk hoe vaak ze naar school moeten.. Is voor mij vreemd om 2 dagen in de week vrij te hebben. Ik heb nooit vrije dagen gehad op het HBO. Ik ben wel iemand die na een paar biertjes deze zorgen achter me kan laten, maar ook qua sociale interactie kom ik vrij serieus over denk ik dan. Me maten hebben het wat betreft hun toekomst baan ook beter aangezien ik studeer voor een sector waarin het niet zo goed gaat.quote:Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?
Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.
(Overigens is dat verder toen niets geworden, helaas)
Ja, ´t is een kwestie van het ijs breken. Dat kan binnen enkele seconden gepiept zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was voor het eerst op een date met een meisje. En hoewel ik echt gruwelijk zenuwachtig was eerst ging het echt supergoed en ik was op een gegeven moment zo relaxed. Pas achteraf besefte ik me dat ik een groot deel van de tijd echt helemaal nergens aan dacht.
Zelfs als ik alleen voor mijzelf spreek kan ik daar geen eenduidig antwoord op geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:00 schreef Jordony het volgende:
[..]
Maar de volgende stapavond zal ik is goed opletten, of er niet een meid tussen zit die geinteresseerd is. Trouwens, tell me (vooral van de ladies), wanneer zien jullie een jongen zitten? Het moet alsnog voor mij spontaan gaan maar ben benieuwd...
Oh noes, ik krijg ook vaak een dubbel opgevouwen bonnetje terwijl ze me aankijken, wat zullen ze mij daar bij de super haten zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Enniehoe, ik rekende vandaag zo twee pakken vruchtensap af bij de kassa. En daar zat een nieuw meisje achter. En die keek mij echt zo aan van, en die indruk had ik dus maar heb het wel vaker fout en weet dus niet zeker. Dat ik een figuur sloeg met mijn uiterlijk. Ik wilde bijna zeggen "ja lelijk ben ik he". Die neiging heb ik altijd. Maar niet gedaan...
En toen ze ook dat bonnetje gaf, echt zo helemaal slordig en dubbel opgevouwen zo van 'ah hier', Dat zijn van die vrouwen-hoe noemje dat. om je te laten weten dat ze je niks vond.. Zo vat ik het dan op. Op die dingen let ik altijd. Best pijnlijk.
Ik sprak over iets van bijna een jaar geleden he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:22 schreef Catbert het volgende:
Goed bezig![]()
Als je dat maar vaak genoeg doet gaan zie zenuwen toch wel wel, dan blijft er alleen een gezonde spanning (en die heb ik ook wel als ik op een date ga) over.
was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?
ik had ook een keer een date(boeit niet hoe precies en NIETS speciaals). alles ging toen mis . er staan nog krabbels op hyves dat het verschrikkelijk was ofzoiets,
terwijl ik gewoon normaal deed. Alleen ik kwam te laat, en toen tijdens de "date" kon ik de weg niet vinden enzo, en zij wist het ook niet.
en toen allemaal andere dingen, en dingen die je alleen in slechte films ziet maar in werkelijkheid toch wat minder leuk zijn.
en toen kreeg ik een sms van 8K meisje(echt de timing ook he, ik ontvang nooit wat maar dan precies)dat er iets ergs in haar leven was en ze geld nodig had, en toen was ik helemaal afgeleid.
ja wat, ik had toch pms erover gestuurdquote:
Jij hebt gewoon ongeluk. Dat heb ik ook altijd op de één of andere manier. Iedere dag wel weer iets falends waar ikzelf niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, ik had toch pms erover gestuurd
was dat gedoe met dat ik geld vergeten was, en dat toeristen de weg beter wisten dan ik.
en toen maar weer na de faal samen terug naar haar huis gegaan, en toen dat gedoe over dat ik een cafe binnenstapte, en vroeg wat ik kon kopen voor 1 euro 5 ofzo, en toen kon ik niets kopen en hing ik er maar een beetje bij een kwartier lang.
en op de weg terug stopte de ruitenwissers ermee, en bij haar thuis waren ook nog wat dingen
ik ben serieus hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kom serieus echt niet meer bij.![]()
MLiG echt...gast.
De weg niet weten en iets willen kopen voor 1 euro 5 is toch echt geen ongeluk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon ongeluk. Dat heb ik ook altijd op de één of andere manier. Iedere dag wel weer iets falends waar ikzelf niks aan kan doen.
Wut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben serieus hoor.
die hyves krabbels waren aardig confronterend.
maar toen op de weg terug kwam ze ook nog dichterbij enzo, en toen zei ik zo van "doe normaal" of "blijf daar" . ik weet nieteens meer.
maar ik denk er nu net over na. misschien was ze vooral daarom om die actie eigenlijk wel zo negatief en valt het misschien wel mee hoe erg het was.
al alle kleine dingetjes bij elkaar was het niet erg romantisch..... pak houdbare melk in een parkeergarage samen gaan drinken enzo doen normale mensen volgensmij niet, daar had ik toen zin en dorst in na de eerdere faalacties.... ik weet niet, je zou denken dat ik het toen al verkloot had.
of misschien erna pas bij haar thuis.
Een klein beetje wel, hoewel ik ook het gevoel had dat ik het die dag toevallig erg goed deedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
was zij al ervaren in het daten? ik heb altijd een beetje het idee dat iemand van de 2 leiding moet nemen een beetje. klopt dat? nam zij dat?
ja ik sprak dat niet streng uit ofzo zoals iwannebehigh zou doen wat meisjes aantrekt ofzoiets(macht). maar meer lacherig terwijl ik haar van me af duwdequote:
misschien had zij wel subtiele framecontrol wat je op je gemak steldequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Een klein beetje wel, hoewel ik ook het gevoel had dat ik het die dag toevallig erg goed deedIk maakte vloeiend plagerige opmerkingen terug enzo. Ik heb geen idee hoe ik dat toen deed, ik kon ineens een gesprek goed op gang houden.
Dat is toch hilarisch, krijg je eindelijk wat je wil...duw je haar weg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik sprak dat niet streng uit ofzo zoals iwannebehigh zou doen wat meisjes aantrekt ofzoiets(macht). maar meer lacherig terwijl ik haar van me af duwde
dat van me afduwen was een reflex, en dat een beetje lachend zeggen was omdat ik moeilijk weg kon komen.
eigenlijk voelde het wel lekker bedenk ik me nu later als iemand dichterbij komt als je niet vaak wordt aangeraakt. maar het is een gewoonte van me om meteen bang te worden van : "waarom doet ze dat" en enorme shields te hebben
het is verlangens onderdrukken, en preuts doen ten top.
Subtiele framecontrol?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien had zij wel subtiele framecontrol wat je op je gemak stelde
ja maar dat zeg ik toch! als ik doe zoals ik altijd doe, dan of:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch hilarisch, krijg je eindelijk wat je wil...duw je haar weg!
Dus, hoer neuken geen probleem (al zoen je hoeren niet), maar als het met een gratis meisje is raak je in paniek?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat zeg ik toch! als ik doe zoals ik altijd doe, dan of:
1-kijk ik altijd verlegen weg naar me schoenen als ik me eerste gevoel zou volgen(liever niet)
2-doe ik alsof ik haast heb om snel uit hun leven te komen(ofzoiets dergelijks)
het is voor die meiden net of ik al bezet ben, of gewoon iemand ben die zo snel mogelijk langs loopt maar snel uit hun leven zal verdwijnen, en ze eigen leven heeft.
nou zat zij al vlak naast me, dus kon ik moeilijk wegkomen(plan 2). dus toen deed ik zo van " doe normaal", een beetje lacherig. terwijl ik hevig dacht aan een beeld van 2 keurige mensen die ruime tussenafstand bewaren. want dat wilde ik bereiken.
je moet toch aardig wat doen qua ingebakken gedrag om zonder opzet geen vrouwelijke contacten in je leven te hebben.
ik weet niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus, hoer neuken geen probleem (al zoen je hoeren niet), maar als het met een gratis meisje is raak je in paniek?
houdbare melk he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
Samen een pak melk drinken in een parkeergarage.
Waar die PUA-onzin allemaal niet goed voor is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
Samen een pak melk drinken in een parkeergarage.
Oh zo. Ik dacht dat het om melk ging die nog ''houdbaar'' was qua houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
houdbare melk he.
en ik had het haar ook aangeboden, maar ze ging liever half lege flessen wijn drinken die al maanden in de auto lagen nog van die lift die ik een keer had aangeboden aan amsterdamse studenten(staat nog post van op fok).
nee was geen pua. toen kende ik dat nog niet anders was het misschien wel beter gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Waar die PUA-onzin allemaal niet goed voor is.
Zo van ''ja melk is ook goed voor je botten, drink maar''? Dat klinkt wel wijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee was geen pua. toen kende ik dat nog niet anders was het misschien wel beter gegaan.
maar ik wilde me wereldwijs opstellen, met een bepaalde houding. dus toen pakte ik zo drinken, en bood ik haar ook wat aan.
toen zei zij dat ze liever dronken wilde worden, en ging ze die ranzige half lege flessen wijn drinken.
nee. ik zei iets dat in de winkel houdbare melk goedkoper was dan de gekoelde. en iets over de toen huidige melkprijs en uitgegeven melkquota. en dat houdbare melk naar karton smaakt, maar dat het me niet boeit omdat het wel de goedkoopste is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo van ''ja melk is ook goed voor je botten, drink maar''? Dat klinkt wel wijs.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik zei iets dat in de winkel houdbare melk goedkoper was dan de gekoelde. en iets over de toen huidige melkprijs en uitgegeven melkquota. en dat houdbare melk naar karton smaakt, maar dat het me niet boeit omdat het wel de goedkoopste is.
ik weet nie tmeer precies. misschien zei ik wel niets, maar als dan zoiets zou het geweest zijn
als je het zo grappig vind, dit was ook zoiets:quote:
bron: Wat willen vrouwen liever?quote:en ze kwam de hele tijd dichterbij enzo, en ik dan de hele tijd van haar afkruipen.
ik kwam op gegeven moment, naast het matras uit. en ze bleef dichterbij komen elke keer,totdat zij merkte dat zij ook van de matras begon af te gaan.
dus ik er wat van zeggen.
en ben ook nog een keertje opgestaan en naar andere kant van de matras gelopen.
Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je het zo grappig vind, dit was ook zoiets:
[..]
bron: Wat willen vrouwen liever?
me middelbare school vriendinnetje een gebeurtenis toen ik 16 was even gecopy paste:
en for your info, ze dumpte me omdat " ze zich aan me ergerde" en " een vergissing had gemaakt" en weet ik het wat.
en ik had haar wel die avond gezoend, dus niet compleet faal, helemaal uit mezelf, en zelf gedaan.
enige meisje dat ik ooit gratis gezoend heb.
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |