Niet in de war raken van 2-0 achter. Weten dat je beter bent en dat de kansen zullen blijven komen. Etcetera, etcetera... Ervaring in dit soort situaties gaat nu tellen. Zie vorig seizoen en al die koude Europa League wedstrijden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah... nice!! Ajax gaat verliezen in Rotterdam... Heeeeeerlijk!
zulke fm momentenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
Oke en nu de 3-2 door een onterechte penalty uit een buitenspelsituatie in de 98e minuut terwijl er 2 minuten blessuretijd is. Voor twente welteverstaan
Goede samenvatiing.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
haters gonna hatequote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
ik keek naar zn PI en toen wist ik genoegquote:
Wist niet dat Dj_Day_V fan van Ajax was?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
Oh zo slim ben ik niet jmrquote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ik keek naar zn PI en toen wist ik genoeg
Eensch!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
Foutje moet toch kunnen?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft gloryhunters. 2007/08 nog heel leeg. en nu komen er van die gloryhunters binnen wandelen en denken o hier komen prijzen
Verhoeven is gewoon een prima keeper.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Stel je eens voor dat Verhoeven daar zijn doel uit had moeten hollen... Vermeer is tot nu toe de held van Ajax!
jmr jaquote:
Zo zou het iedere wedstrijd moeten zijn 50% supporters van beide teams.quote:
Gefrustreerde ajaciedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |