Uhm het waren twente supporters, oetlulquote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef RichardHammond het volgende:
De supporters van Ajax doen weer eens debiel, typisch niveau.
Omdat, Fok!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef feesbeeest het volgende:
Waarom zitten de ekte ajaks cupporters niet in de kuijp?
Haha, en daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
KutboerenTwente is eigenlijk net zo erg als Ajax.
HOE HA HONDELUL!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Weet iemand wat die supporters zongen in de eerste helft? Iets met "hoe! en "ha!", maar ik kon het niet goed verstaan. Ik geloof die van Ajax.
3-1 tegen FC utrecht degraderen mooi niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie degraderen weer een uitwedstrijd lekker dichtbij
Vind het ook vreemd er waren nog 5000 kaarten over voor de AJAX "fans / successupporters"quote:
Niet kunnen spellen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:07 schreef vaagjunior het volgende:
"Willen de heren van ultra's twente onmiddelijk stoppen met het afsteken van vuurwerk" dit schaad niet alleen de club maar ook de mede supporters"
Toch hoop ik hetquote:Op zondag 8 mei 2011 19:08 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
3-1 tegen FC utrecht degraderen mooi niet!
quote:
Slecht gekopt, idee was wel goed.quote:
Mensenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef RichardHammond het volgende:
Mensen die denken dat Ajax zal winnen.
Never nooit = altijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef krokdown het volgende:
[..]
ga jij eens even een regel boekej doorlezen, dat was never nooit rood.
Inderdaad, deze stand komen ze nooit meer te boven. Ajaxquote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef RichardHammond het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:10 schreef RichardHammond het volgende:
Opbokkenquote:
Nog wel.quote:
quote:
sarcasme?quote:
ik denk dat ajax zo terug gaat komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mag duidelijk zijn wie er het beste uit de rust is gekomen. Zo doorgaan en de 2-2 is een kwestie van tijd
quote:
Ajax is geen counterploeg. Enige manier is gewoon Eriksen/de Zeeuw op de snelle Sulejmani. En dat weet Twente ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:12 schreef Temlin het volgende:
Twente verdient de 2-2 maar Ajax zal zo wel scoren uit de counter 3-1
Als dit geen ban oplevert. Oh wacht die Barca fapper mod is er zeker niet.quote:
ban enzoquote:
Ook goed.quote:
Arrogantie ten top, hoe vreemd voor die Amsterdammers.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Karina het volgende:
Ajax denkt weer dat ze het al in de pocket hebben.
beetje overdreven?quote:
Twente de hele wedstrijd al, maar Ajax maakt uit 2 kansen 2 goals.quote:
Wat loop je toch de heletijd te trollenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Arrogantie ten top, hoe vreemd voor die Amsterdammers.
Ik moet helaas toegeven dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wat een hokjes denken... wat een hokjes denken...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Is vragen om een ban niet ook geen ban?quote:
Ajax speelt haar beste wedstrijd sinds de winterstop. Als je dit al matig vind wat vind je dan van de vorige wedstrijdenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef Zeroku het volgende:
Hoe kan dat nou zeg... Ajax speelt echt matig.
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ajax speelt haar beste wedstrijd sinds de winterstop. Als je dit al matig vind wat vind je dan van de vorige wedstrijden
Sfeer.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef pberends het volgende:
Ik snap dat vuurwerk niet... dan zie je toch geen flikker meer
quote:
Arrogantie van Ajax is erg. van twentenaren niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah... nice!! Ajax gaat verliezen in Rotterdam... Heeeeeerlijk!
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meten met 2 maten he
Arrogantie van Ajax is erg. van twentenaren niet?
Niet in de war raken van 2-0 achter. Weten dat je beter bent en dat de kansen zullen blijven komen. Etcetera, etcetera... Ervaring in dit soort situaties gaat nu tellen. Zie vorig seizoen en al die koude Europa League wedstrijden.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah... nice!! Ajax gaat verliezen in Rotterdam... Heeeeeerlijk!
zulke fm momentenquote:Op zondag 8 mei 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
Oke en nu de 3-2 door een onterechte penalty uit een buitenspelsituatie in de 98e minuut terwijl er 2 minuten blessuretijd is. Voor twente welteverstaan
Goede samenvatiing.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
haters gonna hatequote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
ik keek naar zn PI en toen wist ik genoegquote:
Wist niet dat Dj_Day_V fan van Ajax was?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
Oh zo slim ben ik niet jmrquote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ik keek naar zn PI en toen wist ik genoeg
Eensch!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus
Foutje moet toch kunnen?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft gloryhunters. 2007/08 nog heel leeg. en nu komen er van die gloryhunters binnen wandelen en denken o hier komen prijzen
Verhoeven is gewoon een prima keeper.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Stel je eens voor dat Verhoeven daar zijn doel uit had moeten hollen... Vermeer is tot nu toe de held van Ajax!
jmr jaquote:
Zo zou het iedere wedstrijd moeten zijn 50% supporters van beide teams.quote:
Gefrustreerde ajaciedenquote:
Jawel. Alleen heeft hij twee topkeepers voor zich. Dat doet niets af aan zijn kwaliteiten.quote:
Volgens mij ben je met Ajax in de war...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Nober het volgende:
Ik wil het niet verpesten maar Twente scoort altijd in de laatste 5 minuten van de officiele speeltijd.
altijd?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Nober het volgende:
Ik wil het niet verpesten maar Twente scoort altijd in de laatste 5 minuten van de officiele speeltijd.
Nah, dat niet per se...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo zou het iedere wedstrijd moeten zijn 50% supporters van beide teams.
Niet te gefrustreerd hé!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
mensen die denken dat twente al gewonnen heeft :'')
het is 2-2 mongols
Wil jij met je kut UI, niet meer op mij reageren/quoten ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |