ik was een keer tijdens een wedstrijd van rbc naar de wc gegaan; met een stand van 0 -0 kom ik terug is het 3 - 0, de rest van de wedstrijd was er niks gebeurd (N)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb trek in chips, maar als ik wegga komt er altijd een doelpunt
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Kwaliteit het volgende:
http://sbswlivewm.fplive.net/sbswlive-live/sbsstream3
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik was een keer tijdens een wedstrijd van rbc naar de wc gegaan; met een stand van 0 -0 kom ik terug is het 3 - 0, de rest van de wedstrijd was er niks gebeurd (N)
Dus blijf je maar zodat er geen goals komen en we vervelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb trek in chips, maar als ik wegga komt er altijd een doelpunt
Nee dat niet, Stekelenburg was ook nog eens een leider en completer. Vermeer heeft gewoon heerlijke reflexen, maar komt veel minder goed uit dan Steek.quote:
hopelijk blijft ie nog een jaartjequote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Swomp het volgende:
Sulejmani, het is en blijft een held! Ik mag die jongen wel
Ruiz is ook wel een talentje, ideaal voor een trainer als Ruttenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is het ook, snel naar Eindhoven halen die jongen...
Doet hij al niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ruiz
Zal volgend jaar vast niet meer in Nederland spelen.
Stekelenburg ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ruiz
Zal volgend jaar vast niet meer in Nederland spelen.
mis hem nietquote:
sowieso ruttequote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ruiz is ook wel een talentje, ideaal voor een trainer als Rutten
Goed puntquote:
Mwa, als je ziet hoe Vermeer keept ik ook niet echt. Puike keeperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |