Die met die arrogante gezichtsuitdrukkingen zijn Ajaciedenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie is Twente? Die blauwe of die rooie? En waar moeten ze scoren?
je moeder is een kakkerlak!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die met die arrogante gezichtsuitdrukkingen zijn de Tukkers
veronicaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef horned_reaper het volgende:
eehm.... is dit ook ergens op een zender te volgen?
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef kreekie het volgende:
jesus man ajax geef nou eens goed de bal door stelletje prutser
Veronica?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef horned_reaper het volgende:
op IKSDEEquote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:15 schreef Nober het volgende:
Je kijkt naar twee matige clubs, je verwacht te veel.
quote:
Let maar op. Ruiz en Janssen gaan twee doelpunten maken.quote:
ander topicquote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Nober het volgende:
Ik ben weer voetbal kijken, Manchester United-Chelsea is begonnen aan de tweede helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je hier nou alleen maar om te haten op het Nederlandse voetbal?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:17 schreef Nober het volgende:
Ik ben weer voetbal kijken, Manchester United-Chelsea is begonnen aan de tweede helft.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:18 schreef Snuf. het volgende:
SPARTA ROTTERDAMWat loopt deze jongen slecht te trollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik hou van voetbal, dat is op de Nederlandse velden nauwelijks te vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je hier nou alleen maar om te haten op het Nederlandse voetbal?
Droeftoeter
Dat soort figuren zijn zo kansloos hequote:Op zondag 8 mei 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben je hier nou alleen maar om te haten op het Nederlandse voetbal?
Droeftoeter
Kijk er niet na en praat er niet over wij hebben een andere mening.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik hou van voetbal, dat is op de Nederlandse velden nauwelijks te vinden.
tv op pauze zettenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
BTW waarom wordt eigenlijk altijd de bekerfinale in de Kuip gespeeld?
Traditie, van mij hoeft het niet zo nodig idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef dotCommunism het volgende:
Kut spelen maar wel scoren, het geluk van de kampioen.
KNKBquote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Omdat het de mooiste stadion van Nederland isquote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
omdat er dan voor spartafans ook wat aan is, aangezien ze nooit bij de laatste 16 zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Kut spelen? De eerste 5-6 minuten was het vechten van beide kanten. Daarna is het merendeels ajax met bezit en controle over het spel. Was gewoon wachten op een doelpunt van Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef dotCommunism het volgende:
Kut spelen maar wel scoren, het geluk van de kampioen.
De stadion.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Omdat het de mooiste stadion van Nederland is
klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Omdat het de mooiste stadion van Nederland is
Deze opmerking slaat werkelijk waar helemaal nergens opquote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat er dan voor spartafans ook wat aan is, aangezien ze nooit bij de laatste 16 zitten
Dan maar in het kolkende Philips Stadion...quote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord daar voordeel van heeft als ze de finale bereiken.
Wordt dat stadion ook eens gebruikt voor een ECHTe wedstrijdquote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
Mooi groot stadion en zo'n bekerfinale moet je toch lang van te voren regelen. Al zou ik zelf eerder voor het stadion van een concurrent gaan. Zowel Ajax, PSV als Feyenoord hebben mooie grote stadia. Twente ook binnenkort.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
omdat sparta nooit ergens in een finale staatquote:Op zondag 8 mei 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Deze opmerking slaat werkelijk waar helemaal nergens opWaarom zou er nu ook wat voor ons Spartanen aan zijn?
Wist je dat hand in hand in de jaren '60 voor Ajax was geschreven?quote:
De Meerquote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef SomePerson het volgende:
[..]
De Meer was vroeger te klein, de Kuip was de enige met 50.000 plaatsen
Ja maar wat hebben wij er aan dat het in de Kuip gespeeld wordt tov een ander stadion dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat sparta nooit ergens in een finale staat
behalve de Fjes
Ik zie hem dat wel doen ook, met geel op zakquote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk haalt Douglas een doorgebroken speler onderuit.
en dan krijgt ie roodquote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef GGMM het volgende:
Of hij nu geel of direct rood pakt, maakt weinig uit. Sowieso voor volgende wedstrijd ook geschorst dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef GGMM het volgende:
Uhuh. Zolang die beker maar richting Amsterdam gaatquote:
Eh, nee. Alleen direct rood is een schorsing.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Of hij nu geel of direct rood pakt, maakt weinig uit. Sowieso voor volgende wedstrijd ook geschorst dan.
Toch ook als hij (terecht) 2 keer geel pakt? Of heb ik dat mis.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Direct idd, en dan zou hij de volgende competitiewedstrijd missen.
Owquote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eh, nee. Alleen direct rood is een schorsing.
Nee, enkel en alleen bij een directe rode kaart. (domme regel btw)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch ook als hij (terecht) 2 keer geel pakt? Of heb ik dat mis.
Niet, dat is niet te hopen neequote:
anders verdien je te weinigquote:
sssssttttquote:
Ideale opvolger van Steek.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
Vermeer is wel de enige toffe gozer in het team van Ajax. Sympathieke jongeman
Die 2 Denen dan? En Sulejmani? Eigenlijk vind ik weinig spelers daar onsympathiek, alleen Vertonghen lijkt me soms een eikel.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
Vermeer is wel de enige toffe gozer in het team van Ajax. Sympathieke jongeman
Ik kijk op de Veronica-sitequote:
internetkijkers lopen altijd en paar minuten achterquote:
Voor keepers krijg je nooit zulke bedragen, maar Ajax zal er wel flink voor vangen jaquote:
Ja dat kleine mannetje is ook wel tof, Eriksenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Die 2 Denen dan? En Sulejmani? Eigenlijk vind ik weinig spelers daar onsympathiek, alleen Vertonghen lijkt me soms een eikel.
ik was nog bij een wedstrijd finale ek onder de 21 paar jaar geleden, toen was het ook al een goede keeper (vermeer.)quote:
eigelijk beter dan stekelenburg...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou boilesen en eriksen wel doen (no homo)
Goeie tijd wel, voor chipsquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb trek in chips, maar als ik wegga komt er altijd een doelpunt
indien voor ajax: PAK DE CHIPS!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Nah, Steek is echt een niveau hoger, maar Vermeer is zeker geen slechte keeper. Allesbehalve.quote:
Verhoeven die ajax de dubbel geeftquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef GGMM het volgende:
Kun je je voorstellen waar Ajax nu gestaan had als Vermeer nog geblesseerd was?
Jammerquote:
ik vraag me af wat hij er zou mee willen doenquote:
Verhoeven en de Zeeuw niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou boilesen en eriksen wel doen (no homo)
ik was een keer tijdens een wedstrijd van rbc naar de wc gegaan; met een stand van 0 -0 kom ik terug is het 3 - 0, de rest van de wedstrijd was er niks gebeurd (N)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef Kwaliteit het volgende:
http://sbswlivewm.fplive.net/sbswlive-live/sbsstream3
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:32 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik was een keer tijdens een wedstrijd van rbc naar de wc gegaan; met een stand van 0 -0 kom ik terug is het 3 - 0, de rest van de wedstrijd was er niks gebeurd (N)
Dus blijf je maar zodat er geen goals komen en we vervelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Nee dat niet, Stekelenburg was ook nog eens een leider en completer. Vermeer heeft gewoon heerlijke reflexen, maar komt veel minder goed uit dan Steek.quote:
hopelijk blijft ie nog een jaartjequote:Op zondag 8 mei 2011 18:33 schreef Swomp het volgende:
Sulejmani, het is en blijft een held! Ik mag die jongen wel
Ruiz is ook wel een talentje, ideaal voor een trainer als Ruttenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is het ook, snel naar Eindhoven halen die jongen...
Doet hij al niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ruiz
Zal volgend jaar vast niet meer in Nederland spelen.
Stekelenburg ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ruiz
Zal volgend jaar vast niet meer in Nederland spelen.
mis hem nietquote:
sowieso ruttequote:Op zondag 8 mei 2011 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ruiz is ook wel een talentje, ideaal voor een trainer als Rutten
Goed puntquote:
Mwa, als je ziet hoe Vermeer keept ik ook niet echt. Puike keeperquote:
quote:
Jaquote:
ja doei!quote:
WATquote:
0-3 is roflpantfollerbbq!einz!!!quote:
Paar jaar terug hadden ze ook al zoiets. Die zwart-rode vond ik wel iets mooier.quote:
duur wc papier!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef alors het volgende:
[..]
ik zou er mijn kont wel mee kunnen afvegen
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef honda1990 het volgende:
Waarom staat Anita zo vaak in de basis is er geen Ajax jeugdspeler te vinden die groter is dan 1.801.45 en net zo goed kan voetballen
Klopt, met die blokjes wat dat toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV krijgt ook weer een nieuwe uitshirt, ben benieuwd...
Die gelekte foto was wel kei lelijk
Niks mis met Anita op die positie, en hij is wel gespierd genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:39 schreef honda1990 het volgende:
Waarom staat Anita zo vaak in de basis is er geen Ajax jeugdspeler te vinden die groter is dan 1.80 en net zo goed kan voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |