Toch ook als hij (terecht) 2 keer geel pakt? Of heb ik dat mis.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Direct idd, en dan zou hij de volgende competitiewedstrijd missen.
Owquote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eh, nee. Alleen direct rood is een schorsing.
Nee, enkel en alleen bij een directe rode kaart. (domme regel btw)quote:Op zondag 8 mei 2011 18:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch ook als hij (terecht) 2 keer geel pakt? Of heb ik dat mis.
Niet, dat is niet te hopen neequote:
anders verdien je te weinigquote:
sssssttttquote:
Ideale opvolger van Steek.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
Vermeer is wel de enige toffe gozer in het team van Ajax. Sympathieke jongeman
Die 2 Denen dan? En Sulejmani? Eigenlijk vind ik weinig spelers daar onsympathiek, alleen Vertonghen lijkt me soms een eikel.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef Snuf. het volgende:
Vermeer is wel de enige toffe gozer in het team van Ajax. Sympathieke jongeman
Ik kijk op de Veronica-sitequote:
internetkijkers lopen altijd en paar minuten achterquote:
Voor keepers krijg je nooit zulke bedragen, maar Ajax zal er wel flink voor vangen jaquote:
Ja dat kleine mannetje is ook wel tof, Eriksenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Die 2 Denen dan? En Sulejmani? Eigenlijk vind ik weinig spelers daar onsympathiek, alleen Vertonghen lijkt me soms een eikel.
ik was nog bij een wedstrijd finale ek onder de 21 paar jaar geleden, toen was het ook al een goede keeper (vermeer.)quote:
eigelijk beter dan stekelenburg...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou boilesen en eriksen wel doen (no homo)
Goeie tijd wel, voor chipsquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb trek in chips, maar als ik wegga komt er altijd een doelpunt
indien voor ajax: PAK DE CHIPS!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb trek in chips, maar als ik wegga komt er altijd een doelpunt
Nah, Steek is echt een niveau hoger, maar Vermeer is zeker geen slechte keeper. Allesbehalve.quote:
Verhoeven die ajax de dubbel geeftquote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef GGMM het volgende:
Kun je je voorstellen waar Ajax nu gestaan had als Vermeer nog geblesseerd was?
Jammerquote:
ik vraag me af wat hij er zou mee willen doenquote:
Verhoeven en de Zeeuw niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou boilesen en eriksen wel doen (no homo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |