Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik ben nog heel blij met de ene oma die ik nog hebquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn veertiende geen opa's en oma's meer
Ik was zestien toen de laatsten stierven. 3 dagen na elkaar (Oma en Opa van moederskant)quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
tju zeg, dat jullie nog opa's en oma's hebben![]()
Ik weet wel bijna zeker dat ik op m'n 18e geen opa's of oma's meer heb
![]()
Is het nu heel slecht als ik denk: "ik was er twee weken geleden nog" ?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat straks is ze er niet meer en dan kan het niet meer enzo
Snap ikquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben nog heel blij met de ene oma die ik nog heb
Poeh, dat is heftigquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was zestien toen de laatsten stierven. 3 dagen na elkaar (Oma en Opa van moederskant)
Damn...quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was zestien toen de laatsten stierven. 3 dagen na elkaar (Oma en Opa van moederskant)
Zomersvogeltjequote:
Ik heb dit keer eens niet gemuckt, andersquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik
Eh, moest ik geen nieuw topic openen?
Ik heb alleen nog maar de opa van mijn moeders kant gekend, en de oma van mijn vaders kant.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is sip..
Ik heb er nog twee, de ouders van mijn moeder
Dat hoor je wel vaker.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want dat is jouw gevoelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het nu heel slecht als ik denk: "ik was er twee weken geleden nog" ?
Fijne dagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor. Oma bezoeken in het ziekenhuis
Valt wel mee tochquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Yuki het volgende:
Oh kut... Wat ben ik ook een lompe trut
Sorry MPG![]()
Gossie, dat is ook sip, dat je ze dan nooit hebt gekendquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
Mopper mopper, heel verhaal getypt, topic vol, verhaal weg.![]()
In de herkansing.
[..]
Ik heb alleen nog maar de opa van mijn moeders kant gekend, en de oma van mijn vaders kant.
Mijn oma was nog een kwiek vrouwwtje, was al 85 voordat ze vertrok naar een aanleunwoning, en deed nog heel veel zelf.
Opa van mijn moeders kant was al wel echt oud, zat de hele dag bijna in een stoel, deed weinig meer, liep met een looprek enzo.
Opa van mijn vaders kant was al overleden voordat ik geboren was, en de oma van mijn moeders kant is kort na mijn geboorte overleden geloof ik.
Ja. Al had ik geen echte hechte band met de oma. Maar toch. we hadden wel verwacht dat Opa niet lang zonder haar zou kunnen, maar dat dat zosnel zou gebeuren ook weer niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat is heftig
Ik raakte in een jaar mijn oma (moeder van vader) en opa (vader van moeder) kwijt en dat vond ik al vreselijk, maar twee vrijwel tegelijk... pfoe
Dag snoetquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor. Oma bezoeken in het ziekenhuis met opa.
Bis Later Solquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Ik kijk geeneens meer op als ik een brandweerwagen voorbij hoor vliegen1quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
brandweergeluid tuuttoet![]()
Even kijken op 112brabnt whuthappened
Ik ben heel blij met mijn stiefgrootouders.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gossie, dat is ook sip, dat je ze dan nooit hebt gekend![]()
Wil je mijne lenen, die wonen vlak bij jou
Als ik er eentje zie vliegen dan kijk ik toch wel hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]Veel plezier.
[..]
Ik kijk geeneens meer op als ik een brandweerwagen voorbij hoor vliegen1
[..]
Ik ben heel blij met mijn stiefgrootouders.
Voelt een beetje stomquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik snap jouw punt ook wel hoor![]()
. Maar, ja, maar, nouja, je weet denk ik wel wat ik bedoel
![]()
.
Als ik hem zie wel, maar ik woon hier 200m ofzo bij de ring vandaan, en de brandweerkazerne is hier ook relatief om de hoek.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik er eentje zie vliegen dan kijk ik toch wel hoor
Vreemd, bij mij staat dat jij post 301 hebt....quote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb dit keer eens niet gemuckt, anders![]()
..
Heb ik ook weleens jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
Mopper mopper, heel verhaal getypt, topic vol, verhaal weg.![]()
In de herkansing.
[..]
Ik heb alleen nog maar de opa van mijn moeders kant gekend, en de oma van mijn vaders kant.
Mijn oma was nog een kwiek vrouwwtje, was al 85 voordat ze vertrok naar een aanleunwoning, en deed nog heel veel zelf.
Opa van mijn moeders kant was al wel echt oud, zat de hele dag bijna in een stoel, deed weinig meer, liep met een looprek enzo.
Opa van mijn vaders kant was al overleden voordat ik geboren was, en de oma van mijn moeders kant is kort na mijn geboorte overleden geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere opa was 84 (ik was 16) en hij zag er tot zijn 80e uit alsof ie 100 zou worden, mensen geloofden ook nooit dat ie 80 was
Maar ja, slokdarmkanker was het er niet mee eens
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij staat dat jij post 301 hebt....
Maar goed, er is een nieuw topic, daar gaat het om
[..]
Heb ik ook weleens ja
hmm, mijn ene oma is voordat ik geboren ben overleden
mijn opa toen ik 6 was ofzo
de andere oma overleed toen ik 13 was. zij was toen bijna 92 en het was mooi geweestKloteziekte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere opa was 84 (ik was 16) en hij zag er tot zijn 80e uit alsof ie 100 zou worden, mensen geloofden ook nooit dat ie 80 was
Maar ja, slokdarmkanker was het er niet mee eens,echt.
![]()
Geeft niet hoorquote:
Ik snap jequote:En ik weet wat jij bedoelt. Maar... Ja.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het nu heel slecht als ik denk: "ik was er twee weken geleden nog" ?
Freaky toch?quote:
Ja, echt bizar bijzonder!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaky toch?
Maar wel heel mooi op zich
Gewacht tot alle kinders er waren, en weg was ze
dat is idd vreemdquote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaky toch?
Het lijkt een beetje op hoe het bij mij Opa is gegaanquote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaky toch?
Ik moet er wel even bij zeggen dat het al een tijdje wat minder met haar ging, maar dan nog....quote:
Ik zou ervoor tekenenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat is idd vreemdmaar stiekem wel de mooiste manier als het dan toch gaat gebeuren
Opeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef summer2bird het volgende:
Kut, er zitten nu 2 wespen beneden in de woonkamer, kan daar ook niet meer heen![]()
Is Helmond nou al platgebrand?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ma was trouwens vooral blij met de extra pure chocolade die ik haar voor moederdag heb gegevenAndere cadeaus ook wel hoor, maar vooral dat
Stukje bos welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Nou vooruit, nog een freaky verhaal uit de familie Muckie:
Mijn overgrootvader was een heel vief, oud mannetje. Hij was 99, woonde nog op zichzelf en rookte als een schoorsteen
Zijn 100e verjaardag kroop langzaam dichterbij en de burgemeester was al gebeld en alles. Groffie dacht slim te zijn en klom op een stoel om de slingers van de kast te halen. Alleen verstapte hij zich en kukelde eraf
Er was op zich niets aan de hand, maar voor de zekerheid werd hij toch maar even naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij een paar dagen voor zijn 100e overleden aan een griepje dat hij daar waarschijnlijk opgelopen heeft
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Mijn overgrootvader was een heel vief, oud mannetje. Hij was 99, woonde nog op zichzelf en rookte als een schoorsteen
Zijn 100e verjaardag kroop langzaam dichterbij en de burgemeester was al gebeld en alles. Groffie dacht slim te zijn en klom op een stoel om de slingers van de kast te halen. Alleen verstapte hij zich en kukelde eraf
Er was op zich niets aan de hand, maar voor de zekerheid werd hij toch maar even naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij een paar dagen voor zijn 100e overleden aan een griepje dat hij daar waarschijnlijk opgelopen heeft
Maar zo te lezen heb jij ook kans om oud te wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo te lezen heb jij ook kans om oud te worden
Ik ga zo richting Scheveningenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens even wat autosport kijken en daarna richting meppel, eind van de avond zal ik wel weer thuis zijn.
Fijne moederdag allemaal!
Het zelfdequote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens even wat autosport kijken en daarna richting meppel, eind van de avond zal ik wel weer thuis zijn.
Zit ze nu dan bij jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Mijn zusje is nu ook naar boven gevlucht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omg!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Als ik het zo lees dat veel van jou familie vrij oud worden is het grote kans dat het in de gene zitquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik lijk ook nog eens als twee druppels water op mijn oma, dus laten we hopen dat ze meer van haar genen heeft doorgegeven
[..]
Ik ga zo richting Scheveningen
Hans![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dat veel van jou familie vrij oud worden is het grote kans dat het in de gene zit
Veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
Waarom doen jullie dat niet dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, nu maar wachten tot moeder thuis komt en die wespen doodt
Je pa ook niet thuis?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, nu maar wachten tot moeder thuis komt en die wespen doodt
Ik duim voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar als ik zo doorga als nu heb ik mijn twijfels
Die is werkenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je pa ook niet thuis?
[..]
Ik duim voor je
Thanksquote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je pa ook niet thuis?
[..]
Ik duim voor je
Oh, nagels lakken, goed ideeeeetjequote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Mohhh
Donkerpaarse nagellak met glitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker 's zomersquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nagels lakken, goed ideeeeetje![]()
Ik heb turqoise met glitters
Gewoon helpenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef summer2bird het volgende:
Ze blijft op de trap steken, durft niet verder
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
Dat was een goede lunch bij mijn ouders...DaKlikoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn fucking wespen, pak een vliegenmepper of opgerolde krant en kill kill killquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef summer2bird het volgende:
Ze blijft op de trap steken, durft niet verder
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
MAN! Wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
lekker 's zomers
ik heb meer dan 25 potjes ontdekte ik pas
voorheen slingerden ze overal, maar nu staan ze samen in een mandje
Maar ze hebben angels en zoemenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
DaKliko
[..]
Het zijn fucking wespen, pak een vliegenmepper of opgerolde krant en kill kill kill
nog niets vergeleken bij sommige dames uit LIFquote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAN! Wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!
Ik heb er denk ik hooguit 6![]()
En daarvan zijn er zeker 4 ouder dan twee jaar
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niets vergeleken bij sommige dames uit LIF
Die hebben er speciale kasten voor
Een inloopkast?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan was de band vast niet zo goedquote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog één oma, al leeft de ander volgens mij officieel nog wel, maar die heb ik 17 jaar geleden al doodverklaard.
Wat is dat toch met één oma hebben waar je geen/nauwelijks contact meer mee hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ene oma is vorig jaar overleden aan een aneurisma in d'r hersenen.
En die andere oma, daar hebben we geen contact meer mee. Rotwijf
Is een rotwijf, heeft mijn moeder verkeerd opgevoed om het maar zachtjes uit te drukken. Egoïstisch wijf.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan was de band vast niet zo goed
[..]
Wat is dat toch met één oma hebben waar je geen/nauwelijks contact meer mee hebt
Nee, helaas niet. Laat ik het er op houden dat ze mijn ouders in het verleden veel kopzorgen en verdriet heeft bezorgd, en zich jegens mij oma-onwaardig heeft gedragenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is een rotwijf, heeft mijn moeder verkeerd opgevoed om het maar zachtjes uit te drukken. Egoïstisch wijf.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Laat ik het er op houden dat ze mijn ouders in het verleden veel kopzorgen en verdriet heeft bezorgd, en zich jegens mij oma-onwaardig heeft gedragen.
Een opa dus hier...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is dat toch met één oma hebben waar je geen/nauwelijks contact meer mee hebt
Met die hele kant van de familie hebben we gebroken, en ook aan de andere kant is er sprake van versnippering... ik zou er zo nog een soap over kunnen schrijvenquote:
Wij hebben dus een hele kleine familie, alleen gaat dat op twee personen na (inclusief opa) echt helemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met die hele kant van de familie hebben we gebroken, en ook aan de andere kant is er sprake van versnippering... ik zou er zo nog een soap over kunnen schrijven.
Mijn ouders komen ieder uit een gezin van vijf kinderen... al mijn ooms en tantes hebben een partner en gemiddeld ook 2 kinderen... de helft daarvan spreken we nooit, en van de andere helft komt de een niet naar een verjaardag of zo als de ander komt... dus ik heb altijd een erg rustige verjaardag qua familiequote:Op zondag 8 mei 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben dus een hele kleine familie, alleen gaat dat op twee personen na (inclusief opa) echt helemaal goed
De familie isook echt een stuk dichter bij elkaar gekomen na de dood van mijn omaIk ken mijn oudooms en oudtantes nu teminste persoonlijk
![]()
Mijn vader heeft een zus, mijn moeder heeft een tweelingbroer, zus van vader (mijn tante dus) heeft geen kinderen, broer van moeder (mijn oom dus) heeft geen vriendin/vrouw en ook geen kinderen, ik ben enig kind; lekker rustige familiequote:Op zondag 8 mei 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ouders komen ieder uit een gezin van vijf kinderen... al mijn ooms en tantes hebben een partner en gemiddeld ook 2 kinderen... de helft daarvan spreken we nooit, en van de andere helft komt de een niet naar een verjaardag of zo als de ander komt... dus ik heb altijd een erg rustige verjaardag qua familie.
En anders blaas jij ze toch gewoon terugquote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
O, en ook positief nieuws: zo te zien is het overgrote deel van de bloesemblaadjes nu wel uit de bomen, dus van de week kan ik vast weer op balkon zitten.
Ik ben de grote boze wolf niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En anders blaas jij ze toch gewoon terug
Andere avatar of niet; als je een Kirby ziet is het Trevquote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de grote boze wolf niet!.
En je hebt een andere avatar, ik herkende je eerst niet![]()
.
Nou, dit dus:quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de grote boze wolf niet!.
En je hebt een andere avatar, ik herkende je eerst niet![]()
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Andere avatar of niet; als je een Kirby ziet is het Trev![]()
Hoera voor mamaquote:
Mamaquote:Op zondag 8 mei 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoera voor mamaof wie ze dan ook gekilled heeft
Bedoel je Joysa en priemgirl?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Eigenlijk horen jij en je zusje dat te doen op moederdag hequote:
moederdag hebben we vrijdag al gehad.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk horen jij en je zusje dat te doen op moederdag he![]()
Smakelijk mopquote:
Hebben die echt aparte nagellakkasten?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
moederdag hebben we vrijdag al gehad.
Wel nodig volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben die echt aparte nagellakkasten?
Een hele kast weet ik niet, maar zeker we hele laden volquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben die echt aparte nagellakkasten?
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Een hele masr weet ik niet, maar zeker we hele laden vol![]()
.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
Een hele kast weet ik niet, maar zeker we hele laden vol![]()
.
Van wie?quote:
Jij had toch gister die koeien ook gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van wie?
Een van mijn eerste ONZ-baggerposts was er zoeen
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij had toch gister die koeien ook gezien?
Dat was de eerste die ik zo zag
Maar smilies verkleinen kan toch nog niet zo lang?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ze zovaak gezienEr was zelfs een topic over dacht ik
Verkleinen niet, maar wel dat de ene hoger staat dan de anderequote:Op zondag 8 mei 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar smilies verkleinen kan toch nog niet zo lang?
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net dus even mijn voorraadkast even opnieuw geordend enzo. Staat echt veel te veel. maar ik denk wel dat ik het op krijg voor augustus.
Dan heb je zeker veelquote:Op zondag 8 mei 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net dus even mijn voorraadkast even opnieuw geordend enzo. Staat echt veel te veel. maar ik denk wel dat ik het op krijg voor augustus.
Ja, iets van 15 doosjes met thee iig ONgeopendquote:
Dat is wel klotequote:
Dat zijn er zeker veelquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iets van 15 doosjes met thee iig ONgeopend
Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 12 smaken thee zo beschikbaar, en nog iets van 10 doosjes reserve... komt wel opquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie/Wat zijn ze?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ze, en ik was op tijd![]()
nu inpakken om naar HHW te gaan met zijn alle.
Heeft Symph nu ook de nieuwe topsnelheid van zijn auto mogen ervaren?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ze, en ik was op tijd![]()
nu inpakken om naar HHW te gaan met zijn alle.
te veel caravans op de wegquote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Symph nu ook de nieuwe topsnelheid van zijn auto mogen ervaren?.
Veel sterkte zo met je werkquote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zo ik ben weer thuisbrak, gebroken en muf maar damn wat heb ik een geweldige avond en nacht gehad
![]()
nu ff douchen en zo weer naar mn werk
thnxquote:
Dat hoop jequote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnxkomt wel goed hoor, ben alleen n beetje slaperig.
Gelukkig is het warm en zijn mn clienten dan zo loom dat ze toch niks van me willen
quote:
Dat doe je zelfquote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]negen van de tien keer is dat zo als het warm is. en ik hoop dat dit een van die negen is
lang geleden dat ik zo brak was
trevquote:
Wat voor een kleurtje heb je nu dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Sodeju, wat een heftig kleurtje nagellak
Foto's van je nagelsquote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Sodeju, wat een heftig kleurtje nagellak
Dat is zeker wel felquote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
Het lijkt een beetje op deze:
[ afbeelding ]
Het zit op mijn teennagels hoorquote:
Nopequote:
Of je gewoon thuis zin hebt om op sandalen/slippers/blote voeten wil lopenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope![]()
Alleen als het zomers mag![]()
Of in bed
nee, donkerderquote:
Mijne waren altijd kopergoud in de zomer, nu net een tijdje donkerroze geweest en nu dan dus ditquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn teennagels zijn altijd donkerrood in de zomerzonder lak vind ik mn voeten zo lelijk
Dat zeg ik, zomersquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of je gewoon thuis zin hebt om op sandalen/slippers/blote voeten wil lopen
Gister waren ze nog anders jaquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..].
* DaMart rijdt weer naar Zwolle om de nagels van ST te bekijken.
Matchen ze nu beter met de kleur van je sandalen?quote:
Ja, toen waren ze niet blauwgroen, zag ikquote:Gister waren ze nog anders ja
Mijn slippers hebben allebei de kleuren in zich, dus het maakt niet veel uitquote:Op zondag 8 mei 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Matchen ze nu beter met de kleur van je sandalen?.
[..]
Ja, toen waren ze niet blauwgroen, zag ik.
Dat is wel handigquote:Op zondag 8 mei 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn slippers hebben allebei de kleuren in zich, dus het maakt niet veel uit
O, ik zag vooral het blauwgroenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn slippers hebben allebei de kleuren in zich, dus het maakt niet veel uit
Ja, maar ik heb natuurlijk veel meer slippersquote:
Ik vind dat best knapquote:
Keek je naar de zijkant van mijn slippers?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spiegelt mijn herinnering me nu een verkeerd beeld voor?.
Ja, ook... en dat is me bijgeblevenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Keek je naar de zijkant van mijn slippers?
Want dan kan het kloppen, zie ik nu
Geniet er van en Bis Laterquote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, wij gaan naar het park, lekker waterpoedelen en hamburgers eten![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, wij gaan naar het park, lekker waterpoedelen en hamburgers eten![]()
![]()
Het is hier geen lifquote:
DaSnoepkous!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:40 schreef DaMart het volgende:
Wat is zo'n rol fruitmentos snel leeg, trouwens.
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
in dat 40+ subforum zit het allemaal vol met jongetjes die een milf willen hosselen
Goed bezig!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en mijn kater is zo goed als overyay voor koud douchen, veel drinken en rustigjes aan doen
in het vroesenpark gebbq'd met vriendenquote:
*knuff*quote:
ik wist het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 15:51 schreef Ladylike het volgende:
en zelfs hier wordt mijn verjaardag genegeerd
merci mupkequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:51 schreef Ladylike het volgende:
en zelfs hier wordt mijn verjaardag genegeerd
thanxquote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wist het niet![]()
maar desalniettemingefeliciteerd miss lovely
links,
rechts,
links
Dankewel lieverdquote:
Ja bedanktquote:Op zondag 8 mei 2011 15:56 schreef DaMart het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag, Ll.
Hey TMFquote:Op zondag 8 mei 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Opa en Oma zitten hier in de tuin, aan een kopje theïne!
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag!![]()
Zekers, het zijn echt een stel lieveschattepetatten!quote:
Thanx Bosquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zekers, het zijn echt een stel lieveschattepetatten!
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Schone jonkvrouw, zijt gij jarig?
Gefeliciteerd!![]()
Mosterdquote:Op zondag 8 mei 2011 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben weer op de hoogte van het nieuws in de wereld, ga een spelletje doen
Bedankt voor de felicitaties
door de hitte?quote:
Ik ben wel verbrandquote:
Doe je goedquote:Op zondag 8 mei 2011 16:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben wel verbrand
Maar was al duizelig, de hele tijd licht in m'n hoofd en nu ook misselijk.
Uhu.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doe je goed
Maar, shittt, da's minder
Even liggen, glaasje koud water?
Okeoke, veel succes en ehh, sterkte ofzo, dan maarquote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu.
Maar eerst even wasje draaien voor paps.
Gelukkig vergeet ie dat niet te vragen als hij thuis is
Thanks beroemde manquote:Op zondag 8 mei 2011 16:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Okeoke, veel succes en ehh, sterkte ofzo, dan maar
Dat is het zeker, maar hopelijk kom jij me nu vergezellenquote:
Leg uitquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Mijn tactiek tegen de naar binnen waaiende bloesemblaadjes heeft geholpen... ik heb ze opgeveegd en ik zie binnen geen nieuwe meer.
Er waaiden steeds bloesemblaadjes van de bomen op balkon en vanaf balkon naar binnen. Vegen had geen zin, binnen een uur lag balkon toch wel weer vol... nu zijn de bomen bijna al hun bloesemblaadjes kwijt, en heb ik de berg van balkon opgeveegd en weggegooid... omdat er nog maar weinig nieuwe op balkon dwarrelen, kan ik niet alleen weer normaal op balkon zitten, maar blijft het huis ook bladvrijquote:
Natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar hopelijk kom jij me nu vergezellen
Dát, is er een van het tempoteam.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er waaiden steeds bloesemblaadjes van de bomen op balkon en vanaf balkon naar binnen. Vegen had geen zin, binnen een uur lag balkon toch wel weer vol... nu zijn de bomen bijna al hun bloesemblaadjes kwijt, en heb ik de berg van balkon opgeveegd en weggegooid... omdat er nog maar weinig nieuwe op balkon dwarrelen, kan ik niet alleen weer normaal op balkon zitten, maar blijft het huis ook bladvrij.
Baasquote:Op zondag 8 mei 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Daar ben ik weer
Nu wilde opa alweer Angry Birds doen op mijn telefoon
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Daar ben ik weer
Nu wilde opa alweer Angry Birds doen op mijn telefoon
Kusje d'r op?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
AUW!
Ik liet de telefoon op mijn kleine teentje vallen
Pff, je lijkt wel een meisjequote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, ik had weer eens bier geproefd; ik lust het nog niet![]()
Ik ook niet en ben 3 jaar ouder dan jijquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, ik had weer eens bier geproefd; ik lust het nog niet![]()
Ach ja, je smaak verandert om de 7 jaar, misschien lustte ik bier op mijn 4e dus dan lust ik het op mijn 4+7+7=18e weerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben 3 jaar ouder dan jij
Dat weten wequote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben niet vies van wiet, laten we maar zeggen.
Limoncello met veeeel sinaasappelsapquote:
35 procent zit daar in.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Limoncello met veeeel sinaasappelsap
Alcohol zolang het maar niet naar alcohol smaakt![]()
Nee!quote:
Dan lust ik het een klein beetjequote:Op zondag 8 mei 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
35 procent zit daar in.
Dat blijf je proeven
Heel goedquote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee!
Niet meer!
Ik heb me voorgenomen dat zolang ik met Laura heb, ik geen wiet meer aanraak, en nooit meer dan 4 biertjes op een avond neem
Ah, vandaar die knipperlichtrelatiequote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee!
Niet meer!
Ik heb me voorgenomen dat zolang ik met Laura heb, ik geen wiet meer aanraak, en nooit meer dan 4 biertjes op een avond neem
HET IS MOEILIJK OKE?!?quote:
Lijkt me voor een 14-jarige ook niet zo'n hele uitdaging eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HET IS MOEILIJK OKE?!?
Nee, mopje.
Het is tot nu toe nog gelukt
Ik ben 16 jaar ouder dan RN en ook ik lust nog steeds geen bierquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben 3 jaar ouder dan jij
Je lijkt wel een DMquote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar ouder dan RN en ook ik lust nog steeds geen bier.
Wat doet ze dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan beter oprotten hier als mijn moeder zo blijft doen
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan beter oprotten hier als mijn moeder zo blijft doen
Groot voorbeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar ouder dan RN en ook ik lust nog steeds geen bier.
Zeiken, eerst dat ik niet even na het winkelcentrum fiets (uhu, mam, ik verrek van de spierpijn, kan mijn zusje niet ff? "nee, zij is moe" Nee, zij heeft geen zin en hangt een smoes op)quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeiken, eerst dat ik niet even na het winkelcentrum fiets (uhu, mam, ik verrek van de spierpijn, kan mijn zusje niet ff? "nee, zij is moe" Nee, zij heeft geen zin en hangt een smoes op)
En altijd en eeuwig mijn zusje ergens haar mening om vragen en mijn mening niet meetellen.
Schuldgevoel bezorgen, ect.
Waarom zou je dat willen? Als je het niet lust, lust je het gewoon nietquote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Groot voorbeeld
Nee, toch niet.
Over een paar jaar zou ik toch wel bier willen lusten
Ja, echt heel leukquote:
Jeetje...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeiken, eerst dat ik niet even na het winkelcentrum fiets (uhu, mam, ik verrek van de spierpijn, kan mijn zusje niet ff? "nee, zij is moe" Nee, zij heeft geen zin en hangt een smoes op)
En altijd en eeuwig mijn zusje ergens haar mening om vragen en mijn mening niet meetellen.
Schuldgevoel bezorgen, ect.
Dat vind ze allemaal aanstellerij.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje...En dat een paar dagen nadat ze erachter zijn hoe het écht met je gaat...
Pff, da's lijkt me echt frustrerend, zo'n moeder die nooit naar je luistert. Niet lullig bedoeld! Maar gewoon, het lijkt me echt heel naarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk
En ik mag er niks van zeggen want het is moederdag, en anders is het haar huis en als ik een andere mening heb moet ik maar op mijzelf wonen.
Als je 18 bent, dan woon jij niet meer lang thuis, zeker?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat vind ze allemaal aanstellerij.
Ben het ondertussen wel een beetje zat hier.
Omdat het met feesten zoals carnaval een hele prestatie is als je wat anders te drinken vindt dan bierquote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Als je het niet lust, lust je het gewoon niet.
Ik denk dat ik dan nog thuis woon.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je 18 bent, dan woon jij niet meer lang thuis, zeker?
Aha, je wilt het dus lekker vinden, omdat anderen je min of meer dwingen om het te drinken.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het met feesten zoals carnaval een hele prestatie is als je wat anders te drinken vindt dan bier
Pardon?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk
En ik mag er niks van zeggen want het is moederdag, en anders is het haar huis en als ik een andere mening heb moet ik maar op mijzelf wonen.
Dat ben ik ook (hopelijk) en hier gaat alles goedquote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je 18 bent, dan woon jij niet meer lang thuis, zeker?
Huh? Heb ik anders geen moeite mee hoor. Cooooooolaaaaaaa hebben ze ook gewoon. En water.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het met feesten zoals carnaval een hele prestatie is als je wat anders te drinken vindt dan bier
Ja, is heel irritant.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pff, da's lijkt me echt frustrerend, zo'n moeder die nooit naar je luistert. Niet lullig bedoeld! Maar gewoon, het lijkt me echt heel naar
Valt mee hoor, ze hebben eigenlijk altijd wel cola, en anders natuurlijk ook nog water.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aanstellerij?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat vind ze allemaal aanstellerij.
Ben het ondertussen wel een beetje zat hier.
Zit wat inquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, je wilt het dus lekker vinden, omdat anderen je min of meer dwingen om het te drinken.
17, dacht dat elke moeder dat wel zo'n beetje zegtquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pardon?
Dat je moeder geen herrie wil op Moederdag is heel goed te begrijpen, maar uitspraken als "dit is mijn huis en als je het niet bevalt dan ga je maar op jezelf wonen" vind ik echt niet kunnen.
Hoe oud ben je?
Je moet de juiste plekken vinden, dan kan FOK! echt een enorme steun zijn, ook al klinkt dat nogal vriendloos.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, is heel irritant.
Maar op Fok! kan ik wel gewoon mijn mening uiten, dus dat is wel een pluspunt
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh? Heb ik anders geen moeite mee hoor. Cooooooolaaaaaaa hebben ze ook gewoon. En water.
Ik lust geen cola en waterquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ze hebben eigenlijk altijd wel cola, en anders natuurlijk ook nog water.
Ook al vind ik bier lekkerder dan cola
Mopquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh? Heb ik anders geen moeite mee hoor. Cooooooolaaaaaaa hebben ze ook gewoon. En water.
Jup, maar dat komt omdat ik nooit wat laat merken, als ik dan een klacht heb, vind ze het aanstellerij omdat ze het niet aan mij ziet.quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit wat inGroepsdruk ftw
Eigenlijk zou ik liever cola en sinas e.d. willen lusten![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je moet de juiste plekken vinden, dan kan FOK! echt een enorme steun zijn, ook al klinkt dat nogal vriendloos.
Het is anoniem, en dat helpt heel erg.
IB4 sceptische reactiesquote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik lust geen cola en waterDan liever bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |