Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Hoe laat was je thuis?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Knuffeltaartje![]()
.
Ik heb het gevoel dat ik nog wel even door kan slapen... was klaarwakker na die anderhalf uur in de auto, maar nu nog niet.
Ja, pas op hoorquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Taxiwok.
Weet je nog wat ik zei over een auto die los kwam en nu al makkelijker de 140 haalde?blijven trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan nog harder
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r hier anders iemand enig idee hoe 't zit met wifi op 't nova in Hoofddorp?
ik heb nog pannenkoekenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis?
Wel een beetje lekker geslapen?
[..]
Ja, pas op hoor
Helaasquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog pannenkoeken
kom je me voeren![]()
Misschien kan wok ze even hacken?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helaas![]()
Iemand anders dan?Niemand vrienden of bekenden die iets doen op 't nova?
quote:
Zometeen oppassen met het woord 'paarden' he?quote:
Paardenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zometeen oppassen met het woord 'paarden' he?
o shoot jaquote:Op zondag 8 mei 2011 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zometeen oppassen met het woord 'paarden' he?
hier, daar heb je het alquote:
Niets hoor, schatquote:
dat ze daar dan anderhalf uur onafgebroken over blijven praten zonder dat je er tussen komtquote:
Paardjesquote:Op zondag 8 mei 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets hoor, schat![]()
Maar wok gaat zo twee paardenfans ophalen en als die eenmaal beginnen te praten over paarden, nou, dan...nou
Paardjesquote:Op zondag 8 mei 2011 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ze daar dan anderhalf uur onafgebroken over blijven praten zonder dat je er tussen komt
Anders haal jij ze even opquote:
Hebben ze poep aan de muren lopen smeren toen je weg was?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:46 schreef JJH het volgende:
Paarden.
Trouwens, ondanks dat het voor chauffeurs onderweg prima geregeld is, doucht er niet zo lekker al s je eigen douche, en slaapt er niets zo lekker als je eigen bed.
En katten zijn vies.
Nee, dat viel alles mee, wel net achter de douchedeur een kattenkotsje neergelegd. Waar ik dus vol in ging staan.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze poep aan de muren lopen smeren toen je weg was?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga trouwens even iets anders met poep doen en daarna met Thijs zingen voor papa![]()
Ik reed 0:25 weg en 1:55 stond mijn auto voor de deur. Alleen hadden muziek en Mentos me iets te wakker gemaakt, dus kon moeilijk in slaap komen. Om half vier heb ik de wekken nog gezien, daarna rond 8 uur en toen het half tien was, ben ik er maar uit gegaan... heb wel even een dagje nodig om wakker te worden dus en vanavond maar niet te laat gaan slapenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat was je thuis?
Wel een beetje lekker geslapen?
herkenbaar verhaalquote:Op zondag 8 mei 2011 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reed 0:25 weg en 1:55 stond mijn auto voor de deur. Alleen hadden muziek en Mentos me iets te wakker gemaakt, dus kon moeilijk in slaap komen. Om half vier heb ik de wekken nog gezien, daarna rond 8 uur en toen het half tien was, ben ik er maar uit gegaan... heb wel even een dagje nodig om wakker te worden dus en vanavond maar niet te laat gaan slapen.
taxiquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2011 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
herkenbaar verhaal
Ik kwam om half drie thuis, moet dan altijd ff chillen, dus op het balkon (superwarm vannacht!) een wijntje gedronken. Lag er rond kwart over drie in, om kwart over 6 even de wekker bekeken en toen ik om tien voor half 9 wakker werd er maar uit gegaan
En nu ben ik moe
Maar gisteren wel 2 Nederlandse kampioenen van onze boksschool erbij!![]()
![]()
Het waren zwaar bevochten overwinningen, maar goeie overwinningen![]()
Johan
![]()
Erdin
komend weekend kan ik wel even kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine gaat net kapot![]()
tenminste de trommel draait niet meer mee in zijn programmma's
Yukiquote:
Dus vandaag op zoek naar een nieuwe?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wasmachine gaat net kapot![]()
tenminste de trommel draait niet meer mee in zijn programmma's
Wokquote:Op zondag 8 mei 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komend weekend kan ik wel even kijken
[..]
Yuki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |