Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik ben nog heel blij met de ene oma die ik nog hebquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn veertiende geen opa's en oma's meer
Ik was zestien toen de laatsten stierven. 3 dagen na elkaar (Oma en Opa van moederskant)quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
tju zeg, dat jullie nog opa's en oma's hebben![]()
Ik weet wel bijna zeker dat ik op m'n 18e geen opa's of oma's meer heb
![]()
Is het nu heel slecht als ik denk: "ik was er twee weken geleden nog" ?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat straks is ze er niet meer en dan kan het niet meer enzo
Snap ikquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben nog heel blij met de ene oma die ik nog heb
Poeh, dat is heftigquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was zestien toen de laatsten stierven. 3 dagen na elkaar (Oma en Opa van moederskant)
Damn...quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was zestien toen de laatsten stierven. 3 dagen na elkaar (Oma en Opa van moederskant)
Zomersvogeltjequote:
Ik heb dit keer eens niet gemuckt, andersquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Snap ik
Eh, moest ik geen nieuw topic openen?
Ik heb alleen nog maar de opa van mijn moeders kant gekend, en de oma van mijn vaders kant.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is sip..
Ik heb er nog twee, de ouders van mijn moeder
Dat hoor je wel vaker.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want dat is jouw gevoelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het nu heel slecht als ik denk: "ik was er twee weken geleden nog" ?
Fijne dagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor. Oma bezoeken in het ziekenhuis
Valt wel mee tochquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Yuki het volgende:
Oh kut... Wat ben ik ook een lompe trut
Sorry MPG![]()
Gossie, dat is ook sip, dat je ze dan nooit hebt gekendquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
Mopper mopper, heel verhaal getypt, topic vol, verhaal weg.![]()
In de herkansing.
[..]
Ik heb alleen nog maar de opa van mijn moeders kant gekend, en de oma van mijn vaders kant.
Mijn oma was nog een kwiek vrouwwtje, was al 85 voordat ze vertrok naar een aanleunwoning, en deed nog heel veel zelf.
Opa van mijn moeders kant was al wel echt oud, zat de hele dag bijna in een stoel, deed weinig meer, liep met een looprek enzo.
Opa van mijn vaders kant was al overleden voordat ik geboren was, en de oma van mijn moeders kant is kort na mijn geboorte overleden geloof ik.
Ja. Al had ik geen echte hechte band met de oma. Maar toch. we hadden wel verwacht dat Opa niet lang zonder haar zou kunnen, maar dat dat zosnel zou gebeuren ook weer niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, dat is heftig
Ik raakte in een jaar mijn oma (moeder van vader) en opa (vader van moeder) kwijt en dat vond ik al vreselijk, maar twee vrijwel tegelijk... pfoe
Dag snoetquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor. Oma bezoeken in het ziekenhuis met opa.
Bis Later Solquote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
Ik kijk geeneens meer op als ik een brandweerwagen voorbij hoor vliegen1quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
brandweergeluid tuuttoet![]()
Even kijken op 112brabnt whuthappened
Ik ben heel blij met mijn stiefgrootouders.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gossie, dat is ook sip, dat je ze dan nooit hebt gekend![]()
Wil je mijne lenen, die wonen vlak bij jou
Als ik er eentje zie vliegen dan kijk ik toch wel hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]Veel plezier.
[..]
Ik kijk geeneens meer op als ik een brandweerwagen voorbij hoor vliegen1
[..]
Ik ben heel blij met mijn stiefgrootouders.
Voelt een beetje stomquote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik snap jouw punt ook wel hoor![]()
. Maar, ja, maar, nouja, je weet denk ik wel wat ik bedoel
![]()
.
Als ik hem zie wel, maar ik woon hier 200m ofzo bij de ring vandaan, en de brandweerkazerne is hier ook relatief om de hoek.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik er eentje zie vliegen dan kijk ik toch wel hoor
Vreemd, bij mij staat dat jij post 301 hebt....quote:Op zondag 8 mei 2011 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb dit keer eens niet gemuckt, anders![]()
..
Heb ik ook weleens jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
Mopper mopper, heel verhaal getypt, topic vol, verhaal weg.![]()
In de herkansing.
[..]
Ik heb alleen nog maar de opa van mijn moeders kant gekend, en de oma van mijn vaders kant.
Mijn oma was nog een kwiek vrouwwtje, was al 85 voordat ze vertrok naar een aanleunwoning, en deed nog heel veel zelf.
Opa van mijn moeders kant was al wel echt oud, zat de hele dag bijna in een stoel, deed weinig meer, liep met een looprek enzo.
Opa van mijn vaders kant was al overleden voordat ik geboren was, en de oma van mijn moeders kant is kort na mijn geboorte overleden geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere opa was 84 (ik was 16) en hij zag er tot zijn 80e uit alsof ie 100 zou worden, mensen geloofden ook nooit dat ie 80 was
Maar ja, slokdarmkanker was het er niet mee eens
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij staat dat jij post 301 hebt....
Maar goed, er is een nieuw topic, daar gaat het om
[..]
Heb ik ook weleens ja
hmm, mijn ene oma is voordat ik geboren ben overleden
mijn opa toen ik 6 was ofzo
de andere oma overleed toen ik 13 was. zij was toen bijna 92 en het was mooi geweestKloteziekte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere opa was 84 (ik was 16) en hij zag er tot zijn 80e uit alsof ie 100 zou worden, mensen geloofden ook nooit dat ie 80 was
Maar ja, slokdarmkanker was het er niet mee eens,echt.
![]()
Geeft niet hoorquote:
Ik snap jequote:En ik weet wat jij bedoelt. Maar... Ja.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het nu heel slecht als ik denk: "ik was er twee weken geleden nog" ?
Freaky toch?quote:
Ja, echt bizar bijzonder!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaky toch?
Maar wel heel mooi op zich
Gewacht tot alle kinders er waren, en weg was ze
dat is idd vreemdquote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaky toch?
Het lijkt een beetje op hoe het bij mij Opa is gegaanquote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Freaky toch?
Ik moet er wel even bij zeggen dat het al een tijdje wat minder met haar ging, maar dan nog....quote:
Ik zou ervoor tekenenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat is idd vreemdmaar stiekem wel de mooiste manier als het dan toch gaat gebeuren
Opeten.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef summer2bird het volgende:
Kut, er zitten nu 2 wespen beneden in de woonkamer, kan daar ook niet meer heen![]()
Is Helmond nou al platgebrand?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ma was trouwens vooral blij met de extra pure chocolade die ik haar voor moederdag heb gegevenAndere cadeaus ook wel hoor, maar vooral dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |