quote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeiken, eerst dat ik niet even na het winkelcentrum fiets (uhu, mam, ik verrek van de spierpijn, kan mijn zusje niet ff? "nee, zij is moe" Nee, zij heeft geen zin en hangt een smoes op)
En altijd en eeuwig mijn zusje ergens haar mening om vragen en mijn mening niet meetellen.
Schuldgevoel bezorgen, ect.
Waarom zou je dat willen? Als je het niet lust, lust je het gewoon nietquote:Op zondag 8 mei 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Groot voorbeeld
Nee, toch niet.
Over een paar jaar zou ik toch wel bier willen lusten
Ja, echt heel leukquote:
Jeetje...quote:Op zondag 8 mei 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeiken, eerst dat ik niet even na het winkelcentrum fiets (uhu, mam, ik verrek van de spierpijn, kan mijn zusje niet ff? "nee, zij is moe" Nee, zij heeft geen zin en hangt een smoes op)
En altijd en eeuwig mijn zusje ergens haar mening om vragen en mijn mening niet meetellen.
Schuldgevoel bezorgen, ect.
Dat vind ze allemaal aanstellerij.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jeetje...En dat een paar dagen nadat ze erachter zijn hoe het écht met je gaat...
Pff, da's lijkt me echt frustrerend, zo'n moeder die nooit naar je luistert. Niet lullig bedoeld! Maar gewoon, het lijkt me echt heel naarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk
En ik mag er niks van zeggen want het is moederdag, en anders is het haar huis en als ik een andere mening heb moet ik maar op mijzelf wonen.
Als je 18 bent, dan woon jij niet meer lang thuis, zeker?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat vind ze allemaal aanstellerij.
Ben het ondertussen wel een beetje zat hier.
Omdat het met feesten zoals carnaval een hele prestatie is als je wat anders te drinken vindt dan bierquote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Als je het niet lust, lust je het gewoon niet.
Ik denk dat ik dan nog thuis woon.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je 18 bent, dan woon jij niet meer lang thuis, zeker?
Aha, je wilt het dus lekker vinden, omdat anderen je min of meer dwingen om het te drinken.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het met feesten zoals carnaval een hele prestatie is als je wat anders te drinken vindt dan bier
Pardon?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk
En ik mag er niks van zeggen want het is moederdag, en anders is het haar huis en als ik een andere mening heb moet ik maar op mijzelf wonen.
Dat ben ik ook (hopelijk) en hier gaat alles goedquote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je 18 bent, dan woon jij niet meer lang thuis, zeker?
Huh? Heb ik anders geen moeite mee hoor. Cooooooolaaaaaaa hebben ze ook gewoon. En water.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het met feesten zoals carnaval een hele prestatie is als je wat anders te drinken vindt dan bier
Ja, is heel irritant.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pff, da's lijkt me echt frustrerend, zo'n moeder die nooit naar je luistert. Niet lullig bedoeld! Maar gewoon, het lijkt me echt heel naar
Valt mee hoor, ze hebben eigenlijk altijd wel cola, en anders natuurlijk ook nog water.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aanstellerij?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat vind ze allemaal aanstellerij.
Ben het ondertussen wel een beetje zat hier.
Zit wat inquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, je wilt het dus lekker vinden, omdat anderen je min of meer dwingen om het te drinken.
17, dacht dat elke moeder dat wel zo'n beetje zegtquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pardon?
Dat je moeder geen herrie wil op Moederdag is heel goed te begrijpen, maar uitspraken als "dit is mijn huis en als je het niet bevalt dan ga je maar op jezelf wonen" vind ik echt niet kunnen.
Hoe oud ben je?
Je moet de juiste plekken vinden, dan kan FOK! echt een enorme steun zijn, ook al klinkt dat nogal vriendloos.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, is heel irritant.
Maar op Fok! kan ik wel gewoon mijn mening uiten, dus dat is wel een pluspunt
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh? Heb ik anders geen moeite mee hoor. Cooooooolaaaaaaa hebben ze ook gewoon. En water.
Ik lust geen cola en waterquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ze hebben eigenlijk altijd wel cola, en anders natuurlijk ook nog water.
Ook al vind ik bier lekkerder dan cola
Mopquote:Op zondag 8 mei 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Huh? Heb ik anders geen moeite mee hoor. Cooooooolaaaaaaa hebben ze ook gewoon. En water.
Jup, maar dat komt omdat ik nooit wat laat merken, als ik dan een klacht heb, vind ze het aanstellerij omdat ze het niet aan mij ziet.quote:
Dat dusquote:Op zondag 8 mei 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit wat inGroepsdruk ftw
Eigenlijk zou ik liever cola en sinas e.d. willen lusten![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je moet de juiste plekken vinden, dan kan FOK! echt een enorme steun zijn, ook al klinkt dat nogal vriendloos.
Het is anoniem, en dat helpt heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |