Kusje d'r op?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
AUW!
Ik liet de telefoon op mijn kleine teentje vallen
Pff, je lijkt wel een meisjequote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, ik had weer eens bier geproefd; ik lust het nog niet![]()
Ik ook niet en ben 3 jaar ouder dan jijquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, ik had weer eens bier geproefd; ik lust het nog niet![]()
Ach ja, je smaak verandert om de 7 jaar, misschien lustte ik bier op mijn 4e dus dan lust ik het op mijn 4+7+7=18e weerquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben 3 jaar ouder dan jij
Dat weten wequote:Op zondag 8 mei 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben niet vies van wiet, laten we maar zeggen.
Limoncello met veeeel sinaasappelsapquote:
35 procent zit daar in.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Limoncello met veeeel sinaasappelsap
Alcohol zolang het maar niet naar alcohol smaakt![]()
Nee!quote:
Dan lust ik het een klein beetjequote:Op zondag 8 mei 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
35 procent zit daar in.
Dat blijf je proeven
Heel goedquote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee!
Niet meer!
Ik heb me voorgenomen dat zolang ik met Laura heb, ik geen wiet meer aanraak, en nooit meer dan 4 biertjes op een avond neem
Ah, vandaar die knipperlichtrelatiequote:Op zondag 8 mei 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee!
Niet meer!
Ik heb me voorgenomen dat zolang ik met Laura heb, ik geen wiet meer aanraak, en nooit meer dan 4 biertjes op een avond neem
HET IS MOEILIJK OKE?!?quote:
Lijkt me voor een 14-jarige ook niet zo'n hele uitdaging eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HET IS MOEILIJK OKE?!?
Nee, mopje.
Het is tot nu toe nog gelukt
Ik ben 16 jaar ouder dan RN en ook ik lust nog steeds geen bierquote:Op zondag 8 mei 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben 3 jaar ouder dan jij
Je lijkt wel een DMquote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar ouder dan RN en ook ik lust nog steeds geen bier.
Wat doet ze dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan beter oprotten hier als mijn moeder zo blijft doen
quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan beter oprotten hier als mijn moeder zo blijft doen
Groot voorbeeldquote:Op zondag 8 mei 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar ouder dan RN en ook ik lust nog steeds geen bier.
Zeiken, eerst dat ik niet even na het winkelcentrum fiets (uhu, mam, ik verrek van de spierpijn, kan mijn zusje niet ff? "nee, zij is moe" Nee, zij heeft geen zin en hangt een smoes op)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |