Stukje bos welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Nou vooruit, nog een freaky verhaal uit de familie Muckie:
Mijn overgrootvader was een heel vief, oud mannetje. Hij was 99, woonde nog op zichzelf en rookte als een schoorsteen
Zijn 100e verjaardag kroop langzaam dichterbij en de burgemeester was al gebeld en alles. Groffie dacht slim te zijn en klom op een stoel om de slingers van de kast te halen. Alleen verstapte hij zich en kukelde eraf
Er was op zich niets aan de hand, maar voor de zekerheid werd hij toch maar even naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij een paar dagen voor zijn 100e overleden aan een griepje dat hij daar waarschijnlijk opgelopen heeft
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Mijn overgrootvader was een heel vief, oud mannetje. Hij was 99, woonde nog op zichzelf en rookte als een schoorsteen
Zijn 100e verjaardag kroop langzaam dichterbij en de burgemeester was al gebeld en alles. Groffie dacht slim te zijn en klom op een stoel om de slingers van de kast te halen. Alleen verstapte hij zich en kukelde eraf
Er was op zich niets aan de hand, maar voor de zekerheid werd hij toch maar even naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij een paar dagen voor zijn 100e overleden aan een griepje dat hij daar waarschijnlijk opgelopen heeft
Maar zo te lezen heb jij ook kans om oud te wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo te lezen heb jij ook kans om oud te worden
Ik ga zo richting Scheveningenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens even wat autosport kijken en daarna richting meppel, eind van de avond zal ik wel weer thuis zijn.
Fijne moederdag allemaal!
Het zelfdequote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens even wat autosport kijken en daarna richting meppel, eind van de avond zal ik wel weer thuis zijn.
Zit ze nu dan bij jou?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Mijn zusje is nu ook naar boven gevlucht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omg!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
Als ik het zo lees dat veel van jou familie vrij oud worden is het grote kans dat het in de gene zitquote:Op zondag 8 mei 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik lijk ook nog eens als twee druppels water op mijn oma, dus laten we hopen dat ze meer van haar genen heeft doorgegeven
[..]
Ik ga zo richting Scheveningen
Hans![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 mei 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dat veel van jou familie vrij oud worden is het grote kans dat het in de gene zit
Veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 13:17 schreef JJH het volgende:
Waarom doen jullie dat niet dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, nu maar wachten tot moeder thuis komt en die wespen doodt
Je pa ook niet thuis?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, nu maar wachten tot moeder thuis komt en die wespen doodt
Ik duim voor jequote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar als ik zo doorga als nu heb ik mijn twijfels
Die is werkenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je pa ook niet thuis?
[..]
Ik duim voor je
Thanksquote:Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je pa ook niet thuis?
[..]
Ik duim voor je
Oh, nagels lakken, goed ideeeeetjequote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Mohhh
Donkerpaarse nagellak met glitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker 's zomersquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, nagels lakken, goed ideeeeetje![]()
Ik heb turqoise met glitters
Gewoon helpenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef summer2bird het volgende:
Ze blijft op de trap steken, durft niet verder
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef DaMart het volgende:
Dat was een goede lunch bij mijn ouders...DaKlikoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn fucking wespen, pak een vliegenmepper of opgerolde krant en kill kill killquote:Op zondag 8 mei 2011 13:26 schreef summer2bird het volgende:
Ze blijft op de trap steken, durft niet verder
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
MAN! Wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
lekker 's zomers
ik heb meer dan 25 potjes ontdekte ik pas
voorheen slingerden ze overal, maar nu staan ze samen in een mandje
Maar ze hebben angels en zoemenquote:Op zondag 8 mei 2011 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
DaKliko
[..]
Het zijn fucking wespen, pak een vliegenmepper of opgerolde krant en kill kill kill
nog niets vergeleken bij sommige dames uit LIFquote:Op zondag 8 mei 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAN! Wat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!
Ik heb er denk ik hooguit 6![]()
En daarvan zijn er zeker 4 ouder dan twee jaar
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niets vergeleken bij sommige dames uit LIF
Die hebben er speciale kasten voor
Een inloopkast?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niets vergeleken bij sommige dames uit LIF
Die hebben er speciale kasten voor
Dan was de band vast niet zo goedquote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog één oma, al leeft de ander volgens mij officieel nog wel, maar die heb ik 17 jaar geleden al doodverklaard.
Wat is dat toch met één oma hebben waar je geen/nauwelijks contact meer mee hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 13:33 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ene oma is vorig jaar overleden aan een aneurisma in d'r hersenen.
En die andere oma, daar hebben we geen contact meer mee. Rotwijf
Is een rotwijf, heeft mijn moeder verkeerd opgevoed om het maar zachtjes uit te drukken. Egoïstisch wijf.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan was de band vast niet zo goed
[..]
Wat is dat toch met één oma hebben waar je geen/nauwelijks contact meer mee hebt
Nee, helaas niet. Laat ik het er op houden dat ze mijn ouders in het verleden veel kopzorgen en verdriet heeft bezorgd, en zich jegens mij oma-onwaardig heeft gedragenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is een rotwijf, heeft mijn moeder verkeerd opgevoed om het maar zachtjes uit te drukken. Egoïstisch wijf.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Laat ik het er op houden dat ze mijn ouders in het verleden veel kopzorgen en verdriet heeft bezorgd, en zich jegens mij oma-onwaardig heeft gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |