Ik heb 12 smaken thee zo beschikbaar, en nog iets van 10 doosjes reserve... komt wel opquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iets van 15 doosjes met thee iig ONgeopend
Wie/Wat zijn ze?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ze, en ik was op tijd![]()
nu inpakken om naar HHW te gaan met zijn alle.
Heeft Symph nu ook de nieuwe topsnelheid van zijn auto mogen ervaren?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ze, en ik was op tijd![]()
nu inpakken om naar HHW te gaan met zijn alle.
te veel caravans op de wegquote:Op zondag 8 mei 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Symph nu ook de nieuwe topsnelheid van zijn auto mogen ervaren?.
Veel sterkte zo met je werkquote:Op zondag 8 mei 2011 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
zo ik ben weer thuisbrak, gebroken en muf maar damn wat heb ik een geweldige avond en nacht gehad
![]()
nu ff douchen en zo weer naar mn werk
thnxquote:
Dat hoop jequote:Op zondag 8 mei 2011 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnxkomt wel goed hoor, ben alleen n beetje slaperig.
Gelukkig is het warm en zijn mn clienten dan zo loom dat ze toch niks van me willen
quote:
Dat doe je zelfquote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]negen van de tien keer is dat zo als het warm is. en ik hoop dat dit een van die negen is
lang geleden dat ik zo brak was
trevquote:
Wat voor een kleurtje heb je nu dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Sodeju, wat een heftig kleurtje nagellak
Foto's van je nagelsquote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Sodeju, wat een heftig kleurtje nagellak
Dat is zeker wel felquote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
Het lijkt een beetje op deze:
[ afbeelding ]
Het zit op mijn teennagels hoorquote:
Nopequote:
Of je gewoon thuis zin hebt om op sandalen/slippers/blote voeten wil lopenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nope![]()
Alleen als het zomers mag![]()
Of in bed
nee, donkerderquote:
Mijne waren altijd kopergoud in de zomer, nu net een tijdje donkerroze geweest en nu dan dus ditquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn teennagels zijn altijd donkerrood in de zomerzonder lak vind ik mn voeten zo lelijk
Dat zeg ik, zomersquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of je gewoon thuis zin hebt om op sandalen/slippers/blote voeten wil lopen
Gister waren ze nog anders jaquote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..].
* DaMart rijdt weer naar Zwolle om de nagels van ST te bekijken.
Matchen ze nu beter met de kleur van je sandalen?quote:
Ja, toen waren ze niet blauwgroen, zag ikquote:Gister waren ze nog anders ja
Mijn slippers hebben allebei de kleuren in zich, dus het maakt niet veel uitquote:Op zondag 8 mei 2011 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Matchen ze nu beter met de kleur van je sandalen?.
[..]
Ja, toen waren ze niet blauwgroen, zag ik.
Dat is wel handigquote:Op zondag 8 mei 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn slippers hebben allebei de kleuren in zich, dus het maakt niet veel uit
O, ik zag vooral het blauwgroenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn slippers hebben allebei de kleuren in zich, dus het maakt niet veel uit
Ja, maar ik heb natuurlijk veel meer slippersquote:
Ik vind dat best knapquote:
Keek je naar de zijkant van mijn slippers?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spiegelt mijn herinnering me nu een verkeerd beeld voor?.
Ja, ook... en dat is me bijgeblevenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Keek je naar de zijkant van mijn slippers?
Want dan kan het kloppen, zie ik nu
Geniet er van en Bis Laterquote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, wij gaan naar het park, lekker waterpoedelen en hamburgers eten![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, wij gaan naar het park, lekker waterpoedelen en hamburgers eten![]()
![]()
Het is hier geen lifquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |