Een opa dus hier...quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is dat toch met één oma hebben waar je geen/nauwelijks contact meer mee hebt
Met die hele kant van de familie hebben we gebroken, en ook aan de andere kant is er sprake van versnippering... ik zou er zo nog een soap over kunnen schrijvenquote:
Wij hebben dus een hele kleine familie, alleen gaat dat op twee personen na (inclusief opa) echt helemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2011 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met die hele kant van de familie hebben we gebroken, en ook aan de andere kant is er sprake van versnippering... ik zou er zo nog een soap over kunnen schrijven.
Mijn ouders komen ieder uit een gezin van vijf kinderen... al mijn ooms en tantes hebben een partner en gemiddeld ook 2 kinderen... de helft daarvan spreken we nooit, en van de andere helft komt de een niet naar een verjaardag of zo als de ander komt... dus ik heb altijd een erg rustige verjaardag qua familiequote:Op zondag 8 mei 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij hebben dus een hele kleine familie, alleen gaat dat op twee personen na (inclusief opa) echt helemaal goed
De familie isook echt een stuk dichter bij elkaar gekomen na de dood van mijn omaIk ken mijn oudooms en oudtantes nu teminste persoonlijk
![]()
Mijn vader heeft een zus, mijn moeder heeft een tweelingbroer, zus van vader (mijn tante dus) heeft geen kinderen, broer van moeder (mijn oom dus) heeft geen vriendin/vrouw en ook geen kinderen, ik ben enig kind; lekker rustige familiequote:Op zondag 8 mei 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn ouders komen ieder uit een gezin van vijf kinderen... al mijn ooms en tantes hebben een partner en gemiddeld ook 2 kinderen... de helft daarvan spreken we nooit, en van de andere helft komt de een niet naar een verjaardag of zo als de ander komt... dus ik heb altijd een erg rustige verjaardag qua familie.
En anders blaas jij ze toch gewoon terugquote:Op zondag 8 mei 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
O, en ook positief nieuws: zo te zien is het overgrote deel van de bloesemblaadjes nu wel uit de bomen, dus van de week kan ik vast weer op balkon zitten.
Ik ben de grote boze wolf niet!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
En anders blaas jij ze toch gewoon terug
Andere avatar of niet; als je een Kirby ziet is het Trevquote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de grote boze wolf niet!.
En je hebt een andere avatar, ik herkende je eerst niet![]()
.
Nou, dit dus:quote:Op zondag 8 mei 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de grote boze wolf niet!.
En je hebt een andere avatar, ik herkende je eerst niet![]()
.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Andere avatar of niet; als je een Kirby ziet is het Trev![]()
Hoera voor mamaquote:
Mamaquote:Op zondag 8 mei 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoera voor mamaof wie ze dan ook gekilled heeft
Bedoel je Joysa en priemgirl?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niets vergeleken bij sommige dames uit LIF
Die hebben er speciale kasten voor
Eigenlijk horen jij en je zusje dat te doen op moederdag hequote:
moederdag hebben we vrijdag al gehad.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk horen jij en je zusje dat te doen op moederdag he![]()
Smakelijk mopquote:
Hebben die echt aparte nagellakkasten?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
moederdag hebben we vrijdag al gehad.
Wel nodig volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben die echt aparte nagellakkasten?
Een hele kast weet ik niet, maar zeker we hele laden volquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben die echt aparte nagellakkasten?
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Een hele masr weet ik niet, maar zeker we hele laden vol![]()
.
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:08 schreef MPG het volgende:
Een hele kast weet ik niet, maar zeker we hele laden vol![]()
.
Van wie?quote:
Jij had toch gister die koeien ook gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van wie?
Een van mijn eerste ONZ-baggerposts was er zoeen
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij had toch gister die koeien ook gezien?
Dat was de eerste die ik zo zag
Maar smilies verkleinen kan toch nog niet zo lang?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ze zovaak gezienEr was zelfs een topic over dacht ik
Verkleinen niet, maar wel dat de ene hoger staat dan de anderequote:Op zondag 8 mei 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar smilies verkleinen kan toch nog niet zo lang?
quote:Op zondag 8 mei 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net dus even mijn voorraadkast even opnieuw geordend enzo. Staat echt veel te veel. maar ik denk wel dat ik het op krijg voor augustus.
Dan heb je zeker veelquote:Op zondag 8 mei 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb net dus even mijn voorraadkast even opnieuw geordend enzo. Staat echt veel te veel. maar ik denk wel dat ik het op krijg voor augustus.
Ja, iets van 15 doosjes met thee iig ONgeopendquote:
Dat is wel klotequote:
Dat zijn er zeker veelquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iets van 15 doosjes met thee iig ONgeopend
Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iets van 15 doosjes met thee iig ONgeopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |