Blehquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, dan maar de ramen dicht.
Murken?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
Ranzig is dat. Murken doen dat ook veel. Vergaat je eetlust wel van.
Ah! Het was nog niet te vinden via Google... Totdat dit topic is geïndexeerd...quote:
Ik kan er moeilijk niet naar luisterenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Bleh![]()
Heb je niets beters te doen dan daar naar te luisteren dan?
Houd alsjeblieft op!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Misschien was al dat bloed in de hal beneden wel van haar
Goedemorgen vrolijkerdquote:Op zondag 8 mei 2011 09:26 schreef dogtagz het volgende:
Goedemorgen allemaaaaal!
Net lekker ontbijt op bed voor mijn moeder gemaakt, nu zelf ontbijten en lekker bakkie koffie doen.
Nog steeds gekapt?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was. Hier wel ieg..
Hoelang was je gequitquote:Op zondag 8 mei 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Gestopt met stoppen. Ik legde de link met murken even niet.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef JoeBravo het volgende:
So much voor loslaten. De melding van ex dat ze weer gaat trouwen doet me veel meer dan ik zou willen.
Wat een dikke faal.
Yukiquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef JoeBravo het volgende:
So much voor loslaten. De melding van ex dat ze weer gaat trouwen doet me veel meer dan ik zou willen.
Wat een dikke faal.
Dat gevoel lijkt me niet meer dan logisch en geen faal. Toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef JoeBravo het volgende:
Wat een dikke faal.
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gevoel lijkt me niet meer dan logisch en geen faal. Toch?
Sterkte, iig
Heb ik ook last van. Gelukkig niet meer sinds ik verhuisd ben.quote:
Depri?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
Jezus het lijkt hier wel een depri kliekje. De een nog erger dan de ander. Get a grip.
@egg. Was 8 maanden gestopt.
Oh, op die manier. Dan is het kut ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.
Thnx.
we zijn niet allemaal zo goed als jij. Get used to it.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
Jezus het lijkt hier wel een depri kliekje. De een nog erger dan de ander. Get a grip.
Muf klinkt alsof je het hele weekend in bed hebt liggen rottenquote:
Altijd? Fruitquote:
Verhuizenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Gelukkig niet meer sinds ik verhuisd ben.
Nog steeds geen faal.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.
Thnx.
Ik heb gisteren de hele dag op het strand liggen rotten, en op het terrasquote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Muf klinkt alsof je het hele weekend in bed hebt liggen rotten
Verder...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef JoeBravo het volgende:
Thnx.
Nou Yuki ik kan me een zekere ochtend voor de geest halen...quote:
Kom maar door met die details!quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Nou Yuki ik kan me een zekere ochtend voor de geest halen...
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Do tell?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sorry, heb er ff geen betere term voor.quote:
Lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele dag op het strand liggen rotten, en op het terras
Dat weet jij ook nog wel.quote:
Geeft niks. Het is een woord met een verleden.quote:
Uhuh, iddquote:
A lady doesn't tellquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet jij ook nog wel.
"IK DRINK NOOIT MEER MARTINI!"
Die avond: "Wat wil je drinken? Ik heb martini"
Jamaarnugaikzelfwatverzinnenendatwiljenietquote:
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo goed als jij. Get used to it.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik wil binnenkort ook naar 't strand. De laatste keer was Scheveningen
Waarom ben jij soms zo´n verdrietig klein ventje eigenlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.
Verplichten?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, iddWees blij dat ik je toen niet verplichtte mee te gaan naar aikido
Lieverd, een dag later was jij bij mij. Je hebt alle epische kater was episch verhalen al gehoord. En om dat te vieren trokken we de martini openquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarnugaikzelfwatverzinnenendatwiljeniet
het de hele dag voor me houden ook niet. God.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.
Als mens mag je natuurlijk niet verdrietig zijn om iemand waarmee je getrouwd bent geweest. Wat een undermenschquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zon, zee, zuipenquote:
Ik ben best groot hoor. En vrolijk. Lastig te begrijpen als je hier de hele dag zit te hopen op een date met een wanhopig meisje.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben jij soms zo´n verdrietig klein ventje eigenlijk?
Gister al even bliksembezoek bij opa en oma gehad. Maar vandaag is oma aan de beurt en stiekem heb ik ook geen zinquote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zon, zee, zuipen
Mja, vandaag moederdag, pa en ma gaan 't verplichte rondje opa en oma en oma doen. En ik heb geen zin
Mja, an sich is het altijd wel gezellig, maar ik heb ze gisteren en vorige week ook al gezien.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gister al even bliksembezoek bij opa en oma gehad. Maar vandaag is oma aan de beurt en stiekem heb ik ook geen zin
Prima hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
@yuki. Spel het dan tenminste wel goed, untermensch.
Wel nice.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
Ja ach. Komt wel weer. Rook al zo lang dat ik er ongetwijfeld nooit helemaal vanaf kom. Ook als ik een jaar niet rook blijf ik een roker. So be it.quote:
Oh, dat komt goedquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben best groot hoor. En vrolijk. Lastig te begrijpen als je hier de hele dag zit te hopen op een date met een wanhopig meisje.
Fernandes, lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
Hmm. Zal ik eens ontbijten met een blike Fernandes *ril* Green Punch? Ben nog wat duf.
De sfeer is hier in ieder geval al lekker aanwezig zie ik.
Je blijft inderdaad een roker.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ach. Komt wel weer. Rook al zo lang dat ik er ongetwijfeld nooit helemaal vanaf kom. Ook als ik een jaar niet rook blijf ik een roker. So be it.
Nee, die ben ik uit 't oog verloren. Filmpje dat je laatst postte heb ik gezien, zag er goed uitquote:Op zondag 8 mei 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
Samz, volg je m'n aquarium topic nog een beetje?
Ja kom op. Wat is er nou weer mis mee om te zeggen dat sommige mensen hier elkaar alleen maar in de put praten. Dat werkt toch ook gewoon niet...quote:
Je drukt het nu wel heel anders uit dan zonet.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kom op. Wat is er nou weer mis mee om te zeggen dat sommige mensen hier elkaar alleen maar in de put praten. Dat werkt toch ook gewoon niet...
Heb er nu een school regenboogzalmen en waaierhand garnalen bij in. Ziet er leuk uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die ben ik uit 't oog verloren. Filmpje dat je laatst postte heb ik gezien, zag er goed uit
Staan er foto's in het topic? Dan ga ik die even doorbladeren.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb er nu een school regenboogzalmen en waaierhand garnalen bij in. Ziet er leuk uit.
Ik had niet het idee dat JB daar aan mee deed. En ik zie ook niks depri in zijn post dat hij niet zo blij is met het nieuws dat z´n ex gaat trouwen. Het is nog geen eens 2 jaar geleden dat ze hem dumpte. Kan me voorstellen dat de vlag niet uit gaat bij hem momenteel.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja kom op. Wat is er nou weer mis mee om te zeggen dat sommige mensen hier elkaar alleen maar in de put praten. Dat werkt toch ook gewoon niet...
Wat zette je aan dan, om weer te gaan paffen?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ach. Komt wel weer. Rook al zo lang dat ik er ongetwijfeld nooit helemaal vanaf kom. Ook als ik een jaar niet rook blijf ik een roker. So be it.
Ik reageer zelden depri omdat ik het nooit ben. Als ik het al zou zijn zou ik hier niet om aandacht gaan smeken.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je drukt het nu wel heel anders uit dan zonet.
En daarnaast kan je er zelf ook wel wat van
Ik bedoel dus dat je zelf anderen ook flink de put in kan pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik reageer zelden depri omdat ik het nooit ben. Als ik het al zou zijn zou ik hier niet om aandacht gaan smeken.
@samz wat ik wilde zeggen: in Hengelo zit een klein zaakje die naast vissen ook slangen en reptielen verkoopt. Goeie ervaringen mee.
Dat lukt alleen bij labiele mensen die waarde hechten aan anonieme Posts op een forum, dus die verdienen het dan ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je zelf anderen ook flink de put in kan praten
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
@barbusse: ik sprak hem niet eens aan. Was niets persoonlijks, hij voelde Zich kennelijk aangesproken toen ik een algemene opmerking maakte.
Guess againquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer en heb de neiging er een topic over te openenquote:
Pics.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
@barbusse: ik sprak hem niet eens aan. Was niets persoonlijks, hij voelde Zich kennelijk aangesproken toen ik een algemene opmerking maakte.
@egg: vrijgezel. Geen vriendin meer die een hekel aan roken had. Dat helpt niet mee. Mijn huidige vriendin rookt, dus dat helpt ook niet.
Dat was nadat hij zich in zijn kruis gegrepen voelde na mijn algemene opmerking. Ben je nou zo dom of doe je net alsof?quote:
Pas je wel op dat die mensen je niet nog verder de put in praten, als ze je steunen in je verwarring?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer en heb de neiging er een topic over te openen
Van zijn ex goed ideequote:
Oh, kutjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas je wel op dat die mensen je niet nog verder de put in praten, als ze je steunen in je verwarring?
Dit was de post waar Barbusse op reageerde. Als jij dan vervolgens beweert dat je niet persoonlijk op hem reageerde, dan sla je wel compleet de plank mis he?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was nadat hij zich in zijn kruis gegrepen voelde na mijn algemene opmerking. Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
Daar ging het helemaal niet over.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit was de post waar Barbusse op reageerde. Als jij dan vervolgens beweert dat je niet persoonlijk op hem reageerde, dan sla je wel compleet de plank mis he?
Ja. Dat zal het zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet over.. Echt, laat het gaan. Dit is te moeilijk voor je.
Alle exen voor jou en na jou mag ook hoorquote:
Wees een bink, rook en drink!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
Ik vind shag nog smeriger dan gewone sigaretten.
Tokkiegewoonte
Dezen ze veel trio's?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle exen voor jou en na jou mag ook hoorOf is dat gelijk dit topic vol
Dus geen pics van je epische tieten?quote:
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Krea heeft gewoon gelijk, alleen jullie willen het niet horen.
Hij heeft meer trio's gehad dan ik afwijzingen.quote:
Zeg ook niet dat het tactisch is neequote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.
Chinese FTWquote:
En dat. Maar JB is niet de persoon die vaak heel depri overkomt, dus dat ie zich aangesproken voelde is wel apart, vind ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Krea heeft gewoon gelijk, alleen jullie willen het niet horen.
Herhaling kan geen kwaad in deze.quote:
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.
Tabak uit de tijd dat muntgeld nog van hout was en de mannen van staal!quote:
Nog een keerquote:
Daar ben ik het pertinent niet mee eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. Maar JB is niet de persoon die vaak heel depri overkomt, dus dat ie zich aangesproken voelde is wel apart, vind ik.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies.
Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met Krea, maar zijn manier van verwoorden stuit me ernstig tegen de borst.
Niet? Ik vind dat hij niet heel depri overkomt over z'n ex.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Pics van die met tieten!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Elk uur bevrediging. Die met tieten ligt nog te slapen.
Ohooooohhhhhhhhhhhhquote:
pics tits or gtfoquote:Op zondag 8 mei 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat is wel een heel waarschijnlijk scenario..
Ja ik fa wat nuttigs doen. Wat er zo boeiend is aan de pica van de vriendin van Krea weet ik niet. Ik ga er ook maar even niet over nadenken.quote:
Als je nu toch nog naakt bent, kan je wel even een tietenpic postenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ja. tijd om me aan te kleden en eens bij oma langs te gaan...
Tijn. Rot op.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu toch nog naakt bent, kan je wel even een tietenpic posten
Welke winkel in Hengelo is het?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik fa wat nuttigs doen. Wat er zo boeiend is aan de pica van de vriendin van Kees weet ik niet. Ik ga er ook maar even niet over nadenken.
Veel plezier!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ja. tijd om me aan te kleden en eens bij oma langs te gaan...
Ja, as if. Mja.quote:
Oooo, zo even kijken of de trattoria verderop open is vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ciabatte met mozarella, pesto en tomaat. Of met geitenkaas, honing, en walnoten.
Maar het is zondag!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oooo, zo even kijken of de trattoria verderop open is vandaag![]()
Sorry, WT, heb niet zo´n trek in döner vandaag.
Klopt, maar mijn meisje gaat lamb roast klaarmaken vanavond, en ik hoef niet twee keer warm te eten op een dagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het is zondag!
Rol ook net mijn nest uit maar ik denk dat ik er wel voor ga.
Ook 6 keer koken?quote:
quote:
Dat klinkt wel heel goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn meisje gaat lamb roast klaarmaken vanavond,
Ja! Ik lunch regelmatig warm tussen de middag, en dan kook ik 's avonds nog een keer. Ik ben echt zó dol op eten.quote:
Ze is chef kok, dus het gaat meer dan goed wordenquote:
Ik heb dus vrij weinig met eten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Ik lunch regelmatig warm tussen de middag, en dan kook ik 's avonds nog een keer. Ik ben echt zó dol op eten.
Liefde van de man gaat door de maagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is chef kok, dus het gaat meer dan goed worden
Gij vuige lekkerbek!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Ik lunch regelmatig warm tussen de middag, en dan kook ik 's avonds nog een keer. Ik ben echt zó dol op eten.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
Hmm. Zal ik eens ontbijten met een blike Fernandes *ril* Green Punch? Ben nog wat duf.
De sfeer is hier in ieder geval al lekker aanwezig zie ik.
Waar heb je die gehosseld dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is chef kok, dus het gaat meer dan goed worden
Bamiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef L-E het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog bami van de Indonesische toko heb staan, en zoetzure komkommer. Lunchtijd!
Euhmmm.....in een cocktailbar?quote:
Gisteren gedaanquote:
Hoi Engelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]hehehe... goed ontbijt.....
ik had als ontbijt eitje en nu als lunch tosti
Gister al langsmams geweest... oma's heb ik niet meer dus![]()
misschien ga ik vanavond mams nog ff verrassen
Jij spreekt altijd over jezelf in meervoudquote:
Paraplu!quote:
Zien wij goed dat dat een constatering is?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij spreekt altijd over jezelf in meervoud
Jij ook lekker ge-BBQ-t gisteren?quote:
Tosti'squote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zien wij goed dat dat een constatering is?
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef ArTiC het volgende:
Heerlijk weer idd maar ik las dat het hier een depri topic is dus 'song of the day':
Geen idee, ik ga zo een bos bloemen voor moeders halen maar waarom weet ik ook nietquote:
BBQ is lekkerrrrquote:
Ajax gaat veliezen van Twentequote:
L-E heeft de knoop al doorgehakt vandaag. Ciabatta met mozarella en zulksquote:Op zondag 8 mei 2011 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's
En ik heb een sojamelkshake gemaakt.... was ook lekker.... ik had alleen geen meloen (of fruit
Fruitshakes
Het is in Nederland dan ook niet zo vaak BBQ weerquote:
Vandaag boeit dat niet, als het volgende week maar gebeurdquote:
quote:
Moederdag was het niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo een bos bloemen voor moeders halen maar waarom weet ik ook niet
Bingo, bekerfinale! Thxquote:
Als je de ciabatta in de toaster laat doen (heb ik ook een beetje gelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L-E heeft de knoop al doorgehakt vandaag. Ciabatta met mozarella en zulks
Oh, dat moet volgens mij wel mogelijk zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je de ciabatta in de toaster laat doen (heb ik ook een beetje gelijk)
Bwuhquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
Salade met blauwe kaas, peer en noten
Hier gaan zitten was een geniaal idee. Heerlijk arnhems meisje in de bediening bij Arnhems Meisje
Er is een bar genaamd Arnhems meisje?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
Hier gaan zitten was een geniaal idee. Heerlijk arnhems meisje in de bediening bij Arnhems Meisje
Juist wel Ajax moet verliezen vandaag en volgende week. Niets in Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vandaag boeit dat niet, als het volgende week maar gebeurd
grand caféquote:
Ben je jaloers op zijn eten of op Arnhems meisje?quote:
Misschien moet ik daar maar eens op het terras gaan zitten als ik in NL ben danquote:
De bedieding hoeft niet uit Arhnem te komenquote:
Laat ze maar blij zijn met een waardeloze beker, des de triester is het voor ze dat ze dan geen kampioen zijn en geen CL spelenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel Ajax moet verliezen vandaag en volgende week. Niets in Amsterdam
Ik vind schimmelkaas echt heul viesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je jaloers op zijn eten of op Arnhems meisje?![]()
Ik ben voor PSV dus voor mij is het seizoen effectief over, dan besteed ik er zelden meer aandacht aanquote:
Oke dan..... schenk haar je mooiste glimlach en vraag of ze naar haar dienst met je op het terras gaat zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
En PSV welquote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laat ze maar blij zijn met een waardeloze beker, des de triester is het voor ze dat ze dan geen kampioen zijn en geen CL spelen
+1 voor Grrrrrrrrquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV dus voor mij is het seizoen effectief over, dan besteed ik er zelden meer aandacht aan
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat moet volgens mij wel mogelijk zijn
Ja. Al moet PSV volgende week gewoon volle bak gaan voor de winst, CL staat nog op het spelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV dus voor mij is het seizoen effectief over, dan besteed ik er zelden meer aandacht aan
Nee vraag hoe lang ze nog moet werken. En dan kom je haar na afloop ophalenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan..... schenk haar je mooiste glimlach en vraag of ze naar haar dienst met je op het terras gaat zitten
Eerst winnen van Groningen..dat is al moeilijk genoeg met dit kutteam+trainerquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En PSV weldaar gaat het bij jou vooral om
Meen je dat?quote:
Ik ben voor Oranje.. en verder weet ik het alleen omdat de heren in de kantine er over pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet PSV volgende week winnen, dat zie ik niet gebeuren, al zijn de wonderen de wereld nog niet uit natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laat ze maar blij zijn met een waardeloze beker, des de triester is het voor ze dat ze dan geen kampioen zijn en geen CL spelen
Je kan ook het geluid uit zetten en mooie mannen gaan spotten tijdens een voetbalwedstrijdquote:
Het enige leuke aan korfbal is het gemengd douchenquote:
niet zonder mij erbij!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens op het terras gaan zitten als ik in NL ben dan
quote:
Mooie mannen?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook het geluid uit zetten en mooie mannen gaan spotten tijdens een voetbalwedstrijd
Korfbalquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het enige leuke aan korfbal is het gemengd douchen
Ik ben gek op kaasquote:
Volgend jaar weer groot toernooiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben voor Oranje.. en verder weet ik het alleen omdat de heren in de kantine er over praten
TBquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee vraag hoe lang ze nog moet werken. En dan kom je haar na afloop ophalen
Das goed, en dan lekkere salade bestellenquote:
Ja mooier dan mij iigquote:
Jij ook mee, alleen dan zonder salade met schimmelkaasquote:
Gisteren daar binnen gestapt, maar even snel weer gevluchtquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga eens in de rij staan bij de bloemist, het zal wel druk zijn
Oh jaquote:
dat durf ik toch heul nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan..... schenk haar je mooiste glimlach en vraag of ze naar haar dienst met je op het terras gaat zitten
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook mee, alleen dan zonder salade met schimmelkaas
Wat doe jij bij de bloemist hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren daar binnen gestapt, maar even snel weer gevlucht
Ik was op zoek naar zachte Geraniums.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin dan met glimlachen en te wuiven voor de rekeningquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat durf ik toch heul niet
Bovendien heb ik om 2 uur met m'n zusje afgesproken.
Je hebt niks te verliezenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat durf ik toch heul niet
Bovendien heb ik om 2 uur met m'n zusje afgesproken.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar zachte Geraniums.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal voor je vragen of ze die hebbenToday is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
"Hey baby, wanna wrestle? Uhuhuh."quote:
En dan aan de rosé, olé oléquote:
Noedelsquote:
Dank uquote:
Ik wil ook een lamme zondagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga vandaag lekker geen zak doen.Heerlijk lamme zondag van maken
Ik ook. Maar er schijnt een bezoek aan oma aan te komen, en ik heb geen zinquote:
Ik ben aan het werk, nog ergerquote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er schijnt een bezoek aan oma aan te komen, en ik heb geen zin
Is oma zo kut dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er schijnt een bezoek aan oma aan te komen, en ik heb geen zin
Ik heb heel weinig met haar. Als ik daar op bezoek ga, voelt het altijd als een verplicht nummer.quote:
Jammer.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig met haar. Als ik daar op bezoek ga, voelt het altijd als een verplicht nummer.
quote:
Jazeker! (alhoewel het ook mijn ontbijt was) Tosti met ham/kaas/peper/prei/provençaalse kruiden!quote:
Hee meis, alles een beetje oke? Gezien de situatie dan he.quote:
Situatie?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee meis, alles een beetje oke? Gezien de situatie dan he.
Lekker!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker! (alhoewel het ook mijn ontbijt was) Tosti met ham/kaas/peper/prei/provençaalse kruiden!
Taartquote:Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeker, hier een stukje taart voor moederdag met een bakje koffie![]()
Daar moeten ze de Navy Seals op af sturen. BAM! Recht door de kop!quote:
Que?quote:
met lekker fris fruit eropquote:
The Situationquote:
Geniet ervan!quote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
met lekker fris fruit erop![]()
En nu even de fiets pakken richting centrum om het er even af te zweten
En even op terasje van het zonnetje genieten![]()
Ik heb niks gesmst hoorquote:
Ben jij 'klein'? Ah bummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |