Dat lukt alleen bij labiele mensen die waarde hechten aan anonieme Posts op een forum, dus die verdienen het dan ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je zelf anderen ook flink de put in kan praten
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
@barbusse: ik sprak hem niet eens aan. Was niets persoonlijks, hij voelde Zich kennelijk aangesproken toen ik een algemene opmerking maakte.
Guess againquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.
Ik snap het niet meer en heb de neiging er een topic over te openenquote:
Pics.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
@barbusse: ik sprak hem niet eens aan. Was niets persoonlijks, hij voelde Zich kennelijk aangesproken toen ik een algemene opmerking maakte.
@egg: vrijgezel. Geen vriendin meer die een hekel aan roken had. Dat helpt niet mee. Mijn huidige vriendin rookt, dus dat helpt ook niet.
Dat was nadat hij zich in zijn kruis gegrepen voelde na mijn algemene opmerking. Ben je nou zo dom of doe je net alsof?quote:
Pas je wel op dat die mensen je niet nog verder de put in praten, als ze je steunen in je verwarring?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer en heb de neiging er een topic over te openen
Van zijn ex goed ideequote:
Oh, kutjequote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pas je wel op dat die mensen je niet nog verder de put in praten, als ze je steunen in je verwarring?
Dit was de post waar Barbusse op reageerde. Als jij dan vervolgens beweert dat je niet persoonlijk op hem reageerde, dan sla je wel compleet de plank mis he?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was nadat hij zich in zijn kruis gegrepen voelde na mijn algemene opmerking. Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
Daar ging het helemaal niet over.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit was de post waar Barbusse op reageerde. Als jij dan vervolgens beweert dat je niet persoonlijk op hem reageerde, dan sla je wel compleet de plank mis he?
Ja. Dat zal het zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet over.. Echt, laat het gaan. Dit is te moeilijk voor je.
Alle exen voor jou en na jou mag ook hoorquote:
Wees een bink, rook en drink!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
Ik vind shag nog smeriger dan gewone sigaretten.
Tokkiegewoonte
Dezen ze veel trio's?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle exen voor jou en na jou mag ook hoorOf is dat gelijk dit topic vol
Dus geen pics van je epische tieten?quote:
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Krea heeft gewoon gelijk, alleen jullie willen het niet horen.
Hij heeft meer trio's gehad dan ik afwijzingen.quote:
Zeg ook niet dat het tactisch is neequote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.
Chinese FTWquote:
En dat. Maar JB is niet de persoon die vaak heel depri overkomt, dus dat ie zich aangesproken voelde is wel apart, vind ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Krea heeft gewoon gelijk, alleen jullie willen het niet horen.
Herhaling kan geen kwaad in deze.quote:
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.
Tabak uit de tijd dat muntgeld nog van hout was en de mannen van staal!quote:
Nog een keerquote:
Daar ben ik het pertinent niet mee eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. Maar JB is niet de persoon die vaak heel depri overkomt, dus dat ie zich aangesproken voelde is wel apart, vind ik.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies.
Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met Krea, maar zijn manier van verwoorden stuit me ernstig tegen de borst.
Niet? Ik vind dat hij niet heel depri overkomt over z'n ex.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Pics van die met tieten!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Elk uur bevrediging. Die met tieten ligt nog te slapen.
Ohooooohhhhhhhhhhhhquote:
pics tits or gtfoquote:Op zondag 8 mei 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat is wel een heel waarschijnlijk scenario..
Ja ik fa wat nuttigs doen. Wat er zo boeiend is aan de pica van de vriendin van Krea weet ik niet. Ik ga er ook maar even niet over nadenken.quote:
Als je nu toch nog naakt bent, kan je wel even een tietenpic postenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ja. tijd om me aan te kleden en eens bij oma langs te gaan...
Tijn. Rot op.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu toch nog naakt bent, kan je wel even een tietenpic posten
Welke winkel in Hengelo is het?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik fa wat nuttigs doen. Wat er zo boeiend is aan de pica van de vriendin van Kees weet ik niet. Ik ga er ook maar even niet over nadenken.
Veel plezier!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ja. tijd om me aan te kleden en eens bij oma langs te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |