Blehquote:Op zondag 8 mei 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, dan maar de ramen dicht.
Murken?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
Ranzig is dat. Murken doen dat ook veel. Vergaat je eetlust wel van.
Ah! Het was nog niet te vinden via Google... Totdat dit topic is geïndexeerd...quote:
Ik kan er moeilijk niet naar luisterenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:34 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Bleh![]()
Heb je niets beters te doen dan daar naar te luisteren dan?
Houd alsjeblieft op!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Misschien was al dat bloed in de hal beneden wel van haar
Goedemorgen vrolijkerdquote:Op zondag 8 mei 2011 09:26 schreef dogtagz het volgende:
Goedemorgen allemaaaaal!
Net lekker ontbijt op bed voor mijn moeder gemaakt, nu zelf ontbijten en lekker bakkie koffie doen.
Nog steeds gekapt?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was. Hier wel ieg..
Hoelang was je gequitquote:Op zondag 8 mei 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Gestopt met stoppen. Ik legde de link met murken even niet.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef JoeBravo het volgende:
So much voor loslaten. De melding van ex dat ze weer gaat trouwen doet me veel meer dan ik zou willen.
Wat een dikke faal.
Yukiquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef JoeBravo het volgende:
So much voor loslaten. De melding van ex dat ze weer gaat trouwen doet me veel meer dan ik zou willen.
Wat een dikke faal.
Dat gevoel lijkt me niet meer dan logisch en geen faal. Toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:42 schreef JoeBravo het volgende:
Wat een dikke faal.
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gevoel lijkt me niet meer dan logisch en geen faal. Toch?
Sterkte, iig
Heb ik ook last van. Gelukkig niet meer sinds ik verhuisd ben.quote:
Depri?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
Jezus het lijkt hier wel een depri kliekje. De een nog erger dan de ander. Get a grip.
@egg. Was 8 maanden gestopt.
Oh, op die manier. Dan is het kut ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.
Thnx.
we zijn niet allemaal zo goed als jij. Get used to it.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
Jezus het lijkt hier wel een depri kliekje. De een nog erger dan de ander. Get a grip.
@egg. Was 8 maanden gestopt.
Muf klinkt alsof je het hele weekend in bed hebt liggen rottenquote:
Altijd? Fruitquote:
Verhuizenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Gelukkig niet meer sinds ik verhuisd ben.
Nog steeds geen faal.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.
Thnx.
Ik heb gisteren de hele dag op het strand liggen rotten, en op het terrasquote:Op zondag 8 mei 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Muf klinkt alsof je het hele weekend in bed hebt liggen rotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |