Zeg ook niet dat het tactisch is neequote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.
Chinese FTWquote:
En dat. Maar JB is niet de persoon die vaak heel depri overkomt, dus dat ie zich aangesproken voelde is wel apart, vind ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Krea heeft gewoon gelijk, alleen jullie willen het niet horen.
Herhaling kan geen kwaad in deze.quote:
Precies.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gelijk. Alleen om het in te brengen na dit nieuws van JB is wel beetje cru.
Tabak uit de tijd dat muntgeld nog van hout was en de mannen van staal!quote:
Nog een keerquote:
Daar ben ik het pertinent niet mee eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat. Maar JB is niet de persoon die vaak heel depri overkomt, dus dat ie zich aangesproken voelde is wel apart, vind ik.
Schrijf het in je dagboek.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies.
Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met Krea, maar zijn manier van verwoorden stuit me ernstig tegen de borst.
Niet? Ik vind dat hij niet heel depri overkomt over z'n ex.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Pics van die met tieten!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Elk uur bevrediging. Die met tieten ligt nog te slapen.
Ohooooohhhhhhhhhhhhquote:
pics tits or gtfoquote:Op zondag 8 mei 2011 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat is wel een heel waarschijnlijk scenario..
Ja ik fa wat nuttigs doen. Wat er zo boeiend is aan de pica van de vriendin van Krea weet ik niet. Ik ga er ook maar even niet over nadenken.quote:
Als je nu toch nog naakt bent, kan je wel even een tietenpic postenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ja. tijd om me aan te kleden en eens bij oma langs te gaan...
Tijn. Rot op.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu toch nog naakt bent, kan je wel even een tietenpic posten
Welke winkel in Hengelo is het?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik fa wat nuttigs doen. Wat er zo boeiend is aan de pica van de vriendin van Kees weet ik niet. Ik ga er ook maar even niet over nadenken.
Veel plezier!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ja. tijd om me aan te kleden en eens bij oma langs te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |