Bingo, bekerfinale! Thxquote:
Als je de ciabatta in de toaster laat doen (heb ik ook een beetje gelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L-E heeft de knoop al doorgehakt vandaag. Ciabatta met mozarella en zulks
Oh, dat moet volgens mij wel mogelijk zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je de ciabatta in de toaster laat doen (heb ik ook een beetje gelijk)
Bwuhquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
Salade met blauwe kaas, peer en noten
Hier gaan zitten was een geniaal idee. Heerlijk arnhems meisje in de bediening bij Arnhems Meisje
Er is een bar genaamd Arnhems meisje?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
Hier gaan zitten was een geniaal idee. Heerlijk arnhems meisje in de bediening bij Arnhems Meisje
Juist wel Ajax moet verliezen vandaag en volgende week. Niets in Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vandaag boeit dat niet, als het volgende week maar gebeurd
grand caféquote:
Ben je jaloers op zijn eten of op Arnhems meisje?quote:
Misschien moet ik daar maar eens op het terras gaan zitten als ik in NL ben danquote:
De bedieding hoeft niet uit Arhnem te komenquote:
Laat ze maar blij zijn met een waardeloze beker, des de triester is het voor ze dat ze dan geen kampioen zijn en geen CL spelenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel Ajax moet verliezen vandaag en volgende week. Niets in Amsterdam
Ik vind schimmelkaas echt heul viesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je jaloers op zijn eten of op Arnhems meisje?![]()
Ik ben voor PSV dus voor mij is het seizoen effectief over, dan besteed ik er zelden meer aandacht aanquote:
Oke dan..... schenk haar je mooiste glimlach en vraag of ze naar haar dienst met je op het terras gaat zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
En PSV welquote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laat ze maar blij zijn met een waardeloze beker, des de triester is het voor ze dat ze dan geen kampioen zijn en geen CL spelen
+1 voor Grrrrrrrrquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV dus voor mij is het seizoen effectief over, dan besteed ik er zelden meer aandacht aan
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat moet volgens mij wel mogelijk zijn
Ja. Al moet PSV volgende week gewoon volle bak gaan voor de winst, CL staat nog op het spelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV dus voor mij is het seizoen effectief over, dan besteed ik er zelden meer aandacht aan
Nee vraag hoe lang ze nog moet werken. En dan kom je haar na afloop ophalenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan..... schenk haar je mooiste glimlach en vraag of ze naar haar dienst met je op het terras gaat zitten
Eerst winnen van Groningen..dat is al moeilijk genoeg met dit kutteam+trainerquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En PSV weldaar gaat het bij jou vooral om
Meen je dat?quote:
Ik ben voor Oranje.. en verder weet ik het alleen omdat de heren in de kantine er over pratenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet PSV volgende week winnen, dat zie ik niet gebeuren, al zijn de wonderen de wereld nog niet uit natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laat ze maar blij zijn met een waardeloze beker, des de triester is het voor ze dat ze dan geen kampioen zijn en geen CL spelen
Je kan ook het geluid uit zetten en mooie mannen gaan spotten tijdens een voetbalwedstrijdquote:
Het enige leuke aan korfbal is het gemengd douchenquote:
niet zonder mij erbij!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens op het terras gaan zitten als ik in NL ben dan
quote:
Mooie mannen?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook het geluid uit zetten en mooie mannen gaan spotten tijdens een voetbalwedstrijd
Korfbalquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het enige leuke aan korfbal is het gemengd douchen
Ik ben gek op kaasquote:
Volgend jaar weer groot toernooiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben voor Oranje.. en verder weet ik het alleen omdat de heren in de kantine er over praten
TBquote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee vraag hoe lang ze nog moet werken. En dan kom je haar na afloop ophalen
Das goed, en dan lekkere salade bestellenquote:
Ja mooier dan mij iigquote:
Jij ook mee, alleen dan zonder salade met schimmelkaasquote:
Gisteren daar binnen gestapt, maar even snel weer gevluchtquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga eens in de rij staan bij de bloemist, het zal wel druk zijn
Oh jaquote:
dat durf ik toch heul nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan..... schenk haar je mooiste glimlach en vraag of ze naar haar dienst met je op het terras gaat zitten
Preciesquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook mee, alleen dan zonder salade met schimmelkaas
Wat doe jij bij de bloemist hier?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Gisteren daar binnen gestapt, maar even snel weer gevlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |