Jij ook lekker ge-BBQ-t gisteren?quote:
Tosti'squote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zien wij goed dat dat een constatering is?
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef ArTiC het volgende:
Heerlijk weer idd maar ik las dat het hier een depri topic is dus 'song of the day':
Geen idee, ik ga zo een bos bloemen voor moeders halen maar waarom weet ik ook nietquote:
BBQ is lekkerrrrquote:
Ajax gaat veliezen van Twentequote:
L-E heeft de knoop al doorgehakt vandaag. Ciabatta met mozarella en zulksquote:Op zondag 8 mei 2011 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's
En ik heb een sojamelkshake gemaakt.... was ook lekker.... ik had alleen geen meloen (of fruit
Fruitshakes
Het is in Nederland dan ook niet zo vaak BBQ weerquote:
Vandaag boeit dat niet, als het volgende week maar gebeurdquote:
quote:
Moederdag was het niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo een bos bloemen voor moeders halen maar waarom weet ik ook niet
Bingo, bekerfinale! Thxquote:
Als je de ciabatta in de toaster laat doen (heb ik ook een beetje gelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
L-E heeft de knoop al doorgehakt vandaag. Ciabatta met mozarella en zulks
Oh, dat moet volgens mij wel mogelijk zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je de ciabatta in de toaster laat doen (heb ik ook een beetje gelijk)
Bwuhquote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
Salade met blauwe kaas, peer en noten
Hier gaan zitten was een geniaal idee. Heerlijk arnhems meisje in de bediening bij Arnhems Meisje
Er is een bar genaamd Arnhems meisje?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
Salade met blauwe kaas, peer en noten
Hier gaan zitten was een geniaal idee. Heerlijk arnhems meisje in de bediening bij Arnhems Meisje
Juist wel Ajax moet verliezen vandaag en volgende week. Niets in Amsterdamquote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vandaag boeit dat niet, als het volgende week maar gebeurd
grand caféquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |