Oooo, zo even kijken of de trattoria verderop open is vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ciabatte met mozarella, pesto en tomaat. Of met geitenkaas, honing, en walnoten.
Maar het is zondag!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oooo, zo even kijken of de trattoria verderop open is vandaag![]()
Sorry, WT, heb niet zo´n trek in döner vandaag.
Klopt, maar mijn meisje gaat lamb roast klaarmaken vanavond, en ik hoef niet twee keer warm te eten op een dagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het is zondag!
Rol ook net mijn nest uit maar ik denk dat ik er wel voor ga.
Ook 6 keer koken?quote:
quote:
Dat klinkt wel heel goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn meisje gaat lamb roast klaarmaken vanavond,
Ja! Ik lunch regelmatig warm tussen de middag, en dan kook ik 's avonds nog een keer. Ik ben echt zķ dol op eten.quote:
Ze is chef kok, dus het gaat meer dan goed wordenquote:
Ik heb dus vrij weinig met eten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Ik lunch regelmatig warm tussen de middag, en dan kook ik 's avonds nog een keer. Ik ben echt zķ dol op eten.
Liefde van de man gaat door de maagquote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is chef kok, dus het gaat meer dan goed worden
Gij vuige lekkerbek!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Ik lunch regelmatig warm tussen de middag, en dan kook ik 's avonds nog een keer. Ik ben echt zķ dol op eten.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
Hmm. Zal ik eens ontbijten met een blike Fernandes *ril* Green Punch? Ben nog wat duf.
De sfeer is hier in ieder geval al lekker aanwezig zie ik.
Waar heb je die gehosseld dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is chef kok, dus het gaat meer dan goed worden
Bamiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef L-E het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog bami van de Indonesische toko heb staan, en zoetzure komkommer. Lunchtijd!
Euhmmm.....in een cocktailbar?quote:
Gisteren gedaanquote:
Hoi Engelquote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]hehehe... goed ontbijt.....
ik had als ontbijt eitje en nu als lunch tosti
Gister al langsmams geweest... oma's heb ik niet meer dus![]()
misschien ga ik vanavond mams nog ff verrassen
Jij spreekt altijd over jezelf in meervoudquote:
Paraplu!quote:
Zien wij goed dat dat een constatering is?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij spreekt altijd over jezelf in meervoud
Jij ook lekker ge-BBQ-t gisteren?quote:
Tosti'squote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zien wij goed dat dat een constatering is?
Hoiquote:Op zondag 8 mei 2011 12:29 schreef ArTiC het volgende:
Heerlijk weer idd maar ik las dat het hier een depri topic is dus 'song of the day':
Geen idee, ik ga zo een bos bloemen voor moeders halen maar waarom weet ik ook nietquote:
BBQ is lekkerrrrquote:
Ajax gaat veliezen van Twentequote:
L-E heeft de knoop al doorgehakt vandaag. Ciabatta met mozarella en zulksquote:Op zondag 8 mei 2011 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tosti's
En ik heb een sojamelkshake gemaakt.... was ook lekker.... ik had alleen geen meloen (of fruit
Fruitshakes
Het is in Nederland dan ook niet zo vaak BBQ weerquote:
Vandaag boeit dat niet, als het volgende week maar gebeurdquote:
quote:
Moederdag was het niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo een bos bloemen voor moeders halen maar waarom weet ik ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |