Verder...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:51 schreef JoeBravo het volgende:
de mate waarin ik er last van heb, vind ik wel faal. Ik dacht dat ik verder was.
Thnx.
Nou Yuki ik kan me een zekere ochtend voor de geest halen...quote:
Kom maar door met die details!quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Nou Yuki ik kan me een zekere ochtend voor de geest halen...
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Do tell?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sorry, heb er ff geen betere term voor.quote:
Lekkerquote:Op zondag 8 mei 2011 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele dag op het strand liggen rotten, en op het terras
Dat weet jij ook nog wel.quote:
Geeft niks. Het is een woord met een verleden.quote:
Uhuh, iddquote:
A lady doesn't tellquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet jij ook nog wel.
"IK DRINK NOOIT MEER MARTINI!"
Die avond: "Wat wil je drinken? Ik heb martini"
Jamaarnugaikzelfwatverzinnenendatwiljenietquote:
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zo goed als jij. Get used to it.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik wil binnenkort ook naar 't strand. De laatste keer was Scheveningen
Waarom ben jij soms zo´n verdrietig klein ventje eigenlijk?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.
Verplichten?quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, iddWees blij dat ik je toen niet verplichtte mee te gaan naar aikido
Lieverd, een dag later was jij bij mij. Je hebt alle epische kater was episch verhalen al gehoord. En om dat te vieren trokken we de martini openquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarnugaikzelfwatverzinnenendatwiljeniet
het de hele dag voor me houden ook niet. God.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou er ook een les uit kunnen trekken natuurlijk. Hier de hele dag huilen word je ook niet beter van. Kneus.
Als mens mag je natuurlijk niet verdrietig zijn om iemand waarmee je getrouwd bent geweest. Wat een undermenschquote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zon, zee, zuipenquote:
Ik ben best groot hoor. En vrolijk. Lastig te begrijpen als je hier de hele dag zit te hopen op een date met een wanhopig meisje.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom ben jij soms zo´n verdrietig klein ventje eigenlijk?
Gister al even bliksembezoek bij opa en oma gehad. Maar vandaag is oma aan de beurt en stiekem heb ik ook geen zinquote:Op zondag 8 mei 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zon, zee, zuipen
Mja, vandaag moederdag, pa en ma gaan 't verplichte rondje opa en oma en oma doen. En ik heb geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |