Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
moet ie der uit ?quote:
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
zeur nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is het hier zo saai?![]()
[/ongeduld]
Hey Bosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
Weer een boek uit. Ik denk dat ik morgen een review schrijf voor dat ene topic
Hoi trevquote:
Bestaat nog wel, echter na een update van windoos genereerd de website een foutquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat KSC radio niet meer bestond![]()
Hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
Weer een boek uit. Ik denk dat ik morgen een review schrijf voor dat ene topic
Oh, fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bestaat nog wel, echter na een update van windoos genereerd de website een fout
Wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
Ik heb Flash net even bijgewerkt... hopelijk voelde hij er niet te veel van.
Ik ken de tekst nu ook weerquote:
Ja, voor je het weet ben je derti euhh van middelbare school af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 43 dagen 3e klas... Wat ging alles weer uhh snel
Je doet alsof je oud wordtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 43 dagen 3e klas... Wat ging alles weer uhh snel
Hey LLquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit heerlijk in de tuin. Met terrashaardje aan, drankje erbij en muziek vd buren
En morgen is het mamadag
Ja, laat je maar lekker goed verwennen door die kerels van je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit heerlijk in de tuin. Met terrashaardje aan, drankje erbij en muziek vd buren
En morgen is het mamadag
Ook niet gewoon gezellig samen zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, laat je maar lekker goed verwennen door die kerels van je.
Ik doe al jaren niks meer aan moederdag, Ja okee ik heb natuurlijk geen moeder meer, maar ma en pa vonden moeder en vaderdag onzin, dus deden we er niks mee.
Tot 2 jaar na haar dood woonde ik nog thuis, maar we deden er inderdaad gewoon niks aan. Als ik weg wilde of weg moest werd er niks omgegeven.quote:
Ook niet fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
schlagermuziek vd buren
Oh batterij leeg... Tot later schatjes
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je derti euhh van middelbare school af.
Nee, maar het jaar (schooljaar dus) lijkt pas net begonnen op een of andere manierquote:
Pas dan maar op want voor je het weet zit je in een bejaarden tehuisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Nee, maar het jaar (schooljaar dus) lijkt pas net begonnen op een of andere manier
Hoeft nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas dan maar op want voor je het weet zit je in een bejaarden tehuis
Zo maak je nog eens wat meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek hier in het parkben knetterdronken en ineens dook er een band op met drums, en n saxofonist
met minimaal 100 man n feestje gehouden en gedanst
love my city
Was er geen BBQ bij jou vanavond?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek hier in het parkben knetterdronken en ineens dook er een band op met drums, en n saxofonist
met minimaal 100 man n feestje gehouden en gedanst
love my city
Komt er geen lalalalala in je UI?quote:
Joa dat zou nog kunnen. Moet ik ff kijken hoeveel het er zijnquote:
la la la la la la la la lala la la laaaaaaa laaaa la la la la la la la la lala lala laaaa laaaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa dat zou nog kunnen. Moet ik ff kijken hoeveel het er zijn
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
la la la la la la la la lala la la laaaaaaa laaaa la la la la la la la la lala lala laaaa laaa
zo(Ja, serieus)
quote:
Hoiquote:
Dat kan ook niet andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb zo'n fijne middag/avond bij LL gehad
Was je bij LL danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb zo'n fijne middag/avond bij LL gehad
Mja daar kan nog wel wat finetuning in plaatsvinden, maar dan gaat het echt om een paar honderdsten steeds. Al zou het wel übercool zijn om dat precies goed te krijgen natuurlijkquote:
True that.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was je bij LL danOmg, ik mis hier echt teveel
Mooi![]()
Hij is bijna precies goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar kan nog wel wat finetuning in plaatsvinden, maar dan gaat het echt om een paar honderdsten steeds. Al zou het wel übercool zijn om dat precies goed te krijgen natuurlijk
Hier ook al weer een tijdje geleden, zoals met iedereen eigenlijksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.
God, ik had haar echt al vééééél te lang niet meer gezien
Duh, waarom anders die "quote:
Naah daar zit weer zoeen stuk kuikuikuikuik en zo tussenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, Fles, die 'doei' kan er ook nog achter
Weet ik, maar die doei is coolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah daar zit weer zoeen stuk kuikuikuikuik en zo tussen
Ik bijna niemand van hier ooit gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook al weer een tijdje geleden, zoals met iedereen eigenlijks
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het welquote:
Ja! Nu issie precies goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het wel
Maar waar is dat van?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het wel
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net in het donker in de brandnetels zitten plassenauw....
Cultuurbarbaarquote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net in het donker in de brandnetels zitten plassenauw....
Doet dat niet zo een beetje heel veel pijn nu?quote:
Ik ken het wel maar wist het zo niet te plaatsenquote:
omdat ik met een groep vrienden in het park aan het chillen benquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar wist het zo niet te plaatsen
neuhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet dat niet zo een beetje heel veel pijn nu?![]()
Is het bij dat soort dingen niet zo dat urine helpt tegen de pijn en jeuk?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhbeetje jeuk aan mn benen/kont thats all
eigen schuld
Bahquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhbeetje jeuk aan mn benen/kont thats all
eigen schuld
das met kwallenbeten enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het bij dat soort dingen niet zo dat urine helpt tegen de pijn en jeuk?
Gewoon nog een keer plassenMaar dan buiten de brandnetels
ik ga het niet proberenquote:
Nee, kipje en haantje zijn nog steeds te lang. En nog wel een paar.quote:
Dus op je tanden bijtenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga het niet proberenmoet zo bij n vriend slapen
De 1e grote La ookquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kipje en haantje zijn nog steeds te lang. En nog wel een paar.
jup tis mn eigen schuldquote:
Tim, hij leek zo echtquote:
waar vroeg je nu een uurtje of 2 geleden naarquote:
Ik sta lekker wel bij z'n favo'squote:
Ik luisterde het eigenlijk toch nooit maar zag een kapot linkjequote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
waar vroeg je nu een uurtje of 2 geleden naar![]()
Heb ik al die moeite voor je gedaan, ondankbaar kind
Uhh, warmquote:Op zondag 8 mei 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik sta lekker wel bij z'n favo's
Maarja, hoe was jouw vandaag?
Jij ook alquote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik luisterde het eigenlijk toch nooit maar zag een kapot linkje
[..]
Uhh, warm![]()
Nu is ie over de hele 75 frames nog maar 5 tot 8 honderdsten te langquote:
Wow, hoeveel kb mag je UI wel niet zijn met abo?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu is ie over de hele 75 frames nog maar 5 tot 8 honderdsten te lang
Trusten Bosquote:Op zondag 8 mei 2011 00:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook zo slapen. Heb al even geleden al de pillen ingenomen en die beginnen langzaam aan in werking te treden
100 kb of zo dacht ik?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, hoeveel kb mag je UI wel niet zijn met abo?
Ik moet m'n UI altijd al inkorten als ie meer dan 30 frames krijgt
Een hele week de tijd en er nu mee bezig?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
AAAAAAAAARGHScheikunde huiswerk weg
Stomme online opdrachten
Heb jij nooit op de middelbare school gezeten?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een hele week de tijd en er nu mee bezig?
Wat word je als je groter bentquote:Op zondag 8 mei 2011 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
AAAAAAAAARGHScheikunde huiswerk weg
Stomme online opdrachten
Ik vind het nog al vroeg dat ze er nu mee bezig is, deed alleen zondags 's avonds het hw voor 's maandags en de rest zag later ik welquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij nooit op de middelbare school gezeten?![]()
Zo ging dat echt ALTIJD bij mij
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat word je als je groter bent
een zuurtje of een base?
Als je dan geen neerslag vormt
dan toch telomerase
Oh ja, true thatquote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nog al vroeg dat ze er nu mee bezig is, deed alleen zondags 's avonds het hw voor 's maandags en de rest zag later ik welals ik er thuis al mee bezig was
Ja, iets met vakantiequote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een hele week de tijd en er nu mee bezig?
Dat dus, het is nog vroeg, meestal zou ik zondag om 22:00 beginnenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij nooit op de middelbare school gezeten?![]()
Zo ging dat echt ALTIJD bij mij
Whehequote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat word je als je groter bent
een zuurtje of een base?
Als je dan geen neerslag vormt
dan toch telomerase
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom ik het nu maak ondanks vervelingquote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nog al vroeg dat ze er nu mee bezig is, deed alleen zondags 's avonds het hw voor 's maandags en de rest zag later ik welals ik er thuis al mee bezig was
Ik maak mijn huiswerk altijdquote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, true thatALS ik mijn huiswerk al maakte.
Hoe heb ik ooit mijn diploma gehaald?
Ik denk dat ze graag van ons af woudenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, true thatALS ik mijn huiswerk al maakte.
Hoe heb ik ooit mijn diploma gehaald?
Wauww, talentje!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
Ik maakte alleen huiswerk voor vakken waar ik moeite mee had.
En dat mocht niet eens baten
Tot mijn eindexamenjaar. Toen maakte ik echt ALLES
Ik wilde per se een hoog eindcijfer. Uiteindelijk 8.0, dus hoefde niet te loten voor m'n studie.
En nu ga ik er nooit meer iets mee doen
VAVO gedaan. Waarom is een heel lang verhaalquote:
Aangezien je inleiding lijkt me het inderdaad nog best wel een lang verhaal jaquote:Op zondag 8 mei 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
VAVO gedaan. Waarom is een heel lang verhaal
Maar daar moet je eigenlijk echt ALLES zelf doen, dus ik moest ook wel. Anders was ik ws niet eens geslaagd.
Ben wel erg trots op mijn cijferlijst
Pff uitsloverquote:Op zondag 8 mei 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
Ik maakte alleen huiswerk voor vakken waar ik moeite mee had.
En dat mocht niet eens baten
Tot mijn eindexamenjaar. Toen maakte ik echt ALLES
Ik wilde per se een hoog eindcijfer. Uiteindelijk 8.0, dus hoefde niet te loten voor m'n studie.
En nu ga ik er nooit meer iets mee doen
Waarom meer doen als nodig?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pff uitslover![]()
Ik had tenminste een studie waar niet vor geloot hoefde. En ik ben verer altijd een minimumlijer geweest zoals dat op het VWO zo liefkozend genoemd werd
Kokkerel zequote:Op zondag 8 mei 2011 00:39 schreef Solique het volgende:
hmh, zou vroeg gaan slapen. Maar kom nu niet in slaap en heb honger trek.
* Solique gaat wat lekkers voor zichzelf klaar maken.
Als je een doel hebt, is het soms "nodig" om harder te werkenquote:
Geen idee, is mij ok nooit duidelij gewordenquote:
Dat is waar maar jij mikte op de 8 en had de 8 en niet een 9 of zoquote:Op zondag 8 mei 2011 00:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je een doel hebt, is het soms "nodig" om harder te werken
Ik zie het nut er ook niet echt van inquote:Op zondag 8 mei 2011 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, is mij ok nooit duidelij geworden
Thanksquote:
Heb je er ook eentje voor mij?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Thanks
Gaat goed komen, heb nog wat ballen gehakt bij de slager vandaan liggen speciaal gekruid.
Kijken of die nog goed smaken.
Dat kwam deels doordat ik het doel niet had tijdens mijn schoolexamens...quote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar jij mikte op de 8 en had de 8 en niet een 9 of zo
[..]
Ik zie het nut er ook niet echt van in
Moet je snel wezen, ze smaken nog goedquote:
Geniet ervan, zou ik zeggenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Thanks
Gaat goed komen, heb nog wat ballen gehakt bij de slager vandaan liggen speciaal gekruid.
Kijken of die nog goed smaken.
Dat doe je goed, oke ik stond ook geen 6 maar op 1 vak na voor alles een 7 op mijn eindcijferlijstquote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kwam deels doordat ik het doel niet had tijdens mijn schoolexamens...
Ik ben geslaagd met een 10 voor wiskunde
* Trevland prikt een balletje meequote:Op zondag 8 mei 2011 00:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, ze smaken nog goed
Kom maar halen.
wiskundequote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kwam deels doordat ik het doel niet had tijdens mijn schoolexamens...
Ik ben geslaagd met een 10 voor wiskunde
Hoeveel toetsen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb dit jaar 2 voldoendes gehaald voor wiskunde
Onee, 1 voldoende, van de 5 toetsenquote:
En ik leer er echt ongelooflijk veel voor, en ik heb het inzicht gewoon, en dat is frustrerend.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onee, 1 voldoende, van de 5 toetsen
Truste trevquote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb ook wiskunde A vanaf volgend jaar, heb B niet nodig, dus waarom moeilijk doenquote:
Ruimtelijk inzichtquote:Op zondag 8 mei 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wiskunde is echt bruut. Je hebt geen idee hoeveel ruimtemeetkunde er komt kijken bij het vak van stationsnaambordjesschieten
Ik snap nooit geen reet van al die opdrachten, dan ga de dag voor het proefwerk de oefenopdrachten maken, en dan haal ik een 7 of meer voor het proefwerkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En ik leer er echt ongelooflijk veel voor, en ik heb het inzicht gewoon, en dat is frustrerend.
Maar dat lukt mij nog niet eens, ik neem het echt uren lang door met m'n vader, maar het lukt me alsnog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap nooit geen reet van al die opdrachten, dan ga de dag voor het proefwerk de oefenopdrachten maken, en dan haal ik een 7 of meer voor het proefwerk
Dat is gewoon echt kut.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar dat lukt mij nog niet eens, ik neem het echt uren lang door met m'n vader, maar het lukt me alsnog niet
En dat is wiskundig bewezenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt kut.
Meer kan ik er niet over zeggen
Waarom dan niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar dat lukt mij nog niet eens, ik neem het echt uren lang door met m'n vader, maar het lukt me alsnog niet
Wat is er met jouw UI gebeurd en waarom ben je nog wakker???quote:
Jongens die stuntelen met wiskundequote:
Whiskquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er met jouw UI gebeurd en waarom ben je nog wakker???
Ik ben het even meer dan zat qua treinen. En ik ga zo slapen hoor. Tenzij jij iets boeiends te melden hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het inzicht gewoon niet, kan de logische verbanden gewoon niet leggen tussen al die sommen. Ik haal alles door elkaar en kan geen rijtjes en overzichten in m'n hoofd maken.quote:
Whisquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jongens die stuntelen met wiskunde
Dan voel ik me een keer niet heel erg dom en zo(Niet persoonlijk bedoeld hoor
)
Nieuwsgierig. Ik heb op 1 of andere manier in mijn hoofd dat jij heel intelligent bent en was ineens benieuwd wat je daarmee gedaan hebtquote:
Nou, ik wil anders best je woordenschat lenen hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaad
Achja, ik ben wat minder slim qua veel schoolvakken dan de gemiddelde dude of dudin
Mja, dat is ook wel zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Ik heb op 1 of andere manier in mijn hoofd dat jij heel intelligent bent
Iedereen heeft zijn sterkere en minder sterke kanten op school.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaad
Achja, ik ben wat minder slim qua veel schoolvakken dan de gemiddelde dude of dudin
Nog wel verwantschap met je opleiding?quote:
Nee. Maar goed, mijn opleiding is maar één van mijn interesses. De wereld is groter dan datquote:
Truequote:Op zondag 8 mei 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar goed, mijn opleiding is maar één van mijn interesses. De wereld is groter dan dat
Ik na de oefenopdrachten van een hoofdstuk niet meerquote:
Er zijn wel coolere dingen in het levenquote:
Achja, dat hoor ik wel vaker, had 0 fout qua spelling en taal op de cito, sta een 8,5 gemiddeld voor Nederlands, gek genoeg kan ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik wil anders best je woordenschat lenen hoor
Mwoa, niet heel veel toch.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn wel coolere dingen in het leven
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoofd, word rustig, nu![]()
Ik ben echt over heel veel dingen tegelijk aan het denken en ik zou niet weten waarom...
Koopzondag is ook aardig cool hoor.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat Whiskunde nog veeel moeilijker is
Hoi meid, hoestie??quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whisk
Haha, hij heeft de hele avond keihard aan zijn UI gewerkt of zo
Wow, doe je netjesquote:Op zondag 8 mei 2011 02:00 schreef DaMart het volgende:
En thuis... precies anderhalf uur gereden over Zwolle-Zandvoort... mijn auto begint echt los te komen nu.
Fruitmentosquote:Op zondag 8 mei 2011 02:04 schreef DaMart het volgende:
Mijn tactiek om tijdens een lange nachtelijke autorit wakker te blijven, werkte trouwens uitstekend: de 90's en 2000's dance lekker hard uit de speakers en fruitmentos voor extra suiker... de moeheid van toen ik wegreed, is weg... enige nadeel is dat ik nu ook niet moe meer ben.
Maar het was gezellig met Wok en ST.
TFMquote:Op zondag 8 mei 2011 02:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wow, doe je netjes![]()
Een zeer goede morgen, meneer Dm
Ik heb geen bad, en ik kan ook moeilijk in een emmer gaan zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fruitmentos
Warm bad met kopje hete thee?
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 173 RockNijntje
02. 142 Trevland
03. 068 suikertaartje
04. 060 Jurgaah
05. 056 Dr_Flash
06. 052 littledrummergirl
07. 051 DaMart
08. 050 Yuki
09. 050 crv
10. 033 Pien85
11. 022 wel.o.k
12. 022 MPG
13. 020 summer2bird
14. 019 Solique
15. 019 Muck
16. 018 goldfinger1963
17. 018 Joysa
18. 015 Bos81
19. 014 Toekito
20. 013 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
Heb hier nog geen 15 posts gemaakt vandaagquote:
Koop een tobbe, zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:10 schreef DaMart het volgende:
En nu ga ik toch een poging tot slapen doen.
trusten ldgquote:Op zondag 8 mei 2011 03:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ik deel n bed met 2 anderen vandaagzal flink warm worden zo.
Slaap lekker allemaal
quote:
en de lijst van nuquote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 173 RockNijntje
02. 142 Trevland
03. 068 suikertaartje
04. 060 Jurgaah
05. 056 Dr_Flash
06. 052 littledrummergirl
07. 051 DaMart
08. 050 Yuki
09. 050 crv
10. 033 Pien85
11. 022 MPG
12. 022 wel.o.k
13. 020 summer2bird
14. 019 Solique
15. 019 Muck
16. 018 goldfinger1963
17. 018 Joysa
18. 015 Bos81
19. 014 Toekito
20. 013 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 03:03 uur
01. 028 TheFamousMan
02. 023 RockNijntje
03. 022 Yuki
04. 017 Dr_Flash
05. 011 Trevland
06. 007 DaMart
07. 004 Solique
08. 003 MPG
09. 002 Bos81
10. 002 Whiskers2009
11. 002 friemelaar
12. 001 littledrummergirl
slaap ze stuiterquote:
quote:
het ligt vrij stil vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Tip: Schiphol loopt, vliegt of zwemt niet weg.
Ik heb meer dan uitstekend geslapen 12+ uur.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
zo, gedouched, spullen een beetje gepakt en nu schiphol in de gaten houden.
en dan slaap je ook gewoon een nacht niet
ik hou rekening met anderhalf uurquote:Op zondag 8 mei 2011 08:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb meer dan uitstekend geslapen 12+ uur.
Je bent vanaf Zwolle trouwens met ruim een uur op Schiphol.
's Nacht lukt me dat trouwens véél sneller.
Dat duurt altijd ff inderdaad. Ik haal voor mijn werk ook wel eens mensen op op Schiphol, en als het 's nachts rustig is zijn de mensen er meestal met een uur, overdag houd ik dan rekening met een uur.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hou rekening met anderhalf uur![]()
maar als ze landen zijn ze nog niet bij de uitgang, dus een uur van te voren rijd ik weg denk ik
jaquote:Op zondag 8 mei 2011 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh
Peter en Marijke komen vandaag weer terug!!
het scheelt, ze hebben alleen handbagagequote:Op zondag 8 mei 2011 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat duurt altijd ff inderdaad. Ik haal voor mijn werk ook wel eens mensen op op Schiphol, en als het 's nachts rustig is zijn de mensen er meestal met een uur, overdag houd ik dan rekening met een uur.
Bagage ophalen enzo, en 'onze' klanten moeten dan ook nog naar een uithoek van Schiphol toelopen omdat we daar de balie hebben.
En dan moeten ze niet op de Polderbaan landen, want dat is al een half uur taxieën.
eerst naar Zwollequote:Op zondag 8 mei 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
wok, gaan ze eerst naar zwolle of naar hhw??
allemaal een beetje onduidelijk...quote:Op zondag 8 mei 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer ga je naar hhw? Is marijke deze week ook nog vrij of moet ze morgen weer werken?
Marijke is nog vrijquote:Op zondag 8 mei 2011 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
allemaal een beetje onduidelijk...
ik dacht dat ik volgend weekend naar HHW zou gaan maar misschien wordt dat wel eerder.
of Marijke moet werken weet ik niet, wel dat de kinderen van peter weer naar school moeten.
Veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
oh... De jongens kwamen melden dat er ontbijt klaarstond en dus mag ik naar beneden hihihi
Moederdag.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
oh... De jongens kwamen melden dat er ontbijt klaarstond en dus mag ik naar beneden hihihi
Ja, dat wist ze volgens mij zelf ook nog niet helemaal, maar wel een paar dagen nog.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
zou ze ook niet in HHW blijven?
staat mij vaag bij.
Misschien hebben ze wel een enorm diner georganiseerd en moesten ze zeker weten hoe veel mensen er komen?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:00 schreef JJH het volgende:
Dat was trouwens ook zo stom, ik had wat gedacht, en wilde onverwachts langskomen. Belt ze gister of ik vandaag nog wel kom. Ik laat een stilte vallen, aan de andere kant ook stil, moest ze het opeens zeker weten. Heb de boot maar een beetje afgehouden.
Zo irritant is dat. Ben je geland, mag je nog een half uur zittenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan moeten ze niet op de Polderbaan landen, want dat is al een half uur taxieën.
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een enorm diner georganiseerd en moesten ze zeker weten hoe veel mensen er komen?
En hoi
ah, toch goed onthouden dusquote:Op zondag 8 mei 2011 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat wist ze volgens mij zelf ook nog niet helemaal, maar wel een paar dagen nog.
Want als jij die kant toch ook al op gaat, ging ik de katten nog even doen
Nee, Marijke en Peter komen heeeeel even naar Zwolle, laden spullen in, knuffelen poesjes en gaan weer.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:08 schreef JJH het volgende:
Dan had ze me daar afgelopen week al wel wat over laten weten.
Ik geloof niet dat Marijke mij vandaag nog nodig had?
Ik wacht dat ff af, en anders ga ik gewoon in de loop van de middag die kant op.
En als het mistig is, zie nogh niets van de omgeving ook!quote:Op zondag 8 mei 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo irritant is dat. Ben je geland, mag je nog een half uur zittenAl zijn twintig plus rondjes boven Schiphol vliegen na een reis vanuit Japan en dan nog op de Polderbaan landen NOG irritanter. Kutmist
Een pot zelfs!quote:
En al die spullen kunnen ze zelf kwijt in de auto?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Marijke en Peter komen heeeeel even naar Zwolle, laden spullen in, knuffelen poesjes en gaan weer.
Geen tafelgesjouw enzo
ze komen een keer met de paardentrailerquote:Op zondag 8 mei 2011 09:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En al die spullen kunnen ze zelf kwijt in de auto?
Precies. En je mag geen apparatuur aanhebben tijdens zo'n manoeuvre, dus dat werd niet echt heel tof, eerder godsjesus saaiquote:Op zondag 8 mei 2011 09:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En als het mistig is, zie nogh niets van de omgeving ook!
[..]
Maar dan mag je vast alsnog helpen sjouwenquote:
Hoe is het met jouw overvolle hoofdje?quote:
Goed hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw overvolle hoofdje?
Als ik vrij ben komt dat goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan mag je vast alsnog helpen sjouwen
Jeuj voor blije hoofdenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoorSlaap nog steeds slecht, maar goed, hoofd is momenteel eigenlijk best blij
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga jullie niet meer lastigvallen, dus slaak een zucht van verlichting en enjoy your day
Fijne dag, snoetjequote:Op zondag 8 mei 2011 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga jullie niet meer lastigvallen, dus slaak een zucht van verlichting en enjoy your day
kijk je wel uitquote:Op zondag 8 mei 2011 09:16 schreef Pheno het volgende:
Daar houden ze vast rekening meequote:
Dat hoeft nietquote:
zeg jij, met je geen slaap en dan nog enorm lang moeten rijdenquote:
ik zal eerst wat etenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg jij, met je geen slaap en dan nog enorm lang moeten rijden
Moet ik hem escorteren.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg jij, met je geen slaap en dan nog enorm lang moeten rijden
nou, niet eten moest er nog maar bij komenquote:
Ik probeerde je werk uit handen te nemen omdat je druk was, blijkbaarquote:
En een grote koffer, toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het scheelt, ze hebben alleen handbagage
Knuffeltaartjequote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, niet eten moest er nog maar bij komen
Lekker hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 09:31 schreef JJH het volgende:
Ik zal eerst eens even onder de douche doorstiefelen, dat was ook alweer vrijdag voor het laatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |