Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
moet ie der uit ?quote:
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
zeur nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is het hier zo saai?![]()
[/ongeduld]
Hey Bosquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
Weer een boek uit. Ik denk dat ik morgen een review schrijf voor dat ene topic
Hoi trevquote:
Bestaat nog wel, echter na een update van windoos genereerd de website een foutquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wist niet dat KSC radio niet meer bestond![]()
Hoiquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
Weer een boek uit. Ik denk dat ik morgen een review schrijf voor dat ene topic
Oh, fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bestaat nog wel, echter na een update van windoos genereerd de website een fout
Wat ben jij gemeenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
Ik heb Flash net even bijgewerkt... hopelijk voelde hij er niet te veel van.
Ik ken de tekst nu ook weerquote:
Ja, voor je het weet ben je derti euhh van middelbare school af.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 43 dagen 3e klas... Wat ging alles weer uhh snel
Je doet alsof je oud wordtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 43 dagen 3e klas... Wat ging alles weer uhh snel
Hey LLquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit heerlijk in de tuin. Met terrashaardje aan, drankje erbij en muziek vd buren
En morgen is het mamadag
Ja, laat je maar lekker goed verwennen door die kerels van je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit heerlijk in de tuin. Met terrashaardje aan, drankje erbij en muziek vd buren
En morgen is het mamadag
Ook niet gewoon gezellig samen zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, laat je maar lekker goed verwennen door die kerels van je.
Ik doe al jaren niks meer aan moederdag, Ja okee ik heb natuurlijk geen moeder meer, maar ma en pa vonden moeder en vaderdag onzin, dus deden we er niks mee.
Tot 2 jaar na haar dood woonde ik nog thuis, maar we deden er inderdaad gewoon niks aan. Als ik weg wilde of weg moest werd er niks omgegeven.quote:
Ook niet fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
schlagermuziek vd buren
Oh batterij leeg... Tot later schatjes
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je derti euhh van middelbare school af.
Nee, maar het jaar (schooljaar dus) lijkt pas net begonnen op een of andere manierquote:
Pas dan maar op want voor je het weet zit je in een bejaarden tehuisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Nee, maar het jaar (schooljaar dus) lijkt pas net begonnen op een of andere manier
Hoeft nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas dan maar op want voor je het weet zit je in een bejaarden tehuis
Zo maak je nog eens wat meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek hier in het parkben knetterdronken en ineens dook er een band op met drums, en n saxofonist
met minimaal 100 man n feestje gehouden en gedanst
love my city
Was er geen BBQ bij jou vanavond?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek hier in het parkben knetterdronken en ineens dook er een band op met drums, en n saxofonist
met minimaal 100 man n feestje gehouden en gedanst
love my city
Komt er geen lalalalala in je UI?quote:
Joa dat zou nog kunnen. Moet ik ff kijken hoeveel het er zijnquote:
la la la la la la la la lala la la laaaaaaa laaaa la la la la la la la la lala lala laaaa laaaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa dat zou nog kunnen. Moet ik ff kijken hoeveel het er zijn
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
la la la la la la la la lala la la laaaaaaa laaaa la la la la la la la la lala lala laaaa laaa
zo(Ja, serieus)
quote:
Hoiquote:
Dat kan ook niet andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb zo'n fijne middag/avond bij LL gehad
Was je bij LL danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb zo'n fijne middag/avond bij LL gehad
Mja daar kan nog wel wat finetuning in plaatsvinden, maar dan gaat het echt om een paar honderdsten steeds. Al zou het wel übercool zijn om dat precies goed te krijgen natuurlijkquote:
True that.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was je bij LL danOmg, ik mis hier echt teveel
Mooi![]()
Hij is bijna precies goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar kan nog wel wat finetuning in plaatsvinden, maar dan gaat het echt om een paar honderdsten steeds. Al zou het wel übercool zijn om dat precies goed te krijgen natuurlijk
Hier ook al weer een tijdje geleden, zoals met iedereen eigenlijksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.
God, ik had haar echt al vééééél te lang niet meer gezien
Duh, waarom anders die "quote:
Naah daar zit weer zoeen stuk kuikuikuikuik en zo tussenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, Fles, die 'doei' kan er ook nog achter
Weet ik, maar die doei is coolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah daar zit weer zoeen stuk kuikuikuikuik en zo tussen
Ik bijna niemand van hier ooit gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook al weer een tijdje geleden, zoals met iedereen eigenlijks
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het welquote:
Ja! Nu issie precies goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het wel
Maar waar is dat van?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het wel
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net in het donker in de brandnetels zitten plassenauw....
Cultuurbarbaarquote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net in het donker in de brandnetels zitten plassenauw....
Doet dat niet zo een beetje heel veel pijn nu?quote:
Ik ken het wel maar wist het zo niet te plaatsenquote:
omdat ik met een groep vrienden in het park aan het chillen benquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar wist het zo niet te plaatsen
neuhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet dat niet zo een beetje heel veel pijn nu?![]()
Is het bij dat soort dingen niet zo dat urine helpt tegen de pijn en jeuk?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhbeetje jeuk aan mn benen/kont thats all
eigen schuld
Bahquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhbeetje jeuk aan mn benen/kont thats all
eigen schuld
das met kwallenbeten enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het bij dat soort dingen niet zo dat urine helpt tegen de pijn en jeuk?
Gewoon nog een keer plassenMaar dan buiten de brandnetels
ik ga het niet proberenquote:
Nee, kipje en haantje zijn nog steeds te lang. En nog wel een paar.quote:
Dus op je tanden bijtenquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga het niet proberenmoet zo bij n vriend slapen
De 1e grote La ookquote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kipje en haantje zijn nog steeds te lang. En nog wel een paar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |