Mja daar kan nog wel wat finetuning in plaatsvinden, maar dan gaat het echt om een paar honderdsten steeds. Al zou het wel übercool zijn om dat precies goed te krijgen natuurlijkquote:
True that.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was je bij LL danOmg, ik mis hier echt teveel
Mooi![]()
Hij is bijna precies goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar kan nog wel wat finetuning in plaatsvinden, maar dan gaat het echt om een paar honderdsten steeds. Al zou het wel übercool zijn om dat precies goed te krijgen natuurlijk
Hier ook al weer een tijdje geleden, zoals met iedereen eigenlijksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that.
God, ik had haar echt al vééééél te lang niet meer gezien
Duh, waarom anders die "quote:
Naah daar zit weer zoeen stuk kuikuikuikuik en zo tussenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, Fles, die 'doei' kan er ook nog achter
Weet ik, maar die doei is coolquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah daar zit weer zoeen stuk kuikuikuikuik en zo tussen
Ik bijna niemand van hier ooit gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook al weer een tijdje geleden, zoals met iedereen eigenlijks
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het welquote:
Ja! Nu issie precies goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het wel
Maar waar is dat van?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Timing ietsje aangepast. Als het NOG beter kan hoor ik het wel
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net in het donker in de brandnetels zitten plassenauw....
Cultuurbarbaarquote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net in het donker in de brandnetels zitten plassenauw....
Doet dat niet zo een beetje heel veel pijn nu?quote:
Ik ken het wel maar wist het zo niet te plaatsenquote:
omdat ik met een groep vrienden in het park aan het chillen benquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar wist het zo niet te plaatsen
neuhquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet dat niet zo een beetje heel veel pijn nu?![]()
Is het bij dat soort dingen niet zo dat urine helpt tegen de pijn en jeuk?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhbeetje jeuk aan mn benen/kont thats all
eigen schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |