Je doet alsof je oud wordtquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nog maar 43 dagen 3e klas... Wat ging alles weer uhh snel
Hey LLquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit heerlijk in de tuin. Met terrashaardje aan, drankje erbij en muziek vd buren
En morgen is het mamadag
Ja, laat je maar lekker goed verwennen door die kerels van je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik zit heerlijk in de tuin. Met terrashaardje aan, drankje erbij en muziek vd buren
En morgen is het mamadag
Ook niet gewoon gezellig samen zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, laat je maar lekker goed verwennen door die kerels van je.
Ik doe al jaren niks meer aan moederdag, Ja okee ik heb natuurlijk geen moeder meer, maar ma en pa vonden moeder en vaderdag onzin, dus deden we er niks mee.
Tot 2 jaar na haar dood woonde ik nog thuis, maar we deden er inderdaad gewoon niks aan. Als ik weg wilde of weg moest werd er niks omgegeven.quote:
Ook niet fijnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
schlagermuziek vd buren
Oh batterij leeg... Tot later schatjes
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je derti euhh van middelbare school af.
Nee, maar het jaar (schooljaar dus) lijkt pas net begonnen op een of andere manierquote:
Pas dan maar op want voor je het weet zit je in een bejaarden tehuisquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Nee, maar het jaar (schooljaar dus) lijkt pas net begonnen op een of andere manier
Hoeft nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas dan maar op want voor je het weet zit je in een bejaarden tehuis
Zo maak je nog eens wat meequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek hier in het parkben knetterdronken en ineens dook er een band op met drums, en n saxofonist
met minimaal 100 man n feestje gehouden en gedanst
love my city
Was er geen BBQ bij jou vanavond?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef littledrummergirl het volgende:
livemuziek hier in het parkben knetterdronken en ineens dook er een band op met drums, en n saxofonist
met minimaal 100 man n feestje gehouden en gedanst
love my city
Komt er geen lalalalala in je UI?quote:
Joa dat zou nog kunnen. Moet ik ff kijken hoeveel het er zijnquote:
la la la la la la la la lala la la laaaaaaa laaaa la la la la la la la la lala lala laaaa laaaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa dat zou nog kunnen. Moet ik ff kijken hoeveel het er zijn
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
la la la la la la la la lala la la laaaaaaa laaaa la la la la la la la la lala lala laaaa laaa
zo(Ja, serieus)
quote:
Hoiquote:
Dat kan ook niet andersquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb zo'n fijne middag/avond bij LL gehad
Was je bij LL danquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu
Ik heb zo'n fijne middag/avond bij LL gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |