Dat doe je goed, oke ik stond ook geen 6 maar op 1 vak na voor alles een 7 op mijn eindcijferlijstquote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kwam deels doordat ik het doel niet had tijdens mijn schoolexamens...
Ik ben geslaagd met een 10 voor wiskunde
* Trevland prikt een balletje meequote:Op zondag 8 mei 2011 00:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, ze smaken nog goed
Kom maar halen.
wiskundequote:Op zondag 8 mei 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kwam deels doordat ik het doel niet had tijdens mijn schoolexamens...
Ik ben geslaagd met een 10 voor wiskunde
Hoeveel toetsen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb dit jaar 2 voldoendes gehaald voor wiskunde
Onee, 1 voldoende, van de 5 toetsenquote:
En ik leer er echt ongelooflijk veel voor, en ik heb het inzicht gewoon, en dat is frustrerend.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onee, 1 voldoende, van de 5 toetsen
Truste trevquote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik heb ook wiskunde A vanaf volgend jaar, heb B niet nodig, dus waarom moeilijk doenquote:
Ruimtelijk inzichtquote:Op zondag 8 mei 2011 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wiskunde is echt bruut. Je hebt geen idee hoeveel ruimtemeetkunde er komt kijken bij het vak van stationsnaambordjesschieten
Ik snap nooit geen reet van al die opdrachten, dan ga de dag voor het proefwerk de oefenopdrachten maken, en dan haal ik een 7 of meer voor het proefwerkquote:Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En ik leer er echt ongelooflijk veel voor, en ik heb het inzicht gewoon, en dat is frustrerend.
Maar dat lukt mij nog niet eens, ik neem het echt uren lang door met m'n vader, maar het lukt me alsnog nietquote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap nooit geen reet van al die opdrachten, dan ga de dag voor het proefwerk de oefenopdrachten maken, en dan haal ik een 7 of meer voor het proefwerk
Dat is gewoon echt kut.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar dat lukt mij nog niet eens, ik neem het echt uren lang door met m'n vader, maar het lukt me alsnog niet
En dat is wiskundig bewezenquote:Op zondag 8 mei 2011 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt kut.
Meer kan ik er niet over zeggen
Waarom dan niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar dat lukt mij nog niet eens, ik neem het echt uren lang door met m'n vader, maar het lukt me alsnog niet
Wat is er met jouw UI gebeurd en waarom ben je nog wakker???quote:
Jongens die stuntelen met wiskundequote:
Whiskquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er met jouw UI gebeurd en waarom ben je nog wakker???
Ik ben het even meer dan zat qua treinen. En ik ga zo slapen hoor. Tenzij jij iets boeiends te melden hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het inzicht gewoon niet, kan de logische verbanden gewoon niet leggen tussen al die sommen. Ik haal alles door elkaar en kan geen rijtjes en overzichten in m'n hoofd maken.quote:
Whisquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jongens die stuntelen met wiskunde
Dan voel ik me een keer niet heel erg dom en zo(Niet persoonlijk bedoeld hoor
)
Nieuwsgierig. Ik heb op 1 of andere manier in mijn hoofd dat jij heel intelligent bent en was ineens benieuwd wat je daarmee gedaan hebtquote:
Nou, ik wil anders best je woordenschat lenen hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaad
Achja, ik ben wat minder slim qua veel schoolvakken dan de gemiddelde dude of dudin
Mja, dat is ook wel zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Ik heb op 1 of andere manier in mijn hoofd dat jij heel intelligent bent
Iedereen heeft zijn sterkere en minder sterke kanten op school.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaad
Achja, ik ben wat minder slim qua veel schoolvakken dan de gemiddelde dude of dudin
Nog wel verwantschap met je opleiding?quote:
Nee. Maar goed, mijn opleiding is maar één van mijn interesses. De wereld is groter dan datquote:
Truequote:Op zondag 8 mei 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar goed, mijn opleiding is maar één van mijn interesses. De wereld is groter dan dat
Ik na de oefenopdrachten van een hoofdstuk niet meerquote:
Er zijn wel coolere dingen in het levenquote:
Achja, dat hoor ik wel vaker, had 0 fout qua spelling en taal op de cito, sta een 8,5 gemiddeld voor Nederlands, gek genoeg kan ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik wil anders best je woordenschat lenen hoor
Mwoa, niet heel veel toch.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn wel coolere dingen in het leven
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoofd, word rustig, nu![]()
Ik ben echt over heel veel dingen tegelijk aan het denken en ik zou niet weten waarom...
Koopzondag is ook aardig cool hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |