Wat is er met jouw UI gebeurd en waarom ben je nog wakker???quote:
Jongens die stuntelen met wiskundequote:
Whiskquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er met jouw UI gebeurd en waarom ben je nog wakker???
Ik ben het even meer dan zat qua treinen. En ik ga zo slapen hoor. Tenzij jij iets boeiends te melden hebtquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het inzicht gewoon niet, kan de logische verbanden gewoon niet leggen tussen al die sommen. Ik haal alles door elkaar en kan geen rijtjes en overzichten in m'n hoofd maken.quote:
Whisquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jongens die stuntelen met wiskunde
Dan voel ik me een keer niet heel erg dom en zo(Niet persoonlijk bedoeld hoor
)
Nieuwsgierig. Ik heb op 1 of andere manier in mijn hoofd dat jij heel intelligent bent en was ineens benieuwd wat je daarmee gedaan hebtquote:
Nou, ik wil anders best je woordenschat lenen hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaad
Achja, ik ben wat minder slim qua veel schoolvakken dan de gemiddelde dude of dudin
Mja, dat is ook wel zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nieuwsgierig. Ik heb op 1 of andere manier in mijn hoofd dat jij heel intelligent bent
Iedereen heeft zijn sterkere en minder sterke kanten op school.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook een van de weinige jongens die er niks van bakt inderdaad
Achja, ik ben wat minder slim qua veel schoolvakken dan de gemiddelde dude of dudin
Nog wel verwantschap met je opleiding?quote:
Nee. Maar goed, mijn opleiding is maar één van mijn interesses. De wereld is groter dan datquote:
Truequote:Op zondag 8 mei 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar goed, mijn opleiding is maar één van mijn interesses. De wereld is groter dan dat
Ik na de oefenopdrachten van een hoofdstuk niet meerquote:
Er zijn wel coolere dingen in het levenquote:
Achja, dat hoor ik wel vaker, had 0 fout qua spelling en taal op de cito, sta een 8,5 gemiddeld voor Nederlands, gek genoeg kan ik dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik wil anders best je woordenschat lenen hoor
Mwoa, niet heel veel toch.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn wel coolere dingen in het leven
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hoofd, word rustig, nu![]()
Ik ben echt over heel veel dingen tegelijk aan het denken en ik zou niet weten waarom...
Koopzondag is ook aardig cool hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |