Yep, mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef Vinifera het volgende:
enniewee, prima uitzending met goede grappen van alle spelers
vooral dat verhaal met die Franstalige Belgen kon ik wel waarderen
Was inderdaad een hoogtepunt. Ook grappig dat ze een beetje gesjoemeld hadden met de ondertiteling om het nog leuker te krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef Vinifera het volgende:
enniewee, prima uitzending met goede grappen van alle spelers
vooral dat verhaal met die Franstalige Belgen kon ik wel waarderen
had ik niet eens door, en ik wist ook niet dat Aad de Mos zo goed frans kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was inderdaad een hoogtepunt. Ook grappig dat ze een beetje gesjoemeld hadden met de ondertiteling om het nog leuker te krijgen.
Dijkstra hoeft van mij niet zo, ik ben wel benieuwd naar Van Hanegem. alleen weet je dan al zeker dat Derksen zichzelf niet meer isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
En zijn psvrio account dan?
Anyways, vond het een vermakelijke uitzending en vindt Schelvis een prima gast.
Van mij mogen de volgende gasten wel roteren: Schelvis, Boskamp en Dijkstra.
In Belgie waren ze ook helemaal van slag toen die boerenlul uit De Betuwe riep dat Preud'homme een dorpsidioot is. Ik zou het eerder een goede observatie noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Vinifera het volgende:
[..]
had ik niet eens door, en ik wist ook niet dat Aad de Mos zo goed frans kan.
maar wat is VI eigenlijk een relax en 'normaal' programma, als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld zo'n Belgische tegenhanger, waar ze helemaal over de zeik gaan als er iemand eens wat geks roept.
Vind Dijkstra een lache gast. Wel duidelijk Twents gekleurd maar dat vind ik niet zo erg. Geeft altijd wel een beetje tegengas tegen Johan en heeft een goede interactie met de rest imo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef Vinifera het volgende:
[..]
Dijkstra hoeft van mij niet zo, ik ben wel benieuwd naar Van Hanegem. alleen weet je dan al zeker dat Derksen zichzelf niet meer is
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbal International topic #168 was echt geweldig als hij ooit bestaan had.
o haha, ik wist niet dat ie er zelf al eentje bij opteldequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbal International topic #168 was echt geweldig als hij ooit bestaan had.
Stond er boven hè, toen je het topic opendequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef Vinifera het volgende:
[..]
o haha, ik wist niet dat ie er zelf al eentje bij optelde
jullie begrijpen de context in België niet, net zoals ze hier de context van VI niet begrijpen. VI valt in België enkel via het internet te bekijken de meeste mensen weten uberhaupt niet wie Derksen is. Wanneer de hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland dan onzin gaat roepen zoals: keepers zijn geen goede trainers, in België wordt er defensief gevoetbald, Kompany is een internationale meeloper, "die Hazard zou mischien wel een beetje kunnen voetballen". Dan denkt de gemiddelde belg die Derksen en zijn stijl niet kent: wat een belachelijke man is dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In Belgie waren ze ook helemaal van slag toen die boerenlul uit De Betuwe riep dat Preud'homme een dorpsidioot is. Ik zou het eerder een goede observatie noemen.
Derksen is voor een Nederlander al direct, laat staan voor Belgen. Logisch dat dat botst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In Belgie waren ze ook helemaal van slag toen die boerenlul uit De Betuwe riep dat Preud'homme een dorpsidioot is. Ik zou het eerder een goede observatie noemen.
De Belgen moeten maar eens grote jongens worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Derksen is voor een Nederlander al direct, laat staan voor Belgen. Logisch dat dat botst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |