Met het eerste ben ik het eens. Maar ik vond het niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar even serieus, als Sway nou afgerekend gaat worden op hun keuze, door het fucking THEMA, dan ben ik echt boos, want los van of het bij ze past of niet, hebben ze het super gedaan. Beter dan de rest in ieder geval.
Wíl hij soms niet verder doorgaan ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef MaLo het volgende:
Ah nee, als je denk dat het na Britney niet erger kan kiest hij Gordon
Da hedde al gezegd gekkie!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Pyke heeft vorige week al gek gedaan
Nee maar even serieus, als Sway nou afgerekend gaat worden op hun keuze, door het fucking THEMA, dan ben ik echt boos, want los van of het bij ze past of niet, hebben ze het super gedaan. Beter dan de rest in ieder geval.
Sorry het topic ging dicht, en ik wou dat IEDEREEN het lasquote:
Wat Gordon al zei, kapot geproduceerd toenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry het topic ging dicht, en ik wou dat IEDEREEN het las
SWAY 4 EVER!!!!1
Troetelbeertjes straaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLquote:
eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zo had het op het Songfestival ook gemoeten
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat Gordon al zei, kapot geproduceerd toen
Nee en zijn uitspraak is echt slechtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.
Dat is het op het ESF ook nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.
De hele act was sowieso beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
Sorry maar ik vond de versie van de Toppers toch beter geloof ik
Gordon was wel sportief zeg
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
Is dat die danser van popstars????????????
Daaaaaarrrr ben je.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
Is dat die danser van popstars????????????
Die uit Engelandquote:
Ik ook, misschien toch maar wat Bacardi in mijn cola mikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik zou bijna alcohol gaan drinken om het nog aan te kunnen horen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij straft Stacey hem doordat hij EN iets met Shirley heeft EN omdat hij haar niet als coach hoopte te krijgen!
Ik ook aan jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daaaaaarrrr ben je.....
Ik moest meteen aan jou denken toen ik die danser zag
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ook aan jou
me moeder zei tegen me: moet je die danser zien
ik:en meteen aan benny denken
Angela wil gewoon altijd aardig gevonden worden!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Angela is volgens mij echt zo doof als Ed blind is.
Ze is ook aardig, TE aardig om kritiek te geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Angela wil gewoon altijd aardig gevonden worden!!!
Als je groot bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil later ook op 't songfestival staan!
Inderdaad. Alleen al het feit dat iemand als Thomas Berge (of all people...) Kon ik maar even bij je zijn veel en veel beter zong dan Gordon moet toch al te denken geven over zijn eigen kwaliteitenquote:
is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Op hakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHHHHHHHH jij bent natuurlijk die fanboy van MIEIAIAIEUEUEIUEIWWWW EWBANK!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Flounder het volgende:
[..]
Welnee, Rochelle gaat winnen. En dan ga ik een duet met haar zingen op een Meet and Greet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke doet me aan hem denken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Flounder het volgende:
[..]
Welnee, Rochelle gaat winnen. En dan ga ik een duet met haar zingen op een Meet and Greet.
Met zijn pootstem zul je bedoelen!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al het feit dat iemand als Thomas Berge (of all people...) Kon ik maar even bij je zijn veel en veel beter zong dan Gordon moet toch al te denken geven over zijn eigen kwaliteiten
glue gluequote:
OMG.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke doet me aan hem denken:
[ afbeelding ]
dan wel met een ander nummer hèquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ga je er ook op stampen danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
later weer terug kijkenquote:
dit dus, mijn type is het ook absoluut niet hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef Starlie het volgende:
Leuke jongen... Hmmm ik vind hem een beetje eng eerlijk gezegd!
Jaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH jij bent natuurlijk die fanboy van MIEIAIAIEUEUEIUEIWWWW EWBANK!
die kabouter ziet er toch onschuldig uit!!quote:
crystel methquote:
Alleen bij Pykequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
later weer terug kijken
was die danser ook bij andere optredens of alleen bij pyke?
Dat heeft Plop ook, maar die is ook niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
die kabouter ziet er toch onschuldig uit!!
oke thanksquote:
quote:
Nee, mijn tv hoef ik nog niet wat donkerder af te stellen om zijn prodentlach te compenseren.quote:
Qua postuur en lengte is het net mijn vriend maar Pyke beweegd zo raar... En kijkt zo glazig weet niet wat het precies is maar ik hou het maar op eng!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit dus, mijn type is het ook absoluut niet hoor.
Ja natuurlijk, wordt het een dubbele meet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Dat mag jij.... neem je me dit keer wel mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, mijn tv hoef ik nog niet wat donkerder af te stellen om zijn prodentlach te compenseren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wordt het een dubbele meet.+
Dat was opgezet, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe es dat filmpje posten dat je valt!
Ik ook niet... en eigenlijk vond ik het gewoon een van de betere acts vanavondquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben boos. Ik ben gewoon boos.
Dat Sway zo afgeserveerd wordt door de jury. En kutacts wel weer prijzen. Ik snap ze niet hoor.
Die jonge stemmen van sway waren toch niet geloofwaardig bij dit nummer! Lag niet aan Sway het was een verkeerde keus van het lied!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Dat Sway zo afgeserveerd wordt door de jury. En kutacts wel weer prijzen. Ik snap ze niet hoor.
Gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Straks zegt ze Jally tegen mequote:
het hoeft niet binnen 5 minuten opquote:
Wie? Ik ben spontaan op vakantie gegaan toen VoH, dus geheel gemist.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Omg nu gaan we het hier weer over piepstem ewbank hebben
Was blij dat het mormel van de buis is.
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees echt voor ze, want de pubers die stemmen die hebben niks met dat nummer, en als ze dan dus in de sing-off terecht komen dan denk ik dat het schluss is, aangezien het dan de derde keer is, en de jury niet enthousiast was.
Mirandaaaaa!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nog 3 fleesen en het kistje is op
De zus van, leuke meid, aardige stem, maar totaal krachtloos, kwam alleen maar zacht gepiep uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie? Ik ben spontaan op vakantie gegaan toen VoH, dus geheel gemist.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oh die, ik heb alleen de audities gezien. Dolfijnen spoelden aan op het strand en zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
De zus van, leuke meid, aardige stem, maar totaal krachtloos, kwam alleen maar zacht gepiep uit.
Ja, maar het is toch van de gekke dat Malle Eppie Ed dan wel weer door zou gaan, of Tim, for that matter, en dat Sway dan naar huis moet, terwijl ze altijd superleuk en goed zijn?quote:
Wat, vorige week heeft ze 9 liter sangria opquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh gekkie, is me derde glas nog maar
Was gewoon een typefoutje
Is SST nog een beetje leuk dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik haak af.. ik vind het een raar thema. Ze laten ze allemaal nummers zingen die ze eigenlijk niet kunnen zingen en dan ook nog in een uitvoering en op een manier die het helemaal vreselijk maakt.
Ik ga maar naar SST.....
daar is nog minder te beleven !!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik haak af.. ik vind het een raar thema. Ze laten ze allemaal nummers zingen die ze eigenlijk niet kunnen zingen en dan ook nog in een uitvoering en op een manier die het helemaal vreselijk maakt.
Ik ga maar naar SST.....
compleet mee eens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch van de gekke dat Malle Eppie Ed dan wel weer door zou gaan, of Tim, for that matter, en dat Sway dan naar huis moet, terwijl ze altijd superleuk en goed zijn?
Ja niet 9 liter alleenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat, vorige week heeft ze 9 liter sangria op
En geen grapje
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat, vorige week heeft ze 9 liter sangria op
En geen grapje
Jamaar dat is de bedoeling, het thema!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Je zei net nog dat je niet van vreselijke dingen houdt?quote:Ik ga maar naar SST.....
Nou 8 dan, wij allemaal 1 glasquote:
ik heb 2 flessen, maar die tweede fles bewaaar ik voor morgen overdag, als ik lekker lig te zonnen in me tuinjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook aan mijn derde glas nu denk ik. Maar vanmiddag had ik er ook al 2 op
Dus 7 uur op bed morgenavond?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 2 flessen, maar die tweede fles bewaaar ik voor morgen overdag, als ik lekker lig te zonnen in me tuinje
Hij was wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou 8 dan, wij allemaal 1 glas
En niet uit de fles maar echte met 6 soorten drank erin
je compenseert me goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 2 flessen, maar die tweede fles bewaaar ik voor morgen overdag, als ik lekker lig te zonnen in me tuinje
quote:
Ja iets tequote:
Als je het wil:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
Omg nu gaan we het hier weer over piepstem ewbank hebben
Was blij dat het mormel van de buis is.
Breng hem maar naar mij, Jeroen danquote:
Zal wel weer de categorie hoe-trekken-we-kijkcijfers zijn, laat ze gewoon lekker een leuk thema doen of gewone nummers kiezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Absurd ook, dat ze zo''n thema nemen, en dan gaan zeuren over dat iets niet bij iemand past, nee hehe.
Die thema's moeten ze afschaffen, gaat nergens over.
FANBOYquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als je het wil:
Haar 1e single komt deze maand nog uit, haar 2e in september. Dan verschijnt ook haar album!
Jen is Lievvvv!!![]()
Ja maar die hoef ik niet te kopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als je het wil:
Haar 1e single komt deze maand nog uit, haar 2e in september. Dan verschijnt ook haar album!
Jen is Lievvvv!!![]()
En als ze dan een leuk thema doen, laat ze zich er dan ook aan houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel weer de categorie hoe-trekken-we-kijkcijfers zijn, laat ze gewoon lekker een leuk thema doen of gewone nummers kiezen.
Ach wat zal ik zeggen....quote:
Een ECHT thema dan inderdaad, Big Bandquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel weer de categorie hoe-trekken-we-kijkcijfers zijn, laat ze gewoon lekker een leuk thema doen of gewone nummers kiezen.
En jij denkt met je piem0lquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Als je het wil:
Jen is Lievvvv!!![]()
Kelvin doet niet meer mee, dus waarom zouden ze het daar over hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
En niemand die ook een woord repte over Kelvin,die heeft dat nummer vorig jaar ook gedaan, die is toch ook te jong voor zo'n nummer?
Ja, het zit me hoog.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar dat is de bedoeling, het thema!
[..]
Je zei net nog dat je niet van vreselijke dingen houdt?
Je legt je lat laag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Over 3 weken wil ik met Rolf op de foto
Dat gaan we regelenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
colombiaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor achtergrond heeft deze jongen? Tunesië?
Wij kennen jou dan uiteraard niet dat snap je wel hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ga je naar x-factor?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil met een foto van jou en Rolf op de foto!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hij heeft haar op zijn tanden!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
Een nummer zingen van iemand die ook niet goed zingt?
Jij moet de foto makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij kennen jou dan uiteraard niet dat snap je wel he
Ik ook! en meer.. al ben ik bang dat die tanden pijn doen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
want?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry, U2 is prima, maar zangtechnisch is het kudtquote:
Godverquote:
Ik wil een foto van de foto van Lutte die een foto van jou en Rolf maakt!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil met een foto van jou en Rolf op de foto!!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil een foto van de foto van Lutte die een foto van jou en Rolf maakt!
Nee, anders word hij zelf verblind door zijn tanden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:11 schreef MaLo het volgende:
Die zonnebril, nog meer aandacht voor zijn tanden
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, U2 is prima, maar zangtechnisch is het kudt
Ik ook! En dan knip ik Rolf er af!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil met een foto van jou en Rolf op de foto!!
Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, anders word hij zelf verblind door zijn tanden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, anders word hij zelf verblind door zijn tanden.
Gaga is helemaal ergquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoor liever Bono live dan van die meuk als Gaga.
En wtf doet hij nu met Nickelback![]()
![]()
![]()
![]()
De Rolf smileyquote:
quote:
Nee....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je homo?
No offence, just checkin'!
Mag ik uw air-miles kaart ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
Hij staat daar bij de jury alsof hij zo wil vragen "spaart u zegeltjes?"
Hij verneukte beidequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Slechte mash... u2 was leuk, de rest minder ...
Zeg blijf jij eens van mijn gay af, die is van mijquote:
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH, mijn ogen wat doe jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die tanden, het doet me aan die paardenbakkes van Glennis denken
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
is, niet eens was. Was het maar was.quote:
bitch-fight hierquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg blijf jij eens van mijn gay af, die is van mij![]()
Dat denk ik nog steeds bij die zwoele look van Lieke in de OPquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH, mijn ogen wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |