Gelukkigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik vrees echt voor ze, want de pubers die stemmen die hebben niks met dat nummer, en als ze dan dus in de sing-off terecht komen dan denk ik dat het schluss is, aangezien het dan de derde keer is, en de jury niet enthousiast was.
Mirandaaaaa!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nog 3 fleesen en het kistje is op
De zus van, leuke meid, aardige stem, maar totaal krachtloos, kwam alleen maar zacht gepiep uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie? Ik ben spontaan op vakantie gegaan toen VoH, dus geheel gemist.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oh die, ik heb alleen de audities gezien. Dolfijnen spoelden aan op het strand en zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
De zus van, leuke meid, aardige stem, maar totaal krachtloos, kwam alleen maar zacht gepiep uit.
Ja, maar het is toch van de gekke dat Malle Eppie Ed dan wel weer door zou gaan, of Tim, for that matter, en dat Sway dan naar huis moet, terwijl ze altijd superleuk en goed zijn?quote:
Wat, vorige week heeft ze 9 liter sangria opquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh gekkie, is me derde glas nog maar
Was gewoon een typefoutje
Is SST nog een beetje leuk dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik haak af.. ik vind het een raar thema. Ze laten ze allemaal nummers zingen die ze eigenlijk niet kunnen zingen en dan ook nog in een uitvoering en op een manier die het helemaal vreselijk maakt.
Ik ga maar naar SST.....
daar is nog minder te beleven !!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Ik haak af.. ik vind het een raar thema. Ze laten ze allemaal nummers zingen die ze eigenlijk niet kunnen zingen en dan ook nog in een uitvoering en op een manier die het helemaal vreselijk maakt.
Ik ga maar naar SST.....
compleet mee eens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch van de gekke dat Malle Eppie Ed dan wel weer door zou gaan, of Tim, for that matter, en dat Sway dan naar huis moet, terwijl ze altijd superleuk en goed zijn?
Ja niet 9 liter alleenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat, vorige week heeft ze 9 liter sangria op
En geen grapje
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat, vorige week heeft ze 9 liter sangria op
En geen grapje
Jamaar dat is de bedoeling, het thema!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Injetta het volgende:
Je zei net nog dat je niet van vreselijke dingen houdt?quote:Ik ga maar naar SST.....
Nou 8 dan, wij allemaal 1 glasquote:
ik heb 2 flessen, maar die tweede fles bewaaar ik voor morgen overdag, als ik lekker lig te zonnen in me tuinjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook aan mijn derde glas nu denk ik. Maar vanmiddag had ik er ook al 2 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |