Met het eerste ben ik het eens. Maar ik vond het niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Nee maar even serieus, als Sway nou afgerekend gaat worden op hun keuze, door het fucking THEMA, dan ben ik echt boos, want los van of het bij ze past of niet, hebben ze het super gedaan. Beter dan de rest in ieder geval.
Wíl hij soms niet verder doorgaan ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef MaLo het volgende:
Ah nee, als je denk dat het na Britney niet erger kan kiest hij Gordon
Da hedde al gezegd gekkie!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Pyke heeft vorige week al gek gedaan
Nee maar even serieus, als Sway nou afgerekend gaat worden op hun keuze, door het fucking THEMA, dan ben ik echt boos, want los van of het bij ze past of niet, hebben ze het super gedaan. Beter dan de rest in ieder geval.
Sorry het topic ging dicht, en ik wou dat IEDEREEN het lasquote:
Wat Gordon al zei, kapot geproduceerd toenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry het topic ging dicht, en ik wou dat IEDEREEN het las
SWAY 4 EVER!!!!1
Troetelbeertjes straaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLquote:
eensquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zo had het op het Songfestival ook gemoeten
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat Gordon al zei, kapot geproduceerd toen
Nee en zijn uitspraak is echt slechtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.
Dat is het op het ESF ook nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad, als ze het ZO hadden gezongen, was het nog wat geworden, dit klinkt echt Songfestival, niet zo zuiver trouwens.
De hele act was sowieso beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
Sorry maar ik vond de versie van de Toppers toch beter geloof ik
Gordon was wel sportief zeg
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
Is dat die danser van popstars????????????
Daaaaaarrrr ben je.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
Is dat die danser van popstars????????????
Die uit Engelandquote:
Ik ook, misschien toch maar wat Bacardi in mijn cola mikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
Ik zou bijna alcohol gaan drinken om het nog aan te kunnen horen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij straft Stacey hem doordat hij EN iets met Shirley heeft EN omdat hij haar niet als coach hoopte te krijgen!
Ik ook aan jouquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daaaaaarrrr ben je.....
Ik moest meteen aan jou denken toen ik die danser zag
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ook aan jou
me moeder zei tegen me: moet je die danser zien
ik:en meteen aan benny denken
Angela wil gewoon altijd aardig gevonden worden!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
Angela is volgens mij echt zo doof als Ed blind is.
Ze is ook aardig, TE aardig om kritiek te geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Angela wil gewoon altijd aardig gevonden worden!!!
Als je groot bent?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil later ook op 't songfestival staan!
Inderdaad. Alleen al het feit dat iemand als Thomas Berge (of all people...) Kon ik maar even bij je zijn veel en veel beter zong dan Gordon moet toch al te denken geven over zijn eigen kwaliteitenquote:
is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Op hakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHHHHHHHH jij bent natuurlijk die fanboy van MIEIAIAIEUEUEIUEIWWWW EWBANK!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Flounder het volgende:
[..]
Welnee, Rochelle gaat winnen. En dan ga ik een duet met haar zingen op een Meet and Greet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke doet me aan hem denken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef Flounder het volgende:
[..]
Welnee, Rochelle gaat winnen. En dan ga ik een duet met haar zingen op een Meet and Greet.
Met zijn pootstem zul je bedoelen!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen al het feit dat iemand als Thomas Berge (of all people...) Kon ik maar even bij je zijn veel en veel beter zong dan Gordon moet toch al te denken geven over zijn eigen kwaliteiten
glue gluequote:
OMG.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke doet me aan hem denken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |