quote:
quote:
quote:
Wat een onzin zeg.quote:
Done. Handig zo'n overzichtje.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:49 schreef Chai het volgende:
Topicreeks: KLB SC
Kan de reeks even weer gerepareerd worden?
[KLB SC] nwly hvj nntb bff ly
[KLB SC] Dont eat yellow snow
[KLB SC] Sophie
[KLB SC] Lekker mezelf promoten.
[KLB SC] Geen idee wat ik hier neer moet zetten.
[KLB SC] I beg to dream and differ from the hollow lies!Bedankt.
Hij had het niet tegen jou. Bemoei je er dus niet mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:51 schreef Zero17 het volgende:
Wat een onzin zeg.
Mod het gewoon weg en ga niet op mensen zeiken die het quoten.
Alleen omdat je jezelf zo graag wil profileren. Doe in vredesnaam eens iets aan die idiootquote:
wat denk je zelf...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:12 schreef vosss het volgende:
Mag je andere users voor kankerracist uitmaken in KLB?
Indien ja laat het even weten aub. Bedankt.
dicht, ik moet ook wel eens eten he, kan niet altijd fok in de gaten houdenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:15 schreef linpunt het volgende:
Wat is je probleem!!!
was dit voor bagger..
Geen idee, ik vraag het gewoon netjes want indien ja dan kan ik er ook een paar uitmaken jeweetsquote:
Ik denk het overigens wel, want je doet er niks mee:quote:
Ehmz, het staat er nog hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
nee over t hoofd gezien, kan gebeuren, opgelost
Boehoe, hij doet niets.quote:
De naam suggereert dat het een zij isquote:
Dus? Jij wilt ons ook wijs maken dat je een meisje bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De naam suggereert dat het een zij is
Doe eens normaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dus? Jij wilt ons ook wijs maken dat je een meisje bent.
Maar iedereen weet hoe je eruit ziet.
En doordat je bij de FOK! overheid zit, probeer je mensen te naaien zodat ze een ban krijgen...
Jij hebt me al etelijke keren weten te naaien op die manier...quote:
De informatiedichtheid van je topic ligt zo laag dat men zou moeten bukken om er überhaupt een glimp van op te vangen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef junkiexp het volgende:
Pardon, wat doe ik fout in dit topic ? :
Google houdt me in de gaten
Graag aanwijzingen wat er niet goed is, dan kan ik er in het vervolg op letten.
moet dit nou?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HAHAHAH KIJK MENSEN EEN SPLEETOOG! Hahahaha!![]()
![]()
Nee, dat moet niet. Het is weg en het topic dicht. Normaal doen blijft veel gevraagd voor sommigen blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef linpunt het volgende:
kut spleetogen van everbuying
moet dit nou?
Nee. Er zijn klachten over al die privegegevens gekomen. Ik heb net tig posts zitten editten. Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef Jajong het volgende:
Mag er please een nieuw topic over dat meisje uit Groningen open? Edit alle links uit 't oude deel en bij repost gewoon een ban!
PLEAAAAAAAASE <3
Maar maar maar in het nieuwe deel zullen we dat niet weeeeeer doeehoeeeen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Er zijn klachten over al die privegegevens gekomen. Ik heb net tig posts zitten editten. Ik ben er klaar mee.
Geloof je het zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Jajong het volgende:
Maar maar maar in het nieuwe deel zullen we dat niet weeeeeer doeehoeeeen.
Een heel stuk langer dan jij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.Hoe lang kom je al in KLB?
met als doel bashen heeft dit nooit gemogen, einde discussiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds wanneer is het beleid op dit punt veranderd dan? 'Vroeger' mochten pics wel, zolang je geen links ging posten was alles prima.
dan moet je beter weten, ook einde discussiequote:
Het jagen op userfoto's en deze ongevraagd posten is nooit toegestaan. Het maakt dan niet uit van welke host ze komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds wanneer is het beleid op dit punt veranderd dan? 'Vroeger' mochten pics wel, zolang je geen links ging posten was alles prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |